-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

HJ, dat is wel een heul groot compliment !!!! :oops: Maar wel altijd fijn om ervan te genieten xD

Nu ga ik maar even naast mijn schoenen lopen8)

Katinka1700, popje4, missy-m85 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Heb je die nog aan dan, je bent thuis hoor:pxD

Katinka1700, popje4, missy-m85 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Leni!! xDxD

Katinka1700, popje4, missy-m85 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Euh Leni, ik had wel slippertjes aan omdat ik even naar buiten moest xD

Goedemorgen allemaal, hier is het poetstijd 8)

Katinka1700, harm-jan70, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen had je geen koude voeten dan :p
    fokken gaat redelijk slaat zelden wat over
    en ogen uit de andere fok wat ik met 30 fok had gedaan 1 oog wat er uit kwam -.-

Katinka1700, snietje1, harm-jan70 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen op deze alweer heldere, zonnige en koude dag.

Bij mij ook geen ogen uit de andere fok, anaconda klaar en het poolfeest ook. Back to normal.

7. hwjstolwijk

op dit momrnt is het hier buiten ook pool feest wat een kou zeg :oops:
    ben nu bij het fokken bij de rode potte bakker

8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Het is heerlijk koud en de zon schijnt xD....
    Hier de slangenfokrommelgedoe gister al klaar .. Had heul weinig slangen nog ..maar het gleed als een trein xD... Rozijntje heb het ook klaar ....Daar nog met andere dieren aan de fokrommelgedoetje geweest ze had geen slangen meer xD...We kregen wel wonder boven wonder goede overslagen :inlove:
    Daarna nog aan de bijlen gooi geweest ..alles eruit gehaald wat voor mij en bij Rozijntje van *nut* was ...
    Hexia wilde ook met slangen aan de fok ..Ik zeg nog ..Kind waar begin je aan daar in die stad :eek:... Maar ze wou het perse ..tja nee kent zij niet volgens mij -.-...Maar het werd toch te laat gisteravond dus ging ze vandaag nog ff aan de fokrommelgedoe ...Als dat maar goed gaat :wuerg:...
    De ruim 950 Miljoen BD zijn op de Hofse Bank aangekomen ...Nog een kleine 40 Miljoen BD en die Miljard BD is daar xD...
    Heb nu zelfs mijn Bruideend maar geofferd ...:music:En alles los en vast te koop gezet ...Tja als je er voor gaat dan helemaal xD

Allememachies Hofje ken het iets rustiger op de vroege morgen ...:eek:... PPpffffffffffffff...:wuerg:Eerst maar is een lekker bakkie koffie ...

Lied van de Dag ; Heart - These Dreams
    :inlove::inlove:

Katinka1700, snietje1, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, en als je de 1 miljard hebt gehaald wat gaat dan je nieuwe doel worden?

10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Nog niet over na gedacht :wuerg:...Euh euh euhm :

Level 200 halen ...dat zijn er nog 13 ..
    2 Miljard BD...zowiezo niet meer onder de 1 miljard komen ...
    Apotheek op 5 brengen ...
    Alle Zaai en oogst questen afmaken ..
    Stoppen ..:oops:
    Appelbomen Boerderij ...
    Alleen nog volledig gericht op de Konijntjes en Aapjes Boerderij...

.... Keuzes ... Keuzes ... Keuzes ... :cry:

11. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemorgen ;) ,

F*k jij.. of f*k ik.. ofzoiets :music:.. ik rolde hier gister zowat van mijn stoel :eek:.. (nouja, eigenlijk zat ik erachter.. met die enge beesten :oops:)..
    Uit 4 gewone anaconda's eeeeeenn jawell… ''Knuffel-slang''.. dank u 8).. hij is alleen te hoog in waarde om bij het event in te leveren :wuerg: (wat een giller xD).. Nee klaag niet :music:.. wilde het alleen ff delen :p..

En daarna.. (heej ik was nog niet opgestaan hoor..) uit 4 gewone kamelen.. eeennn ''Wonderkameel'' :inlove:..

Nu verder met het Pool-Feestje.. Ijsjes maken in de molen 8).. "Heej Stollie.. blijf jij eens van mijn Ijsjes af -.-;)'' ..

~*~ Mijn liedje van vandaag is ~*~ : 'Ellie Goulding - Love Me Like You Do' (2015).

