-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Levensverzekering? :eek:

Bij mijn heengaan, kan ze wel 3 boerderijen kopen... Ze zal toch niet een torenhoge premie voor de boerenachterkant betalen.. Die ze niet nodig heeft. Daarbij zijn wij in oude vorm getrouwd, in boerengoederen gemeenschap en zo.

suuske1960, stien56, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

waar woon je eigenlijk in limburg
    ben ooit in venlo,maastricht,roermond,vaalst,thorn,lommerberger, horst seventum, america valkebergen de 3 landenpunt geweest
    viel me wel een paar dingen op, het stikt daar van de heuvels, championenkwekerijen en limburgers zuipen aardig veel

suuske1960, stien56, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Huh... bij de aankondigingen staat iets over WeFarm…

hoop niet dat deze Farm-gemeenschap dan leegloopt :oops: (en verdwijnt :cry:).. als mensen dat nieuwe spel gaan spelen en niet deze meer..

Of loop ik nu te negatief van stapel :sleepy:..

(Ik kan (en wil) er in ieder geval niet een extra spel bij hebben)..

(Oww er is ook een praatgroep.. ik ga eens ff lezen).

suuske1960, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ga nergens heen hoor.

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier de konijnen voor 53.000 op de markt, miljoenen lopen weer binnenxD

Missy, ik blijf wel hier;)

6. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Heb geen mail erover gekregen...en ben toch een dacht wel trouwe speler en een oude rot in het vak xD maar heb genoeg aan 1 spel...laat me niet gek maken. Nou vraag je je dan niet af waarom die kerstkrans op de trap lag HJ 8)
    en euhh stollie zuipen doen ze overal :p

suuske1960, stien56, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

misschien valt het in limburg nogal mee
    en dan leert hj ze drinken xD

8. missy-m85

Gelukkig lieve mensen :) :inlove: ,

had geen mail gehad, maar las het ineens net op het forum.. ik dacht huh :eek:.

(Ik wil trouwens niet zeggen dat het geen leuk spel kan zijn enzo hoor.. maar ik blijf mooi hier 8)).

9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik heb wel een mail gekregen xD Varun heb toch nog wel vertrouwen in Hofje :music::inlove: heb ook in die draadje daar geschreven :wuerg:
    Hofje gaat nergens heen ..ik blijf mooi hier ..-.-

Missy ..Hofje wilt alleen films kijken die een Happy End hebben :oops:

10. hwjstolwijk

misy en snietje
    wat vinden jullie eigenlijk van alle reboots die ze in amerika steeds aan het maken zijn
    bijv. mac gyver en een magnum pi
    maar dan ook met de films

11. kakelot69

Sowieso, ik hou helemaal niet van nieuwe spelletjes. Dan maken ze veertig levels die je in no time hebt uitgespeeld en dat was het dan weer voor het komende jaar xD

12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Heb heul geen levensverzekering afgesloten o_O... Met zo ene grote sterke boer als jij is dat heul niet nodig :inlove:
    Waar Stollie dat vandaan heb weet ik niet ..ik fluister toch alleen tegen jouw ...nuja tis meestal geen fluisteren :oops:
    Stollie ...HJ zuipt niet -.-...Hij doet wel andere dingen ...:inlove::oops:

13. missy-m85

Gelukkig Hofje.. met wie moet ik anders van de Glijbaan 8).

Over die Film nog enzo... dan kan je hem inderdaad beter niet kijken :oops:..

Edit: bedoel je Remakes van films Stollie? Tja.. heb daar een gemengde gevoelens over.. meestal als ik (eerst) het origineel gezien heb en die vind ik goed dan vind ik een remake zonde / onnodig.. Maar soms vind ik het ook wel leuk om ze beide te zien en te vergelijken..

En als het een oude film is snap ik soms wel dat ze hem remaken zodat het ook nieuwe generatie mensen aanspreekt..

Tegenwoordig is zo een beetje alles wel gemaakt en verteld, ook dan snap ik dat ze soms voor een remake kiezen.. iets nieuws bedenken lukt gewoon niet meer.

Maar als ze remaken met de insteek snel geld verdienen en het dan een *draak* van een film wordt.. wat meestal zo is, dan denk ik van nee laat met rust, alsjeblieft :eek:.

(Maarre.. eerlijk is eerlijk.. ik kan denk ik geen Film noemen waarvan ik de remake beter vind.. zal nog eens goed nadenken).

Owja… Series moeten ze niet remaken vind ik.. kan niet uitleggen waarom.. maar dat vind ik gewoon :) . Dan liever een nieuwe serie.

