-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofdame dat is een griekse deur, zo ver woon jij niet weg toch.;)

Eeh Peter, jammer van de loempia maar die tosti mag je houden, kipfilet, brrrr en wel errruuug veel kaas:wuerg: zie al groen als ik eraan denk.xD

Charme, dichtslibben is hij al mee bezig:music:

Even rondje zoon gedaan op de vrijmarkt bij ons en een rondje met de hond, wind weer genoeg door de haren gehad, ik blijf binnen de rest van de dag. In de rij gestaan voor oliebollen en toen bleek dat ik nog een ronde moest wachten de rij weer uit gegaan.-.- o_Ok beter voor de lijn.xD

popje4, charme63, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

RM, weer een mooi verhaal !

Charme, Yep, zo zijn de meeste mannen, als ze geen standvastige vrouw zouden hebben groeien ze helemaal dicht.
    Hofje, ik zet er mijn gewicht tegenaan en de deur is weer open 8) Ik dacht wel dat je dat lied ook mooi zou vinden xDmaar dat je het niet zou kennen o_O Dat had ik dus niet verwacht !

Peter : is zoiets eetbaar verklaard of lever je zoiets in als chemisch afval ??? Dan zal ik het nog niet hebben over je loempia's en kaasbroodjes :wuerg:

Leni, ik blijf hier ook binnen de rest van de dag, tis geen weer :wuerg:

Zo alles is weer gepoetst, strijk klaar, nu zijn we een nieuw soort brood aan het bakken, ik ben benieuwd of het lekker wordt.

popje4, charme63, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Ziet Rozijntje ineens met een: Nee! speld rondlopen*

o_O

popje4, snietje1, peterk5 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Gescoord op de rommelmarkt … -.-

Dan hoef ik het niet steeds te zeggen … Als men weer de snoep trommel wilt pakken...Der zit een mooie achterkant aan … Speciaal voor HJ

8)8)

popje4, snietje1, peterk5 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xD Bedankt Sniet en Charme ... Hofje bent weer vrij ...
    Nog niks gezien wat Hofje graag zou willen kopen te koop op de fokdierenmarkt:oops:
    Dus de BD is er nog en stijgt gestaag -.-

Nee ik kon die lied echt niet Sniet ... luister vrij weinig naar de radio ... Dus ik denk daarom ... Inmiddels 28 liedjes van die meneer op lappie staan :oops:xD ... Prachtige liedjes .. euhm heb de vrij rustige liedjes uit gekozen ... de stevige heb Hofje gelaten voor wat ze waren ... Maar dat had je denk ook wel verwacht xD

Tis prut weer ... lijkt wel herfst :eek: ... Heb een appel/peer/walnoten taart gemaakt en in de oven staan ... Hij ruikt al heerlijk :inlove:

6. harm-jan70

Rozijntje... zet de speld is op Ja!

We gaan eens even snel langs de Hof, daar ligt een appel/peer/walnoten taart in het venster af te koelen...:inlove:
    Wat zelf bakken? niks van, duurt veel te lang...-.-

7. HofvanDromen

Zet de taart in de kast ... Die is voor vanavond :music:xD

8. harm-jan70

Zo wij zijn er Rozijn! Van dat wandelen krijgt men wel honger. Zo doet maar aanbellen Rozijn, en een lief gezicht op zetten.
    Nee niet dat zwoel gezicht...dat is voor in de avond en zo... Hier bij de Hof is dat niet zo geschikt..Ik zei een lief gezicht. -.-

9. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ ..:eek:….

Hoi Mama Hofje ...jaha kus kus ...Hummel Frummel Knoet Loet allemaal kus voor Oma ...Papa? neuh Papa maar niet oma kussen -.-

Hmmmm wat ruikt het hier lekker … Geen tijd … geen koffie nog …o_O Gaat zo patatjes bakken … Kunnen wel mee eten en dan naar huis weer :eek:… Kijkt HJ eens aan … Daar gaat de taart :wuerg:…mompel de mompel ...Euh wat ik zei Mama Hofje ...neuh jouw taart enzo en lekker … Suus is lekker zeg je :oops:.. Euh tja dat zal wel he …:oops:

Nou Hummel Frummel Knoet Loet … gaat maar aan tafel … Oma maakt patatjes ...

10. harm-jan70

Suus lekker! o_O

*Verslikt zijn eigen in de patat*

Kom kinderen, papa is helemaal vergeten dat wij nog naar het oranje eeh toiletpottengooien moeten gaan.. Wat dat bestaat niet!?
    Ehm ehm...dat is dan vast nieuw dit jaar... Kom kinderen snel de handjes wassen in de keuken, Oma een zoen geven en mee komen...
    Ja, ja, jullie krijgen straks wel een oranje suikerappel of zo...

Nee, nee, geen patat, ander lusten jullie straks niks lekkers..

