-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

BP dacht van laat ik Thea eens een plezier doen en weer een event met 4 soorten eventgewas met wisselende tijden geven want dan hoeft ze niet lang na te denken of ze wel mee wil doen of niet. Ik vind dat altijd zo vervelend die wisselende tijden en je zal vast het ook wel net als vorige keer met 2 soorten gewas af kunnen maar gewoon geen zin om er over na te denken. Neem lekker rust op de farm :)

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Daar was Hofje weer , Had erge hoofdpijn wat migraine werd en dat werd een meniere aanval ...Tja en dan kan Hofje niks meer, behalve wachten tot het over is :wuerg: A fijn me benne der weer ...
    Eerst maar is ff op de boerderijtjes de boel op orde brengen onder het genot van een lekker bakkie koffie ..
    FAQ van het event hoeft Hofje niet te lezen als Thea al begint over 4 verschillende eventgewas ...bbrrrrr ....xD
    Lied van de Dag ; Sam Smith - Fire On Fire
    :inlove::inlove:

EDIT : Ik ken geen berichtjes meer versturen uit mijn postkantoor :eek::cry:
    Euh euh euh HELP ...zonder postkantoor geen boerderij toch ofzo ofzo :cry::cry:

Laatste bewerkt: 27 Februari 2019
    missy-m85, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

had al zo'n vermoeden Hofje ;) euhhh geen berichten meer versturen...miss berichten verwijderen of miss die koekies ed even verwijderen?
    event...nog niet gelezen

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

:cry::cry: Heb alles al gedaan en ik lees net dat anderen wel kunnen versturen ..heb ook geen post ontvangen ..
    Eerlijk gezegt ben ik volledig in Paniek ..als me postkantoor het niet doet , ken ik net zo goed stoppen met de boerderijen ..

1 dagje bent Hofje er niet en nou :cry::cry:

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. charme63

niet meteen in paniek raken Hofje...je hebt gelukkig het forum nog, miss even een bericht naar support sturen?

6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mogge all :D

Hofje ik ga jou even een test bericht via het postkantoor sturen en per vliegtuig. Kijken of die wel aankomen.

Edit:

Bij het lezen van 4 eventgewas, kreeg ik spontaan de nietmeedoenerites. Sterren zitten er bij de beloningen ook al niet in.-.-

7. popje4

popje4 Levende forumlegende

morge.....

ben er ook weer druk geweest met hondje.....die werd in ene keer erg ziek...piepen van de pijn en....wou niks meer...rillen en zo...temp was veel te laag dus weer DA bezoekje....kort om we weten het niet....iets met haar maag dat denken we wel dus daar weer een middel voor gekregen....nu gaat het weer iets beter pppff zo sneu...
    maar komt weer goed...
    fijne zonnige dag allemaal

8. HofvanDromen

Hij doet het weer xD Support is langs geweest ...mijn dank zo groot xD
    ohw nu ga ik weer lange lange lange brieven schrijven ..eerst HJ een berichtje terug sturen :music:

9. harm-jan70

Popje wat sneu voor het hondje. Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat.
    Vind het altijd een crime als een van mijn honden ziek is of niet goed in zijn vel zit.

Hier vanmorgen wel een puntje gescoord met de podenco (Maaya). Bij het betreden van de heide, laat ik altijd de honden m.u.v. Maaya los. Enfin ik zie een Mechelaar aangelijnd aankomen, dus ik dacht veiligheidshalve even de Beagle aanlijnen... De dwergpincher los. Maak ik de podenco los.. :eek:

Lekker in de ochtend, met opgebouwde energie van de hele nacht, jachtinstinct.... pjooooing....! In 5 seconden van 0 - 300 meter verderop en verder.
    Ik zie haar in de verte het bos induiken, dacht: nou dat gaat vast uren duren...

Ik wandel verder... 10 minuten later zie ik haar springen..(Echt podencaans op 4 poten tegelijk de lucht in. net een springveer xD) Tegen alle verwachting in van mij zelf, roep ik haar. Komt zij zo waar aanrennen, gaat ze aan de voet zitten, kon haar zo aanlijnen.

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. charme63

Sneu voor je hondje Popje, ze kunnen helaas niet praten maar aan lichaamstaal kan je gelukkig wel een en ander af lezen...gelukkig dat het nu wat beter gaat...beterschap ermee ;)
    geweldig zoals ze nu lekker los kunnen hé HJ? de grote hier had vanmorgen een boom ja een boom!! te pakken en mee gaan zal ie pfff mensen keken me al raar aan en zei doodleuk: moet ie van me want de haard moet wel blijven branden en anders geen brokken :p ....boom ging mee tot de voordeur, meneer wilde die mee naar binnen brengen en was nog een heel gevecht voordat ie de boom los wilde laten, zo even nou ja even aan de kant leggen anders wil ie em straks weer mee sjouwen :wuerg:
    fijn dat je postkantoor het weer doet Hofje ;)

snietje1, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ik kom ook altijd meteen als HJ mij roept :music:

Hier doet postkantoor ook weer, de knop wordt groen als ik wil versturen ...Maar ja wie moet ik nou een brief sturen :wuerg:xD

12. charme63

whahha zou het ook niet weten RM :p

13. HofvanDromen

Zo zeg alles doet het weer naar behoren ...hij gaat lekker :wuerg:xD....Was echt ff in paniek :wuerg:
    nu eerst maar ff de boerderijtjes doen ...heb nog heul niet geoogst enzo ...echt erg ...:oops:

.Fisherman., snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank jullie komt vast goed....HJ was je toch verbaast over dat ze zo maar kwamxD soms he.....doen ze gewoon wat je wilt hihihi

15. harm-jan70

Ja echt Popje. Meestal als de instinct jachtknop/vrij knop op groen springt, ziet ze en hoort zij mij niet meer. Ja, uren later of zo.xD

Hier maak ik mij gelukkig geen zorgen, met kilometers en kilometers bos. Zij weet de weg naar de poort (bij het huis) heel goed te vinden. Zij heeft wat dat aangaat een soort van ingebouwde tomtom. Waar ze ook gedropt word, ze weet altijd weer het begin punt te vinden.
    In mijn vorige woonplaats vond ik het een stuk minder, met allemaal drukke wegen.. Daar is zij ook 2 keer ontsnapt.. Toen heeft mijn hart vele uren in mijn keel geklopt..

Rozemarijntje, jij hebt toch een vriendenlijst, als jij daar nu eens iene miene mutte mee speelt...:music:

Hier is btw de boerderij weer in de normale stand, na het kruidig event. Toegegeven het was leuk, ook goed verdient, met bijna 1 miljard er weer bij. Toch is back in de normale stand ook weer lekker. Voorlopig even geen event meer voor mij.

.Fisherman., snietje1, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Euhm ...eens kijken …

iene miene mutte ...tien pond grutten en zo verder ...Moet Varun dan schrijven :eek:o_O...dat mag vast niet …:oops:

Gaat even snel koffie zetten enzo enzo :oops:

.Fisherman., snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. charme63

natuurlijk mag dat wel...Varun is dol op post :p..lekker doe mij ook maar een bakkie troost

18. harm-jan70

Varun...vaaarun.....:mad:

Laat hem maar komen als die durft..!!
    Ik lust hem rauw.

19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Slaakt diepe zucht *

Wat is HJ mooi he , als tie boos is

:inlove::oops:

.Fisherman., janniekwak, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. charme63

ahhhh....:inlove: