-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemorgen ;) ,

over Dutch :cry:.. sluit zich ook bij de Hoop aan..

Charme su6, leuk hoor :) .

Hofje.. verdwenen zaken :eek:.. daar wordt ik toch wel beetje nieuwsgierig van.. was het een leuk iets?

Last edited: Mar 26, 2019
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Was een post hier in het draadje ...leuk ?..laat ik mijn niet over uit ...zo ook niet over degene die gepost had ...
    Al heb Hofje er zich ook wel eens *schuldig* aan gemaakt ...Ik hou der niet zo van ...
    Pas liever dan mijn post aan ofzo ... Nu ja zo belangrijk ist ook weer niet ...

3. missy-m85

Uhmm.. had eigenlijk al spijt dat ik het gevraagd had ;) maarja die nieuwsgierigheid he :oops:.. bang om iets gemist te hebben :music:..

Tja.. ik vind dat ieder er vrij in is (posten, aanpassen, weghalen), je kan je soms bedenken, dat iets niet belangrijk is, te persoonlijk of te kwetsend, niet goed verwoord etc.

Maar als het een bewustje is.. eerst posten en later weer weghalen: met geen goede bedoelingen (misschien zelfs om 1 iemand het te laten lezen/kwetsen).. dan vind ik dat niet oké.

Misschien is aanpassen van een post inderdaad netter.. al is er dan ook sprake van verdwenen tekst.. alleen geen verdwenen persoon.

Nouja.. eigenlijk was het dit wel, was niet als aanval op iemand (niet op jouw Hofje en niet op de verdwenen Post(er) ) bedoeld ofzo ;) . Aangezien ik ook niet weet over wie/wat het ging.. Nu denk ik ook, waar bemoei ik mij mee / meng ik mij in :oops:. Ik stap er weer uit nu 8).

Uhmm.. ik klikte bijna op verwijder.. i.p.v. bewerk :eek:.. oepsie.. kan dus ook nog :wuerg:.

Last edited: Feb 8, 2019
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mis ook een bosje letters...xD

Goedemorgen allemaal btw :D

5. HofvanDromen

Voor HJ ....8)

Missy ... Niet druk om maken ;)

6. missy-m85

Yep, Tnx :) .

Morgen (nog net ;)) HJ :D.

Dat zijn mooie Letters :inlove:.

7. harm-jan70

*Geeft de gebloemde leesplank aan Rozijn cadeau*

Kijk eens Rozijn, mooi hé, wat ga jij aan mij geven? :music:

8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:inlove: Dank je HJ wat een mooi origineel kado .....
    Wat ik jouw ga geven :music:.... Had een mooi leesplankje voor kerels gevonden ...:inlove: Maar ben bang dat ik dan meteen op vakantie mag ...:wuerg:xD

Euhm Euhm euhm .... Klokje dan maar :inlove:

9. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi allemaal...
    sluit me aan bij bovenstaande voor Dutch.....blijven hopen en zo....naar hoor... wel fijn dat je ons op de hoogte houd hofdame...

10. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

sterkte dutch hoop echt voor je dat het de goede kant weer op gaat.

11. harm-jan70

*Even een eeh iets met Rozijntje doet...eeh bespeeld. eeh bespreekt en zo* :oops:

Sterke wensen voor Dutch.

Echt op de hoogte worden gehouden hoeft van mij niet zo. Vind dat persoonlijk iets te veel van het goede. Vind persoonlijk dat ze Hofje er ook niet te zwaar mee moeten belasten.

Het zal ongetwijfeld een zware tijd zijn voor de mensen die om Dutch heen staan, maar het is m.i. hier in de eerste instantie een boerderij spelletje wat de leidraad hier voert.

Meeleven doe ik zeker wel, een sterkte wens kan er altijd af, gemeend en wel. Maar daar ligt voor mij wel een persoonlijke grens.

Edit:

Joepie net geleveld. xD
    916.000 nog wat EP te kort voor de volgende level up, Dat is dan weer wat jammer. -.-

Is even zien hoe dat op te lossen, zonder dat mijn zeer geliefde BD'tjes door het toilet spoelen...

Ja Roosje, jij bent ook geliefd... Wat meer als mijn BD? Nu niet van die moeilijke vragen stellen hoor Rozijntje...:oops:

12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tja, Dutch.............. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet goed ging - sterkte en.... hoop hebben/houden - altijd.

Hier ondertussen met de dobbelstenen aan het gooien - nu 55 keer gegooid - nog 10 en dan is de wolk binnen. (had +1 gewas en dan gaat het sneller).

Er komen ook weer stekjes bij - weer nieuwe bomen - waar moet je ze allemaal laten??

13. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Langs deze weg , zou ik Dutch , heel veel kracht en sterkte willen wensen .....en zijn naasten uiteraard ook ,

Met een groet .Fisherman.

14. HofvanDromen

Had gezien Stien van weer nieuwe bomen enz ...Heb de voorgaande al niet xD ...ken het schelen ...
    Maar niet zeggen waar moet ik ze laten :wuerg:...Straks gaan ze nog een veld erbij maken :eek:

HJ :) ...Euhm Kipjes erop en eerst de mest verkopen enz ...:music:

15. harm-jan70

De mest is nog niet je van het.... Vorige keer was elke poepje gemiddeld 10.000 BD waard, net of het goud was...xD

Als mijn buren nu even gaan levelen, kan ik misschien mee-levelen... Stien gaf net het goede voorbeeld. Waarvoor dank.
    Nu nog rond de 800.000 nog wat...
    Heb er al een EP booster op losgelaten, die stond al dik onder het stof in de schuur. *Hatsjoe*

16. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

iets meer dan 3 miljoen en dan mag ik ook weer, en Stien wat ga je hard....heb net 19 keer gegooid o_O maar ach ken het mij schelen zoals Hofje zo mooi zegt. Weekend is voor mij al begonnen dus tot maandag ofzo....;)

17. HofvanDromen

Hofje gooit niet met dobbelstenen ... niet op de Boerderij tenminste ...:music:
    Yessss ....het gedeelte tijds quest is gelukt ...nu weer even wat anders op bamaatje gooien ...ben het alweer zat xD:oops:

Mest gaat hier voor 1500 BD ...prima en kassa ...alles wat binnenkomt aan BD is welkom xD

Fijn Weekend Charme ...geniet ervan meis :inlove:

18. harm-jan70

*Ziet met lede ogen, de geldwagens weer van de Hof naar de bank rijden*

Ik weet het niet hoor, het lijkt wel of het pad naar de Hof steeds breder en langer wordt...-.-
    0oit was het een lieftallig Hofje..

19. HofvanDromen

Sorry ...:cry: ...

De mest nu voor 1800 BD :cry:xD

20. missy-m85

Grrr… ik dacht ik kar ook wat Mest naar de Markt 8).. zijn er Po*p-Dumpers actief :sleepy:.. helaas.

Dan maar weer geduldig afwachten -.-..

Edit: geduld wordt beloond, gaat nu alweer beter, joehoe laat de bd maar komen 8).