-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xDxD Ken jouw het schelen Thea ...

Hofje is een kluns ... ik krijg het niet goed met die flash gedoe... elke keer bij nieuw inloggen, moet Hofje dat hele circus van toestaan weer overnieuw doen :cry:

Hij blijft niet opgeslagen ... wat doet Hofje fout ...:cry:

Katinka1700, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, ik had het net ook voor het eerst, kan je ook zeggen : ga naar het forum, dan wordt er helemaal uitgelegd wat je moet doen. Het vervelende is : ik kan niet meer klikken op : toestaan, dus ik kan niet doen wat er staat -.-
    Kortom, ik ben er ook geen ster in (meer een kluns)xD

Thea, lekker doen wat je zelf graag wil, dan maakt het niet uit of het op dat moment niet mooi is, de volgende keer als je zin hebt, maak je het meer mooi, dan praktisch.:)

3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Als ik het goed heb Hofje dan klik je op het slotje dan op Flach en dan toestaan, tenminste dacht dat ik het zo had gedaan en het blijft gelukkig ook zo
    Vind iedere farm mooi, zeker na al het werk wat een speler aan gedaan heeft..waardeer het ;)

4. HofvanDromen

Dank jullie meiden... fijn dat we allemaal klunsjes zijn xD:oops:

Heb het nu gevonden ... Je hoeft niet perse naar die grote gedoe van instellingen ... tenminste hij blijft bij mij niet opgeslagen.
    Dus nu alleen op dat kleine pop upje geklikt bij dat hangslotje en dan toestaan ....en dan site op nieuw laden ... Voor heen kreeg ik altijd dat pop upje ..
    wat een gedoe .. :wuerg: maar goed zo werkt het ook ...

Nu eerst maar ff eten ....

5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Rozijn: :inlove:

Hier opent flash nog steeds met dat blokje en een vinkje... Hoopt dat het nog even blijft zo...xD

Edit:

Hier is het 1,5 miljard bd weer in zicht. Toch Hofjes advies maar even opgevolgd en wat fokdieren (terug) op de markt gezet. Dit mede dankzij de lieve mensen die Hofje aan haar roze werkstallen hebben geholpen. Dus ik die allerhoogste fokdieren niet direct meer nodig had.

Vond de hele krappe miljard toch wel een beetje eng, mijzelf kennende draai ik mijn hand er niet voor om, om op één dag rustig 1 miljard uit te geven. Dan zouden Rozijn en ik echt in armoede leven...xD

6. snietje1

Smakelijk Hofje, lekker !!

HJ, hier is 1 fokdier verkocht, nu nog duimen voor de andere :oops:

Hier mogen de Hooligans dadelijk los, gisteren met de visite alleen knuffels, maar dadelijk gaan ze blij worden, en de oudjes willen dan weer na 10 minuten terug, graag met lekkers !!xD

Katinka1700, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Lees de avonturen weer graag Snietje xD

Hofje gaat het zwembad leeg gooien voor zover mogelijk .... en dan lekker op de bank detective kijken ..

Alvast : Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

Katinka1700, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. charme63

Als het maar gelukt is Hofje ;) die hooligans...zou ze in real wel willen knuffelen :inlove: ik bankhangen zo lekker voetballen kijken, lekker slapen allemaal :)

9. snietje1

Hooligans hebben besloten dat er echt lekkers moet komen, anders komt er maar 1 uit o_O Echt, Droppie blijft zitten en Schuimpie struint het hele huis af voor lekkers, vandaag was het komkommer (bij het loslopen) en ja hoor, het schilletjes werd braaf terug gebracht met zo'n blik : heb je nu nog niet leren schillen ? -.- Maar knuffelen , jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en graag nog een stukje komkommer..... Snoepje mag ook.... ren ren huppel huppel (ratten huppelen echt mooi) en toen gingen ze samen in de kooi : op hun lekkers schaaltje liggen (hint hint) oké, ze hebben ieder een druif (gesneden) gekregen, helemaal blij en daarna, oogjes dicht en snaveltjes toe:inlove::inlove: Ze zijn echt gaaf !!!!

Wij eten vanavond zelfgemaakte nassi, dat wil zeggen : 800gram groente en 200 gram rijst met verse kruiden en een klein scheutje kikkoman:inlove:xD

10. harm-jan70

Hooligans en hun verhalen! :inlove:

11. charme63

Ben der ook gek op :inlove: ikke wil een pruilhoekje :cry: ga me toddenmand maar opzoeken -.-

12. snietje1

Lekker slapen, morgen weer om 5 uur op, het is dus tijd om lekker te lezen in bed voor mij :)

13. charme63

Mag een half uurtje blijven liggen....dus ga kijken of ik men toddenmand nog kan vinden xD

Katinka1700, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Slaap wel allemaal, morgen weer uitgerust op.

Katinka1700, charme63, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen even tussen door late dienst
    theav sterkte met enkel als ik het goed heb
    charme zal ik maar even zwijgen en ik vind het ook rot van psv
    voetbal event geen zin in ben wel vrij maar lekker uit rusten

Katinka1700, charme63, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

De detective was een herhaling :( Niet dat Hofje er veel van gezien heb ... was zomaar in slaap gesukkeld... en nog steeds best een beetje moe... Die ruil-event hakt nu toch wel in die energie van Hofje. De weerswisseling heeft daar ook mee te maken. Tis prettig dat Hofje dat nu weet, maar helpen doet het nietxD
    Voetbal-event ik weet nog steeds niet, zijn wel leuke prijzen. Maar die aantallen en die spelletje :wuerg: Misschien een klein stukje.
    Verder maar een rustig dagje van maken, wat rommelen en wat koetelen. Misschien nog een dutje hier en daar. Je weet het nietxD
    Eerst maar is ff een lekker bakkie koffie ...

Lied van de Dag ; Kelly Clarkson: Beautiful Disaster

:inlove::inlove:

Katinka1700, hwjstolwijk, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Goedemorgen allemaal. :D

Ehm Hofje...een klein stukje event doen, eindigt meestal in .... 0oh niet mee bemoeien zegt Rozijn, zelf uitlaten zoeken.xD
    Zoenen? Altijd mijn lief. Met Rozijn dan hé, voor er weer iets anders word gedacht...

Hier mogen de voetbals mooi in de eventkast blijven liggen. Rozijn zei tegen mij niet doen dat event HJ, dan krijg jij weer "de kop" er op na 2 dagen.... Dan ga je weer mopperen over drops, de vele gewassen, op de klok moeten kijken, supermest in zetten...

Ergens heeft zij wel gelijk ook, niet dat ik dat ga toegeven.-.-

Laatste bewerkt: 31 Juli 2019
    Katinka1700, hwjstolwijk, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Met de kindjes een mooi 5 tal voetbal ploegje aan het maken is... Wou toch wel graag die pauwen item:oops:
    En misschien een stal hier of daar, dan ken ik HJ misschien weer is een mooi cadeau geven.

Als tie nou maar niet naar die vruchten weet ik het event gaat kijken …. Mama Hofje is er al van haar stoel van gevallen.-.-
    Riep nog iets van ; Het spoor bijster zijn en ik meer te doen dan *heleboel lelijke woorden* :wuerg:.....

Gaat is even wat appels nog verkopen en kwee en zo enzo enzo ...Kon wel is schatrijk gaan worden :eek:

19. harm-jan70

*Eens neuzen gaat doen in de event faq* xD

Katinka1700, hwjstolwijk, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:cry::cry: beter van niet ……….