-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Zit met een kop koffie nog half te slapen aan de keukentafel*
    4 zieke kindjes is niet niks, was zij net bij de 1 geweest begon de ander weer te huilen, te proesten, te hoesten, spugen :wuerg:
    Ze hebben een flinke kou opgelopen. Juf Potlood net gebeld dat Hummel en Frummel niet naar school kunnen komen. Ja dat heb je ervan met zo ene vader zei ze :eek: S'avonds over straat met kinderen in pyama . Alleen maar om dat de man zelf zijn pleziertje wilt hebben.
    Dat een vrouw daar ook een groot plezier aan beleefd en heeft had zij maar niet verteld tegen Juf Potlood. Maar ja dat feest ging hier dus niet door. Mama Hofje en Mama Suus hadden wel dat feestje gehad had zij gehoord. Iets met 200 x zelfs :wuerg:. Ze ging der maar niet naar vragen. Der scheen van de week ook een Piratenfeest te komen. Het zal wel, zij had daar heul geen tijd voor. Der was nog zoveel werk te doen. Gelukkig had HJ hulp van Klaas en Bertus, al liep Bertus de laatste tijd meer te dromen dan dat tie werkte. Geertrui hielp haar nog waar zij kon en Pien ook. Pien werd wel wat dik de laatste tijd. Maar ja hier kreeg ze beter te eten dan bij die zuinige Mien Kraak van de kruidenier. Centepikkers waren het die kruideniers. Het scheen dat die allemaal van oudsher uit Hamburg- City kwamen.Nou dat kon best kloppen had HJ gezegd. Zij had maar niet zoveel gezegd over Hamburg-City. Als ze daarover sprak, brak het zweet van woede al bij HJ uit. Dat moesten ze nu helemaal niet hebben met 4 zieke kindjes.

En ook niet omdat het al zo ene chaos was in het dorp, vele waren instaat hunnie koffers te pakken en naar verweggistan te verhuizen.
    Zou er nog meer leegstand komen en je moest altijd maar weer afwachten wat er voor terugkwam. Tante Leni zat al in verweggistan, maar dat was gelukkig voor vakantie, die kwam dus gewoon weer terug, gelukkig. Tante Sniet was in staat om weer in enkels te gaan bijten. Waarom wist zij niet, maar ze hoopte wel dat het niet in de hare was. Haar enkels waren 1 van de mooie dingen van haar lijf, dacht zij zo een wat verlegen. Tante Stien was ook al zo boos geweest. Ik ben gekke Stientje niet had zij luid schreeuwend over de dorpsstraat geroepen. Waarom was haar niet helemaal duidelijk. Misschien had ze verkeerde treinkaartjes gekregen of gekocht. Dat kon zomaar gebeuren. Zij had gelukkig wel de goede kaartjes kunnen kopen. Er was mooi spul door de trein hier afgeleverd.

Ze ging HJ zo maar eens wakker kussen en een kop koffie brengen...Misschien kon ze nog even bij hem kruipen:inlove:

Laatste bewerkt: 2 April 2019
    popje4, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Wakker worden doet met een warm Rozijntje naast zich*

1 uurtje later...:music:
    Zo nu koffie en de krant, is kijken wat er allemaal te doen is... Hmm piraten dinges...uitje...eventveld... etc.. *Stevige verslikking* Proest, de koffie vliegt over de tafel.. Wat lees ik nu: "In de grootste mand zit deze keer een Fruitpannekoek die wel extra gewas op het eventveld geeft".

Ughe ughe..! zijn ze nu helemaal.... Stelle geldwo.. In de grootse of wel duurste mand dus... -.-

Rozijn hedde gij dat gelezen...? Blij toe dat wij meer van de gelijke monniken gelijke kappen zijn. Dus wie betaald krijgt een dik voordeel, wie niet wil betalen of kan betalen, hobbelt achteraan...

Maak met die krant het fornuis maar aan Rozijntje, ik lust nog wel een kopje koffie. Dat event mogen ze op een Hamburgse plaats steken waar de zon nooit schijnt.

Edit:

Helemaal vergeten Suus te feliciteren met het behalen van level 200! Gefeliciteerd. Nou was er toch nog ergens een wisselbeker, maar waar was die ook al weer?:music:

Laatste bewerkt: 2 April 2019
    popje4, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ppffff hier op 52 gekomen ... met 3 rondjes kippen de laatste papieren zakken binnen en kan nu nog 1 stal eruit halen..
    Dit was eens en nooit meer -.- ... Dat de Piraten Hamburg-City maar gaan veroveren ...hier mogen ze niet komen ..

Fruitpannekoeken a 12,99 euro en dan maar gelden voor 6 uur en geeft 1 schamel gewasjes extra...
    Nee Hofje ..Nee hier blijven niks schrijven elders ...Nee nee nee. :wuerg:xD

popje4, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Suus hier komen, en Hofje vast houden...xD

Edit:
    Wat lees ik nu: voor maar 6 uurtjes, 12,99!
    Kan iemand ook even de pen van HJ afpakken..

5. HofvanDromen

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooozzzzzzzzzzzzzzzzijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......................8)8)
    Ik zorg wel voor de zieke kindjes ... Ga snel maar iets leuks doen met HJ ...op jacht naar de schat ofzo ...vind tie vast leuk ..xD:oops:

6. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Fruitpannenkoek -.-.. geef mij maar een Hartige Pannenkoek :p ..

(maarre.. moet inderdaad niet gekker worden :eek:.. Event-Veld was toch juist altijd de bedoeling dat iedereen gelijke kansen had :inlove:.. jammer dat dit aan de Wilgen gehangen wordt :()..

Hier 46x gespeeld bij Bloemen-event.. hoop nog 1x extra te halen, want dan kan ik nog 1 Paddenpoel uit de Winkel vissen :) .

Maar kom Bloemenzaadjes tekort :cry:.. zal spannend worden.. er staat nog wat gewas op, maar denk niet dat er voldoende uitkomt (sommige is na 14:00 uur klaar en enkele ervoor).. en heb geen zin om met sm te smijten :wuerg:.

7. harm-jan70

*In de gang staan doet met de koffer en een treinticket voor Hamburger City*

Zijn ze nou helemaal betoeterd daar.... Ik zal ze daar eens vertellen wat ik er van vind...:mad:

Wat zeg je Rozijn...? Eerst oogsten, bonus..hmzz...vooruit dan maar... Ticket even aan jouw geven...? Maar niet weggooien dan hé...​

8. HofvanDromen

Missy , schrijf jij dat ff in dat draadje daar maar he .. Hoeft Hofje niet te doen enzo enzo xD

Misschien nog ff wat kippen erop knallen ... zo lukte het mij ook om de laatste gggrrmmbbll DI binnen te slepen ..-.-

9. missy-m85

Hofje.. ik kijk wel uit.. ga mijn vingers niet branden :wuerg:xD..

(Uhmm.. dit klinkt beetje laf besef ik nu :oops:.. nouja jammer dan :p.. hier lezen ook genoeg mensen mee 8)).

Zo dacht ik trouwens laatst ook he dat er beloofd was door BP dat nieuwe dieren geen andere dieren meer zouden eten.. en zie daar de Varaan... iets met Mooie Vlinders :cry:..

Die belofte was er toch he? Of heb ik dat verkeerd onthouden :oops:..

Jaaa Kippen en Tarwe enzo is vaak goed idee, tnx :) .. maarre er staat nog 1-april gewas op (nee geen grapje xD).. nouja ik zie wel.. kan ook nog Fokken of SM smijten.. dropitems tg kopen :wuerg:.. Maar wil ik eigenlijk niet -.-..

