-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

HJ, ik lees net dat je fietsende dames hebt :music:xD

stien56, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Fietsende dames o_O

Heb niks gezien, zag enkel bomen...bomen..en nog eens bomen in de tuin van buuv...xD
    Oh ja, heel veel spinnen en ander kruipend spul.... Vraagt ze heel lief na afloop of ik wat wil drinken? Heb veiligheidshalve maar bedankt voor de heerlijkheid... Voor het zelfde geld, zou ik er haar huis er mee vol gooien via mijn kleding.

Heb gelijk bij mij achterom alles uitgegooid, en ben maar gelijk de pool gesprongen.:music: Ehm wel met de boxer aan, om het netjes te houden.

stien56, charme63, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

haat alleen muggen en wespen
    trouwens wel leuk een nieuw fd, maar de pappegaai wordt weer eens overgeslagen
    bijna overal oranje stallen en de pappegaai net als de kangeroe wordt over geslagen

4. harm-jan70

Wespen vind ik niet erg.. Zolang het geen killer-bee is...xD

Vond die 8 potige dingen in de tuin stukken minder, vooral als ze net op het handvat van de snoeischaar zaten te spelen, als ik er kracht op wou zetten...wat resulteerde in een oranje soepje...:wuerg: Normaliter heb ik best wat met oranje...

5. snietje1

Stollie heeft het over Fietsende Dames :music:

Oranje soepje :wuerg::wuerg: Ik haat kruipend en vliegend spul :eek:

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

HJ je hebt nog bd over dus je kan nog even door gaan. Als je vanaf eerdere fokdieren hebt gefokt dan zal je flink wat bd kwijt zijn geweest. Is goedkoper om de hoogste zo te kopen. De rodeoranch zit trouwens in het rad en de roze paardenstal is niet moeilijk om te krijgen met ruilen dus ik zou dat paardje laten staan.

Hier vind ik de roze (werk)stallen en neon stallen alleen makkelijk als er dieren of producten nodig zijn voor een event. Over het algemeen staan hier alleen stallen die goed bd opleveren of neon kippen/konijnen. Bahamarama staat vooral vol met bomen om te sparen voor een top 1000.

stien56, charme63, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Ik lees net dat het vermiste meisje van 18 gevonden is. Jakkie zeg, ik beklaag de persoon die het de ouders heeft moeten vertellen:eek:
    Ik hoop dat ze de persoon vinden die het gedaan heeft, daarna opsluiten en de sleutel weggooien :wuerg:>:(

8. harm-jan70

Ik las het net ook Snietje...:( -ff geen woorden voor- Zelf denk ik meer aan een molensteen..versus de grote oceaan.

Thea dank je wel voor informatie. Het gaat mij idd om de roze ranch. (cadeautje), zal er eens opletten in het rad.
    Meestal fok ik zelf enkel met het één na hoogste fokdier na aankoop op de markt. Aan de hoogste is het moeilijk te komen op de markt.

De vleermuis, kameleon, zijn de duurste, daar is héél weinig aanvoer van op de markt..daar fok ik mee vanaf de 4 na hoogste. Het is wat het is, het is niet anders. Wel een dure BD grap.. Gelukkig is het maar virtueel geld en gefokt met gratis supervoer.
    Vlinders en beren waren ook vrij pittig om te scoren op de markt.

Misschien dat wij anders kunnen ruilen Thea, als jij een roze rodeo ranch in bezit hebt of kan of wil scoren met het ruilevent in de ballon. De rodeo is voor Hofje.

Laatste bewerkt: 7 Juli 2019
  9. hwjstolwijk

zal wel wat extra roze halen en ik gok dat ik die wel in de ruil krijgt bij thea

10. harm-jan70

Jij bent een topper Eric!! 8)

Anders heb ik nog wel wat neon kippen, die vind Thea ook vast lekker...:music:

11. hwjstolwijk

ik gok nu iets met ondode en hamster vangen

12. harm-jan70

Dat zijn toch die zoveel x level EP gevers items?

13. hwjstolwijk

klopt

14. theav71

Ik heb er geen een over dus zal dan op zoek moeten met het ruilen. Misschien tegen de tijd dat het ruilen is een lijstje maken met welke er nog gezocht worden. Jij bent vast nog niet uit gefokt. Heb je nog luxe parfum over? Dan kan je misschien beter wachten met fokken met de lagere tot die weer gebruikt kunnen worden, die is iets verbeterd.

15. hwjstolwijk

ik heb ondode over ik heb er maar 8 :oops:

16. harm-jan70

Thea, de luxe parfum is helemaal op. Die heb ik ingezet, toen er volgens zeggen door BP een verbetering in was doorgevoerd. Not! Heb er toen niet eens één overslag mee behaald.-.-

17. theav71

Hier werkte het wel beter dan daar voor. Misschien dat het beter werkt op de lagere dieren.

Ik weet in ieder geval wie ik lief aan moet kijken met het ruilen met 8 ondode schatten over :)

18. hwjstolwijk

1 ondode hou ik, 1 voor thea
    en die andere 6 ga ik kijken of ik wat stallen kan vinden

19. theav71

Weet je al wat je voor die ondode schat terug zou willen?

20. harm-jan70

*Niks zeggen doet, enkel een bordje omhoog houden doet*

--------
    I
    I
    I
    I
    I​