-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

komt ook nog een stallen handel aan
    volgens mij hofje is jou black light stal kapot komt geen roze licht van af :p

snietje1, leni1955, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Lampen gloed!

Dat was Rozijntje...die had er zin zei ze vanochtend. Nee, niet zulke zin, helaas! De voorjaar-schoonmaak.-.-

Gooit ze maar daar om 07:00 alle lampen aan, zegt ze nog: Jij mag wel opstaan, dan kenne wij de matras alvast luchten buiten. Kom de subiet maar ff helpen sjouwen met die matrassen.
    Zei nog tegen haar kindje toch, het vriest buiten, kom maar ff liggen nog.., toe..:inlove:

Daar is geen tijd voor zei ze dan nog! De matrassen kunnen lekker luchten in de vrieslucht. Moest en zal der uitkomen van haar, niks ontbijt op bed. Koffie drinken in de keuken was ook gezellig zei ze...

snietje1, hwjstolwijk, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Wat moet dat moet-.-En heb het huis graag schoon.Koffie is klaar HJ …zo gezellig in de keuken koffie drinken ...met klokje:music::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Met klokje...:inlove:

Dan kan de koffie later ook nog wel gedronken worden. Zeg kende gij dat fornuis ff wat oprakelen, benne goed fris hier! Anders zal het snel gedaan zijn met eeh koffie drinken...

snietje1, HofvanDromen, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ ...Zo liefdevol hoe jij altijd bent …:inlove: tuurlijk stook ik het fornuis ff voor je op :inlove:..eerst de broden eruit …:music:

Zo ...hebben we straks lekker vers brood weer … Kom maar HJ ... zal ik jouw kacheltje euh euh koffie ook warm houden :music:
    Koude koffie … bbrrrr….

Krijg net post van hem die zijn naam ik niet mag noemen :oops: We krijgen KADO :eek::inlove:

https://board-nl.farmerama.com/inde...oor-jou-25-27-januari-2019.32008/#post-618852

Laatste bewerkt: 24 Januari 2019
    snietje1, stien56, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

xD
    Met recht een st..t eeh mest cadeau. Jippie..:music:

Zo nu ff Geertrui uit de keuken houden, de oude snoepert. krrrt...

Kom jij is hier Rozijntje, konijntje van mij grr...:inlove:

:

7. hwjstolwijk

kwam trouwens nog wel een kado van bp zag ik
    mis nog trouwens 2 griezel bomen dus niet verder met die questen
    zag wat je nodig had met medusa en bloed boom of hoe hij heet
    dat gaat een tijd duren zeker omdat je minstens 2 medusa bomen nodig heb om die andere questen af te ronden

snietje1, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Fatsoeneert zich enigszins …:music:..en draait slotje van slot ...kkkrrrrrrrrrrrrttttt……….

Botst meteen op Geerstrui …:wuerg:… Aan de deur luisteren is niet netjes Geertrui :mad:… Ga nou maar meteen de piepers jassen ..-.-

Heb 4 medusawilgen :music:...1 staat nog in de wacht voor mijn allerliefste lief ...Ik mocht hem de vorige keer nog niet aan hem geven van BP :cry:

snietje1, stien56, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

wel trouwens knap dat er al mensen zijn die de boom nu al bezitten die gisteren middag pas te voor schijn kwam :wuerg:
    heb ook niks vrij bij de paddestoelen woud alleen dat stukje dat je kreeg
    iets met motivatie en weinig sm en sushi om daar aan te beginnen

snietje1, stien56, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb hem hier ook al bijna die nieuwe boom , zoveel SM en susie heeft het mij niet gekost ...:)
    Tja als je geen motivatie hebt, tja dan komt het nooit af ..als ik dat zo mag zeggen ...:wuerg:

snietje1, stien56, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

heb geen idee wat ik nu aan het zaaien en oogsten ben.doe maar wat en zie wel hoeveel spelletjes ik kan spelen en wat ik binnen kan halen met volle maan. jippieeeee we krijgen toch een cadeautje xD en nu niet vergeten om die op te halen..mezelf kennende hihi
    zo lekkere broccoli maken,piepers die Geertrui al gejast heeft en een schnitzel en klaar is ikke...verder nog steeds piep weer en kan mee doen aan een wedstrijd wie schuift er het verst...denk dat ik een redelijke kans maak xD

snietje1, stien56, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

doe ook maar wat hoor
    als ik alle questen, paddestoelen woud en jack shop vol bracht heb zit ik in huize rust roest dus ik heb wel nog even

snietje1, stien56, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:( Stomme Geertrui ...Nou geeft ze de piepers ook al weg :eek:… Moet zo wel witlofschotel in de oven nog maken -.-

Ik heb nog geen ene quest af :wuerg:… Wel die blacklight stal binnen xD...

suuske1960, leni1955, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

ik ook en ook mijn tweede griezel gloei worm
    morgen weer een nieuwe quest denk dat ik die nu al bijna bij de voltooide questen kan gooien
    mis een paar diertjes zag ik dus dat komt wel goed

15. charme63

gelukkig is het geen wedstrijd wie het eerste klaar is...xD

suuske1960, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

onze clubs wel xD

17. charme63

xD;)

suuske1960, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

hoop trouwens wel snel op ruilen

suuske1960, charme63, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dat hadden ze beter als cadeautje voor ons kunnen doen dan een item die kistjes mest geeft

suuske1960, charme63, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

dat levert op dit moment te weinig geld op gok ik
    dec, jan. 4 keer fokken, nieuwe stekjes, stallen. manden, snelle molen, wolkerijen,kistjes met hulp op level up en ook aanbiedingen voor makkelijk fokken en dan vergeet ik nog een paar dingen
    verwacht dat er best spelers zijn die per maand min. een paar 100 euro er in gooien

suuske1960, charme63, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.