-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal,
    Hofje, gefeliciteerd met je ontelbaar BD xD
    Fish, gelukkig is alles goed gegaan, nu lekker bijkomen
    HJ, sterkte !! Jakkie, dat is ook niet iets waar je op zit te wachten :(

Verder lees ik hier gezellige muziek en de 4uur "soep" :eek: Ik heb me altijd al afgevraagd waarom ze dat doen. Je kookt een pan soep daarna droog je het totdat je korreltjes hebt... dan noem je het nog soep ook... zoiets verzin je toch niet met je volle verstand :wuerg:xD

Hier zijn we heul druk bezig met strijken, wassen, 5 verschillende broden bakken, koken enz.... wel kaai gezellie :inlove:

popje4, HofvanDromen, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou ja, ik vind zo'n zakje met korreltjes toch een stuk handiger meenemen naar het werk dan een enorme pan snert xD

En goed dat je het even zegt van dat wassen, ik moet er zo ook nog even in de machine gooien. Strijken begin ik niet aan, dat doe ik op mijn werk vaak al de hele dag.

popje4, .Fisherman., HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Kakelot, ik neem mijn lunch (=zelfgemaakte soep) gewoon in een afgesloten bekertje mee, op mijn werk heb je geen fornuis, dat water koken is dan toch een moeilijkheidsgraad xD

Ik strijk alles op zondagochtend (behalve handdoeken, sokken en ondergoed) Het dekbedovertrek ligt er weer mooi bij ;)

popje4, .Fisherman., HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Missy, de pijn valt mee, enkel als er een steen zakkende is van de nier, naar de blaas, dat is een dag/nacht, dat men mij beter kan ontlopen. xD

Het uitplassen is dan nog wel een dingetje als man zijnde. Maar dat is een kwestie van veel, heul veul drinken, dan gaan met die eeh banaan en zo...nergens aandenken, niet stoppen... Stoppen is: :eek: Daar helpt dan geen HG product meer tegen.

*Hoort Rozijntje zingen in de keuken* :inlove:

Niks mooier dan een zingende vrouw in huis... ​

missy-m85, popje4, -RozeMarijntje- en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Jakkie HJ, dat niet gezellie :eek:
    Ik ben qua stenen niet verder gekomen als galstenen (je krijgt een potje met een zooi stenen mee, na de operatie) maar echt romantisch ??? :wuerg:

Lied van vanavond : stone tempel pilots met plush

Laatste bewerkt: 20 Januari 2019
    popje4, .Fisherman., HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Snietje, ehm dat liedje...-.-/xD

Slaap wel allemaal.

charme63, leni1955, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Hier geen gal of nier stenen ...wel meestal tandsteen, maar dat telt denk niet xD...Weet wel van mijn mams dat galstenen nou niet echt fijn zijn ...zachtjes uitgedrukt -.-...en van mijn paps die nierstenen ook geen pretje:wuerg:...-.-
    Redelijk goede nacht gehad en wat heerlijk weer wakker te worden met een zon die schijnt ...:inlove:...Op de boerderij nog steeds de konijnen en de kipjes en slangen gemengd met bomen ..een plan of doel is ter nog niet ...moet wel nodig in de hooi en tarwe bouw ...

Maar vandaag nog even niet ...Zo eens kijken of Hofje nog wat aan de maandagse huishoudelijke gedoetje ken gaan doen ...

Eerst maar ff een lekker bakkie koffie ...Lied van de Dag ; Blank & Jones - Unknown Treasure (feat. Claudia Brücken)
    :inlove::inlove:

suuske1960, snietje1, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier ligt de kippen en konijnenhandel weer stil want de prijzen zijn weer lager geworden en voor die prijs wil ik ze niet kwijt. Kan ik dus weer mooi wat voorraad opbouwen. Alleen bd saldo blijft dan wel laag :(

Zelf gelukkig geen last van nierstenen of galstenen gehad en hoop dat ook niet te krijgen. Man heeft wel al eens nierstenen gehad en dat was een pijnlijke bedoening :( dus hoop dat die bij hem ook weg blijven.

suuske1960, snietje1, charme63 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Van tandsteen heb ik geen last Hofje , heb een porseleinen bekkie hahahhahaha ,

Het ergste van het nierstenen vind ik als je stuwing in de nier krijgt door dat de uitgang van de nier geblokkeerd word door een niersteen .
    Vandaar dan een dubbel j katheter . om het vocht beter te kunnen afvloeien , en dan valt het althans dat vind ik met de pijn wel mee .

Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk , ben nog weinig aan het farmen , gooi er een lang gewas op en dan zien we wel weer .

De jarigen van harte gefeliciteerd en de zieken heel veel beterschap gewenst .

