-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

hoop wel dat de prijs van de slangen omhoog gaat inplaats van omlaag
    je zal ook een quest krijgen waar keramiek wordt gevraagd zit al boven de 100 stuks daar mee
    en ga er van uit dat je weer een fok dier uit de tempel kan scoren

snietje1, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Jaaaa!!…. Whoessjjjj 8)… hmm.. nu mag ik pas weer na 22 uur -.-..

De Act**n.. jaaaaaaaaa leuk, kom daar ook graag :) . Mocht je gaan... alvast veel plezier ;) .

Owjaa… de keramiek :eek:.. die vaste questen waar producten en fokdieren gevraagd worden laat ik tegenwoordig zitten.. staan er nog heel veel open.. komt ooit nog wel een keertje.

Hier trouwens op de helft van het laatste stukje bij het Mieren-event 8)..

snietje1, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

ik laat die voor een deel zitten, ga alleen voor de knechten,sv uit die productquest
    fok quest daar zijn de beloningen niet veel soeps.
    als je ziet bij de vlinders waar ik nu ghotic vlinder in mag leveren 25000 bd+ep en een gereedschap kistje
    op de markt 8 mil voor zo vlinder, dus laat dan maar

snietje1, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mogge, vanuit de natte, maar heerlijk geurende bossen.

Oié zeggen ze hier.xD

snietje1, suuske1960, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Mooi HJ ...
    Hier schrikken ze zich te pletter als Hofje ze goedemorgen wenst -.- alleen soms wat oudere mensjes zijn der een soort van blij mee ...

Natte geurende bossen ...over 2 en een halve maand mag Hofje weer naar de onderduik ...Daar is ook bos en water en :inlove:
    Ken niet wachten gewoon. En nu even naar die A en c en t en i en o en n. Misschien verkopen ze wel een bussie dennengeur :music::oops:

snietje1, suuske1960, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik doe altijd eerst alleen de zilvers en de laatste fase helemaal, voor de knechten. Daarna vul ik dan de fases op waar SV en SM te verdienen valt en de rest laat ik zitten.

Stand van het mierenevent: klaar :inlove: . Voor de quest moet ik nog vijftien takjes, dus dat zal vanmiddag ook wel goed komen. Het grootste deel van de bomen heb ik alweer weggehaald ten gunste van de anaconda's, en vanavond gaan ook de pottenbakkerijen er weer op. Met de bananen gaat het wonderbaarlijk goed, dus heel misschien kan ik toch nog gaan fokken ondanks de gatenplant xD

snietje1, HofvanDromen, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

middag allemaal, wat een piep zondag...regen en nog eens regen -.- 750 slangen op voorraad en supervoer ook een aardig voorraadje opgebouwd, bananen ook genoeg ..maar wacht eerst wel af van hoe of wat :oops:
    event bijna klaar, lekker op me gemak gedaan. maar eens verder om de logeerkamer op te ruimen doe ik wat nuttigs hier :music:

snietje1, hwjstolwijk, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Net tussen de buien door even lekker uitgewaaid met hondje die ook aan het rennen en vliegen is geweest, super om te zien zoals zij dan geniet.:inlove:

Ik maak ook alle voer zelf, veel te duur op de markt en omdat er nu weinig events op de farm waren heb ik mijn dieren en produkten weer een beetje op peil gebracht vandaar dat het voer wat sneller op raakte dan normaal dus even geen sv in de molen.8)

Quests van produkten allemaal klaar, wel veel op de markt gekocht want het is niet te doen om deze allemaal te maken, fokquesten blijven mooi staan.:p

Gb ruim 1400 dus moet gek gaan wil ik geen fok open kunnen spelen.xD

snietje1, hwjstolwijk, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. missy-m85

Oie… watte? … weet niet eens hoe dat uit te spreken :wuerg:..

Had hier trouwens net ineens het licht gezien 8).. ofzoiets :oops:.. Want:

Klik klik klik… *klikkerdeklik*.. op mijn kwartakkertjes :sleepy: met de hand bij het event-veld.. dacht dat is handig krijg ik meer (kans op) dropitems :p..
    Was ook heel slim van mij.. zij het dat ik al sinds gister voldoende miertjes (=dropitems) heb :wuerg:

Nu maar snel hele akkers gelegd :oops:… zucht :sleepy:.. soms :music:..

(moet nog 1 misschien 2x oogsten).

1400 gb Leni… wow :eek:, doe je goed 8).

Owja… deel 7 (het einde van het verhaal) is af 8).. dusss :music:

(moet er wel bij zeggen dat de delen eigenlijk gemaakt zijn om ze niet te snel achter elkaar te lezen.. dan zijn ze leuker vind ik :).. maar om jullie nu weer een week te laten wachten xD.. Zeg het maar :music:..).

