-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Al in geen 100 jaar, weet ik het geen pc meer heeft ... ooit had Hofje een prachtige roze lappie xD... Ken niet zonder muis ...dat lukt mij niet .. Lappie staat hier dus op de eettafel en mag niet mee naar buiten ... Aangezien Hofje nogal van de kluns is ... Ist beter als lappie blijft waar die is :music: Geen Tablet heeft ... Wel gratis puffin op foon ...8)... Das mooi voor de boerderij bijhoud gedoetje, maar meer niet ... Althans dat lukt Hofje niet :oops:xD

popje4, Katinka1700, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Farm speel ik bijna altijd op de i-pad, met knechten prima te doen, zonder niet vind ik, moet je driedubbel zoveel klikken, pc staat boven en voor verbouwen e.d ga ik daarheen.
    Tablet weet ik niet omdat de farm heel veel gebruikt tijdens het spelen.

Verder straks maar weer naar de huisarts:cry: heb een driedubbeldikke knie>:(
    Ouder worden is leuk maar al die kwaaltjes die erbij horen, gatver de gatver:mad: en dan ben ik ‘pas’ 64. Gaat wat worden als ik tegen de 80 kom.:music:

popje4, Katinka1700, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik speel het spel ook op een laptop - wel met muis - anders lukt het mij niet - eigenlijk nooit op een pc gespeeld (af en toe op school wel, in de pauze met een event toen ik nog werkte) - laptop bevalt me prima!

Leni - sterkte!!

popje4, Katinka1700, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Middag all! :D

Stol, ik had het gelezen, ik haal mijn schouders erover op. Als er mensen (Er zijn er ook die nogal kunnen jokken xD) zijn die helemaal gratis spelen, laat ze lekker. Hun zitten dan letterlijk uren, en uren per dag te klikken, voor wat virtuele prijzen.
    Genieten wij toch lekker van het echte leven, werk, vrienden, familie, een lekker terrasje op zijn tijd..etc.

Ze lijkten te vergeten dat BP echt wel de stekker er uit trekt, als de aandeelhouders niet genoeg rendement krijgen. Moeten die spelers toch iets anders vinden om de hele dag gratis op te klikken. De hele dag met de muis in het luchtledige klikken, lijkt mij ook gauw gaan vervelen... Vind ik dan hé xD

Daarbij hoeft niemand zijn mond dicht te houden, een tegengeluid mag m.i. altijd gegeven worden, of er altijd de waarheid geschreven worden is vers 2.
    Zelf ga ik langzamerhand in de zomerstand, kan mij niet meer zo druk maken, om de je weet wel en ik vind alles leuk ik zit er alweer klaar voor het nieuwe event schrijvers. Sterker nog, als ik buiten zit, ben met de honden, of op een terras zit, heb ik vaak niet eens een telefoon bij mij. Laat staan dat ik rekening houd met de tijd (voor de boerderij). Die boerderij kan mij dan echt gestolen worden.

Ze doen maar. Persoonlijk zou ik dan zeggen, get a real life! 8)

Daarbij vind ik het wel prettig deze koers van BP, het spaart mij veel geld uit. Daar ik steeds meer, minder en minder uitgeef. Leuke voorgaande zin btw. Zelfs de party tickets kunnen mij al maanden gestolen worden. Het laatste mandje is ook al meer dan 2 maanden geleden, de knechten ook, daar de coupons nog steeds niet op zijn.

Ik ga zo de melkflessen even naar buiten brengen...xD

Leni, maak je eigen niet druk, ik zit nog ver onder de 50, maar volgens mijn arts zijn mijn nieren ouder dan 80 jaar.

Edit:

Wat ik mij laats bedacht nog niet wist hoe het met de juiste pen en de punt op de i te schrijven is:

Waarom zou ik nog proberen iets virtueel te winnen? Als de prijs feitelijk betaald word, of gekocht wordt met echt geld. Of met tijd, die het kost, die ten koste gaat van tijd die ik aan andere leuke dingen in het echte leven kan besteden. Dat is dan voor mij geen prijs(je) meer.

Dus dan speel ik gewoon (even) niet mee, geef ik mijn echte geld gewoon op andere plaatsen uit in het echte leven. Ik zie liever een mooie gekochte bos bloemen op tafel, dan een virtuele prijs op mijn scherm of in de schuur.

Laatste bewerkt: 16 April 2019
    popje4, Katinka1700, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Het hart voor de laatste maal gelucht heeft :oops:...verder het zwijgen er toe doet ..
    Zoals eerder vanmorgen geschreven ... Hofje geniet van alles wat nog om haar heen is ... Van wat zij nog kan ...:inlove:

popje4, Katinka1700, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Mooie tekst elders Hofje! :inlove:

Maar zo worden de melkflessen hier niet bruin. xD

7. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

heel mooi omschreven HJ en ik ben het daar helemaal mee eens...genieten van de kleine dingen in het leven is ook zo belangrijk...het belangrijkste van allemaal :inlove:
    gelukkig breekt het goede weer aan zodat ik steeds minder en minder binnen "moet" zitten heerlijk gewoon...de BBQ heeft al een grote schoonmaak gehad en die kan er weer tegen aan om straks bijna iedere dag weer aan te gaan...hou ervan om buiten te koken...heerlijk.
    hier ook een kluns hoor Hofje...maar moet ook werk op laptop doen en tja doe dat nu eenmaal liever buiten dan binnen maar ik kijk goed voor me uit...niks wat in de weg staat en de honden al buiten...ken mezelf, struikel overal over :wuerg: ben ook best wel onhandig...wat moet sneuvelen laat dat maar aan mij over, trouwens ook wat niet mag sneuvelen....ach hoort bij me xD

8. harm-jan70

*Ziet 2 Hofjes* xD

popje4, Katinka1700, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. charme63

xD....en nu naar buiten :p

10. HofvanDromen

8)8)

Wou het nou net niet schrijven xD

Genieten van de kleine dingen, heel belangrijk, maar je moet het wel ook kunnen ...Soms lukt het Hofje ook niet om nu juist naar die kleinere dingetjes te kijken ... Maar gelukkig heb Hofje dan jullie nog :inlove: Dat helpt mij zo vaak ....

Doe ik nog een liedje erbij voor vandaag ; LeAnn Rimes - I Need You

En dan ook maar is in de zon enzo ...Anders blijven HJ zijn melkflessen ...melkflessen:wuerg: ..dat kunnen we Rozijntje niet aan doen ten slotte... een lekkere gebruinde man is nu eenmaal een lekkere man
    :oops:xD

11. harm-jan70

------> [​IMG] HJ! xD

Tot laters...!

12. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

mooi geschreven hj
    ik ga denk ik wel voor een lap top, kan films kijken en muziek kijken en luisteren
    kan ook op mijn foon maar een hele tijd gluren op zo klein beeld scherm is echt niks voor mij
    zelfs wordt ik over een maand 49 dus kan wel mijzelf een mooi kado geven
    hj trouwens hoe zit het daar bij jou met internet super snel of het gaat
    of moet jij en je buren om en om op een soort fiets zitten om de stroom daar op te wekken xD

net level 118

popje4, Katinka1700, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Ik heb een dure XS4all fiets, Stol.xD
    Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

Btw, net buiten geluncht op mijn bankje in de zon. Echt een vakantie gevoel. En dat helemaal gratis.
    Nou ja de broodjes en beleg moest ik dan wel zelf kopen..xD

popje4, hwjstolwijk, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Hier ook genoten van de zon en al haar warmte :inlove:

Verder niet zoveel meer te melden, Krijg steeds meer last van schrik reacties van wat er allemaal gebeurt momenteel op het forum..
    Ik trek het ff niet :wuerg: Zal wel een watje zijn ....Na jammer dan ...-.-... Liever een watje dan een ....

15. harm-jan70

Gewoon in de Hof-modus blijven Hofje.

Op sommige (hoofd)kussens, is het slecht slapen.

Het zal altijd wel zo blijven denk ik, -vrees ik-. Sommige mensen kunnen of willen helaas niet lezen. Die lezen of leven enkel in de ik-modus, een andere bril willen of kunnen zij niet passen.

Om het positief te bekijken Hofje, wij leven gewoon ons leven, online op de boerderij, en buiten de boerderij in het echte leven. Zoals jij het altijd mooi schrijft: "De boerderij is er voor Hofje, Hofje niet voor de boerderij".
    Als mensen het leuk vinden om 24/24 te klikken met de muis, dat is dan hun keuze.
    Als de boerderij/farmerama ooit op houd te bestaan, hebben wij er minder last van, dan andere personen denk ik.

