-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Middag ;) ,

toch wat blenders opstaan inmiddels.. die kleine prijsjes zijn inderdaad wel leuk :) . Kreeg al een paar x SV 8).

(en vind het wisselen van de blenders ook wel geinig.. joepie ik heb de Lege Wolkenrij 8)).

Heb / had geloof ik een writers-block :sleepy:.. dacht jaaaaaa ik ga weer eens wat schrijven hier :p.. maar geen idee deze keer wat te schrijven:eek:.. Jammer dat er geen *luister-lees-knop-smilie* is :music:.. (ja natuurlijk wel de leuk-knop)..

Mooi dat de Film geslaagd was Stollie ;) .

~*~ Mijn liedje van vandaag is ~*~ : 'Liam Payne & Rita Ora - For You' (2018.)

Laatste bewerkt: 2 Februari 2019
    popje4, charme63, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal,
    Tis lang geleden dat ik zo vlug bijgelezen ben ;)

Hofje, veel plezier met je uitje
    Stollie, fijn dat je genoten hebt van de film en ja, die bassist van de band Was ken ik wel :)

Thea, al iets leuks gekregen uit de stallen van het event ? Ik duim voor je mee :)

Suuske, fijn nieuws dat je het naar je zin hebt op je werk, succes met de opruim/weggooi woede xD

Missy, een writers-block ? die hebben we allemaal wel eens ;)

Hier alles gepoetst vandaag, naar schoonmama geweest, kooien schoongemaakt en nu heb ik geen zin meer (had ik vanaf het begin al niet) dus morgen verder 8)

Ik denk dat HJ met de stofzuiger om zijn nek en de zeem in zijn broekzak ook de boel aan het schoonmaken is xD

popje4, charme63, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Volgens mij heb Hofje geen last van een writers-block maar een lees block ...las iets over zalm uit de oven ..voor Hofje ging eten ...nu weg post :eek:...gebeurt ook vaker ...o_O... Of Hofje zag niet goed dat kan ook natuurlijk xD

A fijn ... Me benne der weer ...Was een druk dagje ...Hofje is Motors wezen passen :wuerg: Heb nu ook een soort van rug - block :wuerg:
    Wat een gedoe ...op de Motors klimmen enz enz en wat een gegil van de lach in Hofje zelf ..als die verkopertjes met de verkoop praatjes bezig zijn xD:oops:... 1 begon al met he mevrouwtje>:( dit en mevrouwtje :(dat ...Jammer Hofje is dan meteen weg xD
    Me benne der wel uit welke Motor het dan misschien misschien zal gaan worden :) voor de belangstellenden ..zal geen merk noemen maar het type dan vind men het wel :music:Tis een Africa Twin CRF 1000 ...tenminste dat zou het kunnen gaan worden ...8)
    Want tja der hangt wel een pittig prijskaartje aan -.-....En dan komen de vragen en dilemma's weer bovendrijven ...over het leven en dit leven en en en en en ... Wel een beetje raar misschien een probleem wat eigenlijk een luxe probleem is ...
    Eerst wilt Hofje wel nog een proefrit maken om zeker te weten of de Motor echt goed zit enz enz ...
    Als het lukt volgende week nog is even bij nog een Dealer kijken ... :music:....na het Motor passen lekker wezen lunchen en daarna nog even de stad in geweest ...Ben goed geslaagd en wat is de uit verkoop leuk xD...
    Maar wat wordt je er moe van ...

Stollie fijn dat de film goed beviel en Suus mooi dat je nog even aan het werk kan blijven :)

leni1955, popje4, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Misschien kan Hofje Varun eens flink toespreken dat ik nu toch wel genoeg oranje pauwen heb :( Die dingen blijven maar aan het rad komen en nu ook weer uit de stalletjes. Heb wel nog een bonte wilg gekregen, daar was ik wel blij mee.

5. snietje1

Hofje, ga je zelf rijden ???? Ik dacht dat je achterop zat :oops: Ik heb zelf heul wat jaren motor gereden. Ik was niet bekend met de motor die je uitgezocht hebt, te lang geleden. Ik heb hem opgezocht en hier heb je nog wat variaties in, je hebt bv ook een repsol en zo.
    Zelf had ik een paar motoren (toen) een oude harley (echt een onding, voor mij geen motor, wel zelf verbouwd) een of the road 500cc (voor kort afstanden) en mijn grote favoriet : de grootste en snelste racer die toen te koop was, zelf opgevoerd en rijden maar xD:inlove:

