-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ah RM, wat jammer voor jullie ! Ik hoopte nog zo dat je lekker kon genieten..

HJ, nooit op plastic gaan zzitten in een schommelbank/stoel, komen altijd ongelukken van :eek:

2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Heel het huishouden incluus personeel op zijn kop zetten doet*​

hwjstolwijk, leni1955, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Heb je er een python van gemaakt ????

hwjstolwijk, leni1955, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

*Rozijntje en de kids bij de oprijlaan van de Herenboerderij afgezet heeft* 8)

Weer thuis is, vanwege niet mooi weer ook voor komende dagen enz ... besloten vandaag al naar huis te gaan ...Over anderhalve week mag Hofje weer 4 dagen ...iets met een verjaardag enzo :music: en dan weer een anderhalve week thuis en weer 2 weekjes naar de onderduik :inlove: ... Je zou der het heen en weer van krijgen :wuerg:xD... Heb het heerlijk gehad...:inlove:... Vanaf morgen flink aan de bak ..
    De tuin is hier een kompleet oerwoud geworden :eek:...Maar mooi en me Rozenboog staat nu vol in bloei:inlove:...
    De 1e was gaat zo eens in de machine... het gewone leven is weer begonnen 8)

hwjstolwijk, leni1955, .Fisherman. en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Welkom terug, Hofje

6. HofvanDromen

Dank je wel Stien ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

hwjstolwijk, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Lied van vanaaf; our house van madness

hwjstolwijk, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

hier leef ik ook min of meer...erg druk weekend gehad, ben zomaar een jaar ouder geworden maar het heerlijk gefeest met fam kinderen en kleinkinderen en natuurlijk met men menneke :inlove: we bofte gisteren met het weer, tot laat buiten gezeten en ervan genoten...nu toddenmand weer in want wekker loopt om 05.00 af..trusten allemaal

hwjstolwijk, missy-m85, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

*Uit eeh slapen doet met Rozijntje*​

charme63, hwjstolwijk, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Charme, gefeliciteerd !!

charme63, hwjstolwijk, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*In gedachten met een kop koffie aan de keukentafel zit en uitkijkt over hun landerijen*
    Ze glimlacht als ze dacht aan hoe ze gister thuis gekomen waren. De kids liepen haar al vooruit en net toen ze door de bocht van de oprijlaan waren gelopen, zagen ze hem al aankomen zoals alleen HJ dat kan liep hij kwasie nonchalant op hun toe. Papa Papa Papa riepen Hummel, Frummel, Knoet en Loet allemaal blij en stoven op hem af. Hummel was er als 1e, en zoals je dat als "grote" jongen dat doet, je geeft je Papa een schouderklopje en een hand, onderwijl wel zo blij als een kind kijken. Frummel vloog HJ in de armen en gaf een dikke kus, Knoet wilde opgetild en rond gedraaid worden, onderwijl dikke knuffels aan Papa gevend, en Loet wilde op Papa,s schouders naar huis gedragen worden. Zij liep langzaam op hun toe lopend dat allemaal te bekijken met een dikke glimlach op haar gezicht. Haar kids en haar HJ, t,was een mooi spul. Bij HJ aangekomen keek hij haar aan zoals alleen hij dat kon, een lange zoen
    volgde. Mama Papa zoenen gilde de kinderen blij en lachend. En zo kwamen ze weer op de Herenboerderij aan. Bertus en Klaas stonden op de stoep voor het huis, Pien en Geertrui hadden een koffie tafel klaarstaan. De kinderen kregen alle tijd op hun verhalen aan HJ en de rest te vertellen. Onderwijl genietend van de warme choco zoals alleen Geertrui die kon maken. Tot HJ opstond en zei : Geertrui en Pien leggen jullie het jonge spul maar op bed, Ik neem Rozijntje voor de laatste ronde nog even met mij mee. Samen deden ze de laatste avond ronde over de de HerenBoerderij, T'werd wel een lange ronde. Ik wil je eerst even wat laten zien had HJ gezegd. En hij liep met grote passen naar de nieuwe tuin. Daar stond een pracht van een schommelbank. Whauw had ze geroepen, wat mooi ... Even testen ? Had HJ haar met een ondeugende blik in de ogen gevraagd. Blozend had zij ja gezegd...
    Ze hadden daar wat lang euh euh gezeten enzo enzo....Een heerlijke nacht in HJ zijn grote sterke veilige armen volgde daarna in hun bedstee...:inlove:

