-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wat een mooie verhalen over honden, moederdag (met de zelfgemaakte cadeautjes van de kinderen)en meer van dat soort gezellie !!!
    Hier morgen ook naar mijn schoonmoeder, als het weer is gaan we daarna een eind fietsen :inlove:

Hier alles gepoetst, strijk gedaan, markt onveilig gemaakt, en meer van dat soort ongein. Heb een blauwe streep op mijn vingertop : ik laat iets vallen, vang het op en stoot mijn vinger op de kop en heb meteen een dikke blauwe streep en de rest van de vinger werd alleen maar dikker (auw) dus onder koud water gehouden en nu tik ik met 9 vingers 8)

Lekker Hofje !! Smakelijk !

charme63, hwjstolwijk, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Ziet Snietje met Lapis lazuli blauwe vinger langs lopen*xD

3. snietje1

Hij staat me mooi HJ, normaal kan ik niets met blauw (allergie) maar nu !xDxD

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Typ altijd maar met 2 of 3 vingers :oops: ... heb wel me typ - diploma ooit gehaald of certificaat ... weet ik het :wuerg:xD...
    Beterschap voor de blauwe vinger Sniet xD... sjee zal vast pijnlijk zijn.

Hofje gaat is lekker op de bank onder de knuffeldeken .... het was me het dag weer wel ...maar ga wel zo mooi Poldark :inlove: kijken..

Alvast : Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Missy houd van jullie Humor xD.. van de prachtige verhalen van RM :inlove:… en van de adviezen van Hofje :inlove: ;) .

Houd van waardering :inlove:.. is vaak zoveel waard :) ..

Houd van een gebaar.. of het nu groot of klein is.. houd van dankbaarheid, is vaak zelf ook dankbaar voor vanalles en nog wat :oops:..

Zo gisteren de halve dag gewinkeld heeft met een dame op leeftijd.. kostte veel tijd, aandacht en vooral geduld (en een luide stem.. thuis scheen ik nog steeds luid en duidelijk te praten :wuerg:).. maar voor mij is het een kleine moeite en de dankbaarheid was enorm groot :) (daarbij was het ook heel gezellig ;) ).

Reizen.. heeft al een paar mooie verre grote reizen mogen maken :inlove:..

Verder.. even geen nieuws. Fijne avond allemaal, slaap lekker (alvast) en een mooie dag morgen ;) .

Edit: Owja.. Missy houd ook van Dromen :inlove:.. maar dat wisten jullie vast al 8).

Zijn er ook zaken waar zij niet van houd :(.. ja zat -.-.. maar daar zal ik jullie (deze keer) niet mee vervelen ;) .

Laatste bewerkt: 11 Mei 2019
    charme63, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Veel plezier met een mooie serie Hofje !

Hier strakkies een hele kip, meiknolletjes en nieuwe krieltje xD

Lied van vandaag; Kris kristofferson: shipwrecked in the eighties 8)

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

Hier was het een makkelijk en een schijt aan de zout beperkingsdag.

Gerookte zalm, met een zomers vruchten bedje en stokbrood,met een zoentje kruidenboter... Geen lik. Dat was dan weer te zout.xD

8. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Frutsels.. was ik toch zomaar het avondeten vergeten te melden :oops:.. hier: Beef Chimichurri (ja die van de kn*rr), was lekker :p .

Sniet smakelijk voor straks :) . 0ok weleens lekker zo een dag HJ ;) (en zeker smakelijke keus :inlove:)..

Ben weer weg 8), netfl*xen :inlove:..

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

HJ :eek: Niet zelfgemaakt dus:music:

Missy en HJ, toch smakelijk (soms heul leuk om de advocaat van de duivel te spelen )xD

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook heel makkelijk, lekker bij zoon gebarbecued dus zelf niets hoeven doen, daarna met zijn allen een spelletje gedaan en vreselijk gelachen, morgen verwacht ik geen kids maar ga zelf wel even bij mijn moeder langs, van de 3 kinderen ben ik ws de enige ook omdat ze donderdag 88 jaar wordt en mijn broers beide verder weg wonen.

Voor nu, zo nog even het hondje uitlaten en dan lekker slapen (hoop ik) want het is al nachten bagger, zal wel weer goed komen.

Voor straks allemaal lekker slapen.

11. harm-jan70

Van de duivel klopt wel! xD
    Vrijspraak pleiten doet.

Wou het bij de chinees eten op mijn verjaardag, als uitzondering op de regel.... Maar die had het niet...:music:

charme63, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

HJ :eek: Kruidenboter ook niet zelf gemaakt (echt een makkie)? :p

Goedemorgen, hier dadelijk eerst naar schoonmama, fietsen vanmiddag gaat niet door (slordige 50/60 km), de wind wil niet meewerken.... -.-

charme63, leni1955, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier gisteren al naar mijn moeder geweest. Hebben bij haar gegeten en dat vond ze erg leuk. Vandaag moet man slapen omdat hij nachtdienst heeft dus word een lui dagje. Daar is het weer ook wel naar want regent hier flink. Op de farm kan ik ook luieren want beide events zijn af. Met de ruil maar op jacht gaan naar de roze kippen die je met het event kan verdienen want neon kippen zijn moeilijk te vinden en roze is natuurlijk beter dan oranje.

charme63, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Rent even binnen ... Hier ook regen -.- ... Aan alle Moeders op wat voor manier dan ook ...en in welke hoedanigheid je dat ook bent of mag zijn....

:inlove::inlove:

charme63, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Goedemiddag all :D

Rozijntje zoenen doet op deze moederdag... *smaaaak* :inlove:

16. HofvanDromen

Ff snel tussendoor .... Dit was 1 van de kadootjes ... Hij is gaaf en :inlove:xD... geweldig ...xD

charme63, stien56, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedemiddag, naar schoonmama geweest, daarna naar st.Jop gefietst, gedroogde scharren voor schoonmama gekocht, onderweg bij de boer roze pioenrozen voor mezelf gekocht :inlove: en toen weer naar schoonmama. Daar de scharren afgegeven (helemaal blij) en naar huis.
    Nu staat er een was te draaien en verder doe ik lekker niet veel meer xD
    En toen zat Hofje ertussen...Hij is leuk Hofje !!xD

-RozeMarijntje-, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

0ooh....Hofje... hebbe...hebbe...hebbe...:inlove:

Hier de tuin ge-ver-ti-vu-leerd.... Het mos en ander onkruid spul, is sneller als mijn nieuwe in de groei zijnde grasmat...
    Kwam de grootste klepkous van de straat nog langs... Eerst straal genegeerd... Werd wat lastig na 5 minuten een eenzijdige monoloog van tante klep. Toen begon ze over de nog lege border....*zucht*

Zeg heel beleefd, daar komen de honden te liggen.. (Tante Klep had zelf ook een fifi aan een touwje bij zich) Dacht dat zelf wel goed vallen... Nee dus... Op een zeurtoon, een heel verhaal dat het van de gemeente niet mag.. En dat klagers niet slapen... Ik op een gegeven ogenblik geirreteerd , en zeg: Mevrouw als u zo doorzaagt. Kan het maar zo zijn, dat de klager er naast komt te liggen.. kijken of dat wel mag van de gemeente... Achteraf niet zo handig die opmerking, met wat hier gebeurt is met ene Thijs. H en zo..

Mevrouw was wel ineens weg, met snelle tred... Dat was dan wel een voordeeltje...xD

-RozeMarijntje-, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

net terug van de film was een lange zit en wennen van 3d moest een bril over mijn eigen bril zetten
    ajax bijna kampioen we waren net op tijd weg bij ajax stadion, de bios zit er naast
    Missy hier een zoen voor moeder dag :inlove:

20. snietje1

HJ xDxD Zou ook een uitspraak van mij kunnen zijn :oops:xD

Hier in een uur tijd heel wat afspraken gemaakt en 1 jammer genoeg moeten verzetten. Jé mijn agenda ik zo vol dat ik er bijna bang van word:music: De nieuwe kozijnen komen eraan en er moet vanalles geregeld worden vooraf en ter plekke.:wuerg:
    We gaan het meemaken 8):music:

Oh ja, wat eten we vandaag ? Hier staat de tomaten/oregano saus al klaar, het deeg ligt te rusten in de ijskast :inlove:xD