-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Yep te duur 8). Staat ook nog een mooie Ballet-Vogel.. ook tikkie aan de dure kant :oops:.. dat wel -.-.

Heb hier toch maar wat Fok-Kamelen gekocht 8).. nu nog op de Luxe Parfum wachten en dan nog langer wachten :music:.

Edit 1: Oww.. volgens mij kan ik er al mee aan de slag :p.. zat niet op te letten :wuerg:.

Edit 2: Zo alle Hogere Fok-Beestjes zitten erin (niet alleen Kamelen).. en nu blijft Missy er mooi af :music:.. ze moeten daar maar even blijven zitten voorlopig.. tis een hele Beestenboel daar xD.

Laatste bewerkt: 9 Juli 2019
    stien56, charme63, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Rent naar de fokdieren markt*

Btw het rad was mij net zeer (on)gunstig... Een roze ka(l)koen... Zonde van mijn partyticket! xD

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Is altijd wel iemand die je er blij mee kan maken HJ. Knap dat je dat geduld op kan brengen om te wachten op de babyboom. Ik ga me al heel snel ergeren aan dat klaar bordje die er bij het fokmotel staat.

stien56, charme63, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. missy-m85

Tnx Thea :) . Mijn Bomenhotel staat ervoor, dat scheelt iets :music:..

Edit: Uhmm dat geldt alleen voor de Hoofdakker.. lekkere Missy-opmerking weer :wuerg:..

Nouja het wachten is meer noodgedwongen.. anders is mijn sv te snel op ;) en ik houd van dubbele (hopelijk hoge :music:) Fok-dieren :) .

stien56, charme63, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

dat fokken gaat hier niet zo goed....hahahaha krijg dat event ook niet af zeg maar...pppfff stop er maar mee....dan maar geen wolkendinges.....kost zoooo veel SV....
    wanneer is weer BB dan? heb t eff gemist geloof ik....
    zo maar eens wat aan de kook beginnen bami...heerlijk.....
    was een druk weekend hier...jongste een klein ongelukje op t werk vijf hechtingen in zijn arm....de andere werd aangereden daar een andere auto die zo maar achter uit reed dus....de boel flink kapot gelukkig blikschade tja nu nog wachten op no drie......hahahhah dan zijn ze allemaal weer geweest hihihihixD

6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Popje :eek::eek: 5 hechtingen voor de een en de andere een ongeluk :wuerg: Dat is echt een heftig weekend ! manoman ! Sterkte meis ! Laten we hopen dat de derde heel blijft !

Bami, ook lekker !!!! mjam mjam

Hier staat het meel klaar om beslag te maken voor pizza, tomatensaus staat te pruttelen (daarna afkoelen) ook mjam mjam

Fokdieren te koop ?? euh, ben nog ver blut van de lynxen, maar ik ga wel even kijken xD

7. harm-jan70

Dan wel op zijn Nederlands kijken hé Snietje! xD

Missy gefeliciteerd met level-up. Het blijft vast leuk tot level 200..:music:

stien56, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. theav71

De eerste levels na 200 zijn ook nog wel te doen. Ik heb gelukkig nu nog iets minder dan 3000 miljoen ep nodig voor het volgende level.

BP had beter wat meer moeite in de levels er bij maken kunnen steken en wat meer er bij moeten maken met wat minder ep nodig per level. Want dit motiveert het spelen niet, maar aan de andere kant kan ik nog wel een level hoger komen. Op bahamarama sta ik al stil en dat is pas saai. Hoewel ik nu wel meer kistjes kan openen omdat ik daar niet meer op de tep let en dus rad items kan neer zetten.

9. snietje1

HJ, hier niets fatsoenlijks te koop -.-

Missy, gefeliciteerd met je level up !

10. harm-jan70

Thea ik ben het volledig met jouw eens. Het is nu al te zien in de Top 10 spelers, dat men begint samen te klonteren in één en het zelfde level. De top 10 loopt vast in de levels 238 - 240.
    Misschien dat er nog 1 of 2 levels bij gespeeld kunnen worden, maar m.i. spreekt men dan al over miljarden te moeten halen EP per level-up.