10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Besluiteloos en verdrietig met het trein - ticket naar Hamburg-City in de hand staat ….:oops: Zo erg vind als HJ van streek raakt en in alle staten is...
    Gooit gauw het ticket in het fornuis...Zeg wel dat de hond het heb opgegeten … Niet wilt dat HJ in de gevangenis komt :cry:

11. HofvanDromen

Hoeveel moet je er dan nog Missy ? Hier en bij Rozijn alles al op aan kadootjes ..Dus ken je niks sturen ..
    Ja leuk ist niet , maar als je nu toch die stal eruit ken halen ...:)

12. missy-m85

37 Bloemenzaadjes nog.. ach weetje ik moet daar ook eigenlijk niet over zeuren in dit draadje.

En je hebt gelijk voor de Paddenpoel is het eigenlijk ook wel waard :).

Heb net toch maar ff 1 veld SM gesmeten op de bouw-struiken.. ff kijken wat daar vanaf komt (moeten nog 5 min. nu) en dan korte gewassen boeren daar.

13. harm-jan70

*Weer wat gekalmeerd is, braaf zijn 1 TG van level up aan Rozijntje geeft*

Weet je Rozijn, laat ze maar *censuur* in Hamburger City, gooi dat ticket maar in het fornuis. 0oh heeft de Pluto het opgegeten..
    Het is ook een alles eter ook hé... Gekke Pluto xD

*Pluto aai over de bol geven doet*​

14. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Missy zaadje onderweg....heb het maar opgeven haal helaas de wolkenrij niet :cry: en nieuw event koop niks ben gekke Henkie niet ben zelfs aan het uitrekenen of ik nog genoeg kc heb om nog een maand door te spelen en dan maar eens denken wat ik doe, denk op de Hofwijze lekker op men gemak, tis dat ik gezelligheid heb aan jullie en hele lieve buren anders...:oops:

15. missy-m85

Dankje Charme :) , welke wil je terug?

Uhm uhm.. ik heb de Paddenpoel eruit kunnen halen :D .

Had dus 1 veldje SM gesmeten op de bouw-struiken (stonden op kwartjes) en daar kwam genoeg uit :D.

Sta nu op 47x gespeeld en nu stop ik ermee :) .

(Dus ook geen gestress meer met korte gewassen 8)).

16. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

tis je van harte gegund Missy..hoef er niks voor terug ;)

17. missy-m85

Das Lief :) , maar heb toch iets over de schutting gegooid :music:..

18. HofvanDromen

Charme, gewoon je eigen spel spelen ... Dat werkt echt het beste ... Knechtjes koopt Hofje bijna altijd ...Tja ik denk maar zo
    voor die 10 euro in de maand heb ik zoveel plezier. Nog steeds :inlove:...

Heb mezelf plechtig beloofd niet meer in andere draadjes te posten .
    Euhm iets met kastanjes uit het vuur halen,zelf op de aangebrande kadetten moeten zitten en een schop onder de kadetten na krijgen... Daar zijn Hofje kadetten toch echt te mooi voor 8)xD

19. harm-jan70

Inderdaad Charme.. dat anders..

Hier neem ik de brief van Hofje maar weer eens ter hand.8)

Gewoon het eigen spel spelen. Het is anders gewoon van de zotte, zo commercieel als het geworden is. Een hobby mag van mij best wat kosten, maar wel begrensd.

Zat zo eens te rekenen... Als je alles een beetje bij wilt benen, met de meest simpele aankopen:
    • Knechten 1 x 10,00
    • Snelle molen 1 x 4,00
    • Supervoer 1 x 15,00
    • Premium 1 x 7,95?
    • Party tickets 1 x kleinste pakket 4,95

Zit je al op 41,90 in de de maand... Dan zijn de mandjes, supermest, suzie er nog niet bij gerekend. Met de rest er bij gerekend zit je al heel snel over de 100,00 in de maand. Dure hobby..

20. HofvanDromen

xDxD lees mijn post boven jouw HJ ....

Zal wel gek zijn zeker om er 100 euro per maand aan uit te geven...Een hobby mag best geld kosten ...maar das een beetje teveel -.-

popje4, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.