-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Hoort het woord: kus, vallen, vliegt naar binnen*

Een zoen van de vrouw op een mooie dag, is als een zacht regenbuitje in de hete zomer..:inlove:

Edit:
    Hier is de twijfel ook toegeslagen met de farmmunten...xD

Heb er maar 1736!

Eigenlijk wil de drakendinges, het ei, en één uitbreiding... maar dat komt neer op 1800 muntjes... Ik zou nog kunnen fokken met de "kans op" farmmunten met 201 gespaarde supervoer... Die dan zo goed als finaal op gaat...

Moeilijk...moeilijk... Hofje en Rozijn zouden vast zeggen: keuzes..keuzes...​

Laatste bewerkt: 24 Mei 2019
    stien56, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Na zo ene korte nacht lijkt mij dat ook wel wat HJ xD... Sjee zeg ...

Euhm nope hier geen tijdelijk premium ... Het zullen denk wel bomen worden allemaal ... Knechtencoupons gelukkig ook nog meer dan genoeg zelfs die van 1 uur 8)want ook die aanbieding ga ik mislopen :music: ...
    Toch leuk voor je ontspanning een spelletje spelen :wuerg:xD...Nu ja ...komt vast goed allemaal ... tja iets met verantwoordelijkheids gevoel enzo enzo ...Euh euh niet over nadenken maar xDxD

stien56, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

*Naast Rozijntje op het bankje onder de klimroos peinzen doet*

xD

4. HofvanDromen

Ohw lees net nog je EDIT :music:....
    Hier heb ik die hoe heet dat ding hamster ei niet genomen nog ... komt wel is ...wel die draak xD
    Fokken voor Farmmuntjes doe ik niet... Dat vind ik dan weer zonde, bewaar SV liever voor als er iets echt leuks is met fok events:oops:

5. harm-jan70

*Rozijntje HJ van het peinzen af helpt*
    Iets van doen heeft met de lange afwezigheid van Rozijntje... HJ en Rozijntje even niet gestoord kunnen worden.:oops:

6. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Graag helpen doet :inlove:

Nog maar niet verteld heeft een kraaien ei, een uilen ei, en een drakenei gekocht heeft :oops:

7. harm-jan70

*Ziet Rozijntje, eieren op een kussen leggen...onder de warme lamp*

Ehm Rozijntje lief...je weet dat daar geen kindertjes uitkomen toch en zo...?​

8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Kijkt HJ verlegen aan*​

Zucht eens diep en steekt van wal, nou euh… Ik weet niet zo goed..met die vrouwenweekend vroeg Hexia of het met die bevalling van Knoet en Loet ook zo ene feest was geweest. Nou het was geen feest kon ik haar wel vertellen. Nee zeg ze toen natuurlijk ist geen feest.
    Duhhh:music: ..Dat zei ze ook nog :oops: Nou zeg ze toen als ik aan die bevalling alleen al van Hummel en Frummel denk, snap ik niet dat jij nog een keer een kind wilde. Ik zei toen, ik had niks te willen, het kwam vanzelf:wuerg: Ja zeg zij, maar nu toch niet meer met die roze pilletjes... Nee zei ik nu niet meer:oops: Poeh zeg ze toen : Ik leg liever een paar eieren op een kussen onder een warme lamp, dan dat ikzelf-.-... Fluistert nu heel zachtjes : Dus ik dacht nu ja … misschien lukt het zo ook :oops:

9. harm-jan70

*Vraag zich een wat nieuwsgierig af, wat er uit die eieren komen gaat*

Hopen doet op gouden kuikens..:inlove:

10. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

middag wat een lees werk kon een dag niet online komen werk
    hj goed bezig geweest, de andere beterschap en sterkte
    lekker een paar dagen vrij nu
    aardig verdient met verkopen

11. HofvanDromen

In het kader wat eten wij vandaag : Spinazie / Aardappeltjes / Varkensfile lapje 8)

stien56, hwjstolwijk, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Rozijntje.... heb jij die big ergens gezien, die ik pas op de markt gekocht had...?
    Die big, waar jij gestoofde varkensfile lapjes van zou maken.

Hij lag nl niet buiten in de modderpoel...of zou Hummel het hekje weer hebben op laten staan... De rakker...!

stien56, hwjstolwijk, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Oh oh die stoute Hummel ook,xD maar … Me hedde um al gevonden HJ ….

Klaas en Geertrui helpen ff mee … hou het hekje maar open … we komme der an
    8)

14. harm-jan70

Rozijntje...xDxD

Dat wordt smullen vanavond Rozijntje! :inlove:

*Slachtmes klaar houden doet*
    Kom jij maar eens kijken en leren hoe jij een varken slacht Hummel... *Hummel huilen doet...* Jij niet mogen Joppie dood maken...!
    Joppie!! Heb jij het varken een naam gegeven...? Ik had nog zo gezegd geen naam geven... *Zucht*

Rozijn stuur Pien is naar de slager voor wat lappies vlees, anders eten wij vanavond vegetarisch..-.-

15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag 8) YES Weekend !!!!!!!!

HJ en RM, iemand nodig die kan slachten en alles kan bereiden ???:music:xD

Hier geen doorsnee weekend, morgen ipv alles van links naar rechts en boven naar beneden te poetsen, gaan we met de trein naar het ziekenhuis (naar mijn vriendin) daarna gaan we die stad ook eens bekijken en samen lunchen :inlove:xD
    Als we weer thuis zijn werk ik alles wel bij (zal wel zondag worden) het echte poetsen heeft geen zin als ze kozijnen komen zetten as week. manohman.... dat is echt wennen voor mij.... maar ja, het heeft nog even geen zin. Hier is alles al leeg, maar die mannen hebben een agenda die niet te volgen is, dus wanneer wij aan de beurt zijn ?????? We zien wel

Hofje, smakelijk en een fijne vakantie !
    HJ, op tijd naar bed vandaag ;)

Hier willen de hooligans los, ze moeten geduld hebben tot mijn eerste was hangt (stelletje ongeduldige pestkoppen)8)

16. harm-jan70

Snietje op tijd naar bed werkt niet hier...xD

Iets met hoofd/lichaam. Al is het lichaam nog zo moe, als het hoofd niet moe is..lig ik wakker te wezen in bed.
    I love holigans!

Hummel ga jij eens met Tante Snietje mee...Ja Joppie mag ook mee..:music:

Laatste bewerkt: 24 Mei 2019
  17. snietje1

Lopen de Hooligans hier los, het is al spannend dat de kooi 20 cm hoger staat (op wieltjes met een plankje, geleend van onze buum) Schuimpie springt ineens vanaf de grond naar de tweede etage, maar Droppie is bang van paars behang, dus ook hiervan. Als ik er bij kom zitten en zet hem in de kooi, is het goed maar hij komt er zelf niet meer uit. Hij zal toch een week geduld moeten hebben of eraan wennen.
    Komen hier ineens Hummel en Joppie binnen, de ratjes meteen nieuwsgierig en klimmen op hun schoot om te kijken of er iets lekkers is (ik geef hen paprika) en ja hoor, ze zijn vriendjes en zitten op schoot te eten.:)Bij Hummel zelf met een blokje kaas op de schouder
    Ziet er echt leuk uit

18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Pien naar de slager heeft gestuurd … een mopperende HJ stil moet krijgen … een huilende Hummel richting Tante Snietje ziet lopen met achter hem aan Joppie … die 2 zijn onafscheidelijk … Zal mij benieuwen of er wel echt een Boer in zal schuilen.:oops:
    Al wil hij nog zo graag … -.-
    Denk dat ze het wel gezellie hebben bij Tante Snietje :inlove:

HJ zijn lichaam nog zo moe maar het hoofd nog niet … euhm euhm ...neuh maar ff niets zeggen doet xD

19. HofvanDromen

Dank je Sniet ... heb ter zin in ..eindelijk ritten rijden en De Veluwe en omgeving onveilig maken xD

Hoop dat morgen alles goed kan en mag gaan... voor jullie en een keer niet poetsen is echt niet erg ...Wat jezelf al zegt het heeft weinig nut.8)

20. snietje1

Dank je Hofje, ik weet het maar toch :eek:
    Ja, je hebt gelijk.... maar toch:oops:

Ik ga morgen gewoon opstaan en misschien de muizenkooi doen ( eigenlijk nog grotere hooligans als de ratten) maar die zijn echt te eigenwijs.... dus ik zie wel (heul uniek voor mij)

stien56, hwjstolwijk, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.