-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xD:oops:

Van mij mag het -.-

Katinka1700, hwjstolwijk, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Hoi, ik kom ook even gedag zeggen.

Het bevalt me eigenlijk wel goed om een spel op de telefoon te spelen ipv op de pc. Eigenlijk nog even verslaafd dus. Soms mis ik jullie nog wel, maar het zaaien en oogsten eigenlijk niet. Heb gezien dat er zo weer een nieuw event begint en niet de neiging om er aan te beginnen.
    Hebben jullie ook de mail van bp gehad dat er ook een compleet nieuw boerderij spel door hen op de markt is gezet?
    Ik heb de intro bekeken, maar vind deze graphics mooier en verder ook niet de neiging om een nieuwe boerderij op te bouwen.

Het was leuk hier even weer bij te lezen. Wie weet tot later.

Laatst bewerkt door moderator: 6 Februari 2019
    Katinka1700, peterk5, hwjstolwijk en 11 anderen vinden dit leuk.
  3. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

*Lust ook wel graag Koffie met een Lat :inlove:*

(drink alleen meestal Thee met niks erin.. is beter voor mijn gezondheid.. helaas -.-).

(drink ook andere dingen hoor ;).. ook graag gewone Koffie, maar dan moet er weer melk + suiker in, zwart lukt mij nog steeds niet.. te sterk :wuerg:).

Ennuh… allemaal om 14:00 uur inloggen xD.. wil ook wel een Ruil-event :p.

Coco, leuk dat je ff langs komt hier :) .

Laatste bewerkt: 6 Februari 2019
  4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Heee, Coco - wat fijn weer even van je te horen/lezen!!

HJ - wat een gedoe - ik zou daar heeeeel erg >:( en zo van worden!

Katinka1700, peterk5, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

HJ wat een ellende, pffff
    Hier de wandeling overgeslagen, het is niet droog en licht geworden vandaag:cry:
    Event gestart, niet erg voorbereid voor de drops en 260, mooie start.:D

Op de telefoon de farm spelen Coco, ik vind het vreselijk.:wuerg:

Katinka1700, peterk5, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Hoi Coco leuk dat je ff langskomt ...Op de foon spelen :eek: ...xD Leni zei het al ...snelle Leni ....tis in de tijden dat Hofje niet thuis is een oplossing ...vind wel een Nood oplossing en bijna niet te doen :oops:

Wat jammer de stroom enzo is niet uitgevallen :cry:

7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

HJ, tjé, wat een doffe ellende !! Je hebt gelijk om alles over te hevelen naar een buurtziekenhuis !

Coco, gezellig je weer te lezen !

Thea xDxD jammer genoeg geen stroomstoring in den vreemde !

Melk of suiker in de koffie ??:wuerg: Als dat de bedoeling was, had die wel in de bonen gezeten 8)xD Thee vind ik zo al, niet te doen. ik hou het dan wel bij het water of verse takken mint/munt.

Hier al braaf bezig geweest, de kooi van de hooligans schoongemaakt. Ze moeten dan in de bal (commentaar, piep serenades en hele verhalen pieperdepiep) waar de heren het niet mee eens zijn. Wat doen de heren als ze er niet mee eens zijn : overal drolletjes neerleggen en die proberen door de gaatjes naar buiten te duwen -.- Als ik van een afstand roep dat het niet mag, krijg ik de ruggen naar me toe en gaan ze gebroederlijk zitten plassen zodat ik nadien ook even mag dweilen..... Als ze weer in de kooi mogen blijven de ruggen zichtbaar.... strakkies komen ze weer weer terug om te slijmen xD

8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wat een geweldige (lees) zin. xDxD
    0ok heerlijk om te visualiseren!

Ut benne met recht rattekes. Wiiiiiiiiii.

9. HofvanDromen

Sniet xD... hoe ondeugend ook ...xD

Ohwjaa hier was het vanaaf lasagne :music:.... Hofje gaat is op de bank ...het was weer een vreemde dag -.-

Alvast voor Allemaal ; Slaap Lekker ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik zie het ook voor me, geweldigxD

Hier een boterhammetje, was even naar het zh op bezoek bij mijn vroegere buum, was hij al weg dus toen maar bij zijn dochter aangeland waar hij voorlopig is.

11. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Sniet xD! Maarre.. eigenlijk heb je wel gelijk over die Koffie :oops:. Wel grappig wat je zegt over Thee.. daar heb ik dan totaal weer geen moeite mee :). Als het tenminste "slappe Thee" is :inlove:.. en NIET van die: *kom we hangen 3 zakjes in de pot en halen ze er pas na 1 uur uit :eek:.. dan krijg je lekker sterke Thee*-.-.. brrr :wuerg:.

Edit: Oneej.. ik zei Zakjes:eek:.. ga je nu slaan ;) xD? Heb ook weleens Losse Thee in een Thee-Ei 8).

12. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Goeden avond lieve mensen ,

Kom even langs , ben tegen een flinke verkoudheid/griep aan gestuiterd , ben langzaam aan het herstellen ervan , maar de fut is er nog niet helemaal , ik lees wel mee .

