-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

De trein komt ook morgen weer stollie, hoef je je het weekend niet te vervelen. Nieuwe stallen zijn dan een roodnestje rood en lieveheersbeestje rood. Dus eigenlijk niet zo interessant. Hier ga ik het event wel mee doen, het is maar op 1 veld dus op de rest kan je doen wat je zelf leuk vind.

stien56, charme63, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

zag nog niks staan van de trein
    maar maakt niet uit morgen sluiten dus laat thuis zal weekend wel eens kijken hoe en wat
    misschien kan ik wat oranje stallen mee geven raakt ze toch niet kwijt met het ruilen

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedenavond:inlove:
    Even een berichtje vanuit hier. Vakantie loopt anders dan gedacht en gepland. Het 4e sterfgeval dit jaar was deze week daar. Niet van Hofjes familie, maar van de kant van Feestcommissie, via via hebben ze ons gevonden. De zeer oude lieve grootmoeder die als enige wel Hofje accepteerde is gaan hemelen. En 1 van de tantes en neef naar nu blijkt hebben het ook goed voor met Hofje. Zij hebben dus via via contact gezocht.En ons gevonden. Dit alles brengt nare herinneringen boven. Misschien dat ik later er duidelijker over kan zijn. Maar misschien ook beter van niet:oops:
    Afijn. Morgen dus hier voor een nachtje de koffers pakken en Zaterdag zal voor mij met recht Zwarte Zaterdag zijn. Zo denk je veel afgesloten te hebben, maar plotseling is dan alles ineens weer daar:wuerg:
    Toch gaat Hofje wel afscheid nemen van de oude dame. En met mijn gezin om mij heen,zal het hoe moeilijk en vervelend ook wel lukken.
    Goed beschouwd hoeft Hofje ze dan ook na zaterdag nooit meer te zien-.-

Lied voor de avond: Blof-tijd drijft
    :inlove::inlove:

stien56, charme63, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

sterkte hofje

net neer gezet over de trein

5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eric, ik ben er al een paar tegen gekomen, gegeten. Waaronder: Nonnevot, goed eetbaar. Zuur vlees, je moet er van houden. Je hebt ook nog zoiets als van wat ze hier knapkoek noemen. Wordt gemaakt van restjes vlaaideeg, wel een echte dikmaker.xD

Sterkte toegewenst Hofje. Met jullie gezin samen, staan jullie samen sterk, laat de rest maar je weet wellen.

6. hwjstolwijk

en de drank is het daar te doen en de prijzen vallen mee
    ik heb namelijk het gevoel dat het hier een stukje duurder is dan bij jou
    ben je al op stap geweest bios[ of zit daar niks], cafe of uit eten
    of ben jij liever thuis alles zelf maken

7. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte hofdame....pppfff soms he....
    fijne avond allemaal

8. harm-jan70

Eric, tegenwoordig ben ik meer van het thuis zelf in elkaar flansen. Al sla ik een gezellig terras nooit af, voor een hapje/drankje, in de middag of avond. Prijzen zijn hier in de omgeving zeer redelijk te noemen.
    Gaat men naar Maastricht. (Beregezellig daar) neem dan maar een flinke tuut met geld mee.

De bioscoop/theater ben ik nog niet geweest, staat wel op de planning in het najaar denk ik.

Edit:

Wat eten wij vanavond?

Kip/kerrie schotel met rijst en schijfjes komkommer (naturel). Blame it on Snietje! xD

Laatste bewerkt: 11 Juli 2019
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, Yep, ik ben laat, eerst vanaf het werk boodschappen gedaan, daarna even uitgewaaid op het terras, daarna samen gekookt (staat nog op, is om half 11 klaar) toen kwam de buum om mijn lampje te maken:inlove: Die is net weg... dus, druk druk druk
    Limburgse specialiteiten : Wat HJ heeft getikt, klopt zo ongeveer die nonnevotten zetten ze ieder jaar met carnaval bij ons als traktatie uit Limburg, als je van zoet houdt, proberen. We zijn eens per jaar in limburg, wat ik wel lekker vindt ; het zuur vlees, hier noemen we het hachee/stoofvlees (wel/niet gebonden) Knapkoek : nope, ken ik niet.
    Thea, trein die weer rijdt, dank je voor de tip, ga ik eens kijken of ik daar een poging naar doe :)

Hofje, ik snap helemaal wat je bedoeld, dat is ellende en er komt meer boven als je zou willen. Ik wens je heel veel sterkte

