-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedenmorgen:inlove:

*zet een wat taarten in de koelkast*​

Plaatjes lukt helaas nu niet:music:

Lied van de dag: Blof - Midzomernacht

:inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, missy-m85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede mogen....nog net....

gisteren genoten van een goed concert....die "oude" man kan het nog heul best...hij moest wel zitten wegens een voet operatie maar ach wie let daar op.....doe dit alleen nooooiiiitttt meer daar in dat park in Nijmegen.....wat een mensen massa...de heen weg niks dan files we hebben er 2,5 uur over gedaan om er te komen.....toen nog een eind met de bus....nog 20 min lopen en toen was het al half 8....voorprogramma groten deels gemist (niet erg hoor) maar goed we kwamen voor Phill dus....geweldige blazers en achtergrond koor....en aan alles komt een einde he....die mensen massa moest ook weer weg daar....ppppfffff....als vee zeg maar....kreeg nog een paniek aanval....en das niet fijn als je nergens heen kunt opgesloten tussen te veel mensen....nou ja uit eindelijk om 2.30 thuis...zo ongeveer...
    fijne dag allemaal....
    :pdoe even mee.....wil ook een zwembad:p

HofvanDromen, snietje1, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

plaatjes lukt ook niet....maar neem een lekker stukje taart, heb het verdient vind ik :oops: krijg de rambam van die processie rups...verga van de jeuk en sta onder de bultjes :cry:
    Het concert was geweldig hé Popje kon af en toe live mee kijken met dochter die was er ook :p

HofvanDromen, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

ja was wel geweldig hoor en ook wel genoten van de muziek....voor al ook zijn zoon die drumt....die was ook super goed vond ik...

charme63, HofvanDromen, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Middag all! :D

Zo meteen zwembad opbouw tijd.... 0oh yeah! :inlove:

charme63, HofvanDromen, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk neem ik ook een heerlijk stukje taart, mjammie.

charme63, HofvanDromen, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

hofdame.....[​IMG] en een fijne dag....

charme63, leni1955, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hofje jarig :) Van harte gefeliciteerd :)

leni1955, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Oeps de verjaardagen... Man is ...:oops:

*Vliegtuigen bestellen en sturen doet*​

charme63, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

*Birthday Pool Party bij HJ :music:?

Hofje gefeliciteerd :) !!

(wat een lief plaatje Pop :inlove:).

11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gefelicitaart Hofje!!

charme63, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

hofje gefeliciteerd

charme63, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

o_O

Nou vooruit dan maar, wel een Amerikaanse dan hé. Ofwel eigen drank en voedsel meenemen. :music:
    Het *peep* ding zit eindelijk in elkaar... Zat te *peeep* met een spruitstuk, wat nergens paste..
    Onderdeel was ook nergens duidelijk op de tekening terug te vinden... Dacht dat hij mogelijk bij de pomp of pompwerking hoorde. Dus aansluiten of vullen was geen optie zolang het probleem van het overgebleven spruitstuk((je) niet was op gelost... Het paste her en der wel, maar net niet helemaal, dus waarschijnlijk niet goed..

2 uur later! Ik was het zwembad al helemaal zat, wou dat ding al niet meer. Buuv hangend over haar balkon er bij.., later op het terras. Zij wist het ook niet (Dacht ik al)... Haar lover erbij, (mijn schuine overbuum). Die kijkt er na, denkt even na... haalt een koppelstuk erbij voor een tuinslang... *klik* :eek:

Bleek het een spruitstuk te zijn, om op de water uitlaat te plaatsen, als men het water via een ander punt wil laten wegstromen, ipv direct van uit het zwembad zelf.

Nu nog even wat uurtjes wachten, tot ik ruim 3.500 liter en nog wat in het zwembad gepompt heb... Of misschien even 112 bellen vragen om beetje water van de brandweerwagen.... ​

14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, nog 1 was ophangen daarna doe ik niets meer, ben tot nu toe aan het poetsen geweest, maar alles is weer schoon.

HJ, succes met je zwembad
    Popje, fijn dat je een mooi concert hebt gehad, en die menigte...ja altijd erg !
    Hofje, van harte :

15. harm-jan70

Hier is het morgen thuis poetsen en dan snoeien van de tuin bij de BOM over buuv. Ja ik ben erachter..xD
    Dacht echt dat een BOM-moeder van de jaren 70-80 was, blijkt dus niet zo te zijn...

Wel een kind maar geen man, de man zeker als regenbuitje...-.-

Edit:

Helemaal vergeten: Missy gefeliciteerd met jouw level up *tumbs up*

16. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

0okal zo'n mooi plaatje, Sniet, lief al die Knijntjes :inlove:.

Jaja.. natuurlijk.. zit er al klaar voor 8):

[​IMG] *Afwacht.. wanneer dat 10-meter.. nog wat.. bad.. vol is -.-..

*Neemt ondertussen nog een drankje.. en hapje.. He wie komt daar aan? gezellie :D.. [​IMG]

Edit: Toen zat HJ ertussen xD.. voorziet een bom-buuf met kind in deze dagen.. bij HJ in de Tuin (zwembad ;) ) .. ist een leuke dame? .. verder niet nieuwsgierig is :oops:..

17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hofje van harte gefeliciteerd.

Voor bij het zwembad.

Als hij nu ook nog een B & B begint, reserveer ik een kamer, maar wel met uitzicht op het zwembad. xD

charme63, leni1955, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wat leuk Schaapje xD

Euh trouwens, even niet goed neergezet: ik ben nog niet helemaal klaar met alles van boven naar beneden gepoetst te hebben. De helft van de deuren moeten nog en de bovenlichtjes... de rest is in 5voud gepoetst.... Morgen dus een dagje vrij van poetsen, gaan we naar de open dag van mijn werk met de buum:) We zijn uitgenodigd om eerst te lunchen, daarna naar de open dag, dan weer naar huis en hebben we hier een lekker avondmaaltje.... Mooi tochxD

19. harm-jan70

Een B&B ook nog eens xD
    Eeh bij de kamer zit een balkon met uitzicht op het zwembad... Kost wel extra he, zwembadzicht.

Dan moet ik eerst het perceel hier achter kopen... Dat is mij (nog) te duur geprijsd.. Het geld gust hier al de knip uit..
    Een nieuwe auto... Volgend jaar een heus nieuw zwembad, en weet ik het wat allemaal nog meer...

*Voorziet een lege knip*

De over buuv ziet er wel aardig uit...'t is een wat volle dame om eerlijk te zijn... Oja niet geheel onbelangrijk, zij heeft een Snietje/ Hofje lengte... Maar een kind er bij van een ander, ik weet het niet...ik weet het niet... 'k houd het voorlopig wel bij een overbuuv..8)

charme63, leni1955, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank dank dank voor alle felicitaties:inlove:
    postberichtjes wel ontvangen , vliegtuigjes niet nog binnen gevlogen.:eek:
    bere sslecht internet vandaag, dus misschien moeten ze op nieuw nog opstarten.
    Na 35 pogingen eindelijk op de farm kunnen komen, maar niks kennen doen.
    zo slecht nr inter et alles weigert xD
    :oops:
    Naja morgen weer een dag.
    Heb een geweldige dag gehad.
    weer 1 om te onthouden.
    Nogmaals hartelijk dank en mooi weekend allemaal:inlove::inlove:

Yesssssssss....... de vliegtuigjes kwamen binnen gevlogen:inlove:

HJ komt tijd komt raad...rustig aan... Liefde echte liefde laat zich niet tegenhouden.
    mooie dame zo te lezen .:music:
    Hoop, dat ze ook een mooi karakter en persoonlijkheid heeft. Niet geheel onbelangrijk.
    ....-.-:oops:
    nu hopen dat Hofje geen dubbel post heeft,maar bewerken lukte mij niet...sorry.:cry:

Laatst bewerkt door moderator: 22 Juni 2019