-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, ik denk dat ik met die broers ga spelen, de teambuilding waar ik mee bezig ben duurt wel heul lang met de gewassen...

Missy, ik zoek de bomen die kaai nieuw zijn (dus niet te ruilen) en roze werkplaatsen, een gazelle, zebra en een roze slang :music: oh ja en howie-geval ding die ook niemand heeft. Ik vind het gewoon leuk om dingen te geven waar mensen blij mee zijn, mooi toch ?

2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Tante Sniet , hou je de broers wel heel dan :music:xD
    Mama Hofje heb hier voor jouw nog in schriftje staan een kolibrie en een jak …
    Als ze nu eindelijk eens te ruil komen ..komen ze jouw kant op ...xD

3. snietje1

Geef je moeder een knuf RM, van die heb ik ieders 1 en 2 zou wel mooier zijn :inlove:xD

4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Heb ter maar een schouderklopje gegeven :oops:...Knuffelen doe ik toch echt alleen met HJ xD
    Ze dacht dat ze ergens :music: ook nog wel een rode had ...maar dat was geloof ik nog een verrassing :wuerg:

5. snietje1

ben er weer eens stil van.....

6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Jeetje wat een bende gewas is er nodig voor alle quests en ja ook voor de mandjes, ik heb er eigenlijk al genoeg van, heb pas 8 mandjes en het schiet echt niet op, pfffffff.
    Effe mopperen hoor.:cry:

Met de broers spelen Sniet:eek:o_O Ik mis wat geloof ik.

7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Moeten we vlug zout halen Tante Snietje :eek: ...Ja Tante Leni dat doet ze gewoon hoor Tante Sniet ..die gaat met broers spelen:wuerg:

Euh Tante Leni :oops: doe je wel de Mandjes Quest ..dat kost veel minder gewas en als je alleen ff de zilveren doet heb je in no time ook de wolkenrij

Euh euh ...ik gaat Hummel en Frummel maar is op bed brengen ...Het was weer een spannende dag 8)

Laatste bewerkt: 2 Maart 2019
  8. snietje1

Leni, de quest broers tegen wil en dank :music:

Fijne avond RM

9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Fijne Avond Sniet , en allemaal ..Voor strakkies...
    Lekker Slapen ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

10. snietje1

Lekker slapen Hof

Lied van vanavond, Africa van Toto

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ja die doe ik maar bij zilver heb je al zo veel gewas nodig terwijl ik toch wac aan heb en op 2,5 veld speel, inmiddels wel 21 keer gevangen.:D De wolkenrij is nog niet binnen hoor.;)

Ah zo Sniet, ik dacht al waar haal jij ineens broers vandaan.xD

12. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Sniet ik hou het voor je in de gaten.. eerst eens afwachten wat er deze keer (qua nieuwe zaken) te ruil is ;) .

Ennuh.. zeker mooi :inlove::D.

13. snietje1

Leni, ik kan geen broers breien of punniken, zou wel een apart verhaal zijn xD

Missy, dank je, echt lief van je:inlove:

Net even gemeten, hierbinnen zitten we gemiddeld aan de slordige 95 decibel met gesloten deuren en ramen. Echt, het is ieder jaar steeds meer een ramp.:wuerg: Voor mij mogen ze die onzin helemaal afschaffen, als je ziet hoe mensen op stap gaan, daar valt geen droog brood mee te verdienen. Maar alles moet harder..... mompeldemompel

Laatste bewerkt: 2 Maart 2019
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen allemaal.
    Daar ga ik niet van uit Hofje, er komt werk bij maar hoe ze dat gaan invullen is niet helemaal duidelijk.

Dadelijk weer mandjes vullen, vindt dit 1 van de leukste events.xD
    En niet het ruilevent, ik doe er echt niets mee.
    Heb 170 cadeau licenties, 250 handel licenties en 229 ruil licenties, best wel jammer dat die niet weg gegeven of verkocht kunnen worden.