Laatste bewerkt: 13 Januari 2019
    snietje1, hwjstolwijk, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

Kom maar op met deel 7, de spanning wordt veel te grootxD

Missy de bananen komen vanzelf als je alles hebt opengespeeld, heb ik niet veel aan gedaan net als aan ruim 3000 sterren

stien56, snietje1, missy-m85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Zeg Rozijn, aan roddelen doen wij niet, maar wij heuren graag alles.. Hedde gij al geheurd dat deel 7 klaar stoat.
    Ja diene buum Stol schijnt er ook in voort te komen, ken die man eigenlijk enkel vanuit ut durpshuus... Van een afstand gezien zeg maar. Hij is er niet één van veel woorden. En met de dames wil het niet zo vlotten..

Alhoewel nu hedde hij toch die Missy aan de haak weten te slaan... Die dekselse meid, met haar grote katten.. 'T zal mij benieuwen allemaol...

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Ohw yess ..ben ik net op tijd terug voor verhaal xD...heb lekker van alles gekocht ...een lekker luchtje.. warme pantoffeltjes ..
    een gezellig krukje .. roze schriftjes ...en euh een soort van troost kopen was het :oops:... maar mag best ook is een keertje -.-

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

AA-CEE-TI-ON blij, Hofje blij, mooi toch. xD/:inlove:

popje4, stien56, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Jah wij horen altijd alles graag HJ ..:music: Deel 7 staat klaar ...Klimt meteen gezellie warm en veilig bij HJ op schoot :inlove:
    Missy een Dekselse meid ...hoe ken jij die -.-

popje4, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. missy-m85

Speciaal voor jullie allemaal :) .. het laatste deel (deel 7) van hoe Missy Stollie ontmoette (of andersom ;) ):

~*~ Op een dag keek de Hofdame vanaf haar bril op en schudde haar hoofd. Ze kon het niet langer aangezien :sleepy: en besloot in haar mooiste handschrift een allermooist :inlove: (en vooral duidelijk ;)..) briefje te schrijven.

Een van haar kleine Roze Konijntjes fluisterde ze toe: “Je weet wat je moet doen:music:”...
    Het Roze Konijntje hupste heel stilletjes richting Stollie :oops: en schoof het briefje onder zijn glas 8).

Hij wilde net een laatste slok nemen toen.. “Hé, wat plakt daar onder mijn glas? :eek:”.
    “Stollie… watten… uit.. oren”. Ijs eten :p.. Wil je.. Liefdespad :inlove:.. was getekend Missy? Mompelde hij door het café.

Daarna was hij stil.. Missy wachtte.. ze kon de spanning bijna niet meer aan :wuerg:.. iedereen had het gehoord.... en er kwam.. niks :oops:..
    Ze rende in tranen :cry:, zo snel het café uit rechtstreeks naar huis, dat de 2 Grote Roze Katten moeite hadden om haar bij te houden..
    Maar wat Missy niet gehoord had.. was dat Stollie nog als laatste de 2 woorden.. “Ja graag''.. mompelde..

Missy ging naar bed en 1 van de 2 grote Roze Katten blies het Kaarsje wat in haar raam stond uit.. en nestelde zich naast haar op bed.
    De volgende ochtend heel vroeg.. dacht Missy iets tegen het raam te horen :eek:.. nee toch niet.. *pats* *tik.. ja daar was het weer o_O. Ze snelde zich naar beneden en deed voorzichtig :oops:.. de deur open.

En.. daar stond hij.. nouja stond.. Stollie zat gehurkt op 1 knie :eek:..
    Voordat Missy iets kon zeggen.. mompelde Stollie heel zacht (maar toch net hard genoeg): ‘Wil je de mijne zijn?’.. en schoof iets aan haar vinger. “Altijd” :inlove:.. fluisterde Missy terug. ~*~

Einde

16. leni1955

Missy, wauw kippenvel zo echt verteld:inlove:

17. HofvanDromen

.... Zucht ... Zo Romantisch toch nog :inlove:....Zucht .... Zou bijna zelf nog wel een keer willen trouwen :oops:xD
    Maar denk niet dat Dutch dat goed zal vinden...tis nogal prijzig zo ene bruiloft enzo enzo 8)

Mooi ook verteld Missy :)

popje4, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

ahhhhh romantisch :inlove: geweldig geschreven Missy :D

19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Slaakt ook een diepe diepe zucht ...Zoooooooooooo Romantisch :inlove:….

popje4, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

mooi geschreven
    lied pitbull - ocean- to ocean
    zoek maar op dan hoor ik wel welk nummer erin voor komt, of jullie dit ook weten

popje4, stien56, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.