-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Geen woorden te schijven weet* :cry:

hwjstolwijk, peterk5, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

0ok niet zo goed weet hier op te reageren...

Wat ik wel weet is dat jullie niet jezelf de schuld moeten geven of je schuldig blijven voelen. Zo ik het lees en eigenlijk ook gewoon 100% weet, is dat jullie ten alle tijden je best voor het beestje hebben gedaan. Alle liefde en moeite hebben gegeven.
    Ik weet... ook uit ervaring.... dat ,dat vaak de 1e gedachte en langst blijvende gedachte blijft. Probeer dat te laten voor wat het is.
    Hoe moeilijk ook. Denk aan alles wat het beestje jullie gegeven heeft, het plezier, de liefde de klunzige grappige dingen.
    Bewaar die mooiste herinneringen in je hart en denk er met liefde en genegenheid aan terug.

Hofje gaat zo de Roze Hof in de nachtstand gooien....En nog even plonsen in het zwembad ...

Alvast : Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

hwjstolwijk, peterk5, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je hofdame zo is het......en euhhhh heb hier nog zo ene stal waar misschien wel een cincilla of zo iets uit kan komen als zo is....dan is die voor jou duimen dan maar.....staat nu op t land nog twee uurtjes dan...laat ik het je weten....

HofvanDromen, hwjstolwijk, peterk5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Jij hebt volkomen gelijk Hofje! :inlove:

Puntje is en blijft, dat dierenartsen/artsen soms net iets beter moeten luisteren naar de mens zelf of naar de mens achter het huisdier. Soms wordt er net iets te statisch gekeken. Een beetje diereneigenaar trekt niet voor niets aan de bel bij de dierenarts.

HofvanDromen, hwjstolwijk, peterk5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wat ben ik blij dat ik een hele lieve en luisterde dierenarts heb, Popje hier heb ik geen woorden voor :oops:

6. popje4

popje4 Levende forumlegende

tja....ik ook niet....
    hofdame helaas het was een oranje ooievaar....jammer hoopte op die ander voor je....
    slaap lekker allemaal op deze zwoele nacht....morgen vroeg op.... gelukkig korte dienst om mee te beginnen....

7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Slaap zacht Popje

popje4, HofvanDromen, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

Slaap wel allemaal, tot morgen.

popje4, HofvanDromen, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen slecht geslapen wat een hitte zeg zelfs onweer hier vanacht
    gister uit de de redelijk koele winkel naar buiten dat was niet fijn zeg klap in je gezicht van de hitte

zag dat de es te ruil was kijk of ik die kan scoren mis hem namelijk
    manta en mier ook maar die zijn nog lang niet te ruilen

snietje1, harm-jan70, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Goedemorgen...wat een nacht zeg pfff, nu had ik een zwembad in men bed :wuerg: blij dat het nu eindelijk bijna weekend is, ow ja las dat we weer kunnen ruilen. Ik heb geen idee wat ik mis kan het niet meer bij houden. Maar lees wel wat jullie graag willen hebben.

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, het vervelende is ook dat het in de nacht in huis niet echt hier is afgekoeld dus het is al weer aardig warm hier :( Eigenlijk geen weer om te ruilen, de leesbril zweet hier nu al bijna van mijn hoofd af.

snietje1, harm-jan70, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Hofje heb maar 5 van de nodige ongeveer 10 uurtjes geslapen :wuerg: ... Inplaats dat het gisteravond afkoelde werd het alleen maar warmer:eek: Het werd zelfs 30 graden binnen... met boven alle ramen open toch in slaap gesukkeld. Om 2 uur in de nacht kwam daar toch die heerlijke verkoelende bries... Daar leek het tenminste wel op... het bleek een soort van storm te zijn.o_O Slaapkamer deuren klapten dicht en buiten een hoop herrie:eek:... Snel de ramen op tocht stand gezet. Buiten de zweefparasol die wel heul erg aan het zweven was ingeklapt enzo enzo ....toen kwamen daar nog flitsen en Hofje dacht Yesss een verkoelende bui xD Die niet kwam -.-
    Alle ramen na een uurtje maar weer open gegooid en om 7 uur vanmorgen alweer klaarwakker... nu ja wakker ...Alles boven en beneden open gegooid, maar krijg het niet onder de 27 graden. Heb maar even met de stofzuiger gespeeld en een paar wassen gedraaid.
    Loop nog steeds in een hempje en een onderbroekje:oops:... Zo maar even onder een plens water gaan staan en verder niet veel meer denk ik zomaar...Jaahaaa wel kleren aan enzo enzo ....xD
    Maar Hofje klaagt verder niet. Hofje heeft geen baan waar zij regelmatig meer dan 40 uur moet werken en moest overwerken in een temperatuur van bijna 34 graden. Het zou verboden moeten worden-.-
    De mier heb Hofje ook niet ... het lijstje wordt langer en langer ... xD... de es heb Hofje maar 1 van en die hou ik :oops:
    Pop, dat geeft toch niks ... Was al lief dat je aan mij dacht ... die stal komt wel is een keertje ....

Eerst maar is ff een bakkie koffie ... Lied van de Dag ; You+Me - Break the Cycle
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 26 Juli 2019
  13. hwjstolwijk

wat zijn sommige klanten toch droef toeters
    gister een man beetje druk maken tegen mij van ik ben al 2 keer langs geweest hier en nog geen speakers
    staat toch duidelijk buiten op het bord, zeker op kantoortje voor personeel. dus ik loop wel even mee naar buiten om te kijken
    doe maar zei die man en wat denk je op het bord met grote leters vanaf 29 juli, niet eens sorry of zo
    wilde bijna zeggen hans anders heeft nog brillen in de aanbieding -.-

14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Stollie.. zulke mensen zou je toch -.-.. fouten maken is menselijk, maar dan geeneens een excuus… grrr -.-..

