-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

hoe is het in limburg heb je alle buur vrouwen al in je zwembad gehad :p

ik ben nog steeds blij met deze topic je mocht jezelf zijn :inlove:

HofvanDromen, charme63, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eric, het is hier een zwembaden paradijs. In elke tuin staat wel een zwembad hier...xD

Ik kan wel via mijn balkon bij verschillende buren en buuven in het zwembad kijken. Maar ja om nu elke dag en er een uur over te doen om de was op te hangen zal vast wat op gaan vallen.

Zelf ben ik ook nog steeds blij met dit draadje.. en de ruimte die ons hier gegeven word. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Het ruil-event kwam er aan zag ik... Mijn aanbod is btw afgewezen.. Onderbouwd met zeer goede argumenten btw. Alle respect daarvoor. Nu maar eens zien wat te gaan doen. 'k weet het nog niet. Stoppen en alles weggeven staat nog steeds op nummer 1.
    Kan er wel bomen opgooien 1 - 2 keer per dag inloggen om het account en de buren levend te houden. Maar dat gaat weer knechten kosten. Dat heb ik er feitelijk niet voor over, voor die 1 -2 keer per dag inloggen..

Kom tijd komt raad, nu komt mijn zwembad weer. :inlove:

HofvanDromen, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

trouwens een vraagje en dan aan iedereen
    ik lees dat jullie allemaal lekkere dingen eten, maar ik lees niemand iets over insecten of meel wormen lusten jullie dit niet
    dat mijn baas ze vanaf deze week te koop heeft staan, heeft er echt niks mee te maken :p:oops:

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heeft het personeel het zelf al geproefd?

5. harm-jan70

Eric, dat is een goede vraag voor Snietje!

Tenminste volgens mij was het Snietje die ooit eens schreef in de trant van: Je kunt pas zeggen dat je iets niet lekker vind, als je het geproefd hebt.
    Volgende week te koop zei jij hé Stol. Nu nog even Snietje haar adres zien te ontfutselen... Kan zij mooi als proef pannellid fungeren.xD

Vind het btw wel een gotspe ergens, eerst lopen wij en onze voorgangers met zijn allen de wereld te verkloten, nu in het kader van duurzaamheid zouden wij moeten wennen aan het (leren) eten van insecten. Btw meelwormen smaken btw tja...een soort van popcornachtige substantie... Dat was eens, maar nooit weer. Idem voor die sprinkdingen dat smaakte vond ik dan naar mislukte nootjes.

Op mijn meest erg gegeten lijst nr 1 staat nog steeds gefrituurde spin. Weet nog steeds niet wat mij bezielde om daar in te happen..in die pootjes... Bad memory's bad memory's echt waar.:wuerg:

HofvanDromen, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. hwjstolwijk

trouwens hj als je niet weet wat het is eet je het gewoon, ik heb wel eens een progamma op tv gezien waarbij de deel nemers pas na het eten te horen kregen wat het was

heb nog niks geproefd zo pak met insecten is best groot voor mij alleen

7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vandaag mijn nieuwe fiets gehaald en al 25 km op de teller, tjonge ik ga zingend de brug op en heb zelfs nog lucht over, wat een genot.

Sprinkhanen, insecten e.d. ga ik echt niet eten, lekker of niet er zijn grenzen aan de dingen die ik wil proberen.:wuerg:

Dit draadje is idd een van de weinige waar je kunt zeggen wat je voelt en denkt zonder aangevallen te worden maar ligt dat aan het draadje of aan de mensen;)

Wel is de ziel eruit zonder hofje en dat vind ik heel jammer.:cry:

HofvanDromen, hwjstolwijk, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, YES WEEKEND !!!!!
    Insecten ???Nope, ik ben al allergisch van de beten/steken of van de haartjes die ze hebben. Die ga ik echt niet eten :wuerg:

Hier gaan we vanavond het goede nieuws van mijn vriendin vieren, lekker de griek onveilig maken :inlove:

Nu eerst de was ophangen...

HofvanDromen, hwjstolwijk, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

*Vraagt zijn eigen zomaar en ineens af: Hoe zouden Griekse insecten smaken? * xD

Bon appetit Snietje.​

HofvanDromen, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

pppffff ben blij dat ik geen vlees eet als ik dit allemaal lees....bbbbrrrr spinnen...insecten...wormen....euh nee toch maar niet...
    hoi allemaal....wat een toestand met het verlaten van het spel van een aantal zeer lieve medespelers....vind het heul jammer maar snap het wel hoor....hoop dat jullie ergens in de toekomst ons zzzzooooooo gaan missen dat jullie weer terug komen;)...

HofvanDromen, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo jammer dat hofje is gestopt en HJ gaat stoppen. :cry:

Hoe moet het nu met de roze konijntje en met de B&B met uitzicht op het zwembad.
    Maar vooral de leuke verhalen die ik altijd zo graag lees en mij een grote glimlach geven.
    Ik ga dat echt missen.
    Misschien komen jullie beiden na de zomerstop weer terug? :music:

HofvanDromen, woeffie71, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Schaapje, ik denk dat wij dat allemaal hopen!!

charme63, HofvanDromen, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

en willen

charme63, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Jullie maken het ons niet makkelijk! xD

charme63, leni1955, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

nop....we willen jullie gewoon weer hier zien en lezen;) en zo.....toch...dus....tja lekker doen wat je zelf wil denk ik maar...fijne dag allemaal

charme63, leni1955, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je geen plezier meer uit het spel haalt dan is het logisch dat je er mee wil stoppen. Wij kunnen jullie niet verplichten om hier te blijven komen om ons te vermaken (hoewel we dat graag zouden willen)

charme63, leni1955, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik sta achter al deze meningen 8) Het kan toch niet, het forum zonder HJ en Hofje o_O:eek: Zelfs de Hooligans gaan in protest 8) Is er niet iets zoals een omgedraaide ban ?8)xD

Goedemorgen, hier zijn de ramen al gezeemd, nu maar braaf verder poetsen, tis wel warm.....
    Lied voor vandaag, Lisa loeb &the nine stories met Stay (I missed you)

charme63, leni1955, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik breek weer even in op jullie draadje: Hofje en HJ, als je er geen plezier meer in heb, moet je zeker niet doorgaan. Hoezeer jullie ook gemist zullen worden! :cry:
    o_Ok ik hoop dat jullie na een zomerstop ons toch gaan missen. Dus HJ probeer met deze mogelijkheid wel rekening te houden, voordat je alles weggeeft en dan zelf in de problemen kom.

charme63, leni1955, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Snietje! xD
    Tja die Hooligans hebben mijn hart virtueel wel gestolen... Tja HJ en dieren...een goede combo...

Maar eeh poetsen met dit weer....o_O
    Dat is toch om van achter te vallen in het zwembad dan.....

Hoewel... Weet niet wat er vannacht gebeurt is.. Stak vanochtend mijn grote teen in het zembad...allememachies... Het leek wel ijswater..

charme63, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Had je niet beter je hoofd erin kunnen dompelen -.-

Lieve mensen:inlove:, Hofje heeft best nog wat te vertellen, maar krijg het nog niet goed allemaal op een rijtje. Alsof Hofje ze ooit op een rijtje heeft gehad :music:
    Na mijn post over dat de Hofjes Dametjes er voorlopig mee stopten, Bent Hofje in een achtbaan van berichten en alle emoties die er maar bestaan beland.
    En alles wat zich daarmee, mee brengt. :oops::wuerg:

Tijd is wat het even nodig heeft, denk ik .

charme63, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.