-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dank je HJ, zal maar niet melden hoeveel ep ik nu per level moet. Later deze maand word de shop weer geüpdatet, maar je kan je muntjes ook uitgeven aan supervoer voor het fokken.

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag

Hofje, sterkte !

Muntenwinkel ? oh, die vergeet ik altijd, ik zal ook eens een blik werpen

3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Middag allemaal, en euhhh Snietje is het wat geworden met je kapsel? Hofje sterkte vandaag, Thea vandaag lekker niks doen dat mag ook wel eens. Popje lekker de ramen tegen elkaar open hé...boodschappen minder dus, daar een bloedhekel aan. Peterk5 kan alleen maar schrijven xD
    Sten je bent een bofbips...Niet in het zwembad rondhangen HJ?
    Zo mag weer aan de arbeid...lunchpauze is om-.-

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

werk ze charme....

hwjstolwijk, Katinka1700, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Thea, ik had gehoopt op een uitbreiding te kunnen kopen van het huisdieren veld. Daar houd ik meestal rond de 900 farmmunten voor achter de hand. Dus supervoer shoppen in de winkel zit er nog even niet in.
    Zit jij nog in de miljarden EP's te halen, of komt het verschrikkelijke Triljard al in zicht?

Charme, zwemmen zit er nog even niet in vanavond maar is bij vullen met wat heet water. Daarbij heb ik er net een groot chloorblok (200 gram) in laten zakken, (in de chloordrijver) dus beter eventjes wachten met zwemmen..xD

*Ziet Sniet een wat verdwaald in de munten winkel rondlopen* :music:

hwjstolwijk, popje4, Katinka1700 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Dank jullie :) Me benne der weer ... De intake is goed gegaan... Veel info weer eigenlijk teveel voor wat "oude" mensjes. Alleen een te lage HB waarde,waar ze nu ineens moeilijk overdoen...Het zal wel.
    Was maar goed dat Hofje weer mee was... de hartkatheterisatie is dus Woensdag ... niet Dinsdag :wuerg:... Dan ook zal Hofje er de hele dag bij blijven. Het is nog de vraag of het door de pols of lies gaat. Dat ligt dan aan welke arts het doet. Lekker dan. Door de pols is makkelijker voor Paps en hij mag dan in de avond naar huis. Anders ist een nachtje blijven. Wat ook weer vervelend voor mijn mams is.
    Enz enz enz...Nah nu maar hopen op de goede afloop ...het is zoals het is...
    Even een rondje over de boerderijen rennen en ik denk zomaar even plat :music:

Peter is wel wat brutaal Sniet :eek: ... Misschien beter daar een blik op te werpen :music:
    Charme werkse ... Pop succes met boodschappen doen ... Stien mooi mazzelaar xD... Zoveel gloor HJ :eek:... Thea jammer dat het dagje uit verregend was ...Nu goed uitrusten hoor..

Lied van de Dag; MEAT LOAF - For Crying Out Loud

:inlove::inlove:

7. harm-jan70

Hofje, eerst had ik van die kleine (dure) snel oplossende chloorrondjes (leken net pepermuntjes xD). Enkel bij veel gebruik van het zwembad, kon ik er elke dag wel 6 - 8 stuks van in het water mikken, plus elke dag een teststaafje a raison extra.

Dit chloorblok is langzaam oplossend (hoop ik, volgens de omschrijving wel) en moet minimaal 1 week mee kunnen gaan.

Hoe gaat het met het voetbal event, zit jij nog niet in de crying out loud fase? xD

*Lekker niet voetballen doet*​

hwjstolwijk, popje4, Katinka1700 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Ik zou der gewoon een fles gloor in gemikt hebben ... Maar dat mag vast niet ...:oops:

Hmm voetbal ...heb bijna 1700 witte rozen en zwarte rozen ook bijna 1700 ..DI 749 ... Geen idee waar ik ben ...

Zal vast ook bijna in die crying out loud fase zitten ... events niet leuk vind ... maar ja wil toch wel die item en misschien een mooie stal eruit halen ...Euhm Hofje denkt er maar niet overna ..xD...

9. harm-jan70

Hofje! xDxD

Nee, dat mag zeker niet.

Wat ik mij meen te herinneren van de hoeveelheid gewassen "per bal" 800 event-gewassen en nog wat over 700 event-gewassen van die andere roos nog wat uit mijn hoofd, dan tja... Iets met 2 ballen of zo...

*Wegduiken doet* xD

10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo'n zwembad is toch zo een heel gedoe HJ :eek:

Woensdag dus Hofje, ik zal duimen voor jullie! Enneuh, Yep Peter is een beetje brutaal, je kan hem bedelven onder de blikken, helpt geen moedertjelief aan, een pakje slaag helpt misschien beter :music:xD

Ik ben verdwaald in de muntenwinkel, dus maar niets gekocht..