Lied van vandaag, Fish, family business

Laatste bewerkt: 11 Juli 2019
  10. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Even een kort berichtje van mij....mijn laptop was gecrasht en is nu bij de laptop dokter maar inloggen op phone is nu eenmaal niet zo prettig zoals Hofje dat kan beamen, miss anderen ook maar weet ff niet meer wie. Cadeautjes uitdelen is al helemaal niet te doen dus sorry buurtjes....mocht nu even de laptop van zoon lenen, als laptop weer terug is dan lees ik de voorgaande berichten wel maar voor nu even niet want zit nu eenmaal liever aan mijn eigen laptop. Hopelijk is morgen mijn laptop weer in orde.

stien56, HofvanDromen, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, heel veel sterkte Hofje.

Charme ik vind het ook altijd zo irritant om achter een ander zijn pc te moeten zitten. Vind het ook al irritant als een ander achter die van mij wil. Lijkt dan ook altijd of er dingen mis gaan. Gelukkig hebben dochter en man hun eigen laptop/pc.

HJ al weer wat leuks kunnen maken of kan je bd saldo dat nog niet aan?

stien56, charme63, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofdame heel veel sterkte ermee en tja die herinneringen blijven op de idiootste momenten boven komen-.-. Er is een liedje van, de herinnering blijft, ik weet niet hoe verder en van wie.:oops:
    Maar met de mensen waar je van houdt om je heen komt het zeker goed, dat zijn de belangrijkste.:inlove:

Hier even douchen en dan naar de musical van oudste kleindochter, ze vindt het heel spannend zei ze gisteren, vanavond mogen de ouders.

stien56, charme63, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Middag all! Was er al een tijdje, maar de buuv zat er tussen. Te oude wijven noemt zij dat.xD

Thea, mijn BD saldo staat nog maar op 1,8 miljard... Maar er is niet veel leuks te koop van de één na hoogste of hoogste. Enkel de bruideend, en de kikkerprins. Die mogen zij houden btw. Wat er wel te koop staat, is mij te duur geprijsd.
    Indien nodig kan ik wel een hoop meer dan dubbele van de hoogste of één na hoogste categorie verkopen.

Leni, veel plezier bij de musical.

stien56, charme63, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Dank allen ...
    Rozijntje even afgezet heeft bij de HerenBoerderij voor 1 nachtje:music: en eens kijken wat er te doen is op de Roze -Hof 8)
    Forum straks even lezen gaat.... Heb 3 uur in de auto gezeten om thuis te kunnen komen:wuerg: ... best een beetje gaar is xD

15. harm-jan70

*Rozijn ineens bij de Poort ziet staan...:inlove: *

Over van alles en nog wat struikelen doet, om maar zo snel mogelijk bij de poort te komen...​

16. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

17. snietje1

Censuur lijkt me nu wel opportuun :music:

Goedenavond, yep, tis lekker weekend, vanavond wassen, morgen alles poetsen en hopelijk is de was dan droog. Kan ik ook de strijk wegwerken en heb ik zondag vrij om te fietsen xD Moet wel graag droog zijn 8)

Leni, veel musical-plezier !

Euh wat wordt er vandaag gegeten ???

18. HofvanDromen

Hier patatjes en bitterballen 8)... Heb de trein maar even laten rijden ...

Leni sterkte met huisgenoot en geniet van de musical ...

Liedje voor de Avond ... Fish : Gentleman's Excuse me

19. harm-jan70

Hier wordt het kip/kerrie met rijst (van gisteren wat over was). Enkel nu met ananas in plaats van komkommer.

*Ziet Rozijn honderduit vertellen aan tafel met Geertrui, Bertus, Klaas en Pien over de onderduik. Onderwijl op hete kolen zit*
    Zeg allemaal, Rozijn is vast moe, jullie houden haar vast op...Ze wil vast vroeg naar bed. Wat zeg jij Rozijn, niet? Jij het gezellig vind zo rond de tafel?!
    Zeg Rozijn, jij gaat zeker ook vakantie foto's ronddelen. Wat zeg jij: Jij dat helemaal vergeten zijn!
    Of ik de foto's even uit de tas wil halen?!

-.-

20. snietje1

Hofje, lekker !!!!

HJ, Lekker, maar voor mij zonder ananas, dat wil je niet weten, ik ben er allergisch voor, dat wordt een ziekehuisverhaal :wuerg: Dus die komkommer komt goed uit, lekker !!!

Hier is het strakkies ghanese stoof:inlove: