-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tuinboontjes, aardappels en stukje vlees - ook lekker.

Let op - heet levenselixer gaat er uit per 20-3 - zoveel mogelijk sturen dus nog aan deze en gene.

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik las het ook Stien ...van die hete dingen ..:cry:...

Hofje gaat is op de bank onder de knuffeldeken .... Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

'k had ook zoiets gelezen. Ben benieuwd wat de EP-Waarde van het nieuwe item gaat worden....

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Allemaal lekker :inlove:xD Behalve de koude kast, zit er ijs in ???? Met slagroom ????xD

Geen levenselixer meer :eek::wuerg::eek: daar heb ik 1 woord voor en die begint met een K8):cry:

hwjstolwijk, sanne1000, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Woord met een K ...Koude Kast met peren :music:.... ja ja gaat al braaf op de bank :oops:xD

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Ik kan nog niet vinden dat er geen levenselixer meer is strakkies, laten we dat zo houden 8)

Lied voor vanavond, Styx met fooling yourself (LP the grand illusion)

7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Staat nu bij de officiële aankondigen

8. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

en wat er dan voor in de plaats komt....euhhhh iets met peren :wuerg:

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tja, men ging te hard met levelen vermoed ik.

Morgen heel vroeg (voor mijn doen) op - half 7 wekker - even oppassen.

Welterusten.

hwjstolwijk, leni1955, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Nee met Meloenen Charme :music:... Maar tis wel K met peren xD:oops: getver ..Stomme Varun :(

Euh euh ... Welterusten Allemaal :inlove:

hwjstolwijk, leni1955, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Tja, om boerinnen echt te demotiveren..... weer zo'n geval, De ergste is de ring bij het oogsten waardoor er een bult boeren/boerinnen knechten kochten die dat eerst niet deden, en ja dat verschrikkelijk geval wordt niet aangepast, wel iets waar je lol van hebt....(zoals gewoonlijk)

Wat doe ik eigenlijk ? mezelf ergeren aan iets waar ik nog geld in steek ook.... Ik ben echt messjogge...:wuerg:

12. harm-jan70

Met recht k.. met peren. -.-
    Zitten wij straks met zijn allen vast in level 215 of zo. Ik ga er ook nog eens over nadenken.

Ze hadden beter het hete elixer beschikbaar kunnen houden, stellen voor mensen vanaf level 200. Nee hoor, er wordt gewoon weer een leuk/goeds iets de nek omgedraaid.:wuerg:

Snietje het is een zelf belegd broodje geworden...:oops:

13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ze was deze morgen vroeg wakker geworden. Vandaag ging zij met Mama Hofje op stap. Misschien was ze in de middag nog even thuis.
    Met een kop koffie op deze kille vroege Maartse morgen, dacht zij aan de gesprekken van gister. Ze kon het niet geloven.
    De Regering had besloten de subsidie kraan dicht te draaien. Net nu zij bijna haar boerderij op level 97 had. Ze had heel hard gewerkt de laatste tijd. En ze vond dat zelf ook best vreemd. Tja kind had Mama Hofje gezegd, de liefde doet je goed en liefde laat je lopen en werken alsof je op wolken loopt ofzo iets. Dat kon allemaal wel zo wezen, maar nu de subsidie kraan werd dicht gedraaid, waren er nog meer Boeren en Boerinnen van plan de klompen aan de wilgen te hangen. Dat kon toch niet, dat kon echt niet:cry: Het werd al zoveel stiller in het mooie dorp achter de Laatste Postersdijken. HJ was gister ook al zo stilletjes geweest en had gemompeld over verre oorden en buitenlanden. Hij dacht dat zij het niet gehoord had. Dat had zij wel, de schrik was haar om haar hart geslagen en ze wist niet wat te doen. Ze kon natuurlijk altijd nog bij Mama Hofje en Mama Suus gaan wonen. Of hier blijven met de kinderen. Geertrui en Klaas zouden wel bij haar blijven. Misschien moest ze dan met Bertus trouwen. :oops: Ja maar dat kon toch niet. Dat kon echt niet. Ze wilde helemaal niet met Bertus en dan met hem en ohhhh neee .:wuerg: Ze hield zo van haar boerderij en van HJ en de Herenboerderij. Ze hield zo van de klepgrage dorpelingen met al hun verhalen over de huisdieren en de belevenissen uit dat andere leven wat men ook had.
    Ze hield zo van het dorps cafe . Waar men elkander altijd hielp en bijstond, waar men lief en leed deelde, waar men altijd zijn of haar verhaal kwijt kon. Waar men de grote feesten ook vierde en elkaar plaagde en gekkigheidjes verkocht. Waar men zoveel plezier ook had met de Boeldagen.
    Zou het dan allemaal gaan eindigen. Ze werd er verdrietig van. Ze wist ook niet wat te doen hieraan. Ze was er stil van.

14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Aan de andere kant is er nu ook weer een groep spelers blij omdat er nu weer een item is die je bd geeft. Sommige geven niks om ep/tep. Ik vind het ook jammer maar het was te verwachten dat het item een keer zou stoppen, vond eerlijk gezegd dat we hem nog lang hebben gehad zelf had ik verwacht dat hij maar een paar weken in het spel zou blijven. En wie weet komt er volgende keer bij de burencadeau wijziging wel weer een goede ep/tep gevend item er voor in de plaats.

15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ach ja, ik heb nog een aantal van die dingen in het kistje staan - op is op - jammer maar helaas.

Net weer terug van oppassen - het was vroeg vanmorgen (half 8 de deur uit) - straks maar even een tukje doen.

Positief - het zonnetje schijnt!!

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik vergeet regelmatig cadeautjes te geven :oops:, gelukkig blijven mijn buurtjes wel:inlove:

Ik maak me nergens meer druk om in het spel, het echte leven is al moeilijk genoeg:music:
    Zonnetje schijnt, wind is gaan liggen dus wat wil een mens nog meer8)

17. charme63

nog een drop of 6 en dan de wolkenrij binnen...niet zoveel tijd gehad om te spelen dus het valt me al met al mee. heerlijk buiten gezeten met een kop koffie en nu eigenlijk binnen aan de slag eigenlijk de zin ervoor moet ik nog maken :wuerg:
    vanmorgen eerst lekker met de honden eruit geweest en die hebben het voorjaar ook in hun hoofd en volgens mij moet ik de batterijen vervangen in hun oren want luisteren ho maar -.- ach was natuurlijk veel te fijn buiten geef ze groot gelijk.
    Mickey zag een konijn en ging er als een dolle achteraan en ik maar roepen maar meneer dacht doei vrouwtje bekijk het maar...stond mooi voor paal grrrr.
    Dior dacht blijf maar bij het vrouwtje in de buurt tot hij een kraai zag en die hem nog uitdaagde ook nog en meneer daar achter aan.
    tot ik het magische woord riep koekje....toen waren de batterijen spontaan vervangen in hun oren xD
    nu maar aan de slag hier

18. harm-jan70

Mogge all! :D

*Wenst dat het woord: koekje, hier werkzaam was...-.- *
    Binnen wel btw...buiten niet..​

19. charme63

heb altijd hondenkoekjes bij me waar ze gek op zijn HJ...maar werkt niet altijd helaas maar als ze dan wel komen dan natuurlijk een koekje als beloning xD
    btw wolkerij binnen...en we mogen weer aan de slag morgen...:wuerg:

20. harm-jan70

Zelf biefstuk zou hier buiten niet helpen Charme. xD
    Als het jacht instinct op groen springt...dan is het... -wachten en wachten-