-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Heb gelukkig ook een hele goed kapper, en ik weiger dus om mijn lange haren af te knippen...is ook de helft dunner als wat het geweest was maar is niet anders. Daarom ook een hondenborstel...geloof het of niet maar met een normale borstel zitten er veel meer haren in, nu valt het reuze mee.
    Oh Hofje wat heb jij mooi haar :inlove: mooie kleur ook :inlove:
    Ik heb nog bijna geen grijs haar....en heb ook nog eens heel donker haar, tegen het zwarte aan en mijn haren zijn denk ik net zo lang als jou haren, maar op die manier grijs worden :p

Katinka1700, HofvanDromen, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Een koud Rozijntje opwarmen doet* xD

Katinka1700, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

kruipt maar koud en eenzaam in mijn toddenmand....:wuerg:

Katinka1700, HofvanDromen, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

inderdaad RM een nat shirt bbbrrrb ik kan er over meepraten gelukkig waren er niet veel mensen op straat hahahahaxD voor nu truste allemaal en....morgen gezond weer op...

Katinka1700, charme63, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, ik heb niet zo’n moeite met die molenprodukten wanneer de bahama molen meedoet, hier heb ik van al het voer minimaal 600 dus die kan ik wel tijdelijk missen. De farm molen heb ik wel harder nodig.

Zo en nu maar eens in aktie wat wil zeggen, naar buiten, het weer lijkt lekker dus genieten.

Katinka1700, peterk5, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. charme63

Morguh, zo maar eens de nodige dingen doen en dan richting men menneke :inlove: iedereen een heel fijn weekend ;)

Katinka1700, peterk5, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Charme ... dank je :inlove:... Had ook bijna eigenlijk Zwart haar ... 23 jaar geverfd en toen vond Hofje het wel welletjes :wuerg:... Hups al het haar eraf ...Tja als je ergens voor gaat dan wel helemaal en gelukkig is Hofje niet impulsief :oops:xD...
    Hier heerlijk geslapen ... En waarachtig de zon schijnt xD Nu de vraag voor hoelang vandaag ... Zo nog even wat boodschapjes op het fietsje doen en wat rommelen en koetelen in en om het huis ...
    Het voer heb Hofje zo beetje op de 250 ... over de aantallen van gewas en dieren maar niks zeggen doet ... Ben de putdumpgedoe nog nog niet ten boven zalle me maar zeggen :music:... is dat erg ...nee dat is niet erg ... maar events houden je zo van je gewone Boerinnen werk af xD... Zag dat nu dat meterjte van je BD wel al de BD weergeeft ...Tis niet meer afgekort ...Schrok me eerst een hoedje .. Dacht waar is al me BD :eek:.. maar had ff de bril niet op :wuerg:xD...
    Het schiet voor geen ene meter op hier met die vleermuisvoerengedoetje denk dat ik eerst maar alleen die vleermuisjes nu doe .... keuzes keuzes keuzes ........

Nu ja ...Eerst maar is ff een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag ; The Corrs - Kiss of Life
    :inlove::inlove:

8. charme63

Zou dat echt niet durven Hofje om mijn haren kort af te knippen...groeit ook niet zo snel dus laat het maar zo ;) de kapper is wel blij met me...laat ze wel om de 6 weken knippen omdat ze al dun zijn, ach een mens kan niet alles hebben natuurlijk :music:
    zaai en oogst maar wat en heb nog niet gekeken wat ik bij volle maan moet doen...we hebben gelukkig de tijd ;)

9. HofvanDromen

Vond het zelf toen ook best eng hoor xD... Maar ja euh ben niet zo van altijd hetzelfde :oops:...
    En Hofje heeft zoals Stien ooit eens zei : Pokonhaar xD Tja elke 2 weken verven en als het kort was elke 4 weken naar het kappertje ... Was het helemaal zat :oops:
    En zie wat voor moois Hofje ervoor terug kreeg ... Totaal niet verwacht het mooiste kado van me leven :inlove:... Vind ik dan he ...
    Het enigste dingetje eraan is, dat Hofje niet meer haar favo kleur Roze kan dragen ... Op 1 of andere manier ist geen porum meer :cry: Het staat gewoon niet ..
    Ach, zo heb jij Charme en anderen weer dingen die Hofje nooit zou durven of heeft.Wat je zegt, je kan nu eenmaal niet alles hebben:oops:

Doe nu alleen voor die vleermuisjes ... Voor mij zitten daar dacht ik de mooiste kadootjes ... Halen doe ik het zeker niet, maar vind die vleermuisjes zo schattig :oops:

Katinka1700, peterk5, charme63 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemorgen allemaal ;) ,

leuk om te lezen over alle Mooie Kapsels :) . Hier (ook) een dikke Shirley Temple Krullenbos :inlove:. Als klein Meisje werd ik ook weleens zo genoemd.. had dan geen idee waar ze het dan over hadden :oops:.. nu wel :) .

Maar heb hier niet altijd een Krullenbos.. mijn haar doet waar het zelf zin in heeft.. op het moment Krult het weer lekker :inlove:.. maar kan ook zomaar ineens voorbij zijn.. dan zijn er geen Krullen te bekennen :eek:(ben soms bang dat ze voor altijd weg zijn :cry:.. maar tot nu toe komen ze altijd weer terug gelukkig :) )..

Achja variatie heeft ook wel wat xD..

Heb het weleens lang gehad, maar op dit moment heb ik mijn haar in Laagjes op Kaaklengte :) .. Mijn haar is alleen zo zwaar dat het vaak naar voren valt -.-.. dus draag er dan (niet zichtbare) schuifspeldjes in 8)..

Klinkt dit voor sommigen herkenbaar? Vraag mij altijd af of ik de enige ben die haar Haar niet in het gareel krijgt :oops:.. kan ook veel haarlak spuiten.. maar dat wordt zo een kliederzooi :wuerg:.. Gebruik nu alleen een beetje anti-pluis kneed-spul.. dat voldoet wel enigszins :) .

Voert hier verders ook alleen de Vleermuisjes 8).. zie wel hoever ik kom :) .. en ben op Jacht :p.. daar wel vol gas voor de Wolkenrij.. ben benieuwd :p ..

~~ Mijn liedje van vandaag is ~~ : 'Kensington - Sorry' (2016).

Katinka1700, peterk5, charme63 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Heel herkenbaar Missy xD ... De wilde krullen hier houd Hofje nu meestal in bedwang met Mousse of krullencreme die je niet moet uitspoelen .. en jawel gewoon bij de A...C...T...I...OOOOO....N vandaan ...Maakt het ook elke morgen wat nat/vochtig ...
    Haarlak wordt een zooitje ... Ik spuit het in me ogen en of overal maar behalve op de goede plek ... juist niet in mijn haar ...Zit het wel op mijn haar dan plakt dat weer zo en ik vind stinken:oops: En ik ben nu eenmaal een kluns met dat soort dingen ... euhm met meer dingen ook, maar daar gaat Hofje nu even niet over hebben :wuerg:xD

Op jacht naar de schat bent ik niet ... Doe voor de lol op 1 veldje mee ..de rest staan stallen voor de BD -.-

12. missy-m85

*Ziet in gedachte Hofje in de weer met een Haarlakbus xD

Ja Krullen-Creme.. die bedoelde ik :) .. heb Andr*lon.. maar bij de Acti*n kom ik ook vaak.. zal volgende keer daar eens speuren.. goede tip dankje!

Katinka1700, peterk5, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Mag het plaatje denk hier niet neerzetten ... Euhm tis een grijs/licht paarse tube ...kost dacht ik 1,99 ... meestal onder in het schap.

Net zoals in de supermarkt...Alles wat op oog hoogte staat is duur...voor het goedkopere moet je rekken of bukken :wuerg:xD

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

morgen.....
    bbbrrr tis gewoon koud.....hahahah....met jas naar buiten dan maar....
    haren.....hihihi heul kort....uit bed eff wat water er op handen er door en klaar.....zo heb ik het graag ben niet zo van het nou ja stylen zeg maar ook niet van haarlak en zo....lukt ook nooit....en wil snel klaar zijn....
    zo nu maar eens aan de poets....vanaf morgen weer werken tot dinsdag dus ik weet wat ik kan doen....:p
    fijne dag allemaal...

15. HofvanDromen

Tis hier heerlijk met de zon ..jaha nog steeds ... echt niet koud :inlove: succes met poetsen Pop en werkse alvast :)

Gaat hier ook is wat nuttigs doen :oops:

16. missy-m85

Heb hem denk ik gevonden (google dan he.. sta nu niet in de act*on xD)..

Is het deze: Curls. This is it curl defining crème.. ?

17. HofvanDromen

Yepp dat is hem Missy ...Voor mij ist perfect ...gewoon ff proberen denk ik, wat bij mij goed werkt of is hoeft bij een ander niet zo te zijn.

Gelukkig zijn we allemaal anders -.-xD

18. missy-m85

Yess 8).. ja klopt, maar voor die prijs kan en ga ik het zeker proberen :inlove:..

*Gaat zo ook eens wat nuttigs doen :) . Fijne dag allemaal ;) en tot later :D..

19. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

goedemorgen dames, ja hier ook een krullenbol:). Ik gebruik de serum van de Action pomp meestal 6x, anders wordt het ook te pluizig. Heb mijn haar tot mijn bh bandje.
    Ik doe trouwens ook alleen VM . het gaat me steeds meer tegenstaan en alweer een paar buren die rood worden. o_Ok hogere levels.
    Fijne dag allemaal

Katinka1700, peterk5, charme63 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Hoi Herma Krullenbol :music:xD Leuk .... Die serum gebruik ik ook wel is ...
    Jammer he van al die boeren en boerinnen die verdwijnen ... Lekker je eigen spel blijven spelen ... Dan blijft het leuk :)