-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Zo even genieten van een bakkie koffie :p ben helemaal niet goed in memorie -.- miss dat ik menneke zo gek krijg hihihi.Maar een drukke week en ombouwen doe ik niet, moet alleen kijken of fokevent te doen is maar eerst kijken welke dieren want die beginnen aardig te slinken hier :oops: en nog een paar weken......dan eindelijk eens genieten van een vakantie (al in geen jaren meer op vakantie geweest):inlove: verheug me er ontzettend op om samen met menneke te gaan :inlove:

hwjstolwijk, leni1955, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goedemiddag all! :D

Leni had het bij het goede eind... Al was het een zéér kort bezoekje... Het treinkaartje is meer dan opgebruikt. Iets van meer dan 8 uur in de trein gezeten.-.-

Heenweg iets met seinstoring of zo op het traject Rotterdam, Breda en nog wat andere lijnen/stations.. Prima, ga ik via Utrecht terug... Fout, fout, fout....werkzaamheden... dat werd: Utrecht, S'hertogenbosch, Tilburg, Eindhoven, Roermond, Sittard, Heerlen..en op alle stations overstappen. Als Hofje had meegereisd had zij vast allemachies gezegd...

Had gisteren geen puf meer om iets te doen, 'k heb bij thuiskomt in de avond ingelogd, gelijk weer maar weer uitgelogd, leve de Snietje modus. Dat BP maar ergens anders de mosterd haalt...xD

hwjstolwijk, charme63, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Openbaar vervoer......... soms........................

4. harm-jan70

Ja echt Stien, tijd dat mijn nieuwe auto eens afgeleverd word. xD

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Nah je heb inderdaad wel je treinkaartje helemaal op en zeer goed gebruikt :wuerg: inderdaad Allememachies xDzou gek geworden zijn..
    Hoe was de koffie bij oude niet lieve buuf .... :music:...

hwjstolwijk, charme63, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Zat bij de buum, Hofje. Onze allerliefste buuv was niet thuis...of liet zich niet zien in elk geval.
    Een gevalletje van: heel jammer! xD

7. HofvanDromen

Echt heel erg jammer ja :music:xD

8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Even uitpuft van het werk, de lunch, de afwas en Knoet en Loet voor een middagdut op bed gelegd heeft...

*Dingdongdongedinggeling*
    de deurbel 8)

Ha Pieter Post, ben jij daar weer … Een belangrijk telegram :eek:...persoonlijk moet tekenen o_O
    oke ...krabbel krabbel krabbel … van wie die is Pieter Post, dat gaat jouw niks aan :wuerg:
    Dag Pieter Post tot de volgende keer … Gooit deur dicht...-.-

Eens kijken: scheurt telegram haastig open, en half kapot:oops:....
    Hmmmzz .. lees .. lees.. lees.. lees.. hmmmzzm Hexia o_O

Oh Oh Oh gilt nu HJ … HJ … HJ …

Zakt op de bank neer en zucht … Hexia …:cry:

9. Hexia

Hexia Teller

Dan eindelijk weer in het mooie dorpje daar achter de Laatste Posters Dijken is aangekomen. Het was een lange lange reis geweest.
    Vanuit Verweggiestan. Ze had al zo verschrikkelijk veel heimwee gehad, maar er never nooit niet aan toe willen geven. Na vorige week een telegram van de mooi Notaris te hebben gekregen. Was ze tot de conclusie gekomen, dat het tijd werd om naar huis te gaan.
    Het telegram bestond uit weinig woorden. Er stond Rozijntje - HJ- weg - help - !! - Tja als Rozijntje in nood was, dan zat er maar 1 ding op.Terug naar het dorp, terug naar de boerderij. Al kon dat heul niet.. De Boerderij had ze verkocht. Ze had de Notaris opdracht gegeven uit te kijken naar een kleine boerderij of cottage. met wat Appelbomen, kippen, konijnen en een geit kon zij voorlopig wel in haar eigen onderhoud voorzien. Het geld wat ze had ondergebracht in de fondsen en stichtingen kon daar dan voor Rozijntje en de kindjes blijven.

Mama Hofje zou haar ook wel bij willen staan, alhoewel nu zij met een vrouw getrouwd was. Hoe was het mogelijk Mama Hofje met een vrouw in het huwelijk getreden. maar ja van Mama Hofje kon je alles verwachten. Ze gunde haar Mama Hofje alle geluk, nadat zij was weggegaan had die er zelfs witte haren van gekregen had ze gehoord. Tja de Notaris had haar met regelmaat op de hoogte gehouden van alle belangrijke gebeurtenissen. Zo wist ze dat Rozijntje en HJ er nog een tweeling hadden bijgekregen. Het moest niet mogen, nog 2 erbij en dat met een man als HJ. Maar dat ging ze maar niet aan Rozijntje vertellen. Dan zou het meteen weer oorlog zijn want kwam niet aan HJ... Dan kwam het oer weet ik het in haar kleine zusje boven. En dat voor een man.

Nu ja als ze echt heel eerlijk was, was ze best jaloers op dat huwelijk van haar zusje. Zelf wou ze dat ook wel heel graag. Maar zelfs in de stad en nu in die verweggiestan had zij nog niet de liefde van haar leven gevonden. Misschien zou het er ooit nog wel van komen nu ze terug was in het Boerendorp. het zou wel een boer van goede huize moeten zijn die het aandurfde haar hart te veroveren.
    Ze zou echt niet de 1e de beste nemen en willen... Nu ja eigenlijk had ze niks meer te willen. Wel een boer tot haar eigen verbazing.

Aangekomen bij de door de Notaris gevonden verlaten boerderij, was ze toch wel ietwat geschrokken. Het leek in niks op haar eens zo mooie boerderij. Het stond er zielig verwaarloosd en verlaten bij. Wat een zooitje en wie had hier voorheen gewoond? Ze had eerst maar zelf even een naambord in elkaar geflansd. Zo dat stond er. Straks eens kijken of er nog wat gereedschap over was hier. dan kon ze wat land vrijmaken. Ze moest nodig hooi hebben. en andere zaken.
    Zo rond gelopen op het verlaten verwaarloosde gedoetje, zag ze dat er best wat van te maken viel. In de verste verte geen buren te bekennen. Aan de ene kant misschien wel beter, aan de andere kant misschien ook wel jammer. Ze zou wel zien. Rustig aan beginnen en in eigen onderhoud voorzienend zijn was voorlopig het belangrijkste. 8)

10. stien56

stien56 Alwetend orakel

Welkom terug Hexia!!

hwjstolwijk, charme63, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Wat gebeurt er nu weer, ga maar even me farmlief Hofje bijstaan in deze chaos weer.o_O

hwjstolwijk, charme63, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

:wuerg: Gelukkig was mijn lieve Suus thuis toen hier ook een telegram aankwam ... Pieter Post was erg nieuwsgierig.. we hebben hem mooi niet verteld van wie de telegram was -.-... Erg blij is met het telegram ... Nu mijn beide dochters weer in de buurt zijn ...:inlove:

hwjstolwijk, charme63, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ja en die kakelen er op losxD, dus weet nog steeds niet wat er aan de hand is.o_O

hwjstolwijk, charme63, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Sta nu toch even te trillen op de benen...

Zijn er vanochtend/middag toch 2 mensen het hoekje om geholpen, ten tijde dat ik honden uitliet.. op nog geen paar honderd meter waar ik liep...:eek:

Had wel wat tumult gehoord... maar verder niet opgelet... Later een Politie helicopter.. boven de heide verder niet opgelet... Wil ik net de honden uit gaan laten, mag ik de heide niet op... Zie wat mensen op straat...hoor het verhaal...kijk op Nu.nl...bah bah... Zo met de honden maar door de wijk wandelen...eerst ff bijkomen...

hwjstolwijk, charme63, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Jeetje HJ :eek:... Wat erg ...en eng ... Heb nu ook ff snel gelezen op nu en nl :wuerg:
    Euh blij dat jij het niet was:oops::wuerg:.Die mensen waren ook gewoon hun hond aan het uit laten :eek:...wat een gekken zijn der toch >:(
    Ken me goed voorstellen dat je de schrik in het lijf heb... blijf maar mooi in de wijk bij de huizen ... en neem ff je rust ofzo ...
    Getver ...

charme63, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

HJ, :wuerg::eek: Je schrikt je toch te pletter met zo'n steekpartij in de buurt :wuerg: moesniemogen !

Hexia, fijn aan het settelen ?

Vakantie, Charme....dat klinkt nog heul ver weg :cry:;)

Hier ga ik lekker in de rust-stand, ik ben er moe van

17. Hexia

Hexia Teller

Ja Tante Sniet, en dank je Tante Stien...
    Tis nog wel wat onwennig weer terug te zijn in die Boerenland-.-
    Ben begonnen met landjes vrij maken voor hooi … der is wel veul op :oops:
    Der kwamen zelfs vliegtuigen over vliegen :wuerg:… van oude buurtjes … Maar mijn buren lijst is leeg o_O
    weet niet of ik dan zichtbaar ben in burenlijsten … snap ter niks van...
    Ben nog niet op de koffie geweest bij Rozijntje en Mama Hofje … geen tijd … me meter- lamp is nog rood ...eens kijken of ik die weer op
    groen ken krijgen …. en ach anders morgen weer een dag ……...

hwjstolwijk, charme63, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Idd Snietje, het moest niet mogen...:(

Het gonst hier in de buurt nu van de geruchten, blij mooi binnen. Houdt niet zo van dat gespeculeer. Wacht wel af tot er iets meer uit de officieéle kokers komt. Blij dat ik nog niet in de buurtgroep app zit. Heb zo het idee, dat die onderhand exploding is...

Door de wijk lopen was ook geen succes, honden waren dat ook niet gewend. de één na de ander ging gelijk af... Loop ik daar met 3 zakjes je weet wel wat en zo...door de wijk, "aan het begin van de wandeling".

19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jakkie HJ, dat is ook niet gezellie, ook niet voor de hondjes :(

Lied van vandaag, Gary Jules , mad world

Laatste bewerkt: 7 Mei 2019
  20. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Toen ik het vanmiddag op het nieuws hoorde moest ik gelijk aan je denken HJ

hwjstolwijk, charme63, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.