Voor mij zelf schrijvende als ik om wat voor redenen dan ook, niet zonder knechten, (dus gratis) zou moeten spelen, hing op het zelfde moment mijn boerderij aan de wilgen. In mijn leven is geen plaats en geen tijd voor 24/24 geklik met de muis voor een online spel en alle bijbehorende events die BP ons voor blijft schotelen.

P.s. jij bent gewoon een lief watje.8)

16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaalxD

Leni :eek: Beterschap mijn farmvrouw, dat is echt PIEP !!!! Heb je hem gestoten of zo ??

De rest wat ik hier lees, is het slimmer om eerst te lezen waar jullie het over hebben. Ik ga zo eens op zoek, maar wat ik wel wil zegen : ik heb geen knechten en met lange gewassen en grote velden, is het echt niet zo'n heisa 1 á 2x per dag :music:

Stollie, ik heb ook een laptop (wel een dure) met windows 10, werk goed ! Voor films hebben we een vaste computer (Zit mijn wederhelft altijd mee te spelen) waarmee we de film in de tv kunnen schuiven.

Nu zoekend lezen......

17. charme63

zeg er verder ook maar niks mee over...heerlijk buiten genoten in de zon lekker kunnen werken en hebben vandaag gebakken aardappels gegeten met een schnitzel en ikke natuurlijk sla erbij...zoon niet want ben geen konijn zegt ie...nou ja ik ook niet maar vind het gewoon lekker en trouwens voor je het weet wil hofje natuurlijk dat zeldzame konijn :p
    zo lekker tijd om bank te hangen en ff bij kletsen met men menneke...fijne avond allemaal ;)

18. harm-jan70

Snietje wat een leuke zin(snede): "waarmee we de film in de tv kunnen schuiven."xD

In het feedback topic kun je beter niets schuiven.:music:
    Btw jij valt niet onder de 24/24 muischuivers..

Eigenlijk best een leuk woordje dat schuiven...

popje4, charme63, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hé HJ, schuif 'es op ! De hooligans komen er aan......

Dat draadje.... ik ga geen antwoordt geven, dan halen ze de bannen weer tevoorschijn.... tja, IQ van een asbak en een diepgang van een bierviltje.... nope, ik zeg niets....

20. harm-jan70

*Opschuiven doet*​

Eigenlijk wel leuk dat opschuiven

Ik schuif bijna niks
    Zij schuift bijna niks..
    Anderen schuiven heul veul...xD

De holigans...OMG i love them..:oops:

Btw hier net een heuse Limburgse aanvaring gehad. Type stopnaald, zwarte zonnebril...grote bek, met niet zulke schone tanden. Ja die, mensen met een tussenhuisje, aan de prachtige bosrand.. 40 meter achter zijn eigen tuin

Mijnheer (niks van mag ik u wat vragen) wilt u ergens anders gaan lopen met die *peep* hond.. Hij (Het is een zij) graaft alles kapot... De hele straat klaagt er over, ook over het lawaai hier s'nachts... (S'nachts loop ik niet door een of het bos, ben niet helemaal van de Limburgse knot getikt.)
    Ik zeg netjes, ik voel er weinig voor om met uw te converseren, daar u mij niet netjes aanspreekt, daarbij klappert uw verhaal van de leugens en verzinsels.

*Man loopt rood aan en doet een stap naar voren. * Prima als dat een Limburgse gewoonte is, doe ik toch ook een stap naar voren. Staan wij daar bijna neus tegen neus... Best gezellig. Voor die man blijkbaar niet...hij doet een stapje terug..

Hij begint op nieuw zijn riedel... *Spreekt zijn eigen nog meer tegen* Waarop ik vraag is dit u achtertuin..? Nee, het is particulier terrein... Hij klets zijn eigen helemaal vast... *Man loopt boos weg*... Probeert zijn buren erbij te betrekken, werkte niet..
    Mijn hondje graaft onschuldig verder, en begint aan een nieuw gat.. xD

Enfin, de man is blijkbaar uitgekletst met de buren, buren werken zeker niet mee... Hij loopt richting mij, begint zijn zelfde riedel.. ook iets over dat als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks.. Ik negeer hem verder. Het pleit lijkt beslecht te zijn... Hij druipt weer af, langs mij gravende hondje.. Wil uithalen... *Toen voelde ik mijn bloed koken..* Doe snel een paar stappen richting zijn richting...Weg was die.. *Eigenlijk best jammer..*

Ik loop later bij hem voor zijn huis langs, richting mijn eigen huis. Hoor ik ineens een net en groetend: goede middag mijnheer. Uit die zelfde mond komen.o_O