-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

euh fijne avond allemaal, Ik ben er even niet-.-

2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Heel begrijpelijk Snietje... Het was een beladen dag voor jou.:(
    Neem de tijd.

*knuffel*

3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Stop ook nog niet hoor...en vind het forum veel te gezellig...er is genoeg ellende waar ik me druk om kan maken maar hier "beuren " we elkaar nog steeds op, de humor kan ik niet missen hoor. Trouwens ook de belevenissen van de kids, de hooligans en de hondjes van Popje. En natuurlijk ook niet te vergeten wat eten we vanavond, nou euhhh hier een diepvries pizza :oops:
    Ga lekker mijn eigen ding doen en de events tja daar heeft Hofje en HJ al genoeg over geschreven en kan alleen maar zeggen goed verwoord!!
    Thea beterschap!! en sluit me er bij aan om Popje of wie dan ook te helpen met nieuwe bomen of stallen als die weg gegeven kunnen worden ;)
    Hier ook langzaam aan afsluiten morgen druk genoeg....welterusten allemaal

4. snietje1

Daaaaaaaaaaaaaaaaaank, maar vandaag : Mijn collega (eigenlijk meer als collega na 26 jaren) komt uit de familiekamer,geeft mijn collega's een hand, dan kom ik, hij pakt me vast, houdt me stevig vast, begint te huilen, houdt me nog meer vast en zegt: Sniet, waarom ik ??? en ik ?? Ik heb geen antwoordt, ik huil nooit, maar heb even samen gehuild, ik heb hem alleen vast gehouden en tegen hem gepraat..Mijn god, dat is gewoon niet eerlijk, heeft ie eindelijk zijn lief gevonden.... we hebben samen 2 scheidingen rond gepraat, zijn liefdes bepraat en nu dit:eek:o_O tis niet eerlijk, het is zo'n goede vent....mompeldemompel.... soms kan ik zó boos worden....en heul verdrietig....
    Ach ik ben echt een watje.....

5. harm-jan70

Beter een watje met medelijden en mee kunnen voelen met anderen, dan een idealistisch persoon gericht op zich zelf.
    Jij bent gewoon een mooi mens.

6. popje4

popje4 Levende forumlegende

knuffel snietje.....
    truste allemaal

7. charme63

Snietje je bent gewoon een mooi mens met een hart van goud...:inlove:

8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Sniet:inlove:... Hofje sluit zich aan bij vorige schrijvers ... Beter en liever een watje ...Kille Koude alleen met en voor zichzelf bezig zijnde mensen die zijn er al zo ..te..veel ...

Zo nog ff snel over de boerderij rennen met een bakkie koffie en dan is ff de handjes gaan laten wapperen. Heb al tegen Paps gezegd
    wat we niet kunnen sjouwen kunnen we ook uit het raam naar beneden gooienxD Hij vond het een goed plan :eek:xD

Lied van de Dag ; Simply Red - Say You Love Me
    :inlove::inlove:

suuske1960, Katinka1700, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. charme63

ga alvast mijn bouwhelm op zetten...je weet maar nooit wat er naar beneden komt xD ben hier ook druk om mijn handen te laten wapperen...de kaketoe heeft het op zijn heupen...meneer wil alleen maar op zijn kooi spelen en zit mee te dansen op de muziek :p

10. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Dans-wanneer-ik-wil Feestje klinkt wel leuk Pop 8).

Helaas had niemand zin in een Feestje.. volgende keer beter ;) .

Sniet je bent geen Watje, maar zoals al eerder gezegd: een Mooi en Lief Mens :) (op het kuiten bijten na :music:).. 0ok van mij een dikke vette *Knuffel.

Ik zei gister trouwens iets over niet opwinden.. en nu deed ik het gister zelf alsnog:oops:..

Stelde een vraag (volgens mij best netjes) op het Piratenfeestje en kreeg geen antwoord.. Iemand anders vlak eronder wel..

Vind ik stom -.-.. misschien komt het nog (denk van niet, maar hoopt van wel)..

Gaat ook maar eens nuttige dingen doen en ziet in gedachte de Kaketoe mee-swingen xD..

Laatste bewerkt: 4 April 2019
  11. harm-jan70

Goedemiddag all! :D

Missy, ik had het gezien van een mede naamgenoot in dat draadje, maar kon het ook niet terug vinden/lezen. M.i. ging het niet om jou.

Hofje, vergeet niet: "VAN ONDEREN" te roepen....xD

missy-m85, suuske1960, Katinka1700 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. charme63

Tl....ben al zo plat als een pannenkoek :wuerg:

suuske1960, Katinka1700, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

xDxD
    Hofje bent niet plat :wuerg: heb mooie rondingen al zeg ik het zelf:oops:

