-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goedemorgen all! :D

Die Pien en Lien benne goede werkkrachten, mooi benne ze van buiten niet, moar werke dat ze kenne.
    Zoiets zou later wel iets voor Hummel kenne weze. Maar is voorzichtig informeren, hoe het met de financiën staat.

popje4, snietje1, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Die dochters van Mien Kraak van De Kruidenier zijn zeker goede hulpjes HJ en met de geldzaken tjah tjah kweet niet wat een kruidenier zo beetje doet met BD maken enzo enzo ....:music:....

Zo Hofje was ook een goed hulpje vanmorgen bij Paps en Mams , hebben volgens mij ook de voorjaarsschoonmaak in hun bol..:wuerg:xD
    Nu ja der hangen weer fris gewassen vitrages voor schoon gelapte blinkende ramen ...Hofje is ook meteen weer op de hoogte van het wel en wee van mensen die zij heul niet ken :music:...Boterhammetje daar ook ff mee gegeten en natuurlijk koffie gedronken veul koffiexD
    Pumps :inlove: Vind ze sexy staan ..Hofje heb ze ook ...best veel ook ...best ook veel al weggedaan :oops:..Hofje noemt ze feest en verjaardags schoenen ...
    Zou ze graag elke dag en altijd dragen , maar ook Hofje ken der niet zo goed op lopen ...

Nu ff beetje bijkomen ...en eens kijken op de boerderij ...
    Lied van de dag ... Anouk & Douwe Bob - Hold Me
    :inlove::inlove:

popje4, snietje1, missy-m85 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

Zo'hek moan beste pak alvast uit de motteballe gevist..
    De piano is al gearriveerd. Nu alvast mijn eigen warm pingelen voor het feest.

Laat de schone dame's eeh Rozijntje..maar binnen schrijden..

*Pingelt een jazz compositie*​

Katinka1700, popje4, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Zoooo HJ ... Dat is euh euh euh ...een mooi pak ...:oops:....mooi stukkie muziek ook ...
    Voor morgen zal dat allemaal vast goedkomen 8)

Katinka1700, popje4, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

Morgen?! :eek:

Heb ik mij daarvoor in dat apen eeh nette pak gestoken... Zal toch is wat vaker op de wc-kalender moeten kijken. -.-

Edit: ik ziet net dat het daklozen opvangcentrum ook pas morgen open gaat...Nah dan de stallen toch maar oogsten daar.xD

Katinka1700, popje4, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

xDxD was de aankondiging in de klepperkrant niet groot genoeg :wuerg:xD

Kreeg zo ene planten kas ... Moest Hofje weer schatgraven -.-... toch 12 SV xD ... Sla dat hele event over , maar misschien toch wat van die brrrr event zaadjes zaaien ... Ken de BD wat hoger komen dacht ik zomaar :music:....Morgen een andere tijdelijk quest ...
    Moet nog even over nadenken wat daar mee te gaan doen ... was toch wel heeeel toevallig dat er nu ook stallen en bomen te koop zijn die je daar voor nodig hebt ... Moet niet nog gekker gaan worden :wuerg:

7. harm-jan70

Zit ook nog te twijfelen..-om wel/niet mee te doen. Er is toch gisteren bijna een heel miljard de deur uitgeschoven.

Mijn nieuwe doel was om de boom vol met sterren te hangen, was ietsie duurder dan verwacht..xD
    Enfin, enkel nog 3 1/2 gouden vakjes onder in, en het water vakje het laatste stuk. De toverboom sla ik voorlopig even over, heb er al 3 die in de schuur staan te verstoffen

De sterren worden ook steeds meer moeilijk en veel duurder om te verzamelen.-.-

Wat jij schrijft, het is vast de toevalligheid, heul random enzo...haha.