Groetjes

suuske1960, snietje1, charme63 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen allemaal
    had geluk won oogstbonus 24 uur+ vlindercocoon dan tikt de dieren wel aan
    heb ook iemand op de markt die of gaat stoppen of niet wijs is
    glanspoeder, koikarper, donsveertjes voor 100 bd en dat per 50 aan geboden :wuerg:

suuske1960, snietje1, charme63 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Te laat en ik was het niet :wuerg:...Heb nog wat dierenvoer kunnen kopen ...weet wel wie het is ...is ooit heul lang buufje van Hofje geweest.... Ze stopt dus ook echt ...nee ik noem geen namen -.-...

suuske1960, snietje1, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

jammer maar ze is niet de enigste die gaat stoppen of gestopt is
    vind het zonde :oops:

suuske1960, snietje1, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Eigenlijk is het toch ook een saai spel, denk dat ik zonder forum en facebookgroep ook al lang er al mee was gestopt. En zonder geld en veel tijd er in te stoppen is het spelen al helemaal geen doen geworden dus zo gek vind ik het niet dat spelers er mee stoppen.

suuske1960, snietje1, popje4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Mogge all :D

*Hoort iets over tandsteen, ruikt een zaakje, gaat met hamer en beitel naar de Hof.*
    Hofje, weet jij wat een tandarts tegenwoordig kost, ja duur he? Het moest gewoon niet mogen. Weet jij wat? Ga maar even zitten, dan los ik het wel even op voor een zacht prijsje. xD

Tja dat mensen er mee stoppen, is gelijk aan wat Thea al schrijft. Geloof ook niet dat het nieuwe spel: Wefarm daar iets aan oplost.
    Denk zelf nog steeds, dat mensen in 2011 niet echt wisten (ik ook niet) wat een online spel inhield, en ook niet wat betreft het betalen..betalen...

Vermoedelijk denken een hele hoop mensen er wel een 2e keer over na voor zij zich laten strikken voor een nieuw spel.

suuske1960, snietje1, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Vind ook altijd jammer te lezen of te horen of te zien dat mensen gaan stoppen ...:( Maar je weet vaak niet De reden ..meestal is er meer aan de hand , dan alleen het spel niet meer leuk vinden ...Als je daarom zeker weet dat je niet meer terug komt op de boerderij , dan kan ik het alleen maar zeer waarderen dat men dan alles goedkoop te koop zet en misschien kopen ze dan nog wel WAC of weet ik het voor hun buurtjes terug en kunnen ze nog even superbuur zijn ...

Het zijn en blijven pixels niks meer en niks minder ...Kijk Hofje vergelijkt het altijd ..het spel ..met een tijdschrift of krant...Zal vast wel weer stom zijn ...:oops:...Met een uurtje heb Hofje die krant en of tijdschrift wel uit gelezen ...:wuerg:...Nu heb Hofje voor dat tientje in de maand de hele maand plezier xD...En die tijdschrift of krant komt ook in de prullenbak terecht -.-...
    Zonder het forum had Hofje denk al heel lang geleden de roze klompjes in de sloot gesmeten ..al kan Hofje ook zonder forum het spel best spelen ...8)
    Saai :eek:..euh euhm euh .. werk me nog steeds te pletter ..:oops:
    Heb helemaal geen zin in een nieuw spel ...Waarom als dit mij nog best bevalt ...
    en ernaast de boerderij nog een spel spelen ...daar heb ik heul geen tijd voor ...

EDIT : :wuerg::wuerg:

HJ :eek::eek:....Echt niet ...JAAaaaaaaaaa de tandarts is duur heel duur ...maar Hofje is zo bang voor die vent ook ...Dus reken er maar niet op dat jij dat mag gaan doen ...AL ist zelfs voor niks -.-xD

Laatste bewerkt: 21 Januari 2019
    suuske1960, snietje1, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

He, he ben ik ook weer, het lijkt wel of ik druk ben, vanmorgen eerst zelf naar de pedicure en toen bij dierenarts nagels van hondje geknipt, via het park teruggelopen en nu ligt de hond voor pampus en ik ook bijna xD

Galstenen heb ik ooit ook gehad en staan nog in een potje boven in de kast, wat een pijn en ellende was dat zeg, gelukkig weinig last van een verdwenen gal want dat kan ook nog wel eens varieren heb ik begrepen.

Kan nog een heleboel verzinnen om te doen maar heb geen zin dus eerst maar eens eten en niks doen:oops:

De farm saai, zonder events vind ik dat wel hoewel ik door alle quests best weer veel produkten nodig heb dus mezelf wel bezig kan houden, dieren en gewassen best wel veel voorraad.

En zoals hofje zegt, het zijn en blijven pixels en niets meer dan dat maar wel een leuke bezigheid.;)

suuske1960, snietje1, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Chips, weer geen supervoer te verdienen....-.-
    Had het nog wel met een zo goed als pijnloze verdoving opgelost!

*Stopt rubber hamer weer terug in de tas*​

suuske1960, snietje1, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Hmmm ...HJ ging bij mama Hofje even een klusje klaren zei tie ...8)Zo fijn dat die 2 zo goed het met elkaar kunnen vinden :inlove:

Hij is zeker al terug ..zijn tassie staat hier in de gang ...:music:

Zal wel bij de kippen zijn denk ik ... Zal hem zo even roepen voor de gezamelijke lunch ...Misschien heb tie daarna nog wel ff tijd voor kroeleboelen :oops:

suuske1960, snietje1, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

Kroeleboelen?! :inlove:

*Veegt direct de gehele lunch van tafel*

Hier jij mijn kippetje...! ​

suuske1960, snietje1, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*uren later*:music:

Trekt de vermicelli uit de haren ...Raapt de servies stukken van de grond.... Veegt de broodkruimels op een hoop …
    Nee Geertrui ...er was geen ruzie :oops:
    Er was euh euh euh ….iets met kippetjes
    :inlove:

*gaat maar weer eens opzoek naar een nieuw servies *

suuske1960, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.