-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

spoel em wel af HJ...weerhoud me niet hoor :p
    goedemorgen trouwens eerst koffie ben anders niet te genieten :oops:
    Stollie gefeli met je level up en die ep's kon ik hard gebruiken zeker omdat ik maar alvast een grote ketel met water op ga zetten om die wisseltrofee schoon te maken xD

2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

8 vet bollen te kort :wuerg::cry:

Last edited: Feb 25, 2019
  3. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Vangen RM ;) en tnx voor de Lijmpot :) ,

uhmm.. als iemand nog een Lijmpot kan missen.. heel graag :oops:.

Heb stallen opstaan (met afwisseling gewas), maar die kr*ngen blijven achterlopen :cry:..

(En al het gewas kopen.. trekt mijn boeren-knip niet.. dus dat wordt eerst nog zelf kweken 8))..

(Hier het Vetbollen-event zojuist afgerond 8)).

Edit: was mijn fokhotel vergeten te legen :oops:.. snel gedaan en nog wat gefokt. Het is tenslotte BB 8) en kan ik straks toch beginnen :).

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dat bollen gedoe net afgemaakt.

Verder heel veel verdiend aan de kruiden verkoopxD

Mt een beetje mazzel morgen 1 wolkenrij van de kasjes binnen - zaaien heb ik verder niet gedaan.

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Hofje heb de vetbollen klaar , kruiden gedoe 1e wolkenrij binnen , de bloemen gaan naar de markt xD
    Rozijntje komt nog 10 vetbolletjes tekort , straks nog wat Papegaaien en aapjes uit de stallen halen ..en dan maar ff met TG kopen:oops:
    Tis fase 6 de laatste die ze net nog niet ken halen :wuerg: Dat allemaal vertelde ze toen ze net Hummel en Frummel kwam halen.
    Die waren een nachtje blijven logeren...Ze was gevallen en zit onder de blauwe plekken o_O... HJ moet toch maar ff beter op jouw letten zei ik zo-.-. Nah voorlopig hoeft HJ niet op te letten en ik ook niet zeg ze toen :eek:...Hoezo zeg ik ...:eek:...
    Nou euh en ze keek zo lief en blij ...Je gaat nog een keer Oma worden :inlove:...Huh zei ik en hapte naar adem ..Heb je bericht van Hexia
    Is is Ohwwwwwwwwwww is Hexia ...:inlove: ... Nee zeg Rozijntje toen ...HJ en ik krijgen er een kindje bij :inlove:...
    Viel zowat van me stoel ...wat een fantastisch nieuws xD... Jammer van Hexia ...maar wat ben ik blij voor jullie xD...
    Ze voelde zich goed en prima al zag ze wel tegen de bevalling op ...Tjah dat kon ik mij voorstellen 8)...

Eerst maar is ff een lekker bakkie koffie ...Lied van de Dag ; Fox The Fox-Precious Little Diamond
    :inlove::inlove:

6. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

gelukkig morgen maand knechten weer, alleen even wachten met kopen tot woensdag werken morgen tot 9 uur
    ook weer een kisten handel zag ik

7. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mogge all! :D

Hier weinig te schrijven nog. Net met de koffie buiten op het bankje gezeten... -genieten- !

Edit:

Ik bedacht mij ineens wat een luxe eigenlijk. Vroeger vloog ik de halve wereld over om in de winter s'morgens een kopje koffie in de warmte te kunnen drinken.
    Nu hoef ik er geen moeite meer voor te doen.
    Ja, enkel even naar buiten te lopen, met een kopje koffie in de hand. En plaats te nemen op het bankje.:inlove:

8. hwjstolwijk

valt nu van mijn stoel af koffie geen whiskey:p

9. harm-jan70

Whisky in de morgen.. Lees ik dat nu goed!?:eek:

*Ruikt aan de koffie*
    Nee, daar zit niks in. Zeker verkeerd gelezen.

10. hwjstolwijk

kan het wel gebruiken na gisteren :oops:

11. missy-m85

Vertel vertel 8)..

*Vraagt zich af of dat een goed of slecht teken is :music:

12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Whisky in de morgen... das slecht voor de handel … je krijgt er ook geen mooie kindjes van …-.-

Ja Stollie VERTEL eens :music:

13. harm-jan70

Ik ook Stol! xD

De luxe parfum kan definitief de boerendeur uit. Gisteren nog eens geprobeerd met 5 keer keer fokken. Had nog dieren uit schaal 7. netjes wat bij gekocht op de markt.. Het kon er weer af. Netjes 5 uur gewacht. Op de direct klaar knop duwen ging niet met maar 4 TG op de klok.-.-

Er kwam wel wat roze uit (Blijft een vreselijke kleur) maar een gouden dier, (Hoogst haalbare) nope...dat kon er niet af.

Vertel eens Stol, waarom heb jij whisky in de morgen nodig, na gisteren? Wil jij er over praten, het met ons delen?

*Rij stoelen neer zet*​

14. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*In spanning afwachten doet*

:oops::oops:

15. missy-m85

Die Luxe Parfum gister erop gesm*ten.. daarna braaf vanaf gebleven (lees niet geoogst).

Vandaag met Babyboom wel fokhotel geleegd en had 1 overslag waar de Luxe Parfum opzat.. wel een mooie :) bij de vissen (kogelvis werd zoenvis).

Had deze tip van iemand op het forum gekregen :) .

Tja.. of dat dan toeval was of door de LP kwam blijft de vraag.. maar schijnt wel op die manier te kunnen :) .

16. hwjstolwijk

er s niets echt bijzonders gebeurt
    alleen ik kan soms geen hoogte krijgen van haar, ik weet wat zij wilt echt
    we gingen wandelen maar omdat zij laat lag te slapen wilde ik het af zeggen, maar dat wilde zij niet wilde dol graag wandelen[ man en vrouw als vrienden graag wandelen]
    zij heeft tijdens het wandelen heel veel vertelt en zo
    gingen ergens zitten en ik zei hoe komt dat het tussen ons zo klikt, toen zei zij dat gebeurt wel eens volgens haar beste vriendin
    toen zei ik later ik ben een man en ik kan ook gevoelens voor je krijgen, en toen draaide ze er een beetje om heen
    ze vondt het een beetje een moeilijke vraag
    ze had later er over of ik mee ging naar een soort fantasy gebeuren
    we whats appen elke dag zelfs
    ze heeft ook een bijnaampje verzonnen voor mij

17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Tjah ...Geen hoogte van man of vrouw krijgen hoort er denk wel een beetje bij ...Zo ook het er om heen draaien :oops:...
    Denk dat je het nog een tijdje aan moet kijken of zo iets ...kweet ook niet zo goed xD

Vind wel ontzettend stoer en dapper van je dat je dat tegen haar hebt durven zeggen Stollie ...echt goed van je 8)

18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Na oogsten hier nog 4 vetbolletjes ...even verzinnen wat nog te doen :wuerg:

19. missy-m85

*Grote Pijl ----------------------> alle vetbolletjes graag naar RM (nouja om precies te zijn ---> 4 stuks ;) ).

Hup hup… om 14:00 uur is het voorbij..

Supergoed van je Stollie om zo eerlijk en duidelijk tegen haar te zijn :) . Nu afwachten wat zij ermee doet..

Fantasy gebeuren.. als in een beurs of een festival.. of Cosplay.. dan moet je verkleed ;) (nouja niets moet natuurlijk)..

Als je het leuk vindt gewoon meegaan :) .

Edit: ggrr.. grr.. grr.. actiever ik net die eerste +3 van het Kruiden-event.. duurtie maar 4 uur.. ik ging uit van 8 uur.. Nouja met sm ging ik toch al sm*ten.. in 4 uur lukt mij ook wel 8). Had gelukkig al een boel gezaaid.. Voortaan beter lezen zeker..

20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Vetbol onderweg RM

Stollie - stoer hoor!!