Katinka1700, HofvanDromen, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

gaat lekker netjes

13. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

fokgedoe is af, bijlen gooien gaat me niet zo goed af..ijsjes maken drops te weinig -.- en als er dan ijsliefhebbers hier rond struinen tja dan krijg ik de kans niet eens om ze in te leveren :wuerg:
    stien!!! als je klaar bent dan kan je hier verder, zet dan wel een heerlijk kopje koffie voor je en ow ja heb nog snert in de vriezer...eigen gemaakte dan wel weer :p haal het er wel even voor je eruit

14. hwjstolwijk

tip steek er een stokje in en dan heb je snert ijs :p

15. charme63

xD stollie die houden we erin :p laat mr li del het maar niet horen, maar mijn recept van snert krijgt ie niet...8)

16. missy-m85

Ieuwwwww :wuerg:…. jij bent wel heel gek op Ijs xD..

Charme.. bij nader inzien.. geef Stollie toch maar een 'Snert-Ijsje' … dan blijftie van het Event-Ijs af :music:

Hier ook Fok-Slangen-gedoe klaar 8).. kwamen uit de andere fokken trouwens zo goed als geen slangen-ogen.. dus daar maar zuinig mee gefokt.

Hofje.. Stoppen o_O... nee echt niet hoor (hoop ik:oops:).. Niet van die enge dingen schrijven -.-..

17. hwjstolwijk

klopt ben gek op ijs
    als kind heeft ijs geholpen bij mijn keel amandelen, verzachte de pijn flink en daardoor genas het snel
    mocht toen snel naar huis en een andere kind at geen ijs en geen koud water die moest erg lang blijven

18. charme63

neu hou die wel als reserve prop die er desnoods in het balkje om in te leveren:p

19. missy-m85

Das een goeie... hier heb je je sn*rt-Ijs xD..

(ik mis ook heel erg de burencadeautjes :cry:.. al kunnen we nu wel andere dingen sturen dan drops.. hoeven we niet te kiezen.. dat is dan weer wel mooi :)).

Eens ff kijken hoe het met mijn Ijsjes is.. ze moeten wel lang draaien in de molen :sleepy:..

Wel Waterijs dan.. heb hier mijn keelamandelen nog.. dus geen idee hoeveel pijn dat doet :oops:..

Schijnt bij volwassenen wel veel meer pijn te doen dan bij kinderen als ze eruit moeten.. dus hopelijk krijg ik er nooit last van :wuerg:..

'Zet hier nog maar eens een muziekje op :music: 8)'.

20. Hexia

Hexia Teller

Zo zeg ...De slangenbakken kennen weer opgeruimd worden...Tis klaar … De Burgemeester zal wel blij zijn ..Geen slangen in de Stad Hexia :mad: zei tie ...Huh ken mij het schelen werk is werk -.-
    Mama Hofje was van de week nog even op de koffie hier ..Ze vond het prachtig allemaal en zo comfortabel allemaal ...Heul anders als op de Roze Hof :music:… Ze dacht erover om een poosje de boerderij te verwisselen voor de Stad …Maar ja keuzes voor haar :wuerg:

Rozijntje belde net nog …:inlove:
    Helemaal blij ..Ze waren in Farmtasialand met Hummel en Frummel o_O… Moet er niet aandenken :wuerg:
    Ik zag ze al zitten met die tweeling aan de ontbijt tafel daar ...Normaal krijgen ze een dikke bruine boterham met dik roomboter en suiker of een plak kaas of een gekookt ei ..tja kippen genoeg daar :music:...Nu zien ze van alles en willen ze natuurlijk van alles …
    Lijkt me echt gezellie :wuerg:...Ze zei nog iets over een rollercoaster ...Nah met HJ zit je zowiezo in een rollercoaster zei ik nog …
    Toen werd ze weer boos op mij -.-...HJ is alles voor haar zei ze en bovendien blijkt nu een fantastische vader ook nog o_O
    Ze ging en zal nooit never niet in de Stad wonen zei ze :eek:...Nah het zal wel ...Heb maar niet verteld dat ik gister een gillende Geertrui aan de foon had -.-… Die was bezig de post te ordenen en de bankafschriften in te boeken ...Der was niks in te boeken zei ze -.-...De boeken waren zo goed als leeg en der lag een brief van de deurwaarder...o_O… Heb ter maar opgedragen zoveel mogelijk van die kippen te verkopen en even naar Rozijntje der zwarte handeltjes te kijken …8)… Meteen ff die deurwaarder opgebeld en gezegd dat tie maar eerst is ff hier moest langskomen …-.-… Pfff mijn zusje uit huis willen zetten zeker ...echt niet 8)