8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Naar Naar Naarrrrr Adem happen doet .... Bijna een heul Miljard .... :wuerg::eek:.... een appelflauwte krijgt :wuerg:

Euhm ...voor de sterren zou je het kennen doen die daklozen een huis geven ...wat een naam ook weer voor een Quest o_O
    Moet hier nog even kijken ... heb geloof ik de helft niet ...xD...

Katinka1700, popje4, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

beetje druk momenteel :oops: maar hoop morgen erbij te zijn want heb niet voor niks een jurk en bijpassende pumps gekocht...en euh HJ ga je je kids nu al uithuwelijken? ahhhhhh arm kind...:cry:
    kon vanmorgen de tandarts bellen, brak zomaar een stuk van mijn kies af -.- maar is gelukkig weer gemaakt en durfde eindelijk weer te eten...
    event, ga lekker aanrommelen maar ga wel mee doen

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

HJ jij spoort echt niet:music:, lig helemaal dubbel en had het ook nodig, dank je wel.:)

11. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

weer vroeg thuis vandaag
    had gevraagd of ik eerder wg mocht vanwege dit klets draadje te kunnen lezen voor midder nacht en dat mocht :p
    wat een mooie jurken zeg allemaal, kom wel in pak maar zonder stropdas heb een hekel aan dat ding
    event morgen kan ik wel mee doen heb alles erg veel van staan en verkopen op de matkt daar is de prijs te laag voor
    dat er net bomen en stallen te koop zijn, wat kan je er op zeggen de afgelopen 6 weken is het elke week 3 of 4 keer raak om dure spullen te kopen
    maar echt iets terug geven ho maar, kist toewiding verleden jaar elke maand een fd en nu al 7 weken niks

Katinka1700, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Je moet ook wel Drop Items hebben dan hoor Stollie ….
    Jah die kistjes … ben blij met alles wat er uit komt ..soms heb je geluk ...:music:

Katinka1700, popje4, charme63 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Graag gedaan Leni.

Net nog is goed naar de kruidenquest gekeken en de film. Met name ingevoerde psychologie erachter om mandjes kopen..xD

De opzet is leuk bedacht. dat dan weer wel, eigenlijk is het niet zo moeilijk als men het doorheeft. Lastig zijn de random drops. Dus ik sla toch maar over. De inzet om er BD mee te verdienen, kost mij te veel supersuzi en supermest pixels. Die zijn nog niet van Het vollemaan event bekomen.

De Boosters zijn leuk, ware het niet dat ze gelijk in gaan, dus niet op de plank gelegd dan wel bewaard kunnen worden.
    Op zich zelf best een leuk event, voor iemand de tijd er voor heeft, wil nemen. Jammer dat de geldzucht van BP wel de boventoon voert

Ik duik de mesthandel wel weer in, vermoed dat die ook wel flink zal stijgen.

Nu Rozijntje is voorzichtig wijzen op het banksaldo...dat de bruiloft misschien toch iets minder moet..:oops:
    Geloof dat Rozijntje mij ook nog iets wou vertellen. Laat ik haar maar eerst praten, als haar nieuws niet zo goed is - je weet het niet-, dan valt mijn nieuws misschien nog wel mee.

Katinka1700, popje4, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Die kruidengedoetje slaat Hofje echt over … Heb geen zin in dat gepuzzel en gedoe steeds …
    Vind wel best allemaal … :oops:

Katinka1700, popje4, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

je kan ook de kassen maken, dat doe ik nu ook met de drops die ik nu kreeg uit de bomen enzo
    als je die dingen inlevert krijg je leuke dingen en schat zoeken is nog geen 10 sec
    en straks worden die zaden toch omgeruild