BBQ was geslaagd 8).. was wel iets anders dan normaal o_O.. dat wel..

Ik bleef maar heen en weer lopen tussen de Koelkast en buiten.. want had mij nog iets verkeken op de temperatuur :wuerg: (niet anders dan dat ik hier inmiddels lees ;) ). Dus ik wilde niets onnodig op tafel hebben staan.. geen zin om ziek te worden :(. Duss… het was een korte plakkerige bbq xD.. maar wel lekker :p.. o.a. kip, vis en rund gegeten, met salade en brood met kruidenboter en niet ziek geweest gelukkig :) .

Pop.. wat lief dat aan mij denkt :) . Heb je posts over jouw Hondje wel gelezen, maar wist niet zo goed wat te schrijven :oops:.. wat een gemis :cry:. Over de Neon Koeienstal.. die wil ik wel.. heb hem nog niet :inlove:.. maar alleen als je hem zelf kunt/wilt missen hoor :oops:. Wat kun je zelf nog gebruiken :) ?

Owja las ook nog iets over n*tfl*x.. wat heb je gekeken :) ? Ben gek op Films en Series :inlove:. De serie van de Tsaar Rusland van Hofje ken ik niet.. nog eens opzoeken :) en las laatst dat Sniet Stranger Things aan het kijken is. Is dat leuk? Die staat ook nog op mijn lijstje.
    Daarover gesproken.. It (de remake) staat inmiddels ook erop.. niet dat ik denk dat daar hier liefhebbers voor zijn xD.. of wel :music:?

Zit trouwens nog te wachten op een BB.. om het Fokhotel leeg te halen en dan de zij-armen van het Scheep-Event te vullen.. ben benieuwd of die nog komt :music:.. hmm lees net iets over waarschijnlijk niet -.-.. dan weet ik nog niet of ik hem leeghaal.. zie wel.. hebben nog even :) .

En dan vanaf vanmiddag... Ruilen :inlove:8).

Laatste bewerkt: 26 Juli 2019
  15. HofvanDromen

o_O Huh via de Boerderij ken ik met geen mogelijkheid meer op het forum komen .... toen via via proberen enige info te vinden.
    Nu via plaatje / afbeelding van banners van charme en Missy wel op het forum .... Allememachies :cry:
    Tis toch veels te warm voor zulke onzin :eek:
    Ken ook alleen maar deze draad lezen en hier dus posten .... Ik snap ter niks van.
    Zodra ik op Home klik vlieg ik er weer uit en kom ik op die enge BP Site...

HELP xDxD

snietje1, harm-jan70, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. charme63

Heb de afgelopen dagen week alleen maar even snel er doorheen gelezen maar niet de tijd gehad om te reageren...Popje ik snap jou gevoel van onmacht heel erg goed, zelf ook een keer in zo'n situatie gezeten. Verwerken heeft even zijn tijd nodig maar heel veel sterkte ermee.
    Idd Thea het zweet loopt ook in mijn nek heb nu een natte handdoek om mijn nek gedaan, scheelt iets. Met werken ook een natte handdoek om mijn nek en gelukkig zijn de meeste cliënten begripvol en roepen steeds dat ik even moet komen zitten en wat drinken , nu neem ik zelf ook een koelbox met veel water erin mee, lekker aangevuld met ijs...handig een koelkast die ijs maakt, had een cliënt de dacht dat ik ff nog de ramen en deuren ging afnemen ik zei kan je rekenen? reken er maar niet op...sommige mensen pfff. Daar ben ik zelf af en toe gaan zitten en gedronken, kreeg wel een smerige blik van moet je niet verder....en dan ben ik op dat moment blind hé
    Las iets van neon koeienstallen? weet even niet meer wie....maar heb zoveel en geef graag weg, tickets genoeg om te versturen, handiger miss om me dan even een duifje te sturen, zolang ik er zelf maar 1 over houd van stallen en bomen is dat geen enkel probleem.

Kan dat soort mensen ook niet uitstaan Stollie...te beroerd om even te zeggen dan heb ik verkeerd gekeken....
    Zo nu is het eindelijk weekend mijn koffertje staat al klaar en zo in de auto gooien en op naar men menneke, nog een fijne dag allemaal en ruil ze

Vreemd Hofje...de servers miss oververhit :wuerg: was nog ingelogd via farm dus weet niet als ik forum afsluit er dan weer op kan...ga het even uitproberen

Hofje kan gewoon via farm op forum was miss een momentopname ofzo

17. hwjstolwijk

ik had gefokt zonder bb en uit mysterie stal kwam die je kon verdienen een bijen korf oranje wauw zeg -.-

hj wat zit er in het water in limburg een meisje gevonden in een kofferbak bij heel
    was ontvoerd wel levend

snietje1, harm-jan70, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. charme63

Jeetje Stollie, gelukkig levend gevonden ze had een engeltje op haar schouder zitten

snietje1, harm-jan70, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Hofje en HJ zijn denk verbannen ... Kan al uren niet op Forum komen ....Krijg steeds een NOT EXITS pagina van BP...
    HJ kan ook maar gedeeltelijk op forum komen , maar niet in deze draad ....o_O:wuerg:....

Stollie niet steeds van die enge berichten please ...

Help Help ..Hofje kan nog steeds niet via de boerderij op het forum .... HELP :cry:

Kan niks lezen of posten alleen deze draad ... Ik geef het op :cry:

20. hwjstolwijk

lijkt me stug wie zou nu zulke lieve mensen bannen :inlove:

charme63, snietje1, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.