Ben wel begonnen aan het dobbel event , en zie wel hoever ik kom ,

Voor de jarigen , van harte gefeliciteerd en voor de zieken , van harte beterschap

Groetjes

13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik slaan :eek: Echt niet !!! Maar thee, nope, wat ik nog wel eens op het werk neem : gekookt water :oops: dat vind ik lekkerder dan thee. Overigens hebben ze op het werk ook nog thee die naar kaugomballen ruikt :wuerg: echt, ze zijn van merk overgestapt en alles ruikt naar kaugomballen.... niet over nadenken...

We hebben hier een paar jaar geleden een glazen theepot met lichtje eronder aangeschaft en in een dure winkel thee uitgezocht met zo'n ei.... na een half jaar alles maar afgegeven, we houden er niet van.....

Hier is de spitskool met gehaktballen netje op, onze buum kan echt goed eten xD

Nu de tanden maar weer in 5voud schoonmaken, daarna lekker lezen in bed..

En de Hooligans : zeuren om meer lekkers..... ik krijg knuffels en zo, daarna netjes terug gezet (ze hebben al rijst met ei gekregen als lekkers) in de kooi : ja hoor commentaar en even op mijn hand plassen, daarna in de kooi omdraaien en je aan zitten kijken met zo'n blik : tralalalalala... stelletje hooligans !!!

Fish, beterschap !!

14. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Heerlijk die verhalen van die hooligans :inlove: zie het helemaal voor me hoe ze de poepjes door het gaatje duwen hihi, hier ook een kaketoe die str*nt eigenwijs kan zijn en zijn bibs tegen de tralie aan duwt en letterlijk "schiet"....kan dan weer opnieuw dweilen :wuerg: meneer vind dat leuk als ik aan het schoonmaken ben...verder gedraagt hij zich wel nou ja zover dat kan.
    vandaag ben ik naar de KvK geweest en jaaaaa mijn bedrijfje is nu officieel xD ben eigen baas...heerlijk
    vandaag hier andijvie gegeten met spekjes jammieee

leuk dat je weer even gepost hebt Coco ;) en Fish beterschap!

Katinka1700, leni1955, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Charme gefeliciteerd, top!
    Coco leuk dat jij langskwam.

Hier was ik er even niet, ging even bij de buuv aan de deur... Nee, kent ze niet. Of wel uren later.
    Enig apart puntje, we hebben de hele middag met haar overleden man er bij gezeten...
    Vind een urn op de eettafel toch niet zo eigenlijk...xD

Goed smaken verschillen gelukkig, van urn ook. Echt een Deeelaaah dinges urn..:wuerg:

Katinka1700, peterk5, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen allemaal even flink lezen
    heb late dienst gister en vandaag, morgen meteen 6 uur beginnen
    er komen nieuwe woningen hier in amstelveen gelukkig niet zo duur tussen de 2 en 3 mil :wuerg:
    las ook dat iemand bij de ideeen topic had over mini games zoals mens erg je niet
    dit spel heet toch al af en toe farm erg je niet
    en bovendien doen men niks met onze ideeen[ keek ook geruchte topic]

Katinka1700, suuske1960, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Mogge all :D

Vandaag is het dan toch echt 7 feb, dacht ik...ehh, vast wel, dus voetentijd. Zoals het er nu uitziet, zal ik er niet met droge voeten aan komen.xD

Katinka1700, hwjstolwijk, peterk5 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. charme63

morguh allemaal, thnkx HJ en ja het is echt 7 febr.... je zal vast wel met "frisse"voeten aan komen dan hihi en euh met een urn koffie drinken :wuerg: maar ja ieder zijn ding natuurlijk...Stollie luisteren oftewel de klant want ten slotte zijn we dat tegemoet komen schijnt moeilijk te zijn...

Katinka1700, hwjstolwijk, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Hier schijnt de zon :inlove: Maar het stormt wel :eek:...
    Charme mooi .....je hebt een hele nieuwe toekomst zo in ene :)
    Gekookt water of slappe thee :wuerg: ...Heb me thee ..als ik het al drink ...ook het liefst heet en sterk en dan wel graag met een beetje suiker in de koffie dan weer geen suiker en geen melk ...xD...
    Wat andere mensen kunnen of niet kunnen kopen of wat iets kost wat niet in Hofjes beursje zit ...Ken mij dat schelen xD
    Ik gun het iedereen van harte ... Moet het toch met het beursje van Hofje doen ...En daar bent Hofje tevreden mee ...

Een urn op de eettafel :eek:...Zou bijna vragen of ze dan ook tegen hem praat :oops:...moet er zelf ff niet aandenken :wuerg:
    Succes bij de voetzoeker HJ 8) ..... Houd wijselijk de mond over geruchten en ideen -.-

Eerst maar is een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag ; The Police - Every Little Thing She Does Is Magic
    :inlove::inlove:

Katinka1700, hwjstolwijk, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. charme63

ow ja...koffie, het liefst heet en zonder suiker of melk....en thee ook erg lekker maar het liefst zoethout thee en natuurlijk ook zonder suiker nu eerst naar de aanrader van Hofje luisteren

Katinka1700, hwjstolwijk, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.