Katinka1700, popje4, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ :oops:...Kunnen we even ...Heb je even tijd voor mij :oops:... Nouh je weet wel van die feest en die feestzaal voor het einde van het feest ..nou ja dat je die verlaat enzo enzo ...En voor dat je het weet zit je hele feestzaal vol met onverwachte gasten ...
    Die dan zo ene jaar of 20 bij je blijven wonen :oops:... Nee ja nee ik hebt het niet over Geertrui en Klaas :eek::wuerg:
    Nou dusseuh euhm euhm tja ... Nou euh Hexia ...Nee ja nee die komt niet terug , ik weet niet eens waar ze is :( he gets nu moet ik weer huilen :cry:... zucht ...
    Nou Hexia dus die heb mij daar iets voor gegeven ..Dat je altijd naar het feest en de feestzaal kan dus:wuerg: En dat er dan geen onverwachte gasten komen ... Drank :eek: ... Nee geen drank ...Zijn Roze Pilletjes:oops:....
    Maareuh nou ja euh ik weet niet niet of jij dat wel goed vind eigenlijk ....En nouh euh euh ...nu waren ze een poosje terug op enne nou ja euh dus ...het zou kunnen dat nu toch nog een onverwachte gast in de feestzaal is achter gebleven ...weet niet zeker nog ...:oops:

Katinka1700, popje4, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Hofje er zit wat in wat Stol schrijft. Gewoon je eigen spel blijven spelen. Met de drops uit je eigen spel de kastjes tussendoor draaien, daar de prijzen zover mogelijk mee binnen halen.
    De gewassen oogsten, zaaien, verkopen etc... Gewoon laten waaien. xD

Ik zit te wachten tot de klaar zijn, dan waaier ik ze over de markt uit. De 1e en gelijk de laatste keer. Had de kistjes met zaadjes al met alles er op en er aan gepland voor ik de opzet door en goed door gelezen had. Dacht toen nog flink BD binnen te kunnen harken.. *not*
    Het is inderdaad voor de gene die wel mee doen een best gepuzzel. Daar het random is, niet cumulatief.

Momentje Hofje, Rozijntje wil wat vertellen..:music:

Drank, feestzaal, pillen... Het kind is compleet overstuur...

Zal ze per ongeluk tijdens de drukke voorbereiding voor het feest het één en ander door elkaar gehaald hebben..
    Het getsie, straks zijn alle gasten ziek.. Ik snap niets van haar verhaal..

Straks heb ze valiumpillen van Geertrui gemixed met de hartpillen van klaas...en laten vallen in de schaal met Bowl. Leggen straks alle gasten het loodje. Hoewel dan hebben ze ook geen tijd meer om te kleppen...
    Nee, dat is niet netjes gedacht...Harm-jan...

He nu gaat Rozijn nog snotteren ook, daar ken ik als man niet tegen natuurlijk...

Kom..kom...Rozijn... We gooien de schaal met bowl gewoon weg. Bij de apotheek halen wij even nieuwe pillen voor Klaas, en Geertrui. Ik zal de nieuwe hulpen zeggen dat zij het feest maar verder moeten voor bereiden. Ga jij maar even liggen, dan praten wij na het feest wel eventjes verder. Je hebt nu wel even genoeg aan jou mooie hoofdje gehad.

Laatste bewerkt: 21 Februari 2019
    Katinka1700, popje4, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Zo had ik nog niet bekeken HJ en Stollie ...kijk dan nog wel even ..

Ben al weg ..Als Rozijntje je iets moet vertellen zal het wel belangrijk zijn -.-

Katinka1700, popje4, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik doe ook niet mee met het kruiden gedoe - random is echt niet mijn ding!

Het event op Baha lijkt mij dan wel weer goed te doen.

Katinka1700, hwjstolwijk, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Doet mee met het Kruiden-Spelletje 8).. en (later) de markt afstruinen :oops: (heb alvast bd gespaard :p).

Nu druk drops aan het verzamelen.. ze staan hier zuinig afgesteld -.-.. Moet je nagaan als je niet voorbereid was :wuerg:. Hier had ik een heel bos staan.. nu alles er weer af.

Hopelijk vallen de drops komende dagen royaler :music:..

hwjstolwijk, popje4, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.