Bij het wakker worden die morgen had ze nog lang naar die mooie lieve man liggen kijken. Beneden gekomen had Geertrui de koffie al klaar en hadden ze het laatse nieuws eens doorgenomen. Over de boeldagen die succesvol waren verlopen. Over de brief van de wethouder in de Klepperkrant. Over voor en tegenstanders van de regering. Over de verjaardag van Boerin Charme. Over het uitje en de verbouwingen bij Boerin Snietje. Over het vertrek van vele bekende en geliefde Boeren en Boerinnen. Hoe de stilte meer en meer toenam.-.-

Vele pakjes waren er tijdens de boeldagen voor haar afgeleverd. 0ok voor HJ en hij had ook mooie spullen voor haar op de kop getikt. Precies wat zij nodig had, hij wist dat gek genoeg altijd, dat wat zij nodig had. Er liepen nu ook Lama,s op het weilandje bij de Zebra. Leuk voor de kinderen had HJ tegen Geertrui verteld. Zij vertelde haar ook dat HJ niet te genieten was.
    Hoe langer zij weg was hoe minder HJ in zijn hum was. Hoe hij gemopperd had op Pieter Post die schijnbaar haar post aan HJ had zitten lezen. En ook als Pieter Post kwam er er geen brief van haar bij de post zat. Dat hij gemopperd had op alles eigenlijk. Zij had Geertrui wat verwonderd aangekeken. Tja HJ miste jouw Rozijn zei ze, al zou hij dat natuurlijk nooit toegeven.
    Zo was daar ook nog ene Heer Deur langs geweest en had geprobeerd haar in een zwart licht bij HJ te krijgen. Geopperd zelfs dat zij schulden had gemaakt. HJ had hem de huisdeur uitgesmeten vertelde Geertrui.. Woedend was HJ geweest, dat de man zei dat zij zo ene vrouw was zonder handen.

Knoet en Loet gingen vandaag dan ook naar school, Hummel en Frummel waren hun al vooruit gelopen. Die zaten al een poos bij Meester Pen in de klas. Gelukkig ging dat beter nu en waren ze bijna klaar met de lagere school... Het was nog even kijken wat die hierna gingen doen. Hummel zou het liefst meteen op de Herenboerderij komen werken. Maar HJ wilde dat niet, nu ja eigenlijk wel , maar het beter eerst nog wat te leren op school had hij gezegd tot Hummel zijn ongenoegen. Frummel kon ook goed leren, Hj had gezegd stuur haar maar naar de meisjes school , goed voor later. Huisvrouw, moeder en Boerin enzo enzo. Niks van had zij gezegd , niks van...Frummel mag ook leren wat zij wilt. 8)

Bij school aangekomen stond Juf Potlood hun natuurlijk al op te wachten..Tijd is Tijd terwijl ze misprijzend naar haar keek. Ze zei niks en keek eens op haar klokje. Tijd genoeg riep Knoet. Loet huilde al een beetje en wilde weer mee naar huis. Ikke bai jouw Mama ikki niet schoohool...Een boerenventje lachtte Loet uit..Hahaha jij huille doet hahha Auwwwww en het ventje huilde ook. Knoet had hem een dikke oplawaai gegeven. Jai niet main zusje pesten riep hij boos. Juf Potlood snelde toe en riep. Allememachies weer 2 van die van jullie in mijn klasje. Moeten mijn man en ik vanaaf even langs komen? Had zij vriendelijk gevraagd. Nee nee riep Juf Potlood uwe man ? Nee nee niet nodig. Ze had Knoet nog een dikke knuffel gegeven. Gefluisterd goed van je dat je, je zusje hielp. maar beter niet vechten meer he? Nee mama maar ik pas wel op Loet hoor. Loet had haar traantjes inmiddels gedroogd en was op haar plekje gaan zitten. Tot straks grote meid van me had zij gezegd. Buiten had zij nog gezwaaid naar haar kinderen. En haar blik maar afgewend, ook zij huilde een beetje. Ze wist dat het zo hoorde en moest. Kinderen moesten naar school. Afscheid van hun baby tijd was nu definitief. En afscheid van nog veel zou er zijn. Maar ja dat loslaten. :oops:

Ze ging eens aan het werk, de vele nieuwe stallen en bomen en het spul voor de romantische liefdes tuin moesten een plek gaan krijgen. De vele was weggewerkt.
    Ze zou HJ nog maar lekker even laten slapen. Dat had hij nu wel nodig. Straks ging ze hem eens wakker kussen en een kop koffie brengen.:inlove:

charme63, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Charme nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag... :)... En succes met in de Ardennen rijden..Hofje heeft het nog tegen kunnen houden maar eens :music::wuerg:... De zon schijnt hier xD... Hopelijk voor een lange poos ...Hofje is druk met de was en de tuin.

Van de week maar is even zien, wat te doen met de boerderij ... Heb wel al me Roze Vlinder, Kaas en Truffel opstaan ...:inlove: ze zijn zo mooi.

Nu eerst is ff nog een snel bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Danny Vera - Love Me Tonight
    :inlove::inlove:

charme63, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Middag all! :D

Het is weer een heerlijke dag buiten.. Genieten dus! Vanmorgen al heerlijk gezworven over de heide met honden... Die nu allemaal heerlijk liggen te pitten. Zo tijd voor mijn momentje en met koffie en misschien nog wat lekkers erbij op de schommelbank.:inlove:

charme63, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Wil ook wat lekkers -.- .... :wuerg:

leni1955, charme63, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

*Heeft nog xxl mergpijpen in de kast liggen*
    Maar ja, het zijn de nog al zeel vele calorieén en zo....xD

leni1955, charme63, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Voor 1 keertje mag het best xD... die zijn wel erg lekker die XXL Mergpijpen :inlove:... Sluipt eens rond de Herenboerderij...
    Heel voorzichtig naar de kast met xxl mergpijpen opzoek gaat -.-

17. harm-jan70

Zeg Rozijn, kan jij niet wat Mergpijpen met jouw moeder ruilen voor wat supervoer?
    In de vriezer, nee niet die mergpijpen, die zijn voor de winter voor in de erwtensoep.

Wat zeg jij: de chocolade mergpijpen op zijn, in het broodtrommeltje van de kinderen gedaan..:eek:

*Voorziet een stuiterende Hummel in de klas*​

Arme Juf potlood.... *lacht in zijn vuist*xD

Edit:

Zie net dat ik de verjaardag van Charme gemist heb. Alsnog van harte gefeliciteerd Charme met jouw verjaardag.

Laatste bewerkt: 11 Juni 2019
  18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Knoet en Loet verdienden wel wat extra,s op hun 1e schooldag HJ :oops: En aangezien het jouw kinderen zijn hebben ze die extraas aan energie ook wel nodig :music:
    Moet ik nou naar de Bakker om mergpijpen te halen … die extra grote 8)

19. harm-jan70

Hummel heeft dat stuiteren van de suiker niet van een vreemde Rozijntje...xD
    Dus die mergpijpen halen bij de bakker, geschied op eigen risico...

20. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Rent naar de Bakker*

Dol is op stuiterende mannen
    8):inlove: