-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

HJ - sommige mensen>:(

popje4, charme63, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Stien, ik kan mij niet druk maken omdat soort mensen.

Het is hun wel aan te raden om niet onterecht aan één van mijn honden te komen, of deze onnodig pijn te doen. Dan gaat bij mij het verstand wel gelijk op slot. De handen en voeten van slot.

Ben bij nader inzien wel blij dat ik niet in die straat, aan de heerlijke bos en heide rand woon. Dan maar 50 meter meer lopen. xD
    Er wonen ook aardige mensen daar hoor. Het gekke is dat bijna alle gezellige mensen daar in die straat zelf ook honden hebben.

Kwam er ook achter dat tussen de 2 en 3 onder 1 kappers daar, en de brandgangen tussen de huizen daar een mandeligheid* geldt. Brr zo niet mijn ding.

*Mandeligheid is zoiets van je bent beide eigenaar met de buren van het pad, waar je niets aan mag veranderen. Het onderhoud er van voor de gezamelijke rekening komt... Net als Meester visser vaak moet komen voor gelijk soortige situaties, gok ik.waarin het niet goed is gegaan met de mandeligheid..:music:

popje4, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

HJ, had ie zijn pillen vergeten ??? Manisch depressief of zo ?

Yep ratten los, zijn in een heel brave bui en willen na 20 minuten terug, lekkers in het schaaltje, vers water en brokjes (echt de duurste vinden ze lekkerste) en het lekkers was vandaag (loslopend) wortel en (schaaltje) komkommer.... de muizen zitten nu de komkommer gedeeltelijk op te eten en de rest door de tralies aan het duwen -.- en de grote hooligans laten alles liggen en zitte bovenin de kooi en hopen op andere lekkere dingen. Zeg ik : gaat 'em niet worden... ze kijken heul lief naar mijn wederhelft.... pppffff

Laatste bewerkt: 16 April 2019
    popje4, -RozeMarijntje-, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Misschien wil hij ook een 2 onder 1 kapper.. xD
    Of beter nog een vrijstaand huis(je)

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

HJ xDxD super.

Ik ben vandaag naar een ander gebied gegaan maar daar waren wel errug veel loslopende honden wat voor mij en Amber een beetje teveel is vooral omdat er alleen maar smalle paden zijn en geen uitwijk als grasvelden zoals wel in het Gagelbos, morgen daar maar weer heen.:)
    Ze gaf ook echt aan dat ze het zat was op een gegeven moment en toen hadden we nog maar 1 km gelopen, normaal lopen we er minimaal 38)

Sniet, geen idee wat ik met mijn knie gedaan heb, de laatste tijd weigeren er meer spieren:(

6. harm-jan70

Leuk is dat hé Leni, het eigen hondje (leren) kennen.:inlove:

Soms kan een hondje van flink snuffelen, spelen, of andere indrukken veel sneller moe zijn, dan van uren wandelen. Maar ja de of een hond leren lezen, is niet aan iedereen gegeven.

Juist om die reden mag (Maaya) de bewuste hond in het verhaal, ook lekker graven van mij in het bos. Het is voor haar een natuurlijk gedrag. Dat maakt haar veel sneller moe, dan uren lopen. Als zij haar energie niet kwijt kan, is het een draak in huis. 0ok voor de buurt btw.. Dan kan er echt niets langslopen, (zij hoort echt bijna alles) of haar sirene gaat al aan..

Als zij 2 keer per dag haar gang mag gaan in het bos, boeit het haar stukken minder wat er buiten haar terrein om het huis gebeurt. 0ok beter voor de buren.xD

7. leni1955

Zeker leuk HJ en ook genieten.

Amber is echt van het rennen en heeft daar ruimte voor nodig, spelen met andere honden vind ze leuk maar vooral er achteraan rennen en dat kon niet vandaag.

Ze heeft wel wat moeite met luisteren op het moment (vakantie of puber) wat inhoudt dat ze vanmorgen 2 paarden ging besnuffelen, ging goed gelukkig omdat ze heel rustig waren maar ik vind dat geen leuke momenten.:cry:

8. harm-jan70

Die momenten ken ik wel Leni, die momenten waarbij het hart in de keel klopt! :oops:

Die momenten had ik hier ook in het begin met mijn niet zo lieve Beagle voor andere honden. Meestal lijnde ik bij het zien van andere honden, mijn Beagle gelijk aan. Gelukkig zijn hier ook veel mensen, die wel weten hoe zij met honden om moeten gaan.
    Nu zijn er hier al veel mensen die zeggen van, laat het hem maar loslopen, ze lossen het vaak zelf wel op. Is ook echt zo. Een losse hond, tegenover een gelijkwaardige hond, gaan meestal niet zo snel over tot een heus gevecht. Meestal is het meestal meer wat snauwen, en grommen, dan er daadwerkelijk gevochten word.

Enkel de Dwergpincher is wat meer lastig, die denkt dat de dwerg thuis gebleven is, hij zo groot is al een Pincher zelf...-.-

Ongeacht wat hij tegenkomt. Meestal wil hij enkel even kennismaken, en of wat spelen. Meent hij dat de Beagle of de Podenco een probleem heeft, is hij in staat van alles en nog wat aan te vliegen, zonder over de gevolgen na te denken..

Laatst ook wou mijnheer even op een Boerboel op zijn plaats zetten... Toen ik na 2 keer gevallen te zijn, en 1 sliding om hem uit de vuurlinie te halen, teneinde hem aan te lijnen (Wat ook gelukt is). Er zat op dat moment nog 30 meter tussen mij en de rest, tussen de hond en de boerboel nog geen 3 meter. God zij dank zat de Boerboel wel aan de lijn... Zolang de eigenaar hem nog kon houden). Geloof niet dat een heel doosje bloeddruk pillen mijn bloeddruk op dat moment om laag had kunnen krijgen...xD

9. snietje1

Leni :inlove::inlove::inlove:

Lied voor vanaaf REM everybody hurts :inlove:

10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hmmm ...
    Hofje blij is met Mevr de Zwart ... 0ok al moet ik haar nog wel eens redden van andere vechtende katten...:wuerg:... En zij ook heel goed kan zeuren om lekkers ... Maar verder geen enge situaties brengt ... :oops:

Hofje dol is zeldzame konijntjes -.- en liefst in Hofmodus speelt .... Van veel puntjes en veel komma's houd ... Zelf veel schrijffouten maakt ... vooral met d t of dt ...het mij niet boeit ..
    Niet van enge mensen houd die veranderen als een blad van de boom...of zo iets ... De dan ook stap voorwaarts zetten herkend :music:
    Schuiven ook een leuk en mooi woord vind, nog meer van schuifelen houd ... Als ist in Hofjes geval vaker struikelen ...
    Trots is een lief watje te zijn 8)
    Lied van Sniet erg mooi vind...gezongen en uitgevoerd door The Corrs en dan unplugged nog mooier :oops:

Het hoog tijd is om op de bank te kruipen onder de knuffeldeken ... Het was weer een spannende dag ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen:inlove::inlove:

popje4, stien56, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Hier is het straks prei oven schotel. Iets anders was er niet in huis om te maken.:oops:

Er lagen nog 2 prei's in de la, wat aardappelen uit de kelder, een pakje gehakt uit de koelkast en wat eigen jonge zelf geraspte kaas er tussendoor voor de zoutsmaak i.c.m wat tijm en ui (Tip van Snietje, als goede zoutvervanger.) Het werkt echt btw. Meer met kruiden en specerijen werken, houdt de zoutpot in de kast.

Nu nog een half uurtje of langer wachten...en wachten... :music:

Knuffel ze en slaap ze voor straks Hofje. Btw die d en t's zijn soms killing..xD

12. snietje1

HJ, ik ben blij dat er een stukje is wat voor je werkt Qua zoutvervanger:inlove:Wat je maakt, klinkt echt lekker !!!:inlove:

Oh ja, ben bijna vergeten te vertellen wat wij eten : vis spaghetti (in knoflookolie) eigenlijk meer schaal-en schelpdieren spaghetti :oops:

Laatste bewerkt: 16 April 2019
  13. harm-jan70

Snietje wat jij maakt klinkt meer lekker! :inlove:
    Niet als hier zijnde en uit nood geboren.., gebakken, gekookt en tot slot geovende preischotel. xD

Nota aan mij zelf: Toch vaker boodschappen doen.

14. snietje1

Ken je de reclame nog van heul vroeger ? Boodschappen doen, het is toch geen pretje, je valt met je fiets en je valt met je netje, dus : Leve de man van de srv, hieperdepiep hoeré. Tja je kan het ook thuis laten komen.....;)

15. harm-jan70

Dat thuis laten komen heb ik van de week eens geprobeerd bij de gele winkel net de grote J. Zolang de nieuwe auto nog niet afgeleverd is, de oude stuk is.

Vind het lastig om verse dingen vooruit te plannen. Zware dingen vielen ook tegen btw. Dacht bestel gelijk melk (lang houdbaar) en Pakken Roosvicee voor de hele maand. Maar voor je dat allemaal van de voordeur allemaal naar de kelder hebt gesleept, via de steile en diepe keldertrap...tja..xD

Dan doe ik toch liever (bij zin) om de dag of dagen (meestal meer voorkomend) boodschappen.

16. leni1955

SNIET xDxD ben jij al zo oud8)

Wij laten niet verse dingen wel thuisbezorgen en hebben geen kelderxD
    Vers vind ik ook lastig en gaan we meestal voor naar de winkel, ik wil ook zien wat ik koop:oops:

En nu hondje naar buiten en dan allemaal slapen:sleepy:
    Truste allemaal.

17. snietje1

Leni, zo oud is dat niet, toch ?:music:

Hier fan van : mijn wederhelft boodschappen laten doen 8)xD

18. harm-jan70

Snietje !! xDxD

Slaap wel allemaal voor zo of straks.

snietje1, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Goedemorgen, we mogen weer.....

popje4, harm-jan70, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen
    hofje nog genoten gister avond :inlove:xD

snietje1, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.