Haren zitten weer zoals ze moeten:)

Werk ze charme !

11. harm-jan70

Geen gedoe, wel duur...-.-

Het is even wennen met de waarden, als alles op de juiste waarden (chloor en PH zit, is er weinig onderhoud aan... Nou ja, behalve het uitzuigen met de zwembad dinges zuiger, het schepnetten, van de troep die mogelijk op het water drijft en nog wat andere dingen meer..

Eeeh, wil er iemand een zwembad kopen? xD

12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Nee dank j HJ geen plek voor zo'n enorm geval.

Overigens, die roze bio geval heb ik gekregen en........ gekregen dingen doe ik niet weg - sorry.

13. harm-jan70

Geeft niets Stien, gelijk heb jij. Iets wat ik krijg van speciale mensen, gaat ook de deur niet meer uit, of zonder overleg.

Spaar/fok ik gewoon nog even door met brigadiers en de regenboog kameleonen...of hoger.. Eens komt de dag, dat ik Hofje weer verblijden mag. xD

14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Middag allemaal, Missy komt even een Bakje Koffie / Thee brengen ;) ,

Voor wie het nodig heeft, of zin in heeft etc. :

Hierna weer verder met het Huishouden..

Owja nog over de huidige events te spreken.. Voetballen hier op comfortvelden (voor wat kleine prijsjes) en die met de Vruchten (naam kwijt).. had al wat op comfort gegooid.. en toen dacht ik.. die ga ik helemaal niet meedoen toch :eek:? Dus die of ook op comfort.. deels.. of niet. Moet nog even bedenken.. Su6 en veel plezier iedereen die meegaat doen :) . Iedereen die niet of deels meedoet natuurlijk ook xD.
    *Thee drinken is 8).

popje4, Katinka1700, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Lekker Missy - bakkie koffie gaat er wel in.

HJ Gelukkig dat het nog even duurt tot de volgende ruil - spaar ze!

16. harm-jan70

Komt vast goed Stien, dank je. Voordeel is wel, dat als hij een keertje zou overslaan van 4 Regenboogkameleonen, naar een Snotterkameleon, dan ben ik er al... Hoop doet leven toch...xD

Charme, op comfortvelden ga jij het niet redden denk ik, ook niet voor de kleinere prijsje. Daar de opbrengst van die velden erg laag te noemen is, ten opzichte van de benodigde aantallen gewassen. Dan zou ik persoonlijk eerder voor gewone velden kiezen 4 x 4 i.c.m. wac.
    Helemaal uitspelen is zeker geen optie op comfortvelden of gewone velden.

17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

1 keer kon voetballen … 6 punten … -.-... nog een lange weg te gaan heeft :wuerg:

Meneer Peter … Ik mijn HJ niet met een gerafeld shirt laat lopen ...8)

hwjstolwijk, popje4, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

HJ was dat tegen mij over de comfort? Zoja, dankje voor het advies ;) .

Ik speel deze keer op comfort met water en soms mest (ja wel begonnen op kwartjes voor de de drops en een start-voorraadje event-rozen aangelegd met susi en sm op comfort), omdat ik ze dan maar 1x per dag hoef (en kan) oogsten met de hand :) . De wac, knechtencoupons, kwartveldjes enz. blijven uit (wil sparen voor andere events, waarbij ik de wolkenrij / eindprijzen wel de moeite vind). Uitspelen kan zo uiteraard niet, weet ik. Heb ook nog niet kunnen voetballen. Maar speel voor wat muntjes en zo wat kleine prijsjes uit de winkel uiteindelijk. Zouden de gevraagde aantallen (gewas) deze keer zo hoog zijn dat dat zelfs niet mogelijk is :eek:… gaan het zien ;) . Als dat zo is.. dan weet ik volgende keer wat te doen.. helemaal niet meedoen xD.. of eerst flink rekenen :wuerg:..

Het Vruchten-event ben ik inmiddels uit.. ga hem niet meedoen.

Eten van vanavond: Gekookte Mosselen.. met stokbrood & kruidenboter :inlove:.

hwjstolwijk, popje4, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Klopt Missy.

*Rozijn naar de voetbal ziet gaan* o_O

0ok ineens wil voetballen...:music:

20. HofvanDromen

0ok 1 keer gevoetbald heeft ... 6 punten ...gaat maar vast wegduiken HJ -.-...

Attentie Attentie wil Mevr Snietje1 zich naar de Fokdieren markt begeven ... Er staan een Diamantvis te koop voor Uwen Halve Roze Koivijver :music: Als je dat wil tenminste ik zag hem staan

Nee hij is niet van Hofje ...8)