-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Erg spannend vind als HJ -.- zo kijkt -.-*

:inlove::oops:

snietje1, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Missy..ehm heb er nog wel wat achter de hand...xD

Kan ze wel voor 1 BD er opzetten... Maarrr... mensen zitten echt continu de F5 toets te gebruiken. Ben bang dat een ander er dan met de rozen van door gaat..

Had er zelf ook wat opgekocht. (1tjes) om de prijs weer om hoog te krijgen. Dan merk je echt dat mensen er boven op zitten nog.

Edit:

Even geduld mijn hartje (Rozijntje) :inlove:

De catusschimmel, nee de cactussen in de vensterbank hebben niet te veel water gehad.
    De cactusschimmel van het land is bijna gaar. Die goan nog ff naar de markt. Dan zijn de zaadjes ook op..-.-

Daarna heb ik aaaaalle tijd voor ehm...nou ja, van dattum en zo..

snietje1, HofvanDromen, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

HJ ja klopt.. ik kijk af en toe of de prijs enigszins te doen is en koop dan wat. Maar nu zal mijn bd saldo eerst weer ff moeten groeien.

Gewoon lekker verkopen hoor ;) . Of kan je toevallig nog wat tarwe of iets anders gebruiken...:music:?

Nee geen (te dure) zebra deze keer ;) ..

Laatste bewerkt: 25 Februari 2019
    snietje1, suuske1960, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Missy is niet slecht , maar je kan er wel een ban voor oplopen :oops:

Gaat nog even naar buiten in de zon in bikini :inlove:

snietje1, suuske1960, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. missy-m85

RM.. owja dat is waar.. iets met markt-afspraken enzo -.-.. grommels..

6. harm-jan70

Tja Rozijn.. die regels..lopen niet synschroom met andere landen... Beetje raar eigenlijk. Wat hier niet mag, mag in andere landen dan weer wel..:music:

Tarwe, tja...daar kan een mens nooit genoeg van hebben met een kippenfarm. xD
    De molen hier draait 24/24 kippenvoer... Die tarwe hier wil wat....

Tja wat kan een mens nog meer schrijven over tarwe, behalve dat die bijna op is. Dat ik de voorraad nodig eens aan moet vullen. De schuur leeg is op enkele tarwe korrels na.

Edit:

Ik hoor iemand zingen..xD

snietje1, HofvanDromen, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. missy-m85

Sommige zaken zijn goed om te weten 8).. gaat eens ff naar de Markt :music:..

En ook naar buiten.. straks is de zon weg :oops:..

Tot later 8).

8. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik zing ook wel eens hoor alleen lijk ik dan op een kraai :p

snietje1, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Stol!! xDxD

Kijk weer een plus punt. Vrouwen houden wel van een man met humor.

snietje1, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

miss kan je dan wat bij verdienen Stollie als vogelverschrikker bij HJ voor zijn tarwe :music: ga ook nog even buiten spelen...heerlijk weer is het toch;)

snietje1, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. theav71

theav71 Levende forumlegende

missy de hoge fokdieren zijn vaak maar voor weinig te verkopen omdat BP de beginprijs zo laag zet. De fokdieren die je van de boom krijgt zijn vaak wel al duur omdat spelers die wel aanbieden en dan gaat de prijs ook omhoog. Er zijn natuurlijk niet veel spelers die de hoge fokdieren voor een goedkoop prijsje op de markt zetten of je moet zoals stollie je vergissen in de prijs en denken dat je iets voor 40 miljoen er op zet en dan blijkt het achteraf maar 4 miljoen te zijn.

snietje1, charme63, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

ik probeer de vlinders in mijn buik ook te verkopen op de markt maar dat lukt niet echt:oops:xD

sanne1000, snietje1, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. missy-m85

De fokdieren uit de boom.. natuurlijk, die was ik ff vergeten Thea. Bedankt voor de uitleg :) .

Humor is wel belangrijk ja.. teveel humor is juist irritant -.-.. of humor op de verkeerde momenten :wuerg:.

Gaat eens even met voer spelen op de markt.. beestjes moeten tenslotte ook eten niet waar :music:..

Hmm.. misschien toch niet... mijn beestjes moeten ook eten :oops:.. dan maar ff wat anders naar de markt karren.. en zelf koken zo.. moet tenslotte ook in RL eten xD.

Alvast speciaal voor Sniet ;) : Gekookte aardappelen met vis en groente vandaag.

snietje1, charme63, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

missy ben je een beetje tevreden over de oscars

suuske1960, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. missy-m85

Stollie.. ik dacht huh.. oscars :eek:.. geen oscar gezien hier xD.

Geen idee.. heb het niet gevolgd.. ben wel gek op Films zoals je weet ja :) , maar die uitreikingen volg ik eigenlijk nooit :oops:.

Maar dat kan jij mij vast vertellen :) . Heeft Film Queen en die met Lady Gaga iets gewonnen? Of waren daar geen nominaties voor.. kijk dat weet ik niet eens :oops:..

suuske1960, snietje1, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

queen voor beste acteur en gaga beste lied
    greenbook en roma wonnen bij beste film en regie
    maar ik heb die films nooit gezien dus jij of snietje mag daar wat over zeggen

suuske1960, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Brrr.... als zon weg is , ist meteen wel wat frisjes :wuerg:...naar binnen is gerend , maar ohw wat is Hofje verwend door die zonnetje:inlove:
    Heb gewoon een kleurtje xD...
    Hier wordt het eten Pilaf ...
    Gaat nog even met de stofzuiger spelen ..........

snietje1, charme63, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. missy-m85

Dankje :) dan ben ik ook weer op de hoogte :) . Uhmm… ik laat hem voor Sniet open ;) .

Ik ben dan wel gek op Films.. maar kijk eigenlijk nooit de nieuwste :oops:.. dat volgt later dan wel weer als ze op tv zijn of op netfl*x enzo xD.. Duss.. ik kan het je pas veeeeeeeeeeel laaaaaaaaater laten weten :music:.. Daarbij heb jij die met Gaga al gezien :) .

Edit: googled Pilaf.. wat was dat ook weer.. owja.. lekker :p jam jam.

Stofzuiger.. hmm kijkt mij hier ook aan van *spelen please* .. nee je wacht maar even -.-.. de strijk gaat voor 8)..

suuske1960, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

had ik gekeken met 2 vrouwen
    die dame die ik leuk vind houd net als jij van horor films

suuske1960, HofvanDromen, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. missy-m85

Aha dat vind ik dan wel weer stoer 8).. meestal wordt ik maar raar aangekeken als ik zeg dat ik die graag kijk :oops:..

Fantasy en Horror :inlove:. Maar als je met haar naar Gaga bent geweest houd ze ook van andere Films :) .

Hier hetzelfde trouwens hoor.. kijk echt niet alleen Horror.. gelukkig niet.. dat zou wel *raar* zijn :wuerg:.

suuske1960, HofvanDromen, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.