Jammer genoeg is het zo dichtgetrokken met het verkeer dat het niet meer leuk is. Toen heb ik alles afgegeven en mijn racer verkocht (mijn wederhelft durfde niet achterop)

leni1955, popje4, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

* Brief aan Varun 473 *

Mijn niet meer beste liefste Varun 8)
    Ons allerliefste Theav71 :inlove: is er nu helemaal verdrietig van :(
    Zij blijft die oranje rottige pauwen maar uit het rad krijgen van jouw o_O
    Ons lieve Thea had er pas 149 :wuerg: en gaat nu richting 200 van die krengen
    Waarom waarom waarom waarom doe jij dat Varun -.-
    o_Ok Hofje wordt daar niet blij van als ons lieve Thea verdrietig is
    Hofje is ter nu wel klaar mee Varun -.-
    Jij maakt iedereen maar verdrietig en dat wilt Hofje niet meer hebben
    Varun zorg jij eens als de sodeju dat die oranje pauwen uit het rad gaan en uit de M-stallen
    Thea wilt het liefste met ruil event , die jij ook al niet wilt geven aan ons >:(
    Andere boeren en boerinnen blij maken
    Maar met die rottige oranje pauwen kan zij dat niet JA >:(
    Als jij nog wilt dat Hofje jouw Varun ooit nog een lieve vriendschap schenkt :music:
    Nouh Nouh Nouh dan dan daneuh dan ga jij nu daar eens voor zorgen Varun :mad:

Niet Veel Liefs Hofje :oops:

Sniet ...Hofje zit nog steeds achterop ... ken jammer genoeg niet zelf rijden :oops:... De Motor die wij hebben uitgekozen is een nieuwe en een nieuwer model ..vanaf 2016 in productie ... Niet de repsol ...

Maar omdat Hofje nogal klein is ..zijn vele Motors te hoog en niet beklimbaar zo iets voor Hofje :cry:... Vandaar dus het Motor passen ...Is ook heel leuk te vertellen in zo ene Motor zaak ..
    Goedemorgen ik kom Motors passen ...xD... Ze keken me echt aan :eek:o_O....xD

7. missy-m85

Neehoor Hofje, dat was ik ;) ,

Ik vroeg ----> Wat eten jullie vanavond :p ?

Hier gegeten: Zalm uit de oven :inlove: + Aardappelpuree + Worteltjes.

(Had alleen geen zin om tegen mezelf te praten xD).

Een Motor.. Wauw.. dat durf ik dan weer niet, motorrijden..

8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Net even gekeken en zit nu op 201 oranje pauwen. Nu maar hopen dat Varun niet denkt van laten we de oranje pauw maar vervangen door gele donsveren want die wil hij nu ook al veel te graag kwijt aan het rad. Voordeel is wel dat ik daar mee de trein wel goed kan laten rijden. En vind Varun niet lief dat ik geeneens een ruilevent voor mijn verjaardag krijg :(

9. HofvanDromen

Thea :eek: ... Nooit zeggen dat er een voordeel van is ...Nooit niet doen :eek::wuerg:

Missy , je kan dan toch gewoon je posten laten staan ...Maakt toch niks uit meis :)

EDIT: En Motorrijden vind het heerlijk :inlove: en tis nog 1 van de vele dingen die Hofje niet meer kan ..Nu nog wel kan ...
    Maar ja ..er hangen nogal wat ogen en haken aan ..dus gekocht ist geval nog niet-.-

Hofje gaat op de bank : Poldark :inlove: kijken ..spannend en zo romantisch xD

10. snietje1

Missy, zalm en aard puree met wortels, heerlijk xD

Hier vandaag schrale nassi met gegrild(zelf) gemarineerd vlees en(zelfgemaakte) satésaus en een salade, mjam mjam:inlove:xD

Hofje, Poldark ???? Nooit van gehoord... Even mijn wederhelft een mail sturen en kijken wat het is, Daaaaaaaaaaaaank xD

11. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Neuh ik was in de voortuin het een en ander aan het opmeten. Had de factuur van de dierenbegraafplaats ontvangen..

Doordat er zo snel 2 honden achter elkaar waren weggevallen, was nu het nieuwe en volledige graf in gebruik op papier.
    Rekenen kunnen ze daar zeg voor de huur van 4 m2 inclusief groen onderhoud, (een goedkoop blommeke van de Lidl met de feestdagen) en een lappie over de stenen. Kan wel zeggen dat de factuur bijna de 4 cijfers aantikken.., op jaarbasis. :eek:

Daar achter nog alles betegeld is, ik niet weet wat er voor ondergrond zit, heb ik dus maar even een bezoekje aan de buuv gebracht en gevraagd wat zij van een hondengraf in de voortuin vond, inclusief grafstenen. Zo iets moet wel even in overleg vond ik, daar zij er tenslotte ook op uit kijkt.
    Gelukkig was zij heel meegaand, begripvol, eigenlijk een schat van een buuv. Dat ik dat nog eens zou zeggen of schrijven. En ze heeft lekkere koffie..:inlove:

Dus netjes de begraafplaats getelefoneerd...voor de kosten van opgraven.., herkisten..., repatriéren. Was er al eens goed voor gaan zitten. Dacht: Dat zal best een flinke prijs opleveren. Begraven. herbegraven etc is tegenwoordig en tenslotte BIG business.
    Belande bijna van zelf ook van schrik in een heuse kist van de prijs... Alle 4 vierkante meters..nog aan toe! Je zou voor minder... Maar ja het dierenspul daar achterlaten, laten verwijderen.. is ook niks, vond ik dan.. Daarbij dat zal dan ook wel weer niet gratis zijn geweest...

