-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

aha, ben ook wel eens naar een pedicure geweest maar dacht toen bij mezelf dat kan ik op die manier ook...en dan van die vieze lotion of zoiets erop smeren en dan glijden in je schoen :wuerg: dus maar niet meer gegaan...ga mooi op zoek naar een andere :p
    eten bijna klaar hier...macaroni en vieze saus die je moet maken uit een pakje blehhh dacht dat ik voldoende in huis had om carabonara te maken....niet dus pffff

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Charme, dat is zielig voor je, niet lekker eten, moet je niet willen o_O

Hier vanavond kip met rozeval, een zooi gesneden groente en heul veel knoflook (echt je ruikt het door een dichte koelkast xD)

3. charme63

spurt naar mijn auto ...ben onderweg Snietje :inlove::p

4. snietje1

xDxD altijd welkom, altijd genoeg eten hier:)

5. charme63

Google maps weet de weg niet :cry:

hwjstolwijk, HofvanDromen, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wat jammer charme, naar hofje is richting gouda en dan rechts, sniet is richting maastricht maar niet zo ver.xD

Ik ga al jaren naar een pedicure en nee, ze doet mij nooit pijn, 1x bij een ander geweest en 6 weken zere voeten gehad.:cry:

Hofdame ziek?

Jammer Sniet maar wat in het vat zit verzuurt niet;)
    Wat fijn dat je nu toch met de uren kan spelen op het werk, goed gedaan:inlove:

7. stien56

stien56 Alwetend orakel

o_Ok ik mis Hofje vandaag, Lenio_O

Een goede pedicure - heel belangrijk - er zitten een paar tussen - pffffff.
    Hier gelukkig wel een goede - om de 6 weken - heerlijk!

hwjstolwijk, leni1955, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Ik hoop dat Hofje niet ziek is, of iets erg gebeurd is.... Laten we van de gezellige kant uitgaan : ze zit aan tafel met een 7 gangen menu en heeft bij de tweede gang al het bestek verbruikt. Daarna probeert ze het bestek bij de buurman in haar servet te rollen. Jammer genoeg valt het servet met bestek en moet Hofje met haar handen eten. Maar haar strik zit nog wel goed xD

Lied van vanavond manfred mann's eurth band met circles (wel met Cris Thompson !)

Laatste bewerkt: 26 Februari 2019
  9. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Snietje!! xDxD

Hier was de maaltijd, vers bij elkaar gehuilde eeh gesneden uien, geschilde aardappels, gehakte winterpeen en zeeeer lang en langzaam gegaarde riblap.

Kortom: Hutspot.

10. charme63

zo oog luikjes vallen langzaam dicht, maar nu nog niet naar bed anders ben ik weer te vroeg wakker -.- dus maar even op de bank met een boek...welterusten voor straks allemaal zzzzzzzzzzzz ;)

11. snietje1

En dan wordt je midden in de nacht wakker en denk je bij jezelf : was ik maar naar bed gegaan....

Ik ga hier lekker lezen in bed, ik heb de bank hier eruit gedaan.... hij stond er alleen maar, ik heb er nooit op gezeten, mijn wederhelft in het begin even tussen de middag op gelegen, maar daarna ook niet meer. Nu hebben we gewoon veel meer ruimte.

HJ, smakelijk !!!

hwjstolwijk, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. charme63

zit toch graag op de bank..lekkere kussens erbij en met opgetrokken beentjes lekker onder een zoals Hofje dat noemt een knuffeldekentje...lezen met natuurlijk een muziekje erbij of voetballen kijken. zo nu tijd om naar bed te gaan...

13. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Slaap wel. :D

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedemorgen, tijd om fietsje aan te zwengelen...

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, was ik bijna bij de 1 miljard (nog 50 miljoen nodig) ga ik op de markt kijken bij de fokdieren .......

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. charme63

goedemorgen, had er moeite mee om mijn toddenmand uit te komen maar teen buitenboord gehangen en...oh niet echt koud dus er maar uit gesprongen ;) nu lekker aan de koffie.
    werk ze Snietje, fokdieren overdreven duur Thea....
    Hofje en Missy ziek?

missy-m85, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Thea, foei - ook bij HJ onder curatele? :p

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. charme63

whahhahaha Stien :p

snietje1, suuske1960, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Nou die bood me laatst al een wurgcontract aan die ik niet mocht lezen maar gelijk moest tekenen. Die heb ik maar afgeslagen :)

Charme niet alles is op hoor, maar moet wel weer meer dan 100 miljoen om tot de 1 miljard te komen. Wilde zo graag eens een keer zoveel bd hebben staan, maar ben te goed in het weer uitgeven.

20. charme63

hier ook hoor Thea..geef veel uit, zijn maar pixels maar wel leuk om er mee te smijten :p gelukkig in rl mijn hand op de knip hihi