-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Doe je toch effe lekker niets Hofje, ook prima hoor in deze situatie:)

hwjstolwijk, snietje1, .Fisherman. en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Welkom terug HJ :D!

Een oranje slang Stollie.. dan ben je er vlug bij deze keer, heb jij ff geluk ;) :).

Hier nog geen quest gedaan (en dus ook nog geen kans op de oranje slang), nog druk met de miertjes enzo (geeft lekker veel supervoer en muntjes :p).

Uhmm.. uit welke Mystery-stal kan hij komen o_O?.. kan het niet vinden :cry:..

Owja Huis is weer netjes, ben uitgepoetst voor nu 8) (eigenlijk ben je nooit uitgepoetst :wuerg:, daarom houd ik er niet van -.-, maarja hoort erbij, ben er wel goed in.. dat dan weer wel 8).. ).

~*~ Mijn liedje van vandaag is ~*~ : 'Rihanna - Diamonds' (2012).

Laatste bewerkt: 11 Januari 2019
    hwjstolwijk, suuske1960, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Leni de hondjes hebben hier het bos ontdekt. Het is letterlijk 3 minuten lopen, dan sta je al in het bos.
    0ok echt een verademing om weer op begane grond te wonen Hier is het de keukendeur of schuifpui open doen, hup de honden buiten aanlijnen, de poort door en ik sta buiten. Niks meer langs de ramen van de buren schuiven, de galerij over, op de lift wachten, uitkijken voor andere hondjes etc...

Gewoon hup in 1 minuut buiten staan met de honden, -heerlijk- :inlove:

Als het aan de honden lag, zitten zij meer in het bos dan in huis. xD Heb gezegd wacht maar even op wat mooier weer. Met deze temperaturen vind ik 30 minuten lopen per keer wel even voldoende voor 4 keer op één dag.

4. leni1955

4 x op een dag 30 minuten :wuerg: , Ik loop 1x per dag ca. 45 minuten en daar doet ze het meexD, rest van de dag vooral slapen en spelen. met andere dingen en vooral de vrouwtjes:inlove:

Beneden wonen is zeker heerlijk , ik heb ooit 1 hoog gewoond maar vind dit beter hoor, zoals je zegt, deur open en naar buiten:inlove:

hwjstolwijk, suuske1960, missy-m85 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

HJ veel geluk in je nieuwe huis

hwjstolwijk, leni1955, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

heerlijk HJ zo dicht bij de natuur...loop hier gemiddelt ook een keer 1,5 uur de rest drie keer ongeveer 45 min.... hangt een beetje vanhet vuurwerk af....hahahaha want dan is het heul kort....veel plezier daar HJ.....

hwjstolwijk, suuske1960, missy-m85 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond !
    HJ welkom terug in de wondere wereld van de providers xD

Wij hebben meneer Z..o en echt nooit problemen, alleen het kastje wil wel een op hol slaan... even eruit gooien en dan aanzetten, klaar !

Verder ; WEEKEND !!!!:inlove:

nog verder, hier tot nu toe bezig geweest met vanalles en nog wat, nu staat de tweede was aan en zit ik op mijn dikke achterwerk de boerderij te doen. Vandaag zou het een betere dag kunnen worden, du ben maar begonnen om voor mijn collega (met de zeer zieke vrouw) eten voor 2 dagen mee te nemen, hoeft ie daar ook niet over na te denken en kan hij gezond en vers eten. Hij was er heel blij mee. Daarna begon de ellende weer.... ik ben maar een eindje om het gebouw gaan lopen.... daarna iedereen op mijn dak : met een help-vraag :wuerg: doe gewoon je werk (daar hebben ze geen zin in) !!! daarna loopt weer vanalles mis en kan ik het weer oplossen.. dus nee, geen fijne/gezellige dag, meer van : joepie, even weg van de ongein (weekend).

Dus echt : WEEKEND !!!!:inlove:

Hier mogen de hooligans er zo meteen uit, ze zeuren al meer dan een uur... echt ze zouden graag de klok verzetten om er eerder uit te mogenxD:inlove:

het leven is toch ook heel mooi

Lied van vandaag : Within Temptation met mother earth 8)

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

Hier uit 6 stallen een zebra en een oranje leeuw en dito anaconda, helaas zitten deze beide in een menagerie dus kan er nu niet zoveel mee.
    Rest is naar de schuur verhuisd.

Sniet heerlijk en geniet van je weekend, zet de sores van je af.:inlove:

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

even kort heb niet zoveel puf..heb de energie gewoon niet met dit weer, maar knuffels wie em hebben wil HJ heerlijk hé de deur uit rollen en met de honden eruit..de hooligans geniet iedere keer van hun rare fratsen :inlove: verder wie ik vergeten ben sorry...:oops:

10. leni1955

Charme prima toch, dat is zo fijn hier, de ene keer ben je gezellig en de andere keer bllll, het mag.
    Puf met dit weer, wat is dat, ik heb het iig ook niet.

11. snietje1

Heb hier ook een mysterie stal gezet, ik hoop morgen op een streepje...;)

Momenteel een nieuwe serie aan het kijken, tot nu toe : de moeite waard :inlove:xD

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zou in theorie twee van die stallen kunnen kopen, maar ik begin er niet aan. Ik bewaar mijn TG'tjes liever voor het volgende ruilevent. En laten we wel wezen: die zebra komt vanzelf wel, en over een jaar weet ik van gekkigheid niet wat ik moet doen met al die zebra's. Toen ik net begon was de fazant een hot item, en nu heb ik er twintig. Wel handig voor als er ooit een fazantenfeest wordt georganiseerd xD

hwjstolwijk, popje4, missy-m85 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Goedemorgen,
    Vanochtend : geen zebra, wel zo'n axel-geval... ik koop nog een stal, kan ik hem niet terug vinden, tg is er wel af o_O Denk ik : word ik nu gek ? Ik koop er nog 1 en kijk daarna weer en nope, nada, niets o_O Ik helemaal uitgelogd, computer opnieuw opgestart en Nope, nog steeds geen mysterie stallen :eek: Ik ben support maar lastig gaan vallen, mijn fantasie is op :cry:

Edit
    Joepie, stalletjes binnengeslopen xD Was echt een snelle reactie van support :inlove:

Laatste bewerkt: 12 Januari 2019
    hwjstolwijk, suuske1960, popje4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Hier uit een stal van die mieren gedoe een octopus ...Das mooi had er nog maar 2. uit de M-bomen niks leuks :wuerg:
    Rozijntje had natuurlijk weer 2 woestijnrozen ...zeker de naam ofzo:oops: ..Hofje niet Hofje kreeg xxl kiwi enzo enzo ...
    Afijn ...de 750 miljoen BD zijn ook bijna binnen ...dankzij een zooitje wilde leeuwen ...dus das ook mooi ...
    Level 200 komt steeds dichterbij ..of dat ook mooi is bent Hofje nog niet zo zeker van ..
    Verder wat rommelen en koetelen ..Konijntjes, kippen en bananen sparen ..en wat andere voorraden bijvullen ...

Voor iedereen een heule dikke knuffel ..en eerst neemt Hofje eens een lekker bakkie koffie ..
    Lied van de Dag ; Jacob Banks - Something Beautiful

:inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik ben veel te goed in bd uitgeven aan fokdiertjes dus dan is 750 miljoen bd zo weer op :) Krijg het hier ook nooit voor elkaar om zoveel bd bij elkaar te sparen. Maar ben ook een luie verkoper op de markt. Heb hier vaak ook hetzelfde op de velden staan dus dan moet ik van andere dingen weer voorraad kopen op de markt en die word ook steeds duurder

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ben ook heul goed in BD uitgeven ..:music:.. maar ja sta een soort van onder curatele bij me schoonzoon ...:oops:
    Heb contract getekend voor minimaal een jaar bij die Boerenbank ...:wuerg:... Dus Hofje is braaf aan het sparen en koopt braaf niks ...
    Bovendien wou Hofje nu ook wel is een Rijke Boerin zijn ... nog 250 Miljoen BD te gaan dus -.-..
    We gaan het beleven xD...

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goede (bijna) middag ;) ,

wat zijn jullie allemaal rijke boerinnen :eek: :).

Voel mij hier met 110 miljoen bd ook best rijk 8).. nouja niet zo fortuinlijk als jullie :oops:.. maar maakt niet uit, verschil moet er wezen xD. Ben een zuinige boerin :music:.. probeer het boven de 100 miljoen bd te houden 8)..

~*~ Mijn liedje van vandaag is ~*~ : 'The Chainsmokers feat. Drew Love - Somebody' (2018.).

snietje1, hwjstolwijk, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*rekt zich eens heel loom langzaam en tevreden uit*​

Was een heerlijke nacht zo in de grote sterke armen van HJ weer veilig en warm door te brengen :inlove:

Geertrui is even aan het werk zetten voor Hummel en Frummel en een ontbijtje voor ons allen ..

Euhm heb hier bijna 130 Miljoen BD ...hoop er nog wat meer van te kunnen maken :music:

Missy heb je vandaag nog verhaaltje :oops:...
    Wil nou toch wel graag weten enzo enzo hoe het verder ging en wanneer je nou met Stollie ging zoenen xD

missy-m85, snietje1, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

[QUOTE="-RozeMarijntje-, post: 615494, member: 17059"|Wil nou toch wel graag weten enzo enzo hoe het verder ging en wanneer je nou met Stollie ging zoenen xD[/QUOTE]

Rozijntje! Dat benne zaken voor tussen de 4 muren en de gordijnen dicht en zo...xD

Probeer mij hier bezig te houden met afval scheiden, daar hadden ik in de gróte stad dan weer geen last van. Het is wel ff wennen. De grijze container wordt hier maar eens in de maand geleegd. Als ik daar alles maar inkiepel is die na ene week al vol. Dan wordt het een pas aanvragen, karren met de vuilnis naar een container met een soort van aangevraagde pas en dik betalen..:wuerg:

De honden hebben hier al weer dik een uur in het bos genoten. Kan toch echt al merken dat hier een totaal andere mentaliteit heerst dan in de grote stad. Mensen zeggen elkaar tenminste weer goedendag.

missy-m85, snietje1, sanne1000 en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Zoenen toch niet :eek:... nou ja die euh euh zoenen van jouw en mij euh euh ..daneuh ist maar goed dat het bos dichtbij is .:oops:

missy-m85, snietje1, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.