-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hofje welkom terug, Tootje blij te lezen dat er progressie is.

Met mijn opmerking doelde ik eigenlijk meer op mij zelf. Ken mij zelf veel te goed... o_Ooh geen nieuwe boom...koop...koop...koop..."%#%# weer niks....Koop..koop..koop!-.-

Niet dat ik het niet zou kunnen betalen, maar ben er boven gaan staan, vind dat best goed van mij zelf.:music:

leni1955, HofvanDromen, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goed zo HJ - ik ben deze keer van mijn 5 stuks afgestapt:wuerg:
    Heb er 15 van elk gekocht - oeps!

leni1955, HofvanDromen, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

Stien!! xDxD

leni1955, tootje, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Mijn handen jeuken :oops: k Koop meestal bomen en dan meteen sid!!
    Wel meestal de nieuwe bomen erbij. Nu doe k het met biospunten...
    en t is niks, nada, njenten :cry:
    Wel de vogeltjes eten gegeven.....:)

Grrrrrr.....zwarte kliko wil niet open :oops:

5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dichtgevroren, Omaatje, die kliko - even een klap op het deksel geven.:music:

leni1955, tootje, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. omaatje75

Stien!! xD k Lees net je ber...ga naar buiten...geef n flinke klap
    op dat ding!!! Jippie!!!xD OPENxD

Mijn omgeving is wel ff geschrokken denk k. Wat n knal. Hij is nl
    afgelopen woensdag geleegd.

Thanks!!

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

omaatje, ik doe er altijd een stok tussen. Dan kan hij niet vast vriezen.

leni1955, omaatje75, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofdame :inlove: wat gezellig dat je er weer bent ! Enneuh, zonder knechten is het goed te doen, ik doe dat al van het begin af aan. Ik bewaar de coupons voor als er een event is, dan zijn ze wel handig...

Boskat, die sleedoorn is de nieuwste (samen met de tamarinde), daarvoor staan ze nog niet op de markt, dat duurt altijd een paar dagen.

Stien xD 15 ???? toe maar !!! Ik koop er iedere keer 2, als het niets is, weer 2..... Tot nu toe zijn hebben die nieuwe bomen de weg nog niet gevonden naar mijn boerderij.

kliko die vastvriest, nope, daar hebben wij geen last van, hier staat een container binnen waar je alles in mag gooien.

9. boskat52

boskat52 Forummeester

Snietje ik was er 'al' achter :oops: Maar evenzo goed bedankt. Hier ook geen kliko. Beneden 3 vuilniscontainers en 1 voor papier. Voor glas moet ik richting de winkels.

leni1955, HofvanDromen, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Hallo allemaal!

Ben er ook weer eventjes.
    Nog steeds niet in orde, maar 't is me gelukt om de kerstdagen rustig en zonder enige poespas door te komen.

Geen kerstboom, geen versiering, wel kerstavond BBC kijken en daarna rustig nadenken over de zin en onzin van het kerstgebeuren. De oorsprong en bedoeling blijven zien, zoiets...
    1e Kerstdag gewoon alledaags eten en 's avonds de Da Vinci code gekeken.
    (Boek lang geleden gelezen.)

Boerderij enigszins verwaarloosd, maar dat is niet zo erg.

Dag en nacht ritme behoorlijk in de war, dus nu proberen dat weer enigszins normaal te krijgen.
    't Komt wel weer goed, hoop ik.

Tot later......

boskat52, leni1955, HofvanDromen en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, zo mijn weekend is begonnen.xDxD

boskat52, leni1955, tootje en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Mooie banner, Marleen!

Suuske - proost!

miepje40, leni1955, tootje en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Hé Hofdame... en Marleen... dames, fijn te lezen dat het goed/beterder/iniedergevaldegoedekantop gaat:inlove:

Tootje... je mag het dan mooi vinden buiten (en hier geen sneeuw, was wel zon, dus redelijk normaal), maar je blijft maar lekker binnen... strak glijd je uit enzo en dan ben je verder van huis8)

Stieno_O... hebberdxD

editgedoe: lettertjes werden tijdens typen in eens klein... dus groter gezet... bleken ze enorm groot te zijno_O Ikke niet begrijpen... maar heb maar ff hersteld:p

Laatste bewerkt: 28 December 2014
    miepje40, boskat52, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Klopt hoor Marleen van dat ritme... Sta ik daar heel mijn huis te cleanen. Dinsdag komt broer, vrouw en heul veeul kinderen... Zegt de buur, HJ, vandaag is het zondag hoor, maandag heb je toch ook nog... HJ: vandaag is toch maandag...:eek:

15. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Nou je bannert is in ieder geval weer schoon HJ xD

16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

HJ......die schoonmaak kun je beter doen als die heul veul kinderen weer weg zijn:wuerg:

Marleen hoop dat het snel weer beter met je gaat..enne verder nergens druk over maken..
    Kerst is voor veel mensen een verplicht gebeuren, voor anderen om hun geloof weer aan te sterken, voor weer anderen een feestje om te vieren met familie en vrienden..en voor sommigen het feest dat de dagen weer gaan lengen..
    Kerst is wat je er zelf van maakt..;)
    Tis voor mij meestal een periode van overdenking van het afgelopen jaar..de mensen die ik mis ..de mensen waarvan ik blij ben dat ze er nog zijn..Hoe de dingen gelopen zijn en hoe ik sommige dingen beter anders had kunnen doen..En verder veel taarten en koekjes bakken en lekker eten koken en klaarmaken voor de familie..en kadootjes geven...gewoon omdat ik dat leuk vind..
    Wat ik wel jammer vind dat er ook veel zijn die met Kerst hun beste beentje voorzetten en de rest van het jaar naar niemand meer om kijken..
    Ik hoorde van mensen die dit jaar via de voedselbank wel 5 kerstpakketten hebben gekregeno_O
    Terwijl heel veel mensen die ook het hele jaar hard voor hun baas hebben gewerkt, niks van die baas hebben gekregen..
    En over zo,n 2 of 3 weken denkt niemand meer aan kerst of aan de mensen die echt niet zonder voedselbank of zoiets kunnen..
    Nu ja ik moest het ff kwijt :wuerg:

Gaan hier aan tafel:inlove:

17. omaatje75

Droelvinkjes op tv bij Carlo en Irene...:cry:

18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gelukkig niet aan, Omaatje - de radio met de top 2000 staat hier aan en die gaat via de t.v. - kan op de één of andere manier niet anders:wuerg: - zeggen de mannen. Hoef ik die Droelvinkjes ook niet te zien:D

Nog een uurtje, dan zijn die laatste 2 x 5 stekjes ook klaar en............ echt niet meer!

miepje40, boskat52, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Hofdame, vandaar dat ik broer en zus en heul veul kinderen..uitgenodigd heb om vroeg in de middag op de pannenkoeken boot te gaan eten..xD Kost wel wat, maar ja, als je dan die toeten ziet....Dan kunnen die kosten mij gestolen worden.:oops:

Scheelt btw mijn inziens ook vele plakvingers aan en door mijn banner..:music:

20. omaatje75

Stien, pas alles in 1ding genomen :wuerg:
    Dus moet t geluid nog ff uitvogelen via mijn radioboxen.
    Komt goed. Heb áltjd alles aangesloten.:p

HJ... wat leuk!! Op n boot !!!xD

k Ga zo ff 'de afrekening' kijken. Wel oude
    opname. Maar wél leuk!! xD

miepje40, boskat52, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.