-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

middag allemaal
    de zon hier ook heerlijk achter in de tuin al lekker warm.....jammer dat de buurman het weer nodig vond om met een of andere lawaai machine aan de gang te gaan....dus van ellende maar weer naar binnen gegaan.....
    die bomen puur massel hoor.....maar ben er wel blij mee zeg maar kan ik weer sparen en weer wat afwerken.....
    fijne zondag allemaal

hwjstolwijk, stien56, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Misschien ken je straks nog weer even lekker naar buiten Pop ..:)

Vraag me niet hoe gelukt is... weet nu al niet meer maar ..... tada xD
    Dit is het dan : Het Boerderij - Schriftje .. Euh heb alleen ff voorlopig lijstje van Hofje op de foto gezet ... Prive / Geheim enz enz :music:

Het schriftje bestaat dus echt 8)

3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hofje! xDxD

Het is wel erg roze, dat dan weer wel...

4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Nog 5 van de 20 GB zoeken … dan mag ik los uit de schroeven van de schroefpalm :music::wuerg:…. BD blijft niet veel over :oops:

En zich los geworsteld heeft -.-xD

Laatste bewerkt: 7 April 2019
    hwjstolwijk, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal
    Hofje, gezellig schriftje xDxD Maar je mag de kolibrie doorkrassen, die heb ik nu 3 8)

Ik heb lekker in het zonnetje gezeten, tot onze benedenbuurman vanalles op een gas BBQ begon te cremeren, echt die jongen is echt aardig, maar zijn kookkunst :music: Hij gooit om half 4 de BBQ vol, zet het zo hoog mogelijk, als alles begint te roken (ja, het vlees met zwarte walm) alles omdraaien, als die kant zwart begint te roken :alles op een bord gooien en de BBQ afzetten o_O Daar begrijp ik dus geen ene moer van. In mijn ogen is BBQ een gezelligheidseten en geen guerrilla-actie :eek: Maar ja, dat ken ik van veel meer mensen, die zijn binnen een half uur klaar... Wij vinden een avondvullend programma wel gezellig, af en toe iets opgooien en zo. Ach ieder zijn eigen ding :)
    Ondertussen wel als speer mijn was binnen gezet.....Ik hou er niet zo van, dat pas gewassen kleding naar brand ruiken -.-

6. HofvanDromen

... Zucht ... Schriftje weer bij gewerkt :music:xD

:eek: echt met een half uur klaar o_O... Das toch niet te vre euh euh niet lekker ... Wij doen ook altijd avondvullend programma
    Gets nee was die naar guerrilla-actie ruikt wil je niet hebben ...:wuerg:
    Als die jongen heel aardig is ... Kun je hem dan geen BBQ kookles geven Sniet ...8)xD

7. snietje1

HofxDxD Daaaaaaaank

Hem cursus geven ? Nope, hij vind zichzelf de meester van de BBQ (in dat half uur is afwassen ook inbegrepen) :music:Dus ach, laat hem maar ;)

8. HofvanDromen

o_O Echt genieten van een maaltijd dan dus ... niet ...

Hier zo eens kijken wat te eten ... Denk dat Hofje een maaltijd salade in elkaar gaat flansen ...eitjes koken ...afkoelen en die door...
    Sla - Witlof - Rosbief in reepjes snijden - wat heel kleine blokjes kaas misschien - Radijs - Tomaat - Komkommer - Paprika enz enz
    Stokbroodje erbij of gezellie in een wrap rollen ... Komt vast goed.. xD

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vanavond hier mijn laatste diner dus ook maar eens iets heel lekkers scoren hoewel dat in een all inclusive niet echt lukt, het is prima te eten maar mjammie is het niet, mij hoor je niet klagen want de omgeving en het weer maakt alles goedxD

hwjstolwijk, popje4, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Avond allemaal, een heerlijk weekend gehad en aan het dubben geweest hoe menneke zijn motor achter het huis kan krijgen..rijd trouwens Suzuki v-strom en pas een paar weken in zijn bezit ... (plaatjes lukt weer eens niet >:() en heerlijk die verhalen om ze te lezen :inlove: zal Snietje tevreden houden en zeggen wat we gegeten hebben: broccoli met aardappels en een zigeuner schnitzel en ijs na als toetje. Btw ben nog steeds niet geslaagd voor motor kleding zelfs helm niet heb nl een klein koppie :oops:

hwjstolwijk, popje4, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ heb bij mij altijd en alles : all inclusive :oops:

hwjstolwijk, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Charme :inlove:xD Gezellie en lekker !!!! Euh deze dan ?

Leni, geniet van je laatste avondmaal van deze vakantie !! Zoek iets lekker uit :)

Hofje je hebt gelijk, genieten van een maaltijd is niet voor iedereen weggelegd, zeker niet voor onze schuinbenedenbuurman.... mooi scrabble woord

13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Schuinbenedenbuurman....mooi scrabble woord ist zeker … die ga ik eens onthouden :music:Wil ook wel weer is van HJ winnen :wuerg:xD

14. harm-jan70

*Legt het Scrabble bord op tafel en opent met: "zandzeepsodemineraalwatersteenstralen". * :music:

15. snietje1

Jammer HJ, staat niet in het woordenboek.... RM, woordenboek erbij pakken !!

16. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

xD HJ ...Jij hebt gezocht waar ik nu net zocht … Daar kwam ik dat woord ook tegen xD

Tante Sniet … er bestaat een lijst dus van scrabble woorden.. maar ik ga winnen :music:

Legt verder aan bij woord van HJ : zandzeepsodemineraalwatersteenstralenbuisjes 8)

17. HofvanDromen

En ist gelukt om de Motor achter te krijgen Charme ... Helm en kleding moet toch te vinden zijn ... succes :)
    Ohwja Sniet ... Jij had ook gelijk over de serie .. Peaky Blinders xD ...Ben nu ergens in seizoen 3 ... Vind ter niks meer aan...:oops:

Nu dus weer zoekende naar andere serie of mooie films ...

Hofje gaat dus lekker op de bank ... Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

18. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Bijna helemaal goed, alleen geen spaken maar de kleur klopt Snietje :inlove:
    En idd een oplossing gevonden Hofje...we zullen een schuifdeur moeten plaatsen anders kan hij de draai niet krijgen -.-
    volgende week maar eens snuffelen in winkels want ergens zal toch wel een zaak zijn die alles in mijn maat hebben :music:

hwjstolwijk, harm-jan70, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

*Gooit Scrabble bord ondersteboven*

Rent achter Rozijntje aan....:music:

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Tja hé zeg, ik ben niet voor niks een heks, sorry voor de spaken, daar had ik niet op gelet :oops:

Lied van vanavond, born to be wild van Steppenwolf

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.