-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Idd Goed werk Stol.

De meeste vrouwen hun hart krijg je niet zomaar cadeau. Het is soms net een fort, maar als je dan binnen bent...

2. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

stoer van je Stollie, en gewoon met haar mee gaan :D tijd met elkaar door brengen kan altijd iets mooi's uit groeien ;) vetbol onderweg RM... ben me der een kluns hé...dacht dat je met fokken ook een vetbolletje kreeg :cry: haal die niet dus, maar geen man over boord dan maar niet...andere event loopt lekker gelukkig

3. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Dank jullie Dames :inlove:
    Wou al een dansje door de kamer doen ,dacht dat de laatste , ja nog 1 ook binnenvloog met de papegaaien xD
    Niet dus :eek:...Nog een paar stallen straks en als dan niet komt koop ik die laatste wel ..is niet erg …maar wel trots dat ik dan zo ene
    event met mijn nog ietwat kleine boerderij gehaald heb :oops:...0ok trots is op de 250 Miljoen BD xD

Vrouwen harten een fort … Vlak die mannen ook niet uit -.-...Blijft altijd lastig ...De liefde ...Jah voor mij niet natuurlijk xD:oops:

4. harm-jan70

Tja de liefde, een veel besproken en beschreven onderwerp.xD

0ogstijd.. Dan weer naar buiten tijd.

Het kruidending laat ik voor de rest links liggen. Zelfs aan grof BD verdienen, kan de lol even af zijn..:oops:

5. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

dank jullie wel heb haar ouders gister al ontmoet trouwens
    ben trouwens nog nooit een man tegen gekomen die een vrouw begrijpt
    trouwens net een berichtje van haar, kom je me morgen werk op halen, en ik zeg doe maar niet vanwege dat ze dan denken dat wij iets hebben, en toen zei was maar een grapje

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Snap eigenlijk niet dat spelers zoveel bd willen uitgeven aan de plantjes, 78.000 , 120.000 en 143.000 worden nu op mijn markt er voor gevraagd. Zo interessant is het event toch niet.

7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Die mannen zijn der wel , alleen spaarzaam :music: en anders ist misschien wel saai ..als een man een vrouw altijd begrijpt -.-xD

Pppfffff nog 5 minuten als die vetbol er niet uit komt koop ik hem ...Ik wilt buiten spelen :oops:

Thea ik denk toch vanwege die wolkenrij ..

8. charme63

Stollie stuur der een berichtje dat je haar graag op wilt halen...kan jou het schelen wat andere er van denken ;) en euhh mannen begrijpen niks van vrouwen maar vrouwen niks van mannen...maar ijzer smeden als het heet is :inlove:

9. harm-jan70

Goed punt van dat ijzer! xD

Als de liefde inkakt...dan tja...valt vaak het vrienden woord...

Edit:
    'k mag Rozijn niks meer sturen, je hebt haar al verrast vandaag zegt BP...Zelfs voor TG kan het niet..:cry:

10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Doet een dansje door de kamer ...gehaald gehaald ...xD
    Vrienden :eek: inkakken :eek: ...Buiten spelen doet en gaat :wuerg:

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Voor degene die zoveel bd hebben om de plantjes te kopen moet de wolkenrij toch wel haalbaar zijn met de hulpmiddelen die ze hebben lijkt mij. Als je voor 100 plantjes al 14 miljoen moet betalen pfff

12. harm-jan70

Buiten spelen? Graag!

*Neuriet: als het gras 2 ...... hoog is* :music:

Edit:
    Thea jij brengt mij in verleiding...xD

13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

op halen wordt erg moeilijk we werken alle 2 bij dezelfde lidl
    dat wordt dan we sturen naar een andere lidl

14. charme63

ook natuurlijk voor de heb Thea....en daar kan je dan mooi aan verdienen, kan ze nog niet te koop zetten want heb event zelf nog niet af :oops:

15. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Zingt met HJ mee en vult aan ... 2 Kadetten :inlove:
    Stollie als zij de liefde van je leven is ...Ken jouw dat schelen ...dan maar in een ander filiaal gaan werken :music:

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Rozijntje vetbol gestuurd.

Pfff, vanmorgen even naar iemand toe kom ik terug en wil de auto gaan wassen, rij ik ergens tegenaan blijkbaar, band aan flarden dus ipv auto gewassen staat hij nu bij de garage en is morgen pas klaar, band was niet op voorraad.:cry:
    Ben zelf ook net thuis dus nog geen drops kunnen sturen.

Wie nog wat nodig heeft stuur even een berichtje naar leni19551 of leni19552, daar kan ik nog veel sturen.:)

17. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Stollie.. ophalen die handel (*lees: mooie vrouw) 8). Ze vraagt het :inlove:.. dat vraagt ze vast niet zomaar :music:..

Als jullie toch bij hetzelfde filiaal werken valt het juist niet op xD (en zeker niet als jullie ook nog eens dezelfde werktijden hebben ;) ).

Ennuh.. al valt het wel op.. nou en. Als jullie er samen maar uitkomen wat het wordt, geliefden.. vrienden.. weet ik het wat.. kan allemaal :) .

18. charme63

das balen Leni...komt nooit gelegen :(
    Stollie zo'n vaart zal het niet lopen en zoals RM zegt kan jou het schelen dan maar bij een ander filiaal ;)
    Hier straks ook voor de keuze hoor...wordt het België of Nederland...ligt eraan of vriend over geplaatst kan worden anders is er geen keuze dan België maar brood bakken ze overal xD

Missy had jij nog drops nodig? weet het niet meer :oops:

19. harm-jan70

Wat Rozijntje zegt Stol.

Mocht het iets serieus worden, kan jij idd om een overplaatsing vragen. Of anders aan de assistent vragen of hij met de planning rekening wil houden dat jullie niet het zelfde rooster draaien.

Charme, allee dan, maar in Belgie gaan ze op de kroeg he, niet naar de kroeg. en Poepen moet gij daar maar niet klappen...xD

Edit: Als uw kot in Walonie komt te staan, mag het weer wel.

20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Me kistjes en dus gewassen zijn op ...De BD handel ligt dus even stil :wuerg:

Lekker even naar buiten gaat :music:

Stollie als je ervoor gaat dan wel helemaal hoor 8)