Rozijn die taart bak je thuis maar.... meekomen.... wij gaan!​

popje4, hwjstolwijk, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

volg mijn neus wel...hmmmm ruikt heerlijk :inlove: en euhhh neem de slagroom wel mee

Katinka1700, hwjstolwijk, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*In de keuken de laatste hand legt aan de net gebakken Appel/Peren/Walnoten taart... Denkt *​
    Sjonge Sjonge ken wel merken dat het weer Volle Manen is.. HJ krijgt het dan altijd op zijn heupen....Mooie Heupen dat wel :inlove:
    Wil ik zelf taart bakken...Nee we moeten ineens naar de Roze Hof :eek:… Zijn we op de Roze Hof, gaan we met zijn allen gezellie Patatjes eten ... Moeten we weer naar oranje weet ik veel potten gooien gaan kijken :wuerg:...Geen patatjes dus en geen oranje pot te zien o_O Thuis gekomen … moet ik alsnog die Appel/Peren/Walnoten taart gaan bakken :eek:….Nu ja het was een mooie dag. Het Wilhelmus zingen bij de aubade was goed gegaan... Zou ook wel is een aubade voor mij willen :oops:… Maar ja ik ben geen koningin of prinses...
    Hummel en Frummel hadden zich verder netjes gedragen. Behalve dan dat Hummel een niet veel willende betalende klant van zijn dozen kraampje een blauw oog geslagen had. Hij had er ook nog bij geschreeuwd Nee mijn zusje gaat niet met jouw trouwen :eek:...Jij is geen Boer o_O… Frummel had alles verkocht en een roze prinsessen jurk van haar verdiende centjes gekocht:wuerg:... Gelukkig waren Knoet en Loet die middag erg lief geweest in de kinderwagen, behalve dat ze nog even toen zij naar wat spulletjes stond te kijken, bijna de hele stroopwafelkraam omver trokken. Ze wouden stroopwafels -.- En zij had nog Nee gezegd. Zo nu even nog de kindjes alvast een stukje taart geven en dan konden die hup ..tandenpoetsen handjes en gezichtjes wassen, pyjama,tjes aan en onder de wol.
    Hopelijk hadden zij en HJ dan nog even een rustige avond:inlove: Maar eerst Taart.

Katinka1700, charme63, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Rozijn! xDxD

Katinka1700, charme63, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Even mijn groentemesje pakken

mjam mjam......

Katinka1700, charme63, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. peterk5

peterk5 Gevorderde

In de donkere krochten van Farmerama hoort men soms het gesleep van wilgentenen. Een schim. Een rimpeling in een plas water. Nooit is de schaduw tot het licht gekomen.

Het druppen van een lekke regenpijp hoort men in de verte. Niets wat er op wijst dat het groente mes in de buurt is. Ontwaakt uit haar duistere slaap. Op jacht in die donkere, mistroostige koningsnacht naar haar nieuwe slachtoffer.
    Een schittering in het vale lantaarnlicht verraad haar aanwezigheid.....een flits. Een diepe kras in de verweerde muur markeert de poging. Een geslaagde poging.

De Appel/Peren/Walnoten taart mist een fragment...oke, oke een behoorlijk stuk. Maar dat zijn te veel details. Een door het bot gaande krijs wordt nog gehoord boven de verweerde randen van de bebouwing.
    Veren van een merel die daar net nog zat te kwelen dwarrelen naar bene. Het duister is weer opgestegen. Slaap zacht boeren van het Fameramaland. Het duister is weer gevoed.

Katinka1700, charme63, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen.
    Peter je moet duistere verhalen schrijver worden;) geweldig
    Rozijntje doet het romantische al en zo krijgen we van alles wat.

Weer een grijze dag maar gelukkig komt kleinzoon logeren:inlove: en wordt gebracht dus ik hoef niet naar Friesland, kleindochter gaat naar opa die nog verder weg woont dan ik dus de kans dat ik hem terug moet brengen is ook klein, rijden is tegenwoordig geen pretje meer.:music:
    Eerst maar eens koffie.;)

Katinka1700, charme63, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Peter xDxD

Leni, veel plezier !

Ik ga er een rustig dagje van maken vandaag 8)

Lied van vandaag, Blind Melon met no rain

Katinka1700, charme63, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, hoop dat het hier wel straks stopt met regenen want wil er toch nog wel even uit voor wat boodschapjes. Gisteren toch wat boekjes voor dochter kunnen kopen ondanks dat door het slechte weer er weinig aan het verkopen waren. Heb evengoed wel zere benen van het lopen, merk toch wel echt dat de griep niet fijn is geweest voor mijn conditie en ben nog steeds verkouden :( Maar hopen dat het 5 mei wat mooier is. Voordeel was wel dat ik nu niet zoveel geld heb uitgegeven :)

Katinka1700, charme63, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

lekker ik wachten tot 10 uur voor de maand knechten aanbieding, maar natuurlijk nergens te vinden
    hoe maken we dit spelletje toch zo makkelijk

Katinka1700, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Goedemorgen deze fraaie zondagmorgen :inlove:

Duistere dingen gebeuren er in de nachten van het boerenland :wuerg:... Spannend ist wel 8)Gelukkig niks van gemerkt en heerlijk geslapen xD...
    Mooi Thea dat je toch even langs de kraampjes kon ... Beterschap en op naar 5 mei :)...Leni veel Plezier en lekker genieten ...

Hier heb Hofje steeds ruzie met die vleermuisjes :wuerg: Wilt Hofje ze voeren vliegen ze weg :eek: Zit Hofje weer in die niks te klikken o_O
    Verder gaat het voor geen ene meter .... Tomatensaus is op de bon geloof ik xD ... Allememachies ...

Eerst maar is ff een lekker bakkie koffie en een stuk taart ... Lied van de Dag ; Danny Vera - Ordinary Man

:inlove::inlove:

Katinka1700, charme63, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.