Hoef denk niet te vragen wat jij van Remakes vind ;) ? (denk slecht).

Laatste bewerkt: 16 Januari 2019
  14. kakelot69

Ik vind remakes, waarvan dan ook, helemaal niks. De magie van de oorspronkelijke versie krijg je toch nooit meer terug. Dan kijk ik altijd honderd keer liever de ouwe versie, dan maar met lachwekkende effecten of in zwartwit of zo.

15. hwjstolwijk

90% wel van de remakes
    trouwens ze zijn bezig met it 2 las ik
    it 1 niet eens gezien, alleen die met tim curry en die gast is briljant daarin
    weet je waar ik gek van wordt films uitmelken dat ze zoveel delen maken
    de eerste en soms de tweede zijn nog goed maar de rest laat maar
    bijv, grease 1 super, grease 2 laat maar
    jaws 1 en 2 super, 3 redelijk en 4 daar wil ik nog steeds een schade vergoeding voor

suuske1960, stien56, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Rozemarijntje...:oops: sttt!

Stol, waarom ik in Limburg ben gaan wonen, was vanwege mijn woonwensen. Daarbij wou ik graag hypotheekvrij verder leven.
    In mijn voormalige woonplaats Capelle aan den IJssel moest ik minimaal 4 -5 ton neer tellen voor mijn woonwensen (Nee niet in BD's). Als ik mijn wensen voor de honden erbij zou tellen kon ik er nog wel een tonnetje of 2 of meer bij optellen..

Btw, de mentaliteit is hier geheel anders dan in de Randstad.

Naar het nieuwe spel stap ik ook niet over. Ben ooit ook "niet" mee gegaan in de hype: skyorama.

17. hwjstolwijk

limburg is ook mooi zou er ook ooit willen wonen
    weet je ik ben een paar keer een paar weken geweest,
    ik kwam helemaal tot rust, geen gevoel van jagen wat ik hier wel af en toe voel
    mensen warenheel erg aardig daar

18. missy-m85

Owjjaa… Film 1, 2, 3 laten we ook 4, 5, 6 en 7 etc. doen.. daar heb ik ook een hekel aan :mad:. Gewoon 1 is genoeg 8).

Heb ook een hekel aan 1 Film in stukken hakken.. zoals ze bij het laatste deel van Young Adult Films nogal eens doen (zie Twilight Breaking Dawn part 1&2, Hunger Games Mockingjay 1&2).. dat vind ik pas uitmelken >:(.

Grease 1 en Jaws 1 zijn :inlove: (maar inderdaad alleen deel 1 is genoeg :)).

IT :inlove:… ik had al eens geschreven wat ik daarvan vind ;) . De oude IT is geweldig. De nieuwe wil jij niet zien he Stollie ;) .

Heb de nieuwe deel 1 wel gezien, wil de rest ook zien puur uit nieuwsgierigheid en beloofd aan een vriendin. IT is echt ons ding (iets van vroeger). De nieuwe IT is op een andere manier eng, beter voor de mensen van nu denk ik (zo moest een vriend laatst constant lachen met kijken van de oude :oops:… die had hem vroeger niet gezien en snapt het gewoon niet.. heb hem maar afgezet halverwege..).
    Maar ik heb dus liever de oude IT 8).

Laatste bewerkt: 16 Januari 2019
  19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hofje woont in die Randstad ...:cry:... wel in die Groene Hart ..dat dan weer wel ...voor zolang het nog groen blijft ..
    Vind Limburg vooral ver weg -.-...maar op de onderduik heb Hofje gelukkig wel die simpele eenvoudige leven waar zij zo van houd en daar zijn de mensen ook anders ...

Die films waar jullie het over hebben ....bbbrrrrrr....xD

Gaat hier aan tafel ...Aardappelen Broccoli en een Blinde Vink ...

20. hwjstolwijk

missy of een film in 2 delen hakken en dan deel 2 niet maken omdat deel 1 een flop is
    of je denkt een leuke film te zien en dan hebben de acteurs geen zin in en dan val je in slaap zo slecht is hij
    verleden jaar een film gezien sleepless weet nog steeds niet waar hij over gaat en hoe hij afloopt, want hij stopte opeens en zou ooit een deel 2 komen, helaas gebeurt dit nooit deel 1 flopte een beetje
    trouwens serries op tv ook een ramp, heb je een cross over met een andere serie
    dan of zenden ze de andere serie een half jaar later uit, of zenden ze die serie niet uit, en weet je nog niks

suuske1960, stien56, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.