15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Suus , Blijf voor je duimen , dat jij je baan mag houden ... Zoveel licenties :eek:Allememachies :wuerg:
    Hier klaar met die Carnaval Quest ...Mocht weer veel mandjes vullen ..Vind ook 1 van de leukste events , Al kan Hofje niet teveel mandjes achter elkaar vullen ...Dan ligt zij met mandjes en al naast de stoel xD...Alle Stalletjes en boompjes net geoogst ... nah wat zal Hofje er eens van zeggen en schrijven -.-Denk dat Varun kleurenblind is geworden of toch echt met de verkeerde verf heb gespeeld
    T'was weer een gele invasie :eek: ken ook een berkenbos gaan beginnen o_O Een gele koivijver , een gele koemelkfabriek :wuerg:enz enz enz ...Geen Pony ...1 was Hofje blij mee een Cavia :inlove: Meer valt er niet over te zeggen :(xD...Nuja het was leuk zal ik maar zeggen ...
    Toen draaien aan het rad ...die gewone kan Hofje over zwijgen ...Die Party rad ..Ja ja ja er stond een Roze Konijnen Angora in ..draai draai ..yepp bomenmest -.-...Woedend nog een keer gedraaid ...draai ik de 100% oogstbonus xD Terwijl ik nog genoeg gewas heb eb geen mandjes meer heb ...Zucht ... het is ook altijd wat zo xD moest er wel om lachen xD

Eerst maar is een lekker bakkie koffie ,
    Lied van de Dag ; Heart, The Royal Philharmonic Orchestra - What About Love (Live At The Royal Albert Hall)
    :inlove::inlove:

hwjstolwijk, leni1955, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, die 100% oogst is toch ook leuk om andere voorraad te verhogen. Ik ben hier nog wel steeds gewas aan het kweken voor de mandjes en van het andere event heb ik de fabrieksupgrade binnen gehaald en daar stop ik nu dus mee. De krokusveredeling nog niet vrijgespeeld Hofje? Zodat je anders wat mandjes er bij kan maken. Ik kan me de tijden nog herinneren dat je dag en nacht mandjes kon vangen en dat ik op een gegeven moment geen mandje meer kon zien. Dan is nu met de 3 mandjes per oogst het maar een saaie bedoening.

En het ruilevent niet leuk vinden??? Ik vind dat een van de leukste dingen van het spel, ben altijd op zoek naar dingen die het spel makkelijker maken en blijft ook leuk om anderen te helpen. Sinds de trein verkoop ik alleen niks meer aan BP want vind het leuker om de trein te laten rijden met de rommel.

Enige leuke wat hier uit de stalletjes kwam was een roze panda, de stekjes heb ik nog niet gekocht en de mysterieuze cavia stalletjes staan ook nog in de winkel.

hwjstolwijk, leni1955, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

:cry: Niet over veredelingen praten Thea ... Dat wil en lukt hier gewoon niet ..niet dus :wuerg:xD Heb er geloof ik 3 jaar overgedaan iets met die rozen te hebben en nog duren ze dan 3 kwartier ofzo xD...Heb het opgegeven ...dan maar niet ..

Ruilen/ kado geven is en blijft het aller aller aller leukste wat er is ... Het is fantastisch anderen blij te kunnen maken :inlove:
    Voor mezelf ist leuk en altijd een doel wat nog steeds bestaat om van alle stallen en werkstallen die er zijn een ROZE exemplaar in bezit te hebben , gewoon omdat ik ze mooi vind en om dat Hofje ze spaart :inlove:...Verkoop alleen xl bama bomen aan BP ..iets met een foutje enzo enzo :oops:
    Tuurlijk ben ik blij met die 100% oogstbonus ...der zijn nog steeds tekorten hier dus ken ik mooi ff gebruik van maken ...Met de mandjes die nog binnen komen ga ik fijn nog spelen ... alles wat ik daar nog van krijg is heel erg leuk en welkom .

hwjstolwijk, leni1955, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Aaaaalaaaaf :p

-------->optocht. Dag.

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Doei HJ ...veel plezier xD wel heel terug komen :wuerg:xD

Ppffff Ik las over een quest in de coop , waar je een drakendinges ken halen..
    Die zou "vergeet me nietjes " heten ...
    Ben de hele tijd al aan het zoeken ...maar ken niet vinden , der is ook geen FAQ van ofzo en in welk level zit die dan o_O

Laatste bewerkt: 3 Maart 2019
    hwjstolwijk, stien56, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Hofje, het vergeet me nietje heb je al lang, hij zit tussen het klavertje 4 en de honigklaver in...

HJ,optocht ? spreek me er niet van :wuerg::wuerg: Carnaval = we mogen nu op alle manieren overlast veroorzaken... fikkie stoken, de boel slopen enz enz -.-

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.