-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Heb maar in mijn knip gedoken...dacht die 1,99 kan er voor een keer wel af...zag dat het draadje al op slot zat, al een ticket naar support gestuurd maar nog geen antwoord gehad...gaat toch wel om echt geld....

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hmmm .... Hier van de nog staande TG die ik had gekocht... hij doet het hier wel SV ..duurt 4.30 uur ...Wat erg ...voor jullie bedoel ik dan.

:oops:

3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Ziet Hofje langsvliegen*

Denkt: na mij de karameltaart, maar eerst de karameltaart..

Krijg eigenlijk ook nooit taart... Ben er ook niet zo gek op eigenlijk. Enkel voor een simpele tompoes.. (Dan wel met zo'n roze bovenkant, een andere kleur belief ik niet) mogen ze mij wakker maken..xD

Eens met Charme, al gaat het om een kwartje...geld is geld. En een betaalde dienst, hoort gewoon geleverd te worden. Punt.
    Hofje had jij nog tijd staan op de molenklok? Zo ja, dan blijft de tijd voor supervoer op 4.30 staan... o_Ow als de meter opper de pop is...

Hier staat de molen nog op 2 uur, als ik nu 9.999 kippenvoer aanzet, geeft hij ook nog de snelle tijd aan van 22:28

4. HofvanDromen

Ja natuurlijk betaald is betaald, lees de laatste tijd veel problemen, met mandjes , met SV eigenlijk met van alles wat te koop is ..
    En ik vind niet dat er erg netjes mee wordt omgegaan :oops:... Dat betaal support schijnt behoorlijk ingewikkeld te zijn ... Maak dat dan eenvoudiger en nou ja weet ik het ... geld is geld ...:wuerg:

Ohw Mister edit : Nee ik had geen snelle molen ... heb hem bijna nooit xDxD
    maar ik wou ook ff testen :music:... erg he xD.. Mijn molen stond dus stil en nu net aangezet met 1 SV ...die dus 4.30 duurt ...

5. harm-jan70

Betaal support is niet zo moeilijk. Zelf een supporter kan dingen bijboeken, terugboeken, ze mogen het enkel niet.
    Geld terug geven/terugboeken, daar rust een taboe op bij BP...

Ze gaven nu als reden op in het gesloten draadje dat er iemand niet was of zo... Beetje vreemd... Wel 24/24 kunnen betalen, maar niet 24/24 kunnen bemannen...-.-
    Men hoeft m.i. niet stante pede een antwoord te geven, maar binnen een paar uur vind ik persoonlijk wel redelijk als het om echt geld gaat.

6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lied van vanavond Beautiful people van Melanie Safka
    Lachen is altijd goed Hofje, zolang het geen uitlachen is (zei mijn oma altijd);)xD

En toen zat er heel veel post tussen:eek:

Laatste bewerkt: 13 Mei 2019
  7. HofvanDromen

Had je mijn edit nu gelezen HJ ...?

Wat jammer dat je nu zelf niet kan testen of je wel of niet de snelle molen wel of niet hebt ...

Sniet ... je hebt gewoon ff mijn off day gered meis :inlove:

EDIT: Ohwwwwwwwww Sorry HJ ...je hebt nog maar 2 uur staan ,wat 2 maanden had moeten zijn ....domme domme Hofje :wuerg:

8. charme63

Heb geen idee hoe ik betaald support het bewijs moet sturen dat ik betaald heb....:wuerg: maar als ik de boel wil besodemieteren dan ga ik voor miljarden en vertrek meteen naar een onbewoond eiland, natuurlijk met men menneke xD en niet voor 1,99....

Btw hoe maak je ook al weer een nieuw topic aan? :oops:

9. harm-jan70

Hofje, ik had jouw edit gelezen.

Zelf kan ik pas testen over 2 uurtjes... als de meter van de turbo molen op nul staat. Ik hoop op een weergave fout, maar zelf denk ik van niet. Wat jij al schreef, er gaat de laatste tijd vaker dingen fout met mandjes en dergelijke.

Vind dat ook best een irritatie punt, dat (in de eerste instantie) af schuiven op de speler, andere afdeling etc.
    BP verdient genoeg aan dit en andere spellen, vind persoonlijk dat er dan ook gewoon en goede, maar ook snelle afhandeling moet zijn, als er eens een keertje iets niet goed gaat.

Een vriendelijk woord houdt de deur beter open, al zou er later een afwijzing volgen, dan een terug of afschuifsysteem.

Hier ging het ook maar om 150 TG (c.a) 4,99 euro. (2 maanden abbo) Maar het gaat wel om geld. Waarbij mijn motto is, al gaat het om 25 eurocent, als het niet goed gaat, verwacht ik dat het op een correcte en snelle wijze wordt recht gezet.

Idem dat gevraag om een betalingsbewijs. De gedachte erachter snap ik wel. Het spaart tijd uit en zoekwerk voor de (betalings) support. Maar alles is gelogd en kan worden terug gevonden door de support. Dus ook als een speler geen betalingsbewijs kan sturen, of niet weet hoe dat te doen.
    Om die reden mogen ze m.i. dus ook geen afwijzing geven, als iemand eens een keer geen betalingsbewijs kan leveren.

10. HofvanDromen

Had net op mijn domme fout :oops: al een correctie aangebracht ... wat stom van mij :oops:...

Vind 4,99 best veel geld ..als ik dat zo mag zeggen ... Dat men altijd alles in 1e reactie op de speler afschuift vind ik ook helemaal niet netjes en ook niet kunnen...

Je bent of zowat een halve crimineel als je zelf iets fout doet en vaak niet eens weet, dat je het fout doet ...:cry:
    Als je iets koopt en niet krijgt, hetzelfde ritueel ... dat kan toch best anders denk ik dan ...

Maar ja ik ben Hofje enzo enzo ... Ik ken der niet zo goed tegen ... :oops:

EDIT: Ik krijg altijd als ik iets koop en E-Mail zelfs van farmerama dat ik iets gekocht heb ... met de pay -safe kaart dan en als het via de bank is ...
    niet als ik van bestaande TG koop ... dus dan hebben ze zelf toch al het bewijs?
    Hoe kunnen ze anders die E-mail er uit gooien ?

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Eens met Hofje.

Volgens mij is die hier nu wel bijgesteld... De snelle voerprodcutie molen staat nu op 1481 uur.
    Ben wel ff het verschil kwijt van wat nu de turbo molen is en de snellere voerproductie molen?

Edit:

Tegenwoordig (wel zeer weinig voorkomend tegenwoordig xD) vraag ik/zet ik ook altijd een vinkje voor een bevestiging van een betaling via de e-mail.

Bewijs van een betaling het zij per bank, of van het bestaande TG-goed is altijd terug te vinden via de log-files. Hun eigen bankgegevens... etc.., voor de (betalings)support.
    Het is enkel meer makkelijk om het naar de klant/speler terug te schuiven. Bij niet aan kunnen leveren, te kunnen schrijven: Wij kunnen niets voor u betekenen...

hwjstolwijk, stien56, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

De molentijd klopt dan nu voor jouw HJ ... gelukkig ...:) ... er is geen verschil tussen turbo en snelle voermolen ...
    0ok dat is weer zo verwarrend iets :wuerg:...

Gelijk heb je van dat vinkje ... Als Hofje iets anders koopt ergens anders ofzo ...Altijd vraag ik een e-mail betalingsbewijs dinges ...

Hofje gaat is op de bank ... Wat nu het plan is voor de Boerderij ... heb nog geen idee :wuerg:.... Voorlopig blijf ik op zeker nog een maand ..
    Tjaaaaaaaaa heb net die snelle molen gekocht :music:xD

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

hwjstolwijk, stien56, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Hier word ik helemaal leip van, molen-geval-dinges en meer van dat soort.

Doe maar het lied Abracadabra van de Steve Miller band

Ondertussen gaan we hier dadelijk eten : zuurkoolstamppot met verse worst (voor mijn wederhelft) en uitgebakken spek (Heel erg uitgebakken, voor mij )

HofvanDromen, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

Ik word er simpel van....nu net een mail dat ik bewijs moet aantonen via een printscreen nou schiet mij maar lek want heb geen idee hoe ik dat moet doen en trouwens zoals HJ al zegt ze kunnen toch zien dat je betaald hebt? nog even en dan is de keuze niet moeilijk wat ik ga doen >:(

15. harm-jan70

Printscreen is enkel aan te leveren als:

Men een betalings bevestiging per email heeft gevraagd, deze als betaling bewijs instuurt.
    Men een printscreen maakt van het afgeschreven bedrag per bank, deze als betalings bewijs instuurt.

Ben het met jouw eens Charme, dat het niet nodig zou moeten zijn. Men kan ook aangeven van:
    • Als u ons een betalingsbewijs stuurt, dan kunnen wij sneller de zaak nakijken, bijboeken, een antwoord sturen etc..
    • Mocht u niet in het bezit zijn van een betalingsbewijs, of weet u niet hoe dat moet, dan kijken wij het voor u op basis van uw gegevens, bankrekening nr etc, na in onze gegevens. Dit kan iets langer duren. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Ze mogen het wettelijk niet zomaar en zonder meer afwijzen, als iemand geen betalingsbewijs kan overleggen. Wijzen naar de algemene voorwaarden kunnen zij ook niet zomaar. Die algemene voorwaarden moeten namelijk ook aan bepaalde wetgevingen voldoen. Al zou volgens BP de algemene voorwaarden bindend zijn, wil dat nog niet zeggen dat, het altijd zo is.

HofvanDromen, leni1955, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. charme63

Nou kan ik print screen wel vinden op mijn laptop ( gelukkig maak ik die altijd) maar het toe voegen in een mail is heel iets anders...vind dit zeer klant onvriendelijk en zeg er hier maar verder niks meer over -.-

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Charme, ik moest er over nadenken. Klant onvriendelijk is het zeker.

Ron heeft uit hoofde van zijn functie netjes geantwoord in een ander draadje. Het positieve is dat er idd iemand mee kijkt van de gewone support. Er stonden ook dingen in, waar ik het niet mee eens ben.
    Met name de verwijzing naar de algemene voorwaarden, het eerste antwoord in 5 dagen, de kantoortijden.

Het is vrij simpel, waar het probleem zich ook bevind bij een online betaling, men koopt iets in de winkel, in dit geval op het terrein van BP, Waar het dan om gaat, is: dat BP verantwoordelijk is, voor de afhandeling, retourneren, geld terug gave binnen een redelijke termijn. Dat is niet altijd de termijn die de algemene voorwaarden er aan stellen.
    Men kan het wel proberen om derden af te schuiven, doch de wet is het daar niet mee eens.

0ok kan men zich niet altijd beroepen op kantoortijden. Als er nood aan de man is, een probleem zich voordoet met een betaling, moet men dat in een tijd zien op te lossen die de wet er aan stelt. Niet altijd aan een tijd, waarop een bedrijf zich beroept. Of wanneer de winkel weer open gaat. Iets met consumenten recht en zo.

0ok over de bedenktijd/zicht termijn m.b.t een online aankoop hoor ik BP nooit over... Het recht dat men na aankoop via internet, binnen 14 dagen soms wel langer tot één jaar toe na een aankoop, van de koop af mag zien. Ofwel het geld terug kan vragen. Let wel, BP kan zich er dan op beroepen, dat behaalde voordelen met de aankoop, worden terug geboekt. Doch de wet stelt wel: Dat er geld terug gestort moet worden als een consument daar om vraagt.

Het is wel zo, dat als dit een feit zou worden, het snel afgelopen met het spel is....xD
    Mensen die overuren moeten draaien om alles terug te boeken, alle behaalde voordelen te berekenen, terug te vorderen, dan wel boeken..etc..

Ander lastig punt(je) is dat je recht halen, geld kost...soms veel geld...

Dat is nu het punt, waarbij veel bedrijven garen spinnen, de consumenten zaken laten liggen. De consumenten bang zijn voor de te moeten maken kosten, die niet altijd in verhouding staan, tot het terug te willen vorderen bedrag.

In het geval het Europees recht is een en ander nog wel gedekt... Gaat men kletsen over providers die daarbuiten staan...tja...

popje4, HofvanDromen, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Goedemorgen, we mogen weer....

popje4, harm-jan70, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. charme63

Morguh -.- 24 uur verder en nog geen moer op geschoten....nette mail terug gestuurd hoe ik een print screen erbij moet sturen maar geen antwoord gehad...als ik mijn klanten zo behandel dan kan ik wel op doeken >:( maar goed zei al eerder zeg er verder niks meer over ivm discussies uitlokken etc...heb gelukkig (denk ik) redelijk goed onthouden wie wat wil hebben met een ruilevent...nu ook helemaal geen zin meer om het event te spelen, gelukkig had ik nog niks uit de winkel genomen dus kan altijd wel iemand verblijden met een item.

snietje1, popje4, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Charme rustig aan, het komt vast wel goed :)
    Een nieuwe dag, nieuwe rondes, nieuwe kansen :wuerg: Na de gele invasie van gister en vanmorgen ook weer een oranje Struisvogel dezoveelste ...net als de oranje pauwen en de oranje bijen waarvan Varun dacht dat hofje die wel erg graag nog wilde o_O...
    Dan vanmorgen een wonder : een Roze Kikker aan het rad gedraaid ...Kling Hang wil zeker dat Hofje nog ff blijft-.-

Eerst maar ff een bakkie koffie om bij te komen van deze gebeurtenis ... Lied van de Dag; Fit & Laura Jansen - Stapje Terug Remix
    :inlove::inlove:

snietje1, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.