-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mooi Hofje! :inlove:

Leni, er zijn wat nieuwe questen bij gekomen. 1 nieuwe boom (schemerbeuk), 1 stal, (blackligt nog wat of zo), 1 nieuw gewas, (gillende kalebas) welk gewas eerst vanaf 10 stuks vermeerderd moet worden.
    Voor de stal en de boom moet er eerst van alles gezaaid, geoogst worden, bij Jack's winkel worden ingeleverd.

Het kan natuurlijk ook weer in een mandje gekocht worden..-.-

popje4, suuske1960, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

hofje als ik ziek ben kom ik zeker langs ;)
    3 gratis spelletjes maar gespeelt wat zijn de voor werpen klein zeg
    snap de ballen er van zag toch dat er 3 spelletjes waren, waar zijn die andere 2 dan

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Leni er is geen volle maan event , maar een uitbreiding en 2 nieuwe questen ...

https://board-nl.farmerama.com/inde...volle-maan-23-januari-2019.31982/#post-618319

Euhm ...der zijn der met een groter hart als Hofje hoor Sanne ...maar wel lief van je :)

Die band is heel fijn ja Leni ...we hoeven vaak niet eens iets te zeggen ...zonder woorden of met 1 blik weten we al wat de ander voelt of bedoelt ...echt bijzonder :)

Stollie ...ik ben dus dan toch wel een normaal buufje :music:...Heb die spelletjes weg geklikt ...zelfs die wilt Hofje niet doen -.-

4. harm-jan70

Spelletjes? Ik boer gewoon op één en dezelfde wijze verder zonder event, verjaardag gedoe..:inlove:

*Rekent op de hoofdprijs voor de mest, met de gevraagde gewassen in het event* xD

Edit: Voorziet een dicht gelijmde brievenbus bij de hof...:music:

Een briefje aan de familie: gaarne achterom lopen, daar de brievenbus buiten gebruik is gesteld.​

5. HofvanDromen

Hier ook met 1 verschil dat Hofje toch echt ook nog in de Hooibouw moet ...Anders hebben mijn konijntjes geen eten meer :wuerg:

Verder iedereen veel succes met de bijna 100 duizend gewas verbouwen ...Ga vooral zo door ...Dan komt het 2e Miljard voor Hofje steeds dichterbij ...wat een feest :music::oops:

popje4, suuske1960, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje, ondanks alle verdriet - wat mooi die band met je neef!!
    o_Ok helemaal goed dat de deur openstaat voor je schoondochter - het is wat veel allemaal nu, maar ook wel weer afleiding van alle narigheid.

HJ - ook ik zie helemaal voor me hoe dat gaat met het zakje - sorry, maar lig helemaal in een deukxD

Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ik er nu niet uit hoef met een hond - in plaats van met de wieltjes (rollator) zou ik dan beter op een slee kunnen gaan zitten :p maar of dat goed zou gaan.........:wuerg:

o_Ok hier de events wel opgestart - maar'of ik het het 'feestje' afmaak............... Hmm maar eens zien.
    Volle maan ga ik wel proberen,

popje4, suuske1960, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

ik had nog wat wac over verkoop dat maar
    iets in mij zegt dat dit geen gewone verjaardag is, maar een amerikaanse jeweet wel zelf alles mee nemen
    zal me trouwens niks verbazen als we een bb krijgen in het weekend omdat je die loep ook met fokken kan krijgen
    op dit moment is de verjaardag alleen voor bp

8. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

neem mijn honden dan wel mee hoor HJ...en euh zal ijzers onder mijn laarzen zetten en een kussen onder mijn zoals Hofje dat zo mooi kan zeggen: onder mijn kadetten stoppen xD zorg jij dan voor de verse slagroom en warme choco?
    groot gelijk Hofje, zou precies hetzelfde hebben gedaan je weet nooit wat er verder kan gebeuren ;)
    oh ben dan niet de enige leni...kan volle maan ook niet vinden dacht al dat ik kippig werd...:oops:

9. HofvanDromen

Stien :)... Ze heb hier natuurlijk ook 2 jaar gewoond ... Dat was ook niet voor niks ... Ben in de gelukkige omstandigheid dat ik naast 2 eigen zonen ook 2 dochters erbij heb gekregen ...
    En ja het geeft nu even wat afleiding ...
    1 nadeel heb het wel ... Als de kids er zijn moet Hofje buiten roken :oops:

Allememachies ...Nu zie ik dus Stien op een slee met een hond ervoor gaan ... als dat maar goed gaat o_OxD

Laatste bewerkt: 23 Januari 2019
  10. charme63

stiennnnnnn bij Hoevelaken links af xD

11. hwjstolwijk

ga eens kijken of ik die werkstal kan halen
    voor die boom hb je 10 van die producten nodig, ze duren 3,5 uur dus reken maar uit hoe lang je het duurt voor je aan die 10 stuks komt

popje4, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemiddag ;) ,

maar het vollemaanveld is wel open :) … dus ik heb alles aangezet 8). Kwartjes, knechten aan, wac aan... alles aan.. en gaan xD.

Kan ik ook eens relaxt boeren :).. zonder mij gek te klikken :wuerg:.

(nu alleen oppassen dat ik niet mijn supermest over de kwartjes gooi enzo o_O).

Hofje buiten roken.. weet je wel hoe koud dat nu is :oops:.. brr.. Wist trouwens niet dat je rookt.. niet dat het iets uitmaakt ;) . Ik rook niet.. vele in de familie wel.. eigenlijk precies andersom dus.

Laatste bewerkt: 29 Januari 2019
    popje4, suuske1960, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

als de rook om je hoofd is verdwenen :p

suuske1960, snietje1, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Ja wat dan ...:eek:...o_O

Die griezel stal heb je zo en dan pleurt Hofje er SV in dus die boom is er ook wel binnen no time :music:
    Yep Missy Hofje rookt ...en zal dat voorlopig nog wel blijven doen ....ooit zal zij wel er is mee stoppen ...Maar ik drink niet xD

suuske1960, snietje1, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Charme - Hoevelaken is hier vlakbij xD Dat zouden we vast wel halen.

Overigens, de hond die wij hadden (Duitse Staander reu) heeft onze zoons destijds regelmatig voortgetrokken als zij (om de beurt) op de slee zaten - dat beest was zo sterk!! Hier is een speelveld om de hoek met schuine kanten - een lol dat ze hadden!! Ja, ook de hond. En daarna..... heerlijk rustig allemaal.

Hofje - de partner van mijn oudste heeft ook 3 1/2 jaar hier in huis gewoond - tja, sommige omstandigheden........

Ach ja, dat roken - ik ook nog steeds (alle goede voornemens ten spijt) maar ga nu echt niet buiten staan bibberen - dan maar met de kop onder de afzuigkap:oops:

16. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Hofje.. nu lijkt het net of ik rook.. zie jouw zin xD. Edit: Thank You ;) ..

Hmm drinken.. hier soms een zoet wit wijntje of iets in die trant.. maar meestal niet. Kan er niet zo goed tegen en echt lekker vind ik het ook niet :oops:.

~*~ Mijn liedje van vandaag is ~*~ : 'OneRepublic & Seeb - Rich Love' (1997).

suuske1960, snietje1, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. charme63

met dit koude weer ben ik net een schoorsteen...rook ook buiten maar de rook komt er ook wel met niet roken xD verjaardagsfeestje vind ik nu al niet leuk meer...als je leest hoeveel drops iedereen kreeg en ja langste gewassen erop hier, op de hoekjes bomen maar dan zakt me broek alweer af...wie heeft er bretels voor me?

18. hwjstolwijk

is een liedje van boudewijn de groot kon even niet op die naam komen

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb 38 jaar gerookt en ben er nu 1 jaar en 3 maanden af, waarom? Omdat ik de longen uit mijn lijf hoestte en het was stoppen of stikken en tja..... dan is de keus niet zo moeilijk en heel eerlijk gezegd was het niet eens moeilijk.:)

20. harm-jan70

Hier ook al een tijd van het roken af.
    Om één en de zelfde reden als Leni. Daarbij vond ik de combi Ventolin en/om te roken waanzin. :oops:

Merk wel dat de lucht hier een stuk schoner is, van 4 keer jl per dag aan de puffer, nu naar 1 maal daags. Leve de schone en boslucht.:inlove:

Btw hier in huis sta ik roken, wel toe, als het weer daar aanleiding toe geeft, Mits men het maar met mate doet: Lees: niet de kamer blauw zet.
    Voel er niets voor om een notaire niet roker te worden.