-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

hofje gefeliciteerd

en we gaan dobbelen en daar doe ik alleen aan mee met dat gratis game die je krijgt
    en door mandjes te kopen kan je dus aan een geluks dobbelsteen komen, waar door het product sneller klaar bij de molen

Katinka1700, harm-jan70, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje gefeliciteerd, op naar de volgende mijlpaal.;)

Dank je Popje:)

3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

jammer dat vaak dezelfde events terug komen :wuerg:..dobbelen is ook niks voor mij :oops:

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank jullie wel :inlove:

Was ff bij jongste schonedochter een bakkie wezen doen :inlove: en daarna even bij Paps en Mams om een hoekje wezen kijken :)
    Maar goed ook ,want die zaten er een beetje doorheen ...Lees huilen enz enz ...En ook alweer klagen dat ze niet goed slapen en matras is niet goed enz ...
    Nou zegt Hofje al pas een jaar of 5 :music: koop nou is een goede nieuwe matras ....Dus nu meteen werk van gemaakt ... Wordt zo opgehaald en we gaan dan op Matrassen jacht ...En reken maar dat Hofje er voor zorgt dat er ook matrassen gekocht worden xD

Event sla ik over ...In RL vind ik Yatzee enzo heel leuk maar niet op de boerderij -.-

EDIT: xDxD
    ohwwwwwwwwwww zo leuk is hier ene file en komen en gaan van Vliegtuig boodschappen ...Geweldig en zo lief :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 5 Februari 2019
  5. hwjstolwijk

je kan ook een mand met een item kopen waar geluks stenen uit komen
    waar mee je minder drops en zo nodig heb,
    dus 13 euro betalen om iets sneller klaar te zijn
    ik dacht dat je die steen zou kunnen gebruiken als een soort joker, dus zeg maar je hebt de 1 hard nodig en daar kan je dus die steen voor gebruiken

Katinka1700, harm-jan70, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

xDxD En ze blijven maar komen de Vliegtuigen xDxD

Geweldig zeg ...Dank Dank Dank

:inlove::inlove:

Zo lief ​

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

En toch zullen er spelers zijn die zo`n mandje koper. Weet wel wat leukers te doen met die 13 euro :) Oh ja stollie ik had gisteren en vandaag 10 miljoen bd uit de kistjes :)

Katinka1700, harm-jan70, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. hwjstolwijk

netjes
    ik net 123000 bd
    ik trouwens ook liever naar de film ofzo

Katinka1700, harm-jan70, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. charme63

euhhh niet zo eng praten stollie.....:p geld uit geven...real geld??? :wuerg: is een feestje voor mij om het in de knip te houden :p

10. hwjstolwijk

voor carnaval of niet dacht dat jij in brabant woonde :oops:

11. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Dankjewel allemaal :inlove:,

felici Hofje met je 200 ;) .

Het Dobbelevent.. vind dat altijd wel leuk :) , maar doe hem niet vol gas mee deze keer..

Voor mij zit er bij de prijzen niets nieuws bij (wel mooie prijzen verder hoor) en mijn hoofd knalt nog steeds uit elkaar :wuerg: :sleepy:.
    Dus beetje rustig aan maar..

12. charme63

klopt, woon in Brabant maar echt carnaval vieren doe ik eigenlijk niet, ga er liever samen een keer lekker van uit eten of een avondje met vrienden een terrasje pikken ;)

beterschap Missy...

13. hwjstolwijk

ik pik ook graag een terrasje
    en brabant daar heb je toch op elke hoek van de straat een dommelsch cafe :oops:

14. HofvanDromen

Heb liever een koffie met een taartje xD

Zo het is gelukt ....Een heuse Box Spring hebben Paps en Mams gekocht ... Na veel aandringen van Hofje en tot wanhoop van de verkoper :music:...Mocht nu toch dan eindelijk het 40 jaar oude slaapkamer bed ding gedoe weg xD Maaaarrrrrrrr de linnenkast die ook 40 jaar oud is ..nee die moest blijven :wuerg:xD....Euh de matrassen waren geen 40 jaar oud hoor ..dat dan weer niet xD

Gaat hier eens aan de kokkerel ... Slavink ...Bloemkool ...Aardappelen 8)

EDIT: Ben wel mevr edit vandaag :oops:
    Nog meer vliegtuigjes xDxD 1 heul speciale...echt superlief van een lieve buum...die mij al buurvrouw van de maand noemde xD
    Het schijnt dus dat Hofje op 01- 09 - 2016 level 100 werd en op 05-02- 2019
    In de wondere wereld van level 200 is binnen gestapt xD ... Dat tie dat bijhoud :oops: Ik wist zelf niet eens meer :oops: vind wel superlief en tof :inlove:

15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Wat eten betreft - jongste heeft besloten vegan te eten - dat betekent helemaal niets wat van dieren afkomt - ook geen boter of ei en zo - als hij komt eten is het uitproberen - soms smaakt het en soms..............Hmmmm niet dus:eek:

Vanavond iets uitproberen met een soort plantaardig gehakt achtigs - een roerbak groente schotel en zoete aardappeltjes.
    Omdat hij alles met iets dierlijks bij ons in de vriezer heeft gegooid, maak ik er ook een soort diepvries pannetje met runderreepjes bij - ik ben anders bang dat er niet genoeg is (zoon is een grote eter).

Enfin, we gaan het meemaken (proeven) vanavond.xD

16. charme63

nou euhhh op elke hoek ...gelukkig niet Stollie...maar ben zelf meer een liefhebber van een ijskoude Hertog Jan :p

fijn dat ze geslaagd zijn Hofje..en die kast ach wie weet staat het heel erg leuk en anders er lekker met een verfkwast overheen xD

maar hoe bak je dan die roerbakgroenten Stien? en runderreepjes das toch vlees?
    maar moet wel bekennen zou ik ook vaker moeten doen maar vind vlees gewoon lekker :oops:

hier makkelijk...had gebakken aardappels over van gisteren, sla erbij met komkommer, paprika en champignons (eet ze ook heel graag ongebakken...) tomaat en een tartaartje

17. hwjstolwijk

ze weten in brabant echt wek wat feesten is en drinken
    ben een paar keer op stratumend geweest eindhoven

18. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Jammie Charme.. ik kom bij jou eten :p.. niet dat ik vandaag veel zal eten :oops:.

Laatste bewerkt: 26 Maart 2019
  19. hwjstolwijk

brabantse vrouwen zijn mooi [ dat heb ik horen zeggen] :oops:

20. charme63

Daar is het zeker goed vertoeven,gezellige kroegjes veel plaatsen waar je lekker en goedkoop kan eten en een goede sfeer en zeker als PSV gewonnen heeft sorry kon het niet laten :p

zal vast een bord erbij zetten Missy...;)

euhh geen idee Stollie......