Snietje hier is ook weinig te koop (gelukkig) was al door de 2 miljard heen gezakt.. Toen maar snel bijna 100.000 kippen verkocht. Helaas is die winst al weer op gegaan. Er waren gisteren nog wat koopjes en zo.xD

stien56, charme63, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

popje4 Levende forumlegende

komt allemaal weer goed hoor snietje.....we zijn hier wel wat gewend hahahahaxD mannen....pppffff ;)

12. theav71

Hier zijn de kippen veel te goedkoop om te verkopen :( maar rond de 4200 bd dus mijn kippen hou ik nog maar even.

13. missy-m85

Tnx 8)! Dat levelen gaat nu (nog) snel ja.. maar eigenlijk maakt het mij niet uit, om in HJ-termen te spreken: Missy is geen (t)ep-speelster :) .

Ik ben een *Kistjes-Speelster :inlove:8).

Pizza :inlove:... *holt naar Sniet :p jam, jam, smakelijk alvast ;) .

Hier vanavond: gekookte aardappelen, bruine bonen en tartaartje.. zou met liefde ruilen voor die Pizza :inlove:.

14. snietje1

missy, start je auto en kom langs, maar dat is ook lekker, ik persoonlijk hou van azijn over de bruine bonen, maar smakelijk !
    Verder is de keuze van de pizza : heul veel , vlees.vis, groente, allemaal goed.

15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, zonnetje laat zich nog niet zien helaas maar wie weet.

Gisteren is huisgenoot geopereerd en alles is goed gegaan dus nu kunnen we weer vooruit kijken en aan de slag;) dat zal nog een dingetje worden want ze is niet zo actief-.- ben benieuwd en ga me er maar niet teveel mee bezig houden want dat geeft alleen maar stress.

Nu eerst even een lekker kopje thee, ’s morgens vind ik die het lekkerst.

16. theav71

Goedemorgen allemaal, fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan.

17. harm-jan70

Goedemiddag all! :D

Beterschap toegewenst aan huisgenoot Leni.

Verder weinig te melden, te mooi weer voor de farm. Vis event wordt hem niet. Te veel werk, te mooi weer (gok ik)..

18. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

middag allemaal was eerder klaar vandaag
    was blij met dat vis event tot ik het las je kan aan aas komen als je met andere events mee doe
    bp waarschijnlijk nog nooit van werkende , of zieke mensen gehoord

ik heb geluk met het ruilen dat ik vrijdag vrij bent anders wordt het ruilen redelijk kort voor mij
    zaterdag en zondag dan werken
    binnenkort bij ons verbouwen zou lidl voor mij een computer hoekje gaan maken zodat ik kan spelen in de pauzes of trappen ze daar niet in

even vraagje aan de kook gekken hier we krijgen verse tapas dan bij ons en verse sapjes
    nu is mijn vraag wat versta iki allemaal onder tapas is dat zo te eten of op te warmen en bestaan die dingen zonder vis

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Eeeh mooi weer HJ, ben net anders natgeregend toen ik met de hond aan het lopen was:(

Dat irritante zoekevent sla ik over en als er geen andere manier is om aan aas te komen het vissen dus ookxD Relaxt zo.

20. harm-jan70

Eric, tapa's zijn eigenlijk niet meer dan tussendoortjes (kleine hapjes). Eigenlijk kan men er van alles en nog wat onder schuiven. Het aanbod, varieert per land of regio.

0ok noten, bittergarnituur ken men onder schuiven. Vis kan een onderdeel van een tapa(schotel) zijn, dit hoeft niet perse.

Leni, hier smacht de tuin naar regen, is er al meer dan één week geen druppel gevallen. Geloof dat ik enige in de straat ben, waar het gras in de tuin nog groen is...xD

Edit:
    Die zoekplaten zijn mega irritant. Vind dat vreselijke spelletjes.