-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal,

Hof, mij heb je iig niet gekwetst, ik ken je schrijfwerk toch xD:inlove: Dank je !!!

Ik heb geen geluk met sterren, ik heb er alles bij elkaar 25 :wuerg: Schiet dus voor geen meter op.

Hier net de kooi van de hooligans schoongemaakt, dat is ook een moeilijkheidsgraad +150. Droppie is bang voor paars behang, dus om hem in de bal te krijgen.... Deze keer had ie het gevonden, de snoepjes die ik in de bal gooi om hem te lokken, laat ie schuimpie halen voor hem. Zit ie dus in een hoek van de kooi zeer triomfantelijk snoepjes te eten :eek::wuerg: rotjong.....na een uur heb ik het maar opgegeven, als ik hem erin zet is het helemaal mieppie-paniek dus heb ik maar een afzetting gemaakt in de huiskamer met planken. Toen ik hem uit de kooi wilde halen : paniek !!!!! Dus eerst geknuffeld en met drieën tussen de planken gaan zitten, toen ie weer rustig was heb ik de kooi schoon kunnen maken en heeft onze paniekvogel (euh rat) de eerste etage van mijn glazen cd-rek lekker onder geplast... Daarna wilde hij over de planken springen, toen heb ik heel hard :NEE !!! geroepen.... toen is ie maar verder gaan plassen op het cd-rek.... echt een schattig wezentjes soms !-.-

popje4, charme63, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

:inlove:
    Zijn zeker schattige wezentjes :music:xD... moet er wel om lachen ...
    Las net over de trein ...Hou der van de trein ... daar kunnen ook nog weer mooie stallen uitkomen ...Jammer dat er alleen werkstallen kunnen komen op de Farm .. geen Roze enzo enzo :wuerg:... Hmm ff denken nog ..denk hier alleen voor de Bama stallen en bij Rozijn voor de werkstallen ... de helft heb zij nog niet dacht ik ..dus dat is mooi ..gaan we is een mooi treinreisje van maken ...Vind altijd zo leuk die trein ..
    De knechtjes komen ook morgen weer ...Zag dat Hofje nog voor bijna 4 maanden coupons had o_O..Dat bied mogelijkheden zal ik maar zeggen ...:music: xD

popje4, charme63, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zo he, he, eindelijk even zitten, vanmorgen fysio en boodschapjes, snel een boterhammetje en toen wandelen met mevrouw ongeduld, net terug en straks komt de mevrouw de sleutel halen om de poes te verzorgen en tussendoor alle hondenwas en eigen was gedaan, straks koffer inpakken want morgen naar het noorden om de hond weg te brengen.
    Eerst maar even een kopje thee.

Sniet, ik vind het ook wel lachen die hooligan van jouxD:oops:

Event wordt niks denk ik zomaar, tot nu toe 8 boeketten gemaakt:wuerg:
    Trein niks nieuws dus zie ik wel of het lukt met de vakantie, vooral lekker genieten:inlove:

popje4, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Bij het 11e boeket krijg je 75 stermunten gratis en voor niks erbij Leni ... Dusseuh nog ff door hoor xD hier nu ook 8 kunnen maken..
    Enneuh kweet niet of je morgen nog tijd hebt om hier te lezen en te posten ...Dus wens ik je vast een heul fijne vakantie en een

:inlove::)

popje4, charme63, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Middag all, was eerst ff bij de pedidinges geweest, voor de voeten.

Net geoogst...kameleons, bomen, pakhuizen, mammoets...kon wel geteld net 2 zaadzakjes (Raar woord eigenlijk :music:) maken.
    Gaat goed BP, houden zo. :wuerg:

Edit:

Dacht al: waar is mijn tekst nu toch? Tja als ik niet op enter duw, uitlog..

Leni, alvast een hele mooie en fijne vakantie toegewenst. Geniet er van.

Laatste bewerkt: 28 Maart 2019
    popje4, charme63, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

BP en Varun hebben allemaal van die Rare Woorden en acties enzo enzo ...maar Hofje houd wijselijk haar mond ...
    Oftewel de typgrage vingertjes in bedwang ...:music:

EDIT: Hmmm zie net dat de Zebra ook uit de trein ken komen ...Dan wacht ik dat mooi eerst af ...of hij daar uit wil komen ...je weet het niet of je soms niet het goede kaartje heb gekocht :wuerg: ...Dan hou ik mooi nog ff de stermunten in de kluis...

Laatste bewerkt: 28 Maart 2019
    popje4, charme63, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Hier nu 7x bloemen kunnen kiezen, jawel maar liefst 25 munten alles bij elkaar gesprokkeld -.-:wuerg:
    Kortom, zelfs al ga ik niet werken EN heb ik kleine veldjes, nope, ik haal dit nooit tot de 60 en die stallen zal ook niet meevallen.

popje4, -RozeMarijntje-, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

gelukkig maand knechten
    trouwens bijna de zebra gehaald nog een paar muntjes
    of ik krijg hem uit de trein net als de gazelle
    of bij doc maar je bent niet handig bezig als je 15 tg er in gooit terwijl je daar 15 keer de trein voor kan rijden
    zag ook weer eens fokken

popje4, charme63, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Stallen kunnen grotendeels ook uit de trein komen Sniet ... Zo niet geef je maar een gil, wat ik er dan voor je uit ken halen haal ik :)
    En dan komt het als het mag van BP jouw kant op ..
    Deze zijn het :
    ...
    Mysterieuze vracht Bahamarama
    Kans op deze stallen
    Mysterieuze vracht Farmerama
    Kans op deze werkstallen
    Upgrade stal roodUpgrade werkstal oranje
    Upgrade stal rozeKaarsenatelier III: rood
    KreeftenbadSchrijfverenstudio III: rood
    NeushoornverblijfSchrijfverenstudio
    OctopusverblijfKluisfabriek
    KolibrienestSkateboardfabriek
    PinguïnverblijfBokshandschoenen-fabriek
    GazellehokZwarte Band-maker
    Zeepony-badKaarsenatelier
    ZebraverblijfZonne-energiecentrale

Euhm doe je wel dan steeds die combinatie waar de Stermunten uitkwamen ...je hebt maar 1 combinatie nodig en die kun je steeds herhalen dan ...

Dat kun je terug vinden in het event speelveld ..net bij die gieter aan de rechterkant zit een groen dingetje met een wit driehoekje ..
    Op de zelfde plek waar normaal je burenlijst zich bevind ...

charme63, leni1955, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Je moet toch iedere keer een andere combi doen ??

popje4, -RozeMarijntje-, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Nee ...Je hoeft er maar 1 te hebben die de 20 muntjes geeft ...en dan die zelfde steeds herhalen :)

hwjstolwijk, popje4, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Nee Snietje, dat hoeft niet - als je een combi gevonden hebt waar stermunten uit komen, kun je die steeds weer gebruiken voor 20 muntjes.

Edit - Hofje was me voor.

hwjstolwijk, popje4, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

oooohhhh, dat had ik dus niet begrepen dank Hof en Stien :inlove:

14. HofvanDromen

Heb ff plaatje gemaakt ..... bij de zwarte pijl staat de combinatie die mij de stermunten geeft ...Als ik op het 1e bloemetje klik ..
    vult hij zelf de combinatie al in ...

hwjstolwijk, popje4, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

ooohhhh, nog makkelijk, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankxD:inlove:

Wat ben ik toch weer een kluns xD:oops::music:

16. HofvanDromen

Helemaal niet Sniet ...:)... Ik heb het zelf ook een keer of 10 moeten lezen voor ik het doorhad ...
    En ik heb mij ook suf zitten zoeken naar het uit klap scherm ...xD Wat een hele goeie tip van Thea was ...:)

17. snietje1

Ik ga dus vanaf morgen die munten scoren xD

Maareuh, wat wordt er gegeten vanavond ?? Hier een zooi groente gesudderd (zodat er een groente saus ontstaat) met kippendijen en pasta. Daar mozzarella overheen en strakkies in de oven :inlove:

18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Wij hebben net gegeten - simpel ivm weinig tijd - aardappels, spercibonen (uit pot) met een gehaktrol.

19. HofvanDromen

Patatjes en een veel groente salade :inlove: een makkie mag ook wel is xD...

20. snietje1

Makkie mag natuurlijk, maar wel lekker xD