-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Oeps!xD

Dan is het maar goed, dat er zoiets als Puffing bestaat.

stien56, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

oke ik ga toch niet op mijn foon spelen kost te veel internet en dat is zeker zonde geld
    en echt niet turen op zo klein schermpje
    ik ga volgende week met mijn verjaardag uit eten is voor belangerijker dan het geld hier in pompen

3. harm-jan70

Hier zou ik op de wifi kunnen spelen op de telefoon of tablet Maar het is een keuze die ik maak om het niet te willen.
    Voor mij zelf sprekende zou ik dan te veel op Farma zitten. Nu moet ik echt een keuze maken, ga ik achter de laptop zitten of niet.

Eigenlijk gebruik ik mijn telefoon tegenwoordig enkel om te bellen of af en toe appen. Heb wel eens bezoek gehad, waarbij ik heb gezegd, telefoon wegleggen of ophoepelen en niet meer terugkomen..:oops:
    'k kan er erg slecht tegen, als mensen geen tijd meer voor elkaar hebben, maar wel voor dingen of andere mensen op de telefoon.

stien56, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Vind het geen zonde geld ... Mijn abbo kost niet zoveel en op is op ... Alleen bij de onderduik gebruik ik het en als ik bij de kids ben kan ik altijd via de wifi ofzo ... niet dat , dat vaak voorkomt..

Als je zo vaak als Hofje op de onderduik bent en daar is geen internet verder, dan zou dus elke zomer mijn Roze Hof vergaan, wat ik net al schreef is dat al een paar keer voorgevallen...Dat wilde ik niet meer.

Dat heeft verder niks met geld in het spel pompen te maken. Mijn foon is ook belangrijk voor het contact daar met mijn kids.

Waren tijdje terug uit eten : Zit daar een man en een vrouw, gezellie samen uit eten ...Vrouw zat alleen maar op de foon:eek::wuerg:
    Hier is de regel, zijn wij uit eten met familie of bij elkaar met familie ... NO Foon xD

5. hwjstolwijk

kijk maar bij de kassa van een supermarkt bellen en afrekenen
    snap trouwens ook niet dat er mensen zijn die films of een serie kijken op hun foon ik krijg naar een half uur turen op dat ding al koppijn

6. harm-jan70

Yess! :inlove:

7. hwjstolwijk

ben trouwens ooit begonnen met de nokia 3310 die kon je ergens tegen aan gooien en dan deed hij het ook nog

stien56, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Een aantal jaren geleden vierde ik mijn verjaardag. In die tijd kreeg zo'n beetje iedereen een telefoon en je raadt het vast wel:
    iedereen zat op zijn telefoon. De gezelligheid die er altijd was, was ver te zoeken. Ik heb het even aangezien en toen heb ik gezegd dat de verjaardag voorbij was en dat ze beter in hun huis op de telefoon konden gaan. Iedereen keek mij heel raar aan , ze keken rond en beseften waar ze mee bezig waren. De telefoons werden weggestopt en het werd weer gezellig zoals vanouds.
    Hier wordt de telefoon alleen nog maar gebruikt tijdens een feestje of een etentje als het nodig is, want soms moet je bereikbaar zijn.

stien56, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

trouwens zag van de week dat je tegenwoordig kan betalen met een ring, ketting of horloge
    daar moet een speciale chip in

stien56, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

HJ wat mooi dat je honden naar huis komen :) en heel veel succes met graven want dat is wel een dingetje.:wuerg:

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Middag allemaal :) ,

Missy komt ook even langswaaien ;) . Die Film (before I wake) HJ wil ik ook nog zien, nog niet van gekomen.. ben benieuwd :) .

Puffin.. wel van gehoord, maar speel ook alleen via de laptop.. anders zit ik er ook teveel achter. Maar ben het wel met Hofje eens, dat als je ergens lang bent en er anders niet achter kan.. dat het vast handig is. Al is het maar om even in te loggen..

Met vergaan.. bedoel je rood metertje en buren kwijtraken neem ik aan? Dat is wel jammer vind ik, dat je ergens gedwongen wordt om vaak genoeg in te loggen / spelen. Al heb ik nog steeds geen idee hoe snel dat dan gebeurd? En kan het gebeuren dat je nooit meer in kan loggen?

Over de Foon in gezelschap... die van mij blijft in mijn tas.. kijk er heel af en toe op of ik app heb (als ik naar de wc wandel ofzo.. en nee.. ik ga niet 10x en nee.. ik neem heb niet mee daarnaartoe xD). E-mail, nieuws en weet ik het wat.. komt thuis weer wel.

Edit: mooi van de laatste rustplaats voor de honden HJ..

Laatste bewerkt: 18 Juni 2019
    stien56, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Goed nieuws HJ dat je honden naar huis komen :inlove: en wat een ander er van denkt....daar lekker schijt aan hebben en die verkoopt schijnbaar goed op de markt....
    hier onder het eten ook GEEN phone...sta niet voor jan met de korte achternaam te koken...en vind het veel gezelliger om aan tafel de dag door te bespreken of gewon ergens anders over te kletsen.;)
    heb in het verleden wel eens een date gehad en die had de phone op tafel liggen...nou snap ik dat je bereikbaar wilt zijn soms maar kijk er niet steeds op, was er snel klaar mee en ben gegaan, natuurlijk mocht hij betalen xD
    mijn menneke had nog een phone waar je alleen maar mee kon smsen en tja die rekening viel nogal hoog uit hihihihi dus maar aan een smartphone en kunnen we elkaar appen en bellen (trouwens een nederlands nummer erin....) maar ook dan word de phone amper gebruikt als wij bij elkaar zijn....gelukkig maar anders was ik er ook zo weer klaar mee -.-maar ben het er wel mee eens het haalt een hoop gezelligheid weg :wuerg:
    en met verjaardagen dan mag je hopen dat ze het fatsoen hebben om niet steeds te appen of te bellen maar ik schijn nogal een vernietigende blik uit te stralen :p dus tja dan is het een kwestie van "even"aan kijken :oops:

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Oma Agnes, Missy, Charme goed gedaan met die phone.:inlove:

Leni, dank je! Dat graven zal zeker een dingetje zijn, in de löss grond....poeh poeh...xD
    Zal het één dag van te voren moeten doen. Verraders slapen niet...zeikers in de buurt ook niet...

Daarna is het wat niet weet wat niet deert... En over een half jaar de (graf)stenen er terug op.
    Laat ze dan maar eens komen om "mijn hondjes", mijn tuin, mijn eigen kadastrale grond.8)

stien56, snietje1, missy-m85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Volgens mij mag je je huisdieren in je eigen tuin begraven HJ....maar zoals je al zei wat niet weet dat niet deert....;)

15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Je ging toch gewoon een vijvertje aanleggen ? .. en dan bij nader inzien niet ofzo 8)

Zo zeg eindelijk de pakketjes hier aangekomen :wuerg: ... Nu snel even naar paps en mams ..
    ze hadden van een kennis een berg Rabarber gekregen ... Paps belde : Euh Hofje wil jij soms ? Jaaaaaaaaaaaaaaaaa :inlove:xD

stien56, charme63, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

ja eindelijk een fd weer uit kistje de zoen vis
    alleen is hij niet zoveel waard nog geen 15 mil

stien56, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Even het één en ander goed na gelezen/gezocht. Het mag dus wel: huisdieren begraven in eigen grond. Het is zelfs een EU besluit. Uitgezonderd zijn kippen, bokken, paarden en ander spul.
    In niet eigen grond zoals bij een huurhuis mag het dus niet, alsmede ook niet in gepachte grond.

Er zijn wel een aantal millieu technische regels waar men zich aan moeten houden.

Goed dat ik het weet, mogen na plaatsing de stenen er ook gelijk op, die waren duur genoeg tenslotte.xD

stien56, charme63, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Zoenvis Stollie.. mooi hoor :) . Gooi hem maar in de vijver bij onze parelvis en diamantvis ;) ..

Wat te eten vanavond: Pizza.

~~ Mijn liedje van vandaag is ~~ : 'Ian van Dahl - Just a Girl' (2006).

Laatste bewerkt: 18 Juni 2019
    stien56, charme63, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

ken je eigenlijk na gaan hoe ik bezig was met events wist niet eens dat de horror tomaat vast in het spel komt
    dacht ook eerst dat het gewas is maar het was een hok nooit geweten

stien56, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken Stollie:p

stien56, hwjstolwijk, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.