-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Carinakiki, het vogelhuisje komt uit de quest op bahama en deze kun je vinden in de cooperatie, succes.:)

charme63, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

~~ Wat een heerlijk Feestje was dat ~~ ..

Missy kon zich nog alles herinneren 8)..

Hoe ze in haar mooie Jurk :inlove: de dansvloer onveilig maakte met Sniet, Stien, natuurlijk Leni, Charme, Hofje en alle andereLovely Ladies♥ ;) . Dansen.. alsof niemand keek 8)..

Maar er keek wel iemand.. Stollie stond aan een tafeltje met daarnaast HJ.. en een boel lege glazen o_O..

Hij liep wat aan zijn Stropdas te frommelen.. rotding dat je bent :mad:!

Missy liep naar hem toe.. frutste met 1 handige beweging de Das los :music: en trok Stollie naar zich toe 8).

Op dat moment klonk er.. ♥ I had the Time of My Life ♥ .. en samen zweefden ze over de Dansvloer.
    "Wat zie je er mooi uit vanavond :inlove:", fluisterde hij..

Maar ineens.. was ze hem kwijt o_O.. stond ze daar alleen op de dansvloer :oops:.. waar was hij nou :eek:?

In de verte stond iemand op de bar... te Dansen.. uhmm nouja dansen :wuerg:.. *Baf!.. en viel op de grond :eek:..

"Hepf gewollen van HJ :D.. :wuerg:"..

Wat mompelde Stollie nou allemaal o_O? .. nouja zeker op zijn hoofd gevallen :oops::eek:.. tijd om Huiswaarts te gaan ;)..

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mogge all! :D

Stol, ben het wel met jouw eens. Toch volg ik ook Hofjes lijn. Enkel de knechten nog. Als genoeg coupons heb, dan gaat het geld voor de knechten naar iets anders leuks in het spel.

Wat andere er in mikken, voor over hebben boeit mij niet. Wat mij wel op valt in andere draadjes, dat er mensen zijn die beweren semi gratis te spelen. Wat dan weer niet kloppend is met wat ze aan prijzen/cadeaus binnen halen. Men kan een keer random geluk hebben, soms iets meer dan gemiddeld. Maar voor een bovengemiddeld random geluk zal toch echt de knip open moeten.

Idem geldt voor mensen die als eerste klaar (Willen zijn), dan denk ik altijd maar, het is gelukkig niet mijn geld. maar het jouwe.xD
    Als men geld voor een virtuele posting uit wil geven, het zij zo. Mijn knip blijft lachen.

Sommige mensen leven voor het spel, ook dat is hun keuze. Mijn keuze is om niet 24/24 aan het beeldscherm gekluisterd te zitten!

Mocht het echt zo zijn, dat het spel niet meer speelbaar wordt zonder extra geld. Dan houdt het spel voor mij gewoon op. Het is geen levens invulling. Met wat ik er nu nog aan uitgeef, is dermate weinig dat ik ook niet van wakker kan liggen, als het spel er niet meer zou zijn (voor mij).

In real life zit ik op Swise Sense te wachten. Er zat hier een magazijn out-let. Dus vandaag shoppen, binnen 1 week in huis. En het is goed afdingen in een out-let:inlove:

Mogen ze gelijk de oude "loodzware" elektrische boxspring van boven naar beneden halen voor 35 euro en afvoeren. Heb de verhuizers bloed zweet en tranen zien zweten om dat ding boven te krijgen. Was bij de verhuizing nog te gierig om een nieuw bed aan te schappen, zonder dat ergens een voordeel te halen viel.

Kortom ik kijk wel toe..xD

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Mocht je er van wakker liggen HJ :music:..dan lig je wel weer heerlijk in je nieuwe bed xD:oops:

Voor de rest van je verhaal , yep dat is ook Hofjes weg en gedachten er over ...-.-

Zag een wankelende Stollie met grote zonnebril voorbij lopen hier 8)

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

Zo net hebben netjes gebeld, dat ze er met 20 minuten zijn.Nou ik zit er klaar voor. Letterlijk dan hé. Dat is dan ook het enige wat ik doe. En kijken. xD

Mocht er vandaag geen tekst meer van mij verschijnen, dan ben ik vast mijn nieuwe bed aan het testen. xD

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Kijk ze en test ze en geniet ze xD...Al ist buiten nu fantastisch mooi weer ... :inlove:

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Of de sjouwers hebben je tussen de spiralen gevlochten :music:xD

Goedemiddag, even mijn was uitlaten 8)

charme63, leni1955, janniekwak en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

HJ.....loop nog steeds in rondjes....ppppffff wil naar bed.......ggrrrr nou mompelmompel waar zit die deur!!!!!

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

*Wijst Popje de kamer van Klaas en Geertrui, die benne toch aan zee*

Wel van die bloemen daar afblijven, die kunnen met een 35 % kortingsticker erop best nog naar de markt..​

charme63, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Bloemen in eigen Slaapkamer zet ....Niks niet naar de Markt ...zijn veuls te mooi :oops:

charme63, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

o_O

Ja ma..ja maa...Rozijntje.. de prijzen op de markt...en zo, sky high..de prijs van de bloemen groeien daar tot aan de hemelpoort. Echt waar!

*HJ zijn leesbril aan Rozijn geven doet..*

Zo de boxige spring staat, Mooi te hoog voor de honden (overdag)
    Scheelt mij weer elke avond het dekbed uitschudden.

Ze hebben wel bloed zweet en tranen gezweet...en gevloekt en zo...xD

Het waren wel rotzooi makers. Zo maar is stofzuigen daar -.-

charme63, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*de leesbril opzetten doet *

Niks ken lezen ... zonder bril dan maar 8)

:eek::eek: Rent met de afgeprijsde bloemen naar de Markt xDxD

Kijkt naar HJ die op het nieuwe bed aan het jumpen is
    Dat ziet er heul euh euh euh:oops: uit ...gaat vast klokje zoeken:inlove:

charme63, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

*Maakt snel het nieuwe bed op*

plukt wat blaadjes van de rozen af, dan maar met wat meer korting erop naar de markt, deze blaadjes zo op bed strooien doet.​

charme63, leni1955, -RozeMarijntje- en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Fuuuut Fuuuut (fluiten) doet naar de honden van Popje - kunnen ze haar oppikken en geleide naar huis hond spelen.

Heerlijk, een nieuw bed - al of niet met Rozijntje8)

15. HofvanDromen

De nieuwe goudmijn ook gevonden heeft ...Binnen 5 tellen 30 Miljoen BD binnen gesleept :wuerg:xD...Moet niet gekker worden xD

En op de roze klompjes weer naar de markt rent .... ondertussen nog wat was ophangt en afhaald .

charme63, .Fisherman., stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

bij gekomen zeg als ik nu doping controle zou hebben loop ik zeker tegen de lamp met al die paracetamols in mijn lijf :wuerg:

hj is nu je huis klaar en ook de tuin of moet je nog veel doen :oops:

17. harm-jan70

Er moet nog héél veel gebeuren Stol Maar nu nog ff niet..xD

Een nieuwe badkamer, dakkapel, zonnepanelen, tuin aanleggen. Alles laten stucken. Zit nu een soort van spuitlaag overal, met bubbeltjes... (Niet mijn ding, heb graag alles glad en strak).
    De garage moet gehalveerd worden. 2 of meer auto's er in is leuk, maar heb er maar één. En op de andere helft past mooi een zwembad met overkapping.:oops:

Boven ligt nog overal vloerbedekking (Crime met astma) dus dat moet er ook overal uit, laminaat er in.

Dus nog wel even bezig...paar jaar of zo...-.-

Edit:

Leuk hé die markt Hofje. xD

Heb getwijfeld of ik zou wachten met verkopen, denk dat de prijzen nog wel wat stijgen. Maar gezien men ook mandjes kan kopen, kan het ook zo maar zijn, dat de markt weer inzakt bij een overschot.

Laatste bewerkt: 23 Februari 2019
    charme63, leni1955, -RozeMarijntje- en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Stollie , denk dat je beter ken zorgen dat je niet tegen Missy aanloopt xD

Zeker HJ, ik dacht ook nu hups verkopen die handel ...en die verbouwingen ...Hmmm zou toch ff wachten voor als eventueel misschien ..
    iets met een huisje in een ander straatje enzo enzo xD:oops:

charme63, hwjstolwijk, missy-m85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Denk dat het andere huisje het hem niet gaat worden.. Gezien de verbouwingskosten. Zit ik mij dadelijk weer aan een hypotheek vast. Bevalt mij eigenlijk prima zo, zonder.
    Een paar mensen in dat straatje..tja..wat zal ik daar is over schrijven.. *Zwijgt wijselijk*
    Het is ook geen hoekhuis Wel een 2 onder één kapper net als mijne... Ze hebben wel een soort van brandgang met een hek tussen de huizen. o.o.k niet zo mijn ding.

Wat als de buren elkaar niet liggen, van wie is het hek, van wie is de sleutel, of waar is de sleutel..xD

Daarin tegen aan het einde van mijn straat en het straatje hier achter...daar staan mij toch 2 huizen.. Geheel vrijstaand..:inlove:

Vrees dat de prijs daar ook wel naar is.. Bosrand, vrijstaand, ugh meter perceel, grond..zwembad... Vrees dat het boven mijn budget is, gezien de locatie hier ook in de prijs mee telt.

charme63, hwjstolwijk, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Dank je wel voor je antwoord , ik denk dat ik nog niet goed wakker was . Quest noemen we ze dus hi hi :) :) . Susses voor alle die mee doen en voor al aan de gene die er niet veel van kennen zoals ik . :( :( . carine

charme63, leni1955, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.