-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by HofvanDromen, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sniet .. je vergeet nog iets te zeggen ...WEEKEND :music:xDen lekker die Boefdinges :inlove:

Stollie een koude douche is meestal niet bevorderlijk voor het liefdes leven -.-
    Kwou nog even op de koffie bij Rozijntje en de tweeling en HJ :wuerg: Maar zie uit hier vandaan weinig licht ..eerder kaarslichto_O
    De stroom daar zeker uitgevallen:music: ...Nah ander keertje dan maar ...

Gaat Hofje is fijn op de bank ...onder de knuffeldeken en Flikken Maastricht en The Voice ...

Alvast : Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

whahaha, klopt Hofje, maar in mijn hoofd zit ik bij mijn collega, die is vanmorgen weggeroepen omdat het niet goed ging met zijn vrouw... Je weet wel, die waar we voor koken (met kerst konijn en zo, laatst 8 bakken zodat ie vooruit kon) en waar zijn vrouw zwaar ziek is. Dus mijn hoofd is niet helemaal up to date en zo.... Ik durf ook niet te bellen, hij schrikt zich misschien het leplazerus, en misschien is hij bezig of zo.... ach ik weet het niet... ik ben gewoon een kluns en wil hem niet meer belasten als dat ie al is...

3. HofvanDromen

Sniet je bent geen kluns :inlove: ... Zou zeggen meis doe wat je hart je ingeeft ...Snap dat je hoofd dan bij andere dingen is hoor :inlove:

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet, sterkte ermee en toch genieten van je weekend:inlove:

Drops zijn hier op voor het event en maar lange gewassen voor vannacht er op gezet, farm dus klaar voor de nacht.8)

Slaap lekker straks maar eerst Vera op de belg kijken.:)

Last edited: Jan 25, 2019
  5. snietje1

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank !!!

Ga lekker lezen in bed, dat is heerlijk rustgevend voor mij :inlove:
    Leni, morgen even wat drops over de schutting gooien.
    Allemaal geniet nog van de avond, voor strakkies lekker slapen en voor morgen, gezond weer op :)

6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Snietje - zo lastig - waar doe je goed aan - sterkte!!

7. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

En daar was weer een nieuwe dag ...met nieuwe rondes en nieuwe kansen...Dat de zon niet schijnt is dan weer een beetje jammer :oops:
    Dat Hofje vanmorgen vroeg in het waterbakje van Mevr de Zwart ging staan en dus meteen een natte koude voet had laten wij ook maar achterwege ...Dat zij vervolgens ging dweilen en bij het opstaan haar hoofdje stootte dat laten wij ook maar achterwege ... Net zoals de 1e kop koffie door de keuken vloog en Hofje vervolgens de keuken weer kon poetsen en dweilen ...:wuerg:
    A fijn hij of liever gezegd ZIJ ...gaat lekker zal ik maar zeggen -.-xD Straks maar eens kijken of Hofje nog wat boodschappen in huis ken krijgen ... Wees dus gewaarschuwd als u ook nog moet winkelen :music:....Verder blijft Hofje zich vooral nog bezig houden met de mest verkoop en wat voorraden zien te maken ..
    Mijn knechtjes hebben een feestje gehad of zijn op verschillende dagen aan het werk gegaan :eek: Ze hebben allemaal verschillende tijden ...Een mooi kado van BP had ook kunnen zijn voor iedereen een maand knechten of een stuk of wat knechtencoupons -.-
    Maar nee dat zat er dus niet in ...jammer heel jammer xD

Eerst maar is een lekker bakkie koffie binnen zien te krijgen ....Lied van de Dag ; Beth Hart - With You Everyday

:inlove::inlove:

8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mogge all. :D

De kat krabt de koffie van vloer eeh trap, en stootte haar hoofd en viel in het water.. Waarna de knechten Mevrouw Zwart op aten, daarna koffiepauze namen.
    Hmm.. Misschien toch de leesbril eens opzoeken.

Snietje, gewoon doen. Niets durven doen, verzand vaak in niets meer doen. Het is aan de andere mensen om aan te geven, of iets op prijs wordt gesteld. (Vaak wel).

9. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Dat zou ik echt een supermooi cadeau vinden :inlove:. En BP kan er daarna ook nog aan verdienen, want ik weet zeker dat er mensen zijn die als ze langere tijd met knechten spelen, dat ze deze dan ook voortaan (of vaker) gaan kopen. Voor iedereen Win-Win dus.

(hier trouwens niet.. maar nog steeds blij met mijn coupons :) ).

10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Een weekje knechten zodat iedereen zonder zere handen van het vele klikken het verjaardagsevent had kunnen spelen was al leuk geweest. Desnoods alleen de zaai en oogst knecht. Zou er niet aan moeten denken om zoveel velden handmatig te moeten doen. Maar we worden afgescheept met een sieritem die in verhouding met de hete elixers maar heel weinig ep geeft en wat er uit de kistjes komt zal ook wel prut zijn. Enigste die er denk ik echt blij mee is is schaapje omdat er een schaapje op staat.

11. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

je hebt toch een leuk sier item gekregen waar maar liefst 30 ladingen af kan komen -.-
    en je wordt toch ook nog gefeliciteerd met het mee denken [ vele betalen ] aan dit spel

12. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Nou.. dit is wat uit die Kist komt (van het verjaardagsfeest-sieritem):

96. Kist vol Mest 4. Je krijgt uit deze kist één van de volgende artikelen:

•1 Turbomest
    •1 Suzi's mest
    •1 Supermest
    •1 Farmmunt
    •1 Ster
    •1 Supervoer
    •1 Partydraai
    •1 Gouden banaan
    •1 Knechtencoupon (1 uur)

Dus op zich vind ik het wel een leuk kistje :p.. heb er volgens mij ook zo een ergens die komt van een wolkenrij :).

Maar wat ik wel jammer vind is dat het dus bij het Verjaardags-sieritem na een aantal ladingen afgelopen is :(..

Volgens mij kwam er bij mij de eerste keer de knechtencoupon uit :inlove:. Al kan dat ook degene van de wolkenrij zijn.. weet niet meer.

Jullie gaan mij nu toch niet slaan he :oops:.. voor mijn positieve note :music:..

13. hwjstolwijk

ik en kistjes
    een maand al bijna niks uit 13 bd kistjes en al een maand geen kikkerprins ofzo

14. harm-jan70

Probeer eens een kikkerprinses te wensen. Misschien helpt dat.xD

Niks mis hoor Missy met die positieve noot. Zelf vind ik het ook een *peeep* kistje, niet vanwege de inhoud, maar de inhoud versus de verstandhouding, van het gemiddeld verbruik.
    Zou het meer sympathiek hebben gevonden als het een blijvend (lading gevend) kistje was geweest.

15. hwjstolwijk

ik heb liever dat je aan spulen van vroeger kan komen tg bomen en zo
    bedoel spelers die later zijn begonnen, of niet komden mrr doen aan events en zo die komen zelden of nooit meer aan die dingen
    ik klaag en zeur wel eens, maar weet je ik hou van eerlijk heid en rechtlijnig heid
    want als je een week geleden bent begonnen heb je al een achterstand van hier tot tokio
    kijk ik heb voordeel aan mijn tg bomen, maar waarom krijgen de andere daar geen kans meer voor
    of fokken ik heb zelden geluk maar als je hier en daar leest zijn er spelers die heel vaak hoge fd krijgen
    of bd kistjes waarom niet allemaal kans op de hoofd prijs en niet dat de 1 maanden daarop moet wachten en een ander daar binnen een maand 3 of 4 krijgt
    stekjes of stallen een paar keer zo pakket gekocht en dan zit er in de 30 losse stekjes en stallen niks nieuws tussen
    of je koopt losse stekjes of stallen en dan met 10 heb je alleen oude troep
    events ook ik bedoel ik baal best wel eens dat ik niet mee kan doem ofzo, maar liever baal ik er om vanwege de di en gewas dat ik het niet kan halen, maar niet vanwege dat erop eens 100 glans poeder of zo wordt gevraagd
    als ze dit ooit gaan veranderen dan gok ik echt wel dat er spelers blijven
    had zeker 200 op een vrienden lijstjes staan, zijn er nu nog geen 50 meer van over

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

8000 voor mest, zijn ze nu helemaal g.k geworden. Zonder lukt het ook, maar mooi meegenomen voor mij.xD

17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Lalala lalala Lalalala ….Ik heb heul geen kistjes waar kikkerprinsen uit komen … Blij toe anders moest je ze nog gaan zoenen ook zei Hexia.. ..:wuerg: Puh zei ik … Ik heb mijn eigenste prins :inlove:...Grmbl Grmbl zei Hexia ...zal wel :wuerg: Ik zei ja echt …xDlekker puh …

Ben helemaal zen en gelukkig en tevreden ...Gisteravond was heerlijk en fijn :inlove:...overal kaarsjes had HJ ook nog aangestoken ..
    Zogenaamd om de energie rekening laag te houden …:music:… De champagne beviel mij goed ...werd een beetje dronken:oops:..
    HJ zei toen iets over een Engel of een Bengel ...weet niet meer zo goed …:oops: Koude Douche deed hij niet aan zei tie ook nog ..

Wat ook ook heel goed gaat zijn de BD xD… kip kip kip ...ik krijg een volle knip ..doe je best en ik verkoop de mest xD

Gaat eens een stevige maaltijd bereiden … HJ moet tenslotte wel op krachten blijven 8)

18. harm-jan70

Zeg Leni wil jij mijn super de mega luxe diamanten 20 sterren gala mesthandeltje niet verknoeien!
    Gewoon de ogen even toe doen, niet naar de prijs kijken, en op kopen duwen.xD

*Kijkt zeer voldaan in de knip van Rozijntje*
    That's my girl.:inlove:

19. snietje1

Leni, ik heb ze al voor meer verkocht xDxD Mooi die mest !!

Heb overigens zowel de Jak als de kolibrie gescoord bij die engerd met rugzak en hoed.....:inlove:xD Dus soms zit het wel eens mee met die stallen en zo...

Kistjes, die vergeet ik altijd dat maak ik er een zooi open en heb dan teveel draaien voor de molen en zo....ach, het zal wel...8)

Hier is weer alles schoon, morgen nog de strijk en het bed, dan ben ik er weer klaar mee..

Wat schaft de pot vanavond ???

20. HofvanDromen

Hier ook hoor ..maar Rozijntje spant de kroon ...dik 9300 BD voor een hoopje o_O

Nog 5 van die Zombi -Schapen in te leveren en een lastige vraag kan aan Hofje niet meer gesteld worden xD

Euhm ga zo Bami koken /maken ...:)