-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Hoort iets over een uitgave van 250 MILOEN zalige boeren duiten* o_O

Het zou niet moeten mogen...

Edit:

Hier staan er 4 op de markt voor in totaal nog net geen 200 miljoen..:music:

Laatste bewerkt: 13 April 2019
    charme63, peterk5, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xDxD
    Bij nader inzien vind Hofje het eigenlijk ook waanzin ... :wuerg:... Ga toch liever voor mijn laatste 7 Miljoen BD om het Miljard BD weer op de Boerenbank te hebben :oops: ... Wil toch ook nog wel de 2 Miljard BD ook nog daar op een keer te krijgen ...
    Gaat in gierig stand -.- ... Kweet alleen niet voor hoelang xD

EDIT : Hofje zit dus op een dure markt ...:cry:

3. harm-jan70

Hofje!! xD

I love gierig stand!

Edit:

Hofje misschien hebben ze op de rommelmarkt nog wel goedkope 2e hands vliegende olifantjes...xD

4. HofvanDromen

:wuerg: Nou staan der 5 te koop .... scheelt mij dan weer 30 miljoen BD ...euh euh :oops:...

Toch maar in gierig stand blijven doet -.-.... Misschien ga ik me eigen vliegende olifanten wel nog te koop zetten xD

EDIT : Eerst maar even op de Rommelmarkt gaat kijken ... Lijkt mij voor even veeeellllll wijzer jaaaaaa :music:

5. harm-jan70

Rozijntje, ga jij eens met Hofje naar de rommelmarkt...

Nee de kinderen niet, die zien dan weer van alles... Ja, dat kost geld, ja! Dat zie jij goed! -.-

charme63, HofvanDromen, peterk5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt Hof, wij zitten op een heule dure markt.... behalve als ik iets verkoop, dan wil niemand het:cry: Daar ben ik dus ook maar voorlopig mee gestopt....

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Nou ... De rommelmarkt ... euh euh ... vanmorgen hebben jongste schonedochter en Hofje al kwijlend erbij gestaan ... enne nouh ...
    euh tja ... nu stond hij der nog ... Voor de helft van de prijs ... Wat gewoon niet normaal was zo goedkoop...
    Toekomstig ooit hoop ik Oma Hofje heb hem gekocht ...:oops:...

Heel poos geleden toen Hofje zelf Mama werd, kon zij er 1 kopen ... niet gedaan, altijd spijt van gehad :oops: ... Ik kon hem niet laten staan ... Kon het niet over mijn hart verkrijgen hem te laten staan :oops:... Kon alleen deze afbeelding ervan vinden ...In het echt is tie nog veul mooier :inlove: En Hofje hoopt er als Oma Hofje ooit heel veel mee te mogen rijden/wandelen ....

charme63, hwjstolwijk, peterk5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

*Ziet Rozijntje aan komen rollen met een antieke kinderwagen* o_O

charme63, hwjstolwijk, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Is voor het zoontje van Bertus en Pien, HJ …. Die na een vlotte geruisloze bevalling geboren is ...tja sommige :oops:...Tinus heet tie …
    Had onze kinderwagen wel willen geven, maar ja daar kennen alleen maar tweelingen in. Dus geen schrik, tis niet voor ons bedoeld HJ …
    Of euhm ... Wil jij misschien nog … :oops:

10. stien56

stien56 Alwetend orakel

:inlove: Mooie kinderwagen!

hier oudste kleinzoon (4) te logeren vannacht - ligt nu heerlijk met lego op de grond te bouwen :inlove:

11. HofvanDromen

Heerlijk Stien ... lekker van genieten :inlove:

Tralalallaalaaaaaaaaaa ruim 1 Miljard BD is daar weer bij Hofje op de Boeren Bank xD

Ohwja ... Pilaf hier gegeten :inlove:.... Morgen Gourmetten xD

12. harm-jan70

*De kinderen met spaarpot naar Oma Hofje sturen doet*

Zeg maar tegen Oma dat het Sint Maarten is.
    Dan moeten jullie lief zingen:

13 april is de dag dat mijn potje klinken mag..
    13 april is de dag dat mijn potje klinken mag..

Sint Maarten..​

charme63, hwjstolwijk, peterk5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Hofje, mooie wagen ! enneuh, smakelijkxD(daaank !!) Oh, is ie verkocht ??Gefeliciteerd ! Ik zag het op de markt:music:
    HJ, een vierling past er net in :music:xD
    Stien, geniet van je kleinkind :)

Hier liggen de verse pitas in de oven, qua inhoud zijn we een nieuw recept aan het uitproberen van Jamie, we gaan het meemaken xD

Edit : HJ die wonen niet bij jou om de hoek en zijn niet helemaal op hun hoofd gevallen :p:p

Edit : nu wordt ik echt lijp, ik wil een nieuw draadje openen in technische vragen, en jawel : ik moet eerst alles lezen blijkbaar.... Ik zit mompeldemompel al 20 minuten te kijken naar een fokstal die niet verder loopt en na 5 minuten klaar moet zijn AAARRGGGG :wuerg::wuerg: Blijkbaar werkt de parfum niet:wuerg: Parfum voor de tweede keer 4x ingezet, misschien pakt ie nu wel-.-

charme63, hwjstolwijk, peterk5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

De kindjes een dikke knuffelkus gegeven :inlove: bedankt voor het mooie liedje en BDtjes in de spaarpotjes gedaan heeft...
    De boodschap mee gegeven ... Papa is erg stout ... Allemaal lachen doet :music:

Sniet hoezo eerst alles lezen voor je een draadje ken openen o_O ... Ik ken gewoon naar technische vragen en dan rechts bovenin staat .. heel klein.. plaats nieuw topic ..

en doet tie het nou ? die fokgedoetje ...
    Tis nog maar een uurtje ... dat je dat wel weet :oops:

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Daarom Hofje, nu is ie van 5 naar 9 minuten geschoten, en nu gaat ie wel terug..... pppffff tis zo, maar er klopt geen fluit van. Maar Yep, ik kreeg de tekst dat ik de rest niet niet gelezen heb en dat dat eerst moet voor je een draadje aan kan maken. :wuerg: Lijkt wel de helpdesk op ons werk, werkt niet, ga je helemaal niets meer aanmaken.-.-

16. HofvanDromen

xDxD....:oops: Ben in staat ook ff een topic te gaan openen... .Euh euh ... wat zal ik eens gaan schrijven ...:wuerg:

Dat heb ik nog nooit gehad :eek: met topic openen / maken ...eerst alles lezen o_O... Hoop dat tie nou wel goed blijf doen hoor ...
    Anders maak ik ff draadje voor je :music:

Ga wel zo op de bank ... vandaag was druk en leuk ... Morgen hoop ik weer zo ene dag :inlove:

17. snietje1

En de stal is leeg:inlove: De roze vlinderstal is terug 8)

Dank je Hofje !!:inlove::inlove:

18. HofvanDromen

Graag gedaan ... Maar waarvoor :oops: Ik heb helemaal niks gedaan :wuerg: Deze keer ben ik echt volkomen onschuldig ... Euh ik bedoel natuurlijk zoals altijd ...

Mooi je heb weer een roze vlinder ...:inlove:... Gefeliciteerd xD

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Je helpt me als het niet lukt, dat heb je gedaan :inlove:

Fijne avond, hier is het zo meteen etenstijd xD:inlove:

Lied van vanaaf, Joe Cocker, a little help from my friends (live at woodstock)

20. HofvanDromen

Dat doe ik graag ... :inlove:... Smakelijk ... Wel nieuwsgierig is wat nou die recept was xD

Mooi Lied :)