-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

De gierst loopt hier nog als een trein - ben er nu wel mee gestopt; heb er zelf ook nog 10000 nodig, dus........
    Wel lekker verdiend!!
    Uit de stekjes 2 pistache, 1 granaatappel en een papagaaien boom - de andere 4 staan er nu op.

Toot, kun je er nog wel langs???
    Er onder gaan liggen lijkt me niet echt handig, met de rug.

BaukeS, leni1955, omaatje75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. boskat52

boskat52 Forummeester

Haha bij mij in het ziekenhuis staat net als ieder weer de rare kerststal. Op zich is die niet raar maar de manier waarop ze 'm neerzetten wel. Op dit moment staat de stal inclusief schaapjes ezel, 3 koningen maria etc allen in zeer devote houding kijken ze aanbiddend naar niets. Want de baby wordt er volgende week woensdag pas ingelegd. Nu staat er zelf s nog geen kribbe. Ik vind dat zo raar en ik ben niet de enige want aan de servicebalie worden ze nu al weer doodziek van alle vragen. Kijk dat het kind er nog niet ligt. ok, maar bouw het dan op volgens de regels, dus op dit moment alleen de dieren en de herders en de 3 koningen volgend jaar als laatsten. Maar ze doen het al zo lang ik daar werk (meer dan 20 jaar) en hoe raar iedereen het ook vindt, ze houden er stug aan vast. 8)

BaukeS, leni1955, djamie1967 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesnachts!

Stekkieso_O... hahaha... vanochtend wel cadeautje gescoord, maar niet eens gezien wat het wasxD Ze staan op het veld8)

Gezellig kerstgala met klas 3 en 4 achter de rug... morgenochtend twee kerstontbijtjes met klas 1 en klas 2... aansluitend kerstlunch met personeel:p De kilo's vliegen er zo wel aan en dan moet het nog kerst worden:music:

Zo lekker het mandje in, maar eerst nog even:

miepje40, BaukeS, leni1955 en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*burp* :oops:

miepje40, BaukeS, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier mijn stekkies ook neergezet, de molen draait, na het werk maar weer verder met het event....

ps bijna weekend xD

miepje40, 1-marleen, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook de molen aangezet, 2 sukadebomen gescoord en verder zijn gangetje op de boerderij.

miepje40, snietje1, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

Je advent kado pas om 14.00uur openen dan heb je er 100% profijt van !
    meld me straks weer,moest dit even schrijven :sleepy:

Laatste bewerkt: 19 December 2014
    miepje40, snietje1, 1-marleen en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik heb mijn cadeau gistermorgen al geopend. Gelukkig voordat ik ging oogsten dus ik had ook 100% profijt. Ja voor het event kan ik het niet meer gebruiken, maar ja, wat maakt het uit. Mn balkje is nog steeds akelig leeg. Alleen een klein groen puntje links.
    Ik zit te wachten op iemand die de kerstspullen op zu komen halen, maar ze is al ruim 20 minuten te laat. Vervelend want ik heb nog veel te doen vandaag. Ik ga maar vast beginnen met de koelkast schoon te maken.

djamie1967, miepje40, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Heb vandaag mijn advent cadeau geopend en heb supervoer gekregen, wat voor profijt moet ik daarvan hebben bij het event?:oops:

Grote T een beetje in de war misschien?;)

djamie1967, miepje40, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. boskat52

boskat52 Forummeester

Nou het miepje (sorry Miepje) ziet er vanaf. Ipv dat ze dat nou eerder zegt. Had ik die doos niet achter uit de berging hoeven te halen.
    Nou hij gaat er niet meer in terug. Alles de vullesbak in.

djamie1967, leni1955, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Zie het toch maar als win-win situatie, jij bent er vanaf en een plek in de berging erbij ;)

djamie1967, leni1955, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

sorry had het gisteren niet open gemaakt die van de 100% dus iid geen profijt.....:oops:
    ik deed het vanmorgen en had niet op de datum gelet :eek:

leni1955, miepje40, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. tootje

tootje Commandant van het forum

Goedemiddag.
    'k Heb de boom in het foto draadje gezet :wuerg::music:

Verder zit ik in de gierst en zo en zo......8)

Huis is schoon en Kerst klaar, dus ik kan weer op de kadetten plaatsnemen8) De vijf is bijna in de klok...... een biertje moet al wel mogen.....:oops:

Jingele bells jingele bells, alles gaat op stroom
    behalve in Dodewaard,daar doen ze het op atoom....lalalal lala lalalaaa

Laatste bewerkt: 19 December 2014
    leni1955, boskat52, miepje40 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hmmm - als ik jou zo 'hoor' zingen.............. weet je wel zeker dat je niet al een paar biertjes op hebt??:p

omaatje75, leni1955, boskat52 en 10 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Hier nog niks schoon, zit de hele dag al op mijn kadet !xD

omaatje75, leni1955, boskat52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. tootje

Heb jij er maar ééntje.....:eek:o_O

Zit dat wel stabiel :wuerg:

omaatje75, sanne1000, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb de schoonmaakspullen vast voor je klaar gezet.;)

omaatje75, leni1955, boskat52 en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

xDxD

Vrouwen hebben kadetjes, mannen een kadet..

Btw die tarwe is een ramp... werken gaat nog net. Maar huishouden doen met tussenpozen van 7 minuten schiet niet op. Al een paar keer emmer sop gemaakt... Oh ja, de tarwe...ff zitten...tarwe, werken.. ^@#@ sop koud...

3 emmers later heb ik de sop emmer aan Maarten voor de kerst gegeven...:oops:

omaatje75, leni1955, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. tootje

Zeg, lekker ding.... ben je alweer aan de poets. o_O Gaat alles verder wel goed met je :wuerg:xD

BaukeS, omaatje75, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Ehm... het is die bd hé Zit nu al te denken wat ik er straks van ga kopen..:inlove:

Word alleen zo peneveu van die violin music op de achtergrond.. uit de boxen. Ok hij staat wat hard, voor het dramatische effect en voor buuv..xD

btw zij was begonnen...met kersttreurmuziek...:p Hoeveel zou zij al op hebben....

BaukeS, omaatje75, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.