-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond.... euh goed ??? tis een zooi en alles is eraf en het gros staat buiten of bij de buum :cry:
    Ik ben hier heul slecht in, maar ja, ik heb zelf gevraagd om het graag allemaal tegelijk te doen en niet in januari terug komen voor de andere helft, dat gebeurd nu als het regent. Als alles gedaan is, ben ik blij, kan ik alles weer schoonmaken en terug zetten, duimen voor regen morgen 8)

Hof, het komt als het komt;)

hwjstolwijk, leni1955, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:wuerg: Las het ook net … Hexia zei het al Mama Hofje neemt geen halve maatregelen 8)…sjee zeg :oops:

Tante Sniet sterkte morgen … en echt als het klaar is ben je blij, dat het zo mooi geworden is :)...

hwjstolwijk, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

dank jullie wel voor de felicitaties :inlove: wat lees ik gaat Hexia een poging wagen? ik blijf denk ik maar vrijgezellig xD duik mijn toddenmand in want de wekker loopt om 05.00 weer af :wuerg:

hwjstolwijk, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Goedemorgen, ja hoor het regent, nee niet een beetje, het komt met bakken naar beneden... ik ga mijn lange jas maar eens zoeken...

hwjstolwijk, harm-jan70, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Het regent -.-... Nah ja geen excuus meer om de strijk uit te stellen xD...Euh Charme ... De stap wagen euh euh moet er wel eerst
    een Boer nog zijn en het aandurven, want euh tja Hexia ...Nu ja tis toch je kind enzo enzo :wuerg::oops:
    Rozijntje belde al vroeg helemaal blij op : Ze heb die lamaar event uitgespeeld ...8)...
    Hier maar is wat gewasjes en Lynxen kweken en alle bomen er weer af, behalve de eikels, er waren heul geen eikels meer:eek: Nu ja eikels genoeg :music: maar niet op Hofjes Roze Hof zalle me maar zeggen xD...Allememachies...

Eerst maar is een bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Katrina & The Waves - Walking On Sunshine

:inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Middag all! :D

Hier is het gelukt om tussen de buien door de honden op de hei los te laten. Het mee naar huis zien te krijgen van het stel, toen het begon te regenen was een ander verhaal...

Het kruidenmysterie sla ik deze keer over. Vorige keer wel mee gedaan. Volgens mij toen zelfs het voor mij laatste gekochte mandje ingezet. Miljarden BD aan verdient, maar het heeft toen ook mijn Suzimest berg, en bomen en super mest tot op de grond toe geledigd.

Iedereen die wel mee doet: Veel succes, ik zal wel supporteren vanaf de zij-lijn.8)

Nu eerst ff met Rozijn zoenen, kijken of zij de koffie al klaar heeft. De koffie wordt nergens zo lekker gedronken als thuis op de stee.

snietje1, hwjstolwijk, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. charme63

Je weet maar nooit wie ze tegen het lijf aan loopt Hofje maar euh die moet van goede huize komen om Hexia aan te kunnen hihi..
    Lekker als het net gaat regenen hé HJ? had dat gisteren, alles gedweild was droog dacht ga ff een lekker stuk wandelen en ja hoor kwam er met bakken uit...ik verzopen en de honden keken me met die droopie ogen aan van gaan we nog niet naar huis, vrouwtje verzopen en de honden erbij...resultaat kon weer opnieuw dweilen pffffffZo klaar vandaag, nou ja thuis nog een en ander doen -.- vind het wel genoeg vanaf 05.00 op :wuerg: nu eerst koffie en veel....event hmz nog niet gelezen wat of hoe...zo eerst even menneke gaan vervelen op whatsapp :p en bedenken wat te eten en ow ja nog naar de winkel grrr nog drukker dan ik dacht ....

8. harm-jan70

Herkenbaar Charme van die honden...xD

Hier heb ik er 3 van verschillend karakter...bij regen. -.-

• Dwergpincher....oei een druppel, ik ren vast op huis aan.. het zou is kunnen gaan regenen..
    • Beagle... Oh het regent, dan ga ik stokstijf onder een boom staan te Beagelen, zie jij maar dat jij mij mee krijgt. Ik speel kruidje roer mij niet.
    • Podenco, het regent, nou én boeiend hoor, ik ga lekker door met rennen en spelen en graven, zie maar dat jij mij te pakken krijgt...

9. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Zoen terug geeft en koffie heeft voor mijn lief …:inlove:

Nog niet weet om met de kasjes en kruiden te gaan spelen … ben best een beetje moe … en het regent en het is donker:wuerg:
    20 miljoen nog te gaan 8) en veel BD nog moet terug verdienen... moet dus eigenlijk wel aan die kruiden beginnen:oops:
    Liever onder de dekens lekker warm met HJ kruipt … Kan ook een boek gaan lezen … Mama Hofje heb het net uit ..
    Neem een geit van Claudia de Breij … Was best leerzaam zei ze -.-
    Wel op 1 van de hondjes lijkt … niet zeggen doet welke :music:

snietje1, hwjstolwijk, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

*Genieten doet met een warme koffie in de hand, wat verliefd naar Rozijntje kijken doet*​

11. charme63

whahahaha HJ hier dus 2 met ook een heel verschillend karakter...de kleine nou als ie maar een druppel voelt oké vrouwtje ik ga weer men mand in en kom er niet uit, en als ik hem dan echt mee sleur dan loopt ie dicht langs mijn benen af staart omlaag in de hoop dat ie niet nat word...en een probleem als er een plas ligt: ga der echt niet doorheen lopen...je draagt me maar erover. de grote heeft ook zoiets van kan me het schelen als ik maar buiten ben maar ow wee als je dan een kortere route wilt nemen, heb een hond die autistisch is dus heeft regelmaat en vastigheid nodig. ze konden wel eens familie van jou honden zijn :p
    Best een goed idee RM...lekker onder een deken met een goed boek, het is nu echt prut weer

12. harm-jan70

Charme die vastigheid herken ik wel..xD

Met name de Podenco weet exact hoe laat het is, wat mijn programma is... Hier geldt ook halverwege bij het koffie drinken in de ochtend: om niet meer te bewegen, vooral niet opstaan...(ook niet voor de wc) Ander is het van oooh we gaaaan joepieeee, ik zet mijn sirene vast aan...-.-

snietje1, charme63, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

middag wat een weer de hele dag
    net de werkstal lama gemaakt, zet hem nog niet neer te weinig lama daarvoor
    doe niet mee met kruiden gedoe geen zin in
    ben wel trots op mij zelf wilde reageren in een nieuw draadje maar hou lekker de eer aan mij zelf
    is zonde van mijn tijd en alles wat je zegt wordt toch negatief gezien
    hj nemen jou honden wel eens een duik in een sloot ofzo of in de modder spelen of zijn ze echt netjes

stien56, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Eric, enkel de podenco (v) is modder en water ziek... voor ik water of blub zie, zit zij er al in..

Inderdaad dat andere draadje is de moeite van het reageren niet waard. Wordt weer een welles/nietes spelletje. Verder word er niet inhoudelijk gediscusieerd. En of postings van meelopers, die enkel schrijven van: mee eens punt.

stien56, hwjstolwijk, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Tja :oops: Ik had wel gereageerd ... Denk dat wel duidelijk is waarom :oops:... daar laat Hofje het voor vandaag bij ..

stien56, hwjstolwijk, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Goedenavond allemaal, ik kon het even niet laten 8)

HofvanDromen, stien56, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Jullie reacties: Geweldig. xD

*Op de handen blijft zitten, althans een poging tot*​

HofvanDromen, stien56, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Tja, HJ, daar word ik moe van....ik wacht wel tot ik op level 2000 aankom, dan wordt alles ineens makkelijker -.-;)

Oké, nu ga ik op mijn handen zitten8)

Laatste bewerkt: 12 Juni 2019
    HofvanDromen, stien56, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

*Samen met Sniet op de handen zitten doet*​

Ehm Rozijn zegt net: niet te lang...op die handen blijven zitten.:oops:

20. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen allemaal
    was gister 1 klap onweer 1 mega flits en daarna een klap dat de ramen trilde was best eng eigenlijk