12. missy-m85

Hof, ja daswaar :) .. hou ook van tussenpostjes :oops:.. achja heb soms mijn streken he 8) .

Poldark ken ik van naam.. kostuumdrama als ik het goed heb. Maar nog nooit gekeken. Veel plezier ;) .

Zekers Sniet, maar dat van jou is ook om te watertanden :p .

HJ.. dat zijn zeker serieuze / belangrijke zaken.

13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:eek::cry:

Dat moeten we niet hebben hoor HJ ... Ken je echt nog niet missen :oops:

Maar wel zo goed van je voor de diertjes / hondjes :inlove:

* Gaat maar is vroeg de stee vandaag*

8)

14. snietje1

Goedemorgen allemaal, hier is het strijktijd....

15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Hier een beroerde nacht gehad -.- Het Motor gedoe is Hofje letterlijk in die ruggetje geschoten en in de denkmodus :wuerg:
    Vandaag dus maar weer is rustig aan en proberen de boel los te krijgen en te houden ...
    Gelukkig schijnt de zon ...tis een prachtig weertje hier :inlove:
    Nog anderhalf level :music:...Op Bama maar eens kijken om misschien toch maar is aan de tijds questen te beginnen ...denk dat het bij kijken blijft vandaag xD ... Maar ja eens moeten ze wel klaar ... we zullen zien ...
    Eerst maar is ff een lekker bakkie koffie ...

Lied van de Dag ; Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me

:inlove::inlove:

leni1955, popje4, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hofje!! xDxD

Hier heerlijk gewandeld met de honden in het bos... Wel gesloopt na 2 uur wandelen met heuvel op en af...paadje links, paadje rechts... Honden mochten vrij lopen (zelf de route kiezen). Dan kom je nog eens ergens.. Wel natuurlijk herkenning punten in de gaten houden.
    Een beagle die steeds meer gaat Beaglen..Lees: steeds meer zich zelf word, maar ook Beagles eigenwijs.. Het is een schat, maar af en toe kan ik hem ook wel even achter een boom plakken. xD

Daarna op "het bankje" achter nog even gespeeld met de honden en een tas koffie erbij! Wat een dag. :inlove:

Tja die tijds questen staan hier ook al een tijdje te ringelen.. Denk dat ik ze nog even laat ringelen. Gewoon rustig wat door farmen lijkt mij ook wel wat..

Liedje van de dag dan maar of zo...: No farm, no cry..8)

leni1955, popje4, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Wat een stilte hier ... ist voor de storm of is iedereen aan het buitenspelen :wuerg:

Heerlijk HJ om zo te kunnen genieten ...:inlove: Hier ook lekker een poosje in de zon kunnen vertoeven ...allemaal gratis :inlove:xD

We gaan eens aan de kook hier ... Salade ..gebakken aardappeltjes en een biefstuk ... mjammmiieeeeeeee

hwjstolwijk, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Smakelijk Hofje :) We hebben je serie binnen gehaald, we gaan kijken of we hem leuk vinden. Dank je voor de tip :)

Ja, hier is echt rustig hiero, mensen zullen het druk hebben.

Hier staat de oven al aan, we hebben een flinstones runderkotelet (een ovenschaal groot) met veel groente, die gaan met z'n allen een uur of 3 in de oven met verse kruiden en een scheutje witte wijn erbij. Alles afgesloten met alufolie en laat maar pruttelenxD Dus rond uur of 10 is het eten 8)

Lied van vanavond, Alice in Chains met Would? :inlove:

Laatste bewerkt: 3 Februari 2019
  19. HofvanDromen

Ohw Sniet leuk xD enne heb jij heul de serie al ....
    Dan nog niks van verraden hoor ...Hofje kijkt die serie braaf op TV , elke week een deeltje :music:xD Heb pas ook nog , dat was ik vergeten de Film The DressMaker op Net zijn Flixen gekeken ... die was ook mooi ..:inlove:

Nu weer wat zoekende naar Films en Series ...valt soms niet mee, wat leuks te vinden :oops:

Smakelijk voor straks Sniet ...:)... het klinkt lekker ...

EDIT : Grote Grutjes Allememachies ik zie net op Bollie en zijn Commie dat er zelfs 4 of 5 seizoenen van Poldark zijn ...:eek: Hofje is net seizoen 1 aan het kijken hier in Holland o_OxD

Laatste bewerkt: 3 Februari 2019
  20. snietje1

Hofje, we hebben deel 1 en 2 binnen gehaald, als we hem leuk vinden, komt de rest binnen (leve het www) maar ik beloof, dat ik niets verraad aan je. Wist je ook dat hij eerder uitgezonden werd door een andere zender ? Toen is ie helemaal mislukt en (bijna) niemand keek.