-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik kan toch niet eens mee doen fokken met muntjes en lp is van 10 morgen tot 2 uur woensdag

morgen 12- 9 werken en woensdag gelijk 6-3 dus weinig kans op mee doen
    als ik morgen avond rond 10 uur ben weinig zin om mee te doen
    zal maar dit hier houden anders krijg je hoeft niet mee te doen, dat klopt zeker maar een kans mee te doen lijkt me best eens leuk

stien56, charme63, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Stollie hihi, helemaal gelijk xD. Missy gaat hem ook niet perse leeghalen met de eerstvolgende bb trouwens.. meestal pas met een Fok-Event in combinatie met bb (net als met de zonnebrillen enzo).. kan nog wel ff duren dus :p. Maakt mij niet uit, je moet wat met gratis sv.. anders kan ik het ook niet bijbenen :wuerg:. Molentje draait alweer :) .

Edit: Dit was natuurlijk op je vorige bericht ;) , dat je niet mee kunt doen vind ik natuurlijk niet leuk.

stien56, charme63, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mijn molens draait enkel kippenvoer..., kippenvoer...en nog eens kippenvoer... Er is geen tijd over om supervoer te malen.xD

4. hwjstolwijk

ben nu eerlijk wel sv gekocht weekend wilde graag de roze stallen
    sv maken in de molen zelfs met de turbo molen nog te langszaam en te weinig om te maken

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gelukkig lust ik geen whiskey dus kan met een gerust hart geld in de farm stoppenxD

HJ, ik ben niet dol op roze, ben meer van de knalkleuren:) Roze stallen zijn natuurlijk altijd welkom:music:

6. harm-jan70

Leni! xD

*In schuur kijken doet voor Leni en Missy*

Ughe..ughe..wat een stoftroep daar... Ah..hier nog wat flets grijs/roze stallen... Even tellen hoor...1...2..3...4....9:music:

7. hwjstolwijk

snietje en hj dat meisje dat dood was gevonden is met haar elektrische fiets tegen een boom aan geknald en toen in de sloot gevallen en verdronken
    ook heel erg bizar :cry:

8. harm-jan70

Het is mijn vorige woonplaats ook eens gebeurd Eric, langs de straat waar ik woonde.

Een oudere dame was met de fiets in het riet gevallen. Gek genoeg was het niemand op gevallen, noch thans was het best een druk befietst fietspad, met daarnaast een drukke weg op nog geen 100 meter van het centrum.. Het is dat ik later een wit tentje zag staan, dat ik er op ben gaan zoeken, anders had ik het waarschijnlijk nooit geweten...

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het zal je kind maar wezen:(

10. harm-jan70

Eens Leni, zoiets verwacht je niet. Het lijkt mij het ergste wat men als ouder(s) kan overkomen. Politie aan de deur, met de melding van ... :(

11. hwjstolwijk

trouwens die krengen gaan trouwens erg hard net als lig fietsen daar vergist bijna iedereen zich in
    vroeger ging ik via een fiets pad naar lidl en daar kwam ik een lig fiets altijd tegen en daar moest je gewoon aan de kant anders reed hij je om ver
    die fietsen halen zeker 30 kilometer per uur gewoom bizar
    en hoe het is gebeurt en waarom het blijft heel erg

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik snap ook eigenlijk niet waarom er geen fietshelm verplicht is op elektrische fietsen. Het is voor auto`s nu ook vaak moeilijk in te schatten of ze er voorbij kunnen, zou eigenlijk een gekleurd spatbord moeten hebben om het verschil aan te tonen met een normale fiets.

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bij de speed pedelec is een helm wel verplicht en die hebben een bromfietsplaatje

stien56, charme63, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

mee eens theav goed idee trouwens....zou patent aan vragen voor dat iemand met je ideee ;)er van door gaat....het is inderdaad moeilijk in te schatten en die dingen gaan echt hard....

15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt Enk, voor die fiets is het verplicht, die rijdt ook veel harder. De gewone elektrische fiets kan niet harder dan 27km. Daar hoef je geen helm voor. Maar het meisje is zeer overstuur vanaf het feest vertrokken en heeft een hele andere route naar huis genomen dan normaal. Politie sluit alleen een misdrijf uit, verder wordt er niets gezegd.

Ik vind 27km niet echt hard, ik fietste net nog eventjes 29 toen ik naar huis fietste (zonder ondersteuning)

Overigens : goedenavond allemaal de kop is er weer af :)

Lied van vanavond, Live met Lightning crashes

Laatste bewerkt: 8 Juli 2019
  16. harm-jan70

I-----HJo_O------------------------------>
    I--------------------------SnietjexD---->

17. snietje1

Ja HJ , en ??? 8)xD:music:Maar afvallen.... nope-.-

18. harm-jan70

Naar ik meen, dacht ik het gewicht ergens gelezen te hebben, daar mag wel wat bij..:music:

19. snietje1

Mijn gewicht lees je nooit, dat weet eigenlijk niemand en er mag nooit iets bij, wel eraf 8)

Ik ga mijn boek naar bed brengen, lekker lezen, handen en voeten insmeren met dit weer, mooi man ! Tot morgen :)

20. harm-jan70

Een vrouw haar geheim ontlokken als man: onmogelijk. Dat blijkt maar weer. xD

Slaap wel all. Btw, er staat een circuspanda op de markt... 83 mil... Beetje duur denk ik... Heb geen vergelijkingsmateriaal. Durf niet..:oops:

Edit:

Goedemorgen all! :D

De circuspanda staat er nog steeds. Conclusie: hij is te duur. 8)

Laatste bewerkt: 9 Juli 2019