We hebben alleen de matrassen uit het raam gesmeten. Na het demonteren van dat heule slaapkamer meubelementdingnes met bovenbouw. Keek Hofje zo is om zich heen... 2 auping spiralen met poten/ondersteuning ...loodzwaar ... euhm Houten planken een stuk of weet ik het ...Veel :music:...En zwaar... Euhm Hofje zegt tegen Paps ..Ik geloof dat we eens moeten gaan bellen met de Slaapwinkel...
    Goed plan zei Mams beneden toen ik haar vertelde... Hofje bellen, Ja hallo met Hofje dochter van ...:music:... Ik weet dat jullie morgenvroeg die nieuwe bed komen brengen en dat er is afgesproken, dat men het zelf af zou voeren die oude bedgedoetjes...Maar dat gaat hem hier niet worden. :wuerg: Oei dat was wel een probleem, meneer zelf was er niet en zij wist niet en moesten goed afspraken en wat het koste wist ze ook niet... Ze zou meneer laten terugbellen....Okeeee ...Half uur later meneer van de Slaapwinkel belt :music:
    Heel verhaal tegen Mams ...Zegt Mams ineens hier heb je me dochter xD...Hallo met Hofje ...wat kan niet ...tijd ..tijd kost geld.-.-
    Hofje zegt: Kan best hoor meneer van de Slaapwinkel, ik weet dat het kort dag is, maar ik ken die zooi niet sjouwen dat kost mij me rug en mijn Paps zijn Hart... Het lukt ons echt niet. U kunt toch niet deze 2 lieve oudjes niet zo laten zitten. Bovendien ligt dat hele bed al uit elkaar. En de matrassen liggen al beneden xD
    Dus voor Uw sterke mannen een fluitje van een cent euh euh kwestie van 3 of 4 keer de trap op en neer. Zeg nou maar wat het moet kosten :music:Zegt meneer van de Slaapwinkel ...nou oke ik zal het voor deze ene keer door de vingers zien :eek:en voor dat en dat bedrag nemen wij het mee.
    En als u dan nog zorgt voor een kop koffie voor mijn mannen komt het helemaal goed ...:)
    Paps blij, Mams blij, Hofje nog blijer ...Anders had er ook nog een ritje of 4 naar de grofvuil gemoeten. Of Hofje dan morgenochtend ook wel aanwezig wilt zijn vroeg Paps, want stel je voor dat . xD

Ppfff .... daarna nog alles gesopt en met de stofzuiger gespeeld daar... ben beetje ff op ...Zo maar ff douchen en een dutje ...of andersom dat kan ook nog xD

Laatste bewerkt: 4 April 2019
    suuske1960, Katinka1700, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Geweldig Hofje xD

Jij lijkt wel wat op een HJ aan de telefoon..

Btw hier net ook en ander gebeld met de dierenambulance... Voor het herbegraven van mijn honden. Eerst half Nederland doorgeschakeld. In Heerlen vonden ze het te ver.. In Alphen deden ze het niet, enkel vervoer naar de dieren begraafplaats.
    In Zuid-Holland ging het dak er af van de prijs... HJ heeft nog iets gezegd over dat ze altijd geld nodig hebben, toch?

Enfin ze zouden terugbellen...

Daar ging ik niet opwachten. De dierenbegraafplaats zelf gebeld.. (tussendoor belde de dierenambulance al op de andere lijn, lekker laten bellen voor als nog..) De zaak uitgelegd... 0oh zegt die best man, ik graaf ze zelf op, herkist ze, breng ze bij u thuis, zet ze in het graf, en neem de grafstenen ook mee voor u, u hoeft enkel het graf te delven, en dicht te gooien.. All-in prijs besproken. Belt nog terug voor een datum. Opgehangen.

Ambulance belt weer terug... Mijnheer wij doen het voor een x bedrag, drie keer minder dan het eerste bod. Ik vraag nog heel vriendelijk, plaatst u de dieren dan ook in het graf? Nee mijnheer, wij leveren enkel af... Ok, dank u wel voor de informatie, ik ben al voorzien, ik wens u nog een fijne dag toe *klik* xD

suuske1960, Katinka1700, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

xD 0ok goed gedaan HJ ...

Ohw ik hou der van ... beetje onderhandelen en vooral als ze denken ... Dat schattige kleine dametje zullen wij eens :music:
    Helaas ...xD

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet er is niets mis met een watje zijn en antwoorden zijn er ook niet. Ik hou van je.:inlove::inlove:

hwjstolwijk, suuske1960, charme63 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Ben er gewoon verlegen van, dank jullie :inlove:! Leni, ik ook van jou :inlove::inlove:

Vandaag weer braaf gewerkt en thuis vanalles gedaan. Ik heb wel wat dingen gelezen waar ik meer zoiets van heb o_O:eek::wuerg: Blij zijn dat mensen er veel geld in steken, met zulke uitspraken heb je echt een afslag gemist, tis jammer.... Het zal wel weer aan mij liggen, toch heb ik de events aan de wilgen gehangen 8)

hwjstolwijk, suuske1960, popje4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

*Ziet van een verre afstand iets wapperen aan de wilgen bij het erf van Snietje...*

Zeg Rozijn, niet dat ik nieuwsgierig ben, maar ik wil het enkel graag weten, kan jij zien wat daar aan de wilgen hangt?

19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ja ik ken het zien HJ ...Hier zet ff je bril op … Ze heb het echt gedaan ..van die je weet wel events ..o_O

missy-m85, hwjstolwijk, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

whahahahahaxDxD Lig hier helemaal in een deukxD