-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

charme welkom terug

ik zou hj een event willen zonder tijdsdruk en overdreven drops en event gewassen
    ook zou ik een quest willen waar je oudere spullen kan winnen[ tg boom ] bijv. en door oogsten zouden worden vrij gespeeld
    bijv. 20 konijnen en dat van het land en niet kopen en zeker geen tijd er aan vast

stien56, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het doolhof ben ik ook blijven steken bij het gratis spel, sta er nog steeds inxD en dat zal ook zo blijven8)

Geheim recept wel meegedaan en door gebrek aan koekjes ook daar gestrand maar wel diverse upgrades gehaald en de wolk:D nog 23 uur te gaan voor de rest.

Renzo vind ik 3x niks en ruil de tickets altijd om voor munten.

Charme, fijn dat je het goed gehad hebt en welkom terug.

Ruilen heb ik niets mee, geef graag weg als er iets gevraagd wordt maar erover babbelen en in de ballon is aan mij niet besteed.8)

stien56, snietje1, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Helemaal mijn idee Stol!

Gewoon boeren, tegelijk of tussendoor een event kunnen spelen wanneer het een speler uitkomt. Prima als iemand dat in 3 dagen kan doen, o.o.k prima als iemand daar 2 weken over doet/wil doen.

Vrees enkel dat het door de commercialiteit het er niet van zal komen Het argument zal wel zijn, van dat daar de questen voor zijn ontworpen .

Leni, de wolk werd mij ook ineens in de schoot geworpen, moest er wel wat klikjes voor doen met de muis, maar dat was het dan wel...xD

Edit:

Kan iemand Leni uit het doolhof helpen, zonder er zelf verdwaald in te raken...xD

*Bolletje wol mee geven doet*​

stien56, snietje1, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

van die questen heb ik de fok questen nog open staan, wat je inlevert en terug krijgt is zonde
    ik verkoop liever zeg maar 3 goude ezels en ik vang tussen de 130 en 200 mil dan ik dat fooitje binnen haal
    ook de tijds questen staan open geen zin om dingen op tijd te doen
    vm hetzelfde staan nog genoeg er van open
    net als mijn ambachten heb er 2 vol en die andere 3 worden voor mij denk ik een 10 jaren plan
    trouwens het gaat mij niet meer om teveel events er verandert toch niet veel
    gaat mij meer om oneerlijkheid waarom heeft speler a die aan het begin mee deed met dit spel zoveel voordeel op speler b die of later is begonnen of andere dingen die zijn gebeurt waardoor speler b veel mist
    ik zou veel minder klagen over weer een event als ik ook de wolkerijen had waardoor je sneller kan oogsten
    of waarom kunnen spelers niet meer aan tg bomen komen of die draakjes van het rad waar sm uit komt
    als je nu begint of later was begonnen dan speler a heb je zoveel achterstand al

stien56, snietje1, charme63 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

Exact mijn punten Stol.
    Het is de commercie in het spel, dat zal niet veranderen denk ik...

De kloof tussen spelers met veel tijd om te spelen en de niet veel tijd hebbende of aan het spel willen bestedende speler zal ook altijd wel blijven bestaan denk ik. Dat valt niet op te lossen....

Wel vind ik dat er ruimte voor iedereen moet zijn, zowel voor de klagers op zijn tijd, als voor de halleluja spelers, die alles wel leuk vinden wat BP hun voorschotelt. 0ok voor mensen met een andere mening als de eigen mening. Als men elkaar gaat of wil beknotten is het voor niemand meer leuk. Er zijn oorlogen om minder gestart.

Niet ieder mens is gelijk, niet ieder mens is goed in het goed vormgeven van zijn mening. Wat voor de een als klagen wordt opgevat, kan door een schrijver worden gedaan om even zijn hart te luchten. Idem geldt voor de andere kant. Sommige mensen gaan vol voor dingen, willen dit ook uiten. Allemaal prima.

Mijn motto is en blijft: de boerderij is er voor mij, niet andersom. (quote is gepikt van Hofje) xD

hwjstolwijk, herma1234, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Moet mijn Koekjes enz. nog inleveren :music:.. vanavond maar eens doen.. en vooral niet vergeten :oops:.

Doe alleen deze laatste stap.. had geen zin in elke dag die quest..

*Sleurt Leni uit het Doolhof.. heb dat ding inmiddels zo vaak gelopen.. dat ik hem kan dromen (not) xD..

Vanavond nog een paar keer.. en dan is het weer goed geweest.. denk ik.

Heb vandaag nog een Roze Olifant en Roze Aap kunnen halen uit de Ballon voor een Tulpenboom en Salamander :) .

Leni kan jij nog iets gebruiken / mis jij nog iets? Nee niet zeggen niks ;) (oké natuurlijk mag je zeggen wat je wil..).

Idem voor Charme ;) .. welkom terug :D!

Edit: Schrik mij net een Hoedje :eek:.. voor niks gelukkig. xD. denk ga ff bij die laatste quest met koekjes enzo kijken.. zie ik alleen de oude quest.. denk waar is dat ding van vandaag :eek:? Ben ik te laat -.-? Nee.. staan er 2.. pff.. inleveren maar :p.

Laatste bewerkt: 3 Juni 2019
    hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Missy ik heb de laatste tijd geluk gehad met mysterie stallen en bomen en mis er niet veel meer, heb niet gekeken wat ik niet heb maar dat mag vast niet geruild worden.
    Heb wel voor jou gekeken maar helaas geen oranje leeuw over:(
    Heb niet niks gezegdxD

Krijg net uit mijn kistjes ca. 58 gewone draaien en 50 partytickets, heb een lamme arm van het draaien aan het rad.:music:

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

dank jullie wel allemaal xD val met de neus in de boter geloof ik met ruilen, nou ja zo af en toe eens in kunnen loggen op forum maar niet echt de tijd en de zin gehad om te lezen had wel even wat anders te doen..kan me schriftje niet vinden dus weet ook niet wie of wat ik beloofd heb met ruilen :oops:
    geef een gil en zal kijken of ik het heb, verder moe van het uitpakken was etc pfff ben bijna weer aan vakantie toe xD en euhhh thnx voor het water HJ :music:

9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

HJ:inlove:
    Hofje altijd voorzichtig doet, wel afhankelijk is van overige verkeer en de bestuurder:music:
    Die gelukkig zeer ervaren is, en ggoed rijdt.
    Der zijn er waar Hofje nog niet eens ene meter achterop durft te gaan. Bang ben ik dus nooit, kwestie van vertrouwen en je er totaal aan over durven geven. Tenslotte kun je ook thuis van het keukentrapje vallen en je nek breken, denk ik dan maar. Tja vallen ofzo kan altijd zeker als je Hofje heet:music:
    Weet dat het op de Motor wel meer risico geeft.
    Als je valt dan is de kans groot , dat nu ja hetv einde of zo daar is. Euh niet over na denken maarxD:oops:
    Dan niet te vergeten ook de navigatie. Die er vandaag weinig zin in had:wuerg: Liefst rijd Hofje
    zoals jullie weten over binnenweggetjes en soms over paden waar je eigenlijk niet rijden mag:oops:
    Maar als je naar Lelystad wilt en navigatie zegt we gaan mooie route maken en dan verdwaald:wuerg:
    De weg bij een boer op een erf ineens op houdt:wuerg: Vervolgens in Almere uitkomt:eek:xD
    Dan ist nog een lange weg naar Enkhuizen:music:
    Die dijk was niet leuk-.- Werden bijna van de Motor afgeblazen . Nog een rondje door die Enkhuizen gereden . Enk was niet thuis dus bij de grote M koffie gedronken en sanitaire stop gemaakt. :wuerg: Daarna weer over die enge dijk terug.De andere route werd te lang voor Hofje .
    en het Hofjes Hoofd:oops:Nu weer lekker bij de onderduik, uitrusten en bijkomen van dit avontuur.xD

Charme fijn dat je er weer bent en dat je vakantie goed was.:inlove:

Verder lees ik van alles waar ik niet zo blij van wordt, dit niet gaat nader verklaren.
    Woorden als weg geveegd, weg gevaagd, negeren, genegeerd worden gaan wel door mijn gedachten. Nu ja het zij zo.
    Zal wel een Hofjes dingetje zijn.:music:

EDIT
    :eek:Hoe nu Allememachies o_O... Hofje bijna een hart dinges krijgt hier:oops:
    Val hier van me stoel. Mevr de Zwart schrikt van mijn gegil:wuerg:
    Ja nou zit hier met de tranen:cry: van blijdschap en ontroering ofzo iets , hartkloppingen ook nog.:oops::cry:
    Sjees zeg xD Valt er zomaar een Roze Truffel binnen:eek:o_O Whäaaaaaaa .... Doet een dansje rond de onderduik. Ik wordt gek xD
    Lieve lieve lieve lieve nee ik noem geen naam.
    Maar whow:inlove::inlove::inlove: Dank 100 ontelbaar keer dank :cry::inlove:

Laatste bewerkt: 3 Juni 2019
  10. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Leuk wedstrijdje....Wie het, in mijn ogen, bekendste lied van Nederland hier neerzet, krijgt een leuk stalletje van me.....het hele lied hoeft niet, 1e zin is voldoende, want dan weet iedereen de rest wel :music:

stien56, snietje1, missy-m85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Charme. xD

Mijn tuin is/was er blij mee.

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

xDtulp Hofje weet veel liedjes maar geen idee welke lied jij bedoeldxD

13. Red_Tulip

Gewoon zo'n beetje het bekendste lied van Nederland....de meeste Nederlanders vinden het een geweldig lied. Er zijn natuurlijk altijd van die zeurpieten die het niet veel vinden, maar die blijf je altijd houden.

tip...toen m'n zoontje een maand of 6 was hoorde ik wat neuriën in de box...ik dacht....het zal toch niet zo zijn dat hij dat nu al kan....en jawel hoor....Hij kende het toen al!!xD

stien56, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

nah ben benieuwd, al sla je me . Bij wijze van spreken dan he:music:
    Hofje leest het wel dan, van wie het wel weetxD
    Gaat nog heel even kijken naar de mooie roze truffel stal:inlove:... kan nog steeds niet geloveno_O
    :wuerg:

15. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

euhhhh alle eendjes zwemmen in het water?

16. Red_Tulip

Tis hier niet zo'n zangcluppie merk ik.:music:

stien56, missy-m85, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Vergist je niet Red_Tulip, het is even wachten voor de muzikale noot van Stol en of Snietje.
    Of Nederlandstalig hun genre is, is even afwachten.xD

*Neuriet: Amsterdaaaaaam huuuuuuilt....daar waar het eens heeft gelachen*​

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Tante Thea en Stollie :inlove:
    Dank jullie wel:inlove:
    euhm over liedje denkt:music:
    André Hazes : Zij gelooft in mij
    soms ? Geen idee ... Hummel Frummel Knoet en Loet zijn niet zo van het zingen.

ik lees het wel ... Internet wilt hier niet zo glied op het moment:wuerg:

19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik wou al een voetbal liedje voor Red_tullip gaan zingen maar dat wil ik jullie oren niet aandoen ;)

Leni die draaien heb je er zo doorheen hoor, via het vaasje naar de draaien gaan, daar draai aanklikken, draai aanklikken in molen en dan op esc drukken en dan kom je weer terug bij het menu van het vaasje en daar het weer herhalen. Kan je later nakijken wat je hebt gedraaid en scheelt je een hoop wachttijd.

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

pfff... wordt gestoord hier van die internet:wuerg:
    Thea ik heb je nog iets gestuurd.
    hoop dat het is aan gekomen.:eek:

hwjstolwijk, stien56, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.