-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Helaas - ik sluit me bij Djamie aan.:(

suuske1960, harm-jan70, omaatje75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. boskat52

boskat52 Forummeester

Schop maar lekker hoor Djamie,moeten we allemaal af en toe ff doen. Dat lucht op. De wolven van Blijdorp laat ik liever daar. Ben niet bang voor ze, maar misschien kan je een herdershondpuppie een lief thuis geven?;) Wat heeft iedereen toch tegen 8 uurs gewassen? Ik vind het prima. Vooral op werkdagen. Maar daar wil ik even niet aan denken. Moet de 30ste weer.

suuske1960, harm-jan70, miepje40 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Euhh... iets positiefs... er komt vast wel weer een babyboom :oops:

suuske1960, harm-jan70, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. tootje

tootje Commandant van het forum

Nog positiever..... Er komt vast binnenkort een ruilvent 8)xD

Hier gaan we niet mee doen aan het event. Gedoe met die fokdieren en dan nog gedoe met die saaie enorme hoeveelheid gewassen en vervolgens het gedoe met de hibiscus, die ik nog niet eens heb vrijgespeeld.... Much to do about.....uhhh.....niet zoveel...

Gewoon lekker door boeren, dan komt er ook van alles binnen :music:xD

suuske1960, harm-jan70, miepje40 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Stien, oh, sorry, ik likte je en alles schoot op slot..... heel wat kreten waar ik niets meer kan (error en meer van dat soort) Dank je voor de uitleg:)

het nieuw event..... moet ik nog even kijken, als ik jullie lees, gaat het 'em niet worden... Dank je Tits voor de positieve draai, babyboom, dat vind ik echt leuk ! (op mijn gemakkie graag)

16000 stuks 8 uurs gewassen ???:wuerg: Mogen we nog werken en slapen tussen de bedrijven door ?

euh even nog iets positiefs bedenken....Ja ! voor mij is het weekend....Hopelijk voor jullie ook :oops:

djamie1967, tootje, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik heb al weekend sinds vorige week vrijdag. xD Lekker lang. Volgende week dinsdag 'mag' ik weer werken. -.-
    Zou het die babyboom?

djamie1967, stien56, tootje en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Tuurlijk Bospoes... geen fokrommelen zonder babyboom xD

Tootje... een ruilevent... zou je denkeno_O:pxD

djamie1967, stien56, tootje en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Heb de komende week weinig tijd, krijg 2 logeetjes dus 8 uur gewassen is dan wel prettig, verder zie ik wel wat ik inlever, de fokdieren vallen af omdat ik die niet zoveel heb van dat soort, elke prijs is er een tenslotte.xD

djamie1967, -Tits-, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

laat ik nou die idiote fokdieren op voorraad hebben (stom toeval)...zal je zien dat ik die aantallen aan gewassen niet haal.... overmorgen een hele dag niet thuis, ben je al veel kwijt... ach ik zie wel of ik wel of niet meedoe, er loopt geen bloed uit 8)

miepje40, djamie1967, -Tits- en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

:sleepy:-.-

miepje40, djamie1967, -Tits- en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Net pas thuis.. even gekeken naar de quest..(n.av.) postings hier... Ik zeg maar niks...!

Ik denk maar zo...Toot gaat mij morgen slaan met de deegrol...xD

Vandaag een tour...acquoy. Aspereren, (Wat een *peeep* dijk) naar Leerdam gemaakt Ik zei nog..wacht nu even met roken...die helling (afslag naar een benedendijkse woning voorbij de grote kerk op de dijk richting Leerdam* ) is steiler dan je denkt... Toch doen hé..... Even keren, dan roken... Ik lag nog meer achter over dan in een tandarts stoel... Ik sla een kruis...denk, daar gaan we......Hier helpt geen Ave Maria meer aan.... *krssst krrrt...*

Auto komt tot stilstand..Hekje..Paaltje...Ik denk "Hallelluja Maria is ingestapt..."! Bestuurder al vloekend...mijn auto lak..pas gespoten... Ik denk nog, denk nu toch ff aan Maria....ze zou zich kunnen bedenken...en weer uit kunnen stappen.... met die meer dan 90% helling...terwijl wij daar staan in in backward postion...op die hellingbaan met een automaatauto...:eek:

enfin ik heb genoten... ff terug in Leerdam (voormalige woonplaats) sigthseeing tour, van Leerdam e.o. daar kan geen event tegen op, Ik voel mij een gezegend mens. Niks event voor mij... eerst het genieten van de dagen, mijn familie, mijn dierbare vrienden..dan maar ff geen BD....en geen BP....In januari weer...

* 1,5 km na het dokters huis.. voor Toot...:music:

Laatste bewerkt: 24 December 2014
    miepje40, omaatje75, djamie1967 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. boskat52

boskat52 Forummeester

Leuke cadeautjes vandaag 3 stuks. Eerst openen dan pas oogsten.

miepje40, omaatje75, djamie1967 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. tootje

tootje Commandant van het forum

HJ!!!In Asperen ben ik geboren xD

'k Heb er de eerste 19 jaar van mijn leven gewoond.

Wat is er 1,5 km. na het dokterhuis te doen? Dan zit je ongeveer op de Leerdamseweg en daar woonde ik :music:xD

We zijn bijna buren geweest :inlove:

14. snietje1

Zo nu eerst maar eens bloed laten prikken, ben ik daar ook weer vanaf.8)

15. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmorgens!

Brrr... wat een piep-weer... het lijkt wel herfst:mad: Hoef er gelukkig vanavond pas uit:music:
    4 schemerdingen en 4 mysterieuze gevallen op het veld... spannendspannendspannend:inlove:

Beetje gewasjes kweken maar, heerlijk in fleece op de bank met:

miepje40, omaatje75, Moe154 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hier alleen iets leuks uit de schemerdingen - een (2e) kikkertje.
    Verder van alles voor de opslag - wat moet een mens met gele stallen?????

Zo eerst maar eens in de kleren steken en......... de laatste paar boodschapjes halen:wuerg:

We gaan maar even lopen (de auto kunnen we toch niet kwijt vermoeden we) - ik met het rolapparaat - scheelt misschien wat voorrang gedoe in de winkels:music:

miepje40, omaatje75, djamie1967 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. boskat52

boskat52 Forummeester

[​IMG] Als jullie zin/tijd hebben om langs te komen? Er is koffie met gebak. Het weer is hier ook beroerd, maar ik ben altijd een zonnetje in huis. :music:

miepje40, omaatje75, djamie1967 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

De 4 mysterieuze zijn vanmorgen soldaat gemaakt, een gele eend, een kat, gele varken en nog zoiets.... nu maar hopen dat die schemerdingen een leuke wolf bij hebben xD

Zie ik net dat ik er nog 2 op voorraad heb van die misterieuze, waar komen die weer vandaan o_O

Ik ga dadelijk het ligbad maar eens vol laten lopen, boek erbij, heerlijk xD

miepje40, omaatje75, djamie1967 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Lekker, Boskat - koffie met - jammie!

Snietje, week ze!

miepje40, omaatje75, -Tits- en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. boskat52

boskat52 Forummeester

Zorg dat je boek niet nat wordt. Ik loop ook nog in mijn bankjas rond. Lekker zacht en warm . Ga vandaag mezelf eens verwennen. Mag best na 62 jaar.

miepje40, -Tits-, djamie1967 en 